dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ul. Korczaka 6a 39-300 Mielec powiat: mielecki tel. 17 583 75 21. |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Mielec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 17 583 75 21. |
Termin składania ofert: | 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU poniżej 130 tyś. zł 1. Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu z siedzibą w Mielcu przy Ul. Korczaka 6a, tel./fax (17) 58-37-521, zwany dalej Zamawiającym, informuje, że zamierza zlecić zadanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pn.: Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1 161R klasy ,,G" z drogą powiatową Nr 1142R klasy ,,L" wraz z przebudową chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową w m. Chorzelów; 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: Pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1 161R klasy ,,G" z drogą powiatową Nr 1142R klasy ,,L" wraz z przebudową chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową w m. Chorzelów; 4. Szczegółowy zakres objęty nadzorem określony został w załączniku Rozdział III - Opis przedmiotu zamówienia pod linkiem https://bip.powiat-rriielecki.pl/pzd-zamowienia-publiczne-powvzei-130000-zlotych/pzd26152023-170.html na który składa się: - branża teletechniczna - branża gazowa - branża elektryczna - likwidacja kolizji - branża elektryczna - oświetlenie Dokument nr: PZD.261.9.2023 Składanie ofert: 11. Zamawiający otrzyma oferty nie później niż do dnia 06 lutego 2023 r. do godz. 1052. Ofertę należy złożyć w kopercie, opisaną nazwą zadania. Miejscem składania ofert jest sekretariat w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5, Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom nieotwarte. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1) Okres realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia określa się od daty podpisania umowy na realizację zadania pn. ,,Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1161R klasy ,,G" z drogą powiatową Nr 1142R klasy ,,L" wraz z przebudową chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową w m. Chorzelów" do zakończenia robót potwierdzonego końcowym protokołem odbioru robót. 2) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy na wykonanie zadania. Nadzór inwestorski obowiązany jest uczestniczyć w odbiorze końcowym robót, odbiorach gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Wymagania: 5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest posiadać: a) aktywny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w/w specjalnościach bez ograniczeń c) posiadający doświadczenie w realizacji zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty pkt. 3 6. Oferta powinna zawierać: - wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego pisma Formularz oferty można złożyć łącznie na kilka branż lub oddzielnie dla wybranej branży. 1 7. Zamawiający może od Wykonawcy z najtańszą ofertą żądać potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego i przedstawienia następujących dokumentów: 1) dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru (sądowego, przedsiębiorstw, handlowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru, c) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane dla inspektora nadzoru, d) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, e) opis doświadczeń w realizacji porównywalnych zamówień. Wszystkie dokumenty wymienione w ppkt. 1) mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 10. Ceny podane w ofertach powinny obejmować: koszty wykonania zamówienia, podatek VAT. Ceny powinny być podane w złotych; rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywać w złotych. 12. Po analizie otrzymanych ofert Zamawiający wybierze Wykonawcę dla wykonania przedmiotowego zamówienia. Do wybranego wykonawcy Zamawiający prześle, w ciągu trzech dni od terminu składania ofert, informacje o wyborze jego oferty oraz umowę, celem podpisania. 13. Do niniejszej procedury wyboru wykonawcy nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.). 15. Zamawiający powiadomi pisemnie o wyborze oferty wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się O udzielenie zamówienia, wskazując: nazwę firmy, której ofertę wybrano, adres jej siedziby 1 oferowaną cenę. Kontakt: 14. W przypadku zainteresowania wykonaniem przedmiotowego zamówienia prosimy o złożenie wyżej określonej oferty, w wyznaczonym terminie. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pan Jakub Adamus, tel. 17 583 75 21. |
© eurobudowa.pl 2004-2024