Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
ul. Korczaka 6a
39-300 Mielec
powiat: mielecki
tel. 17 583 75 21.
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 583 75 21.
Termin składania ofert: 2023-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU poniżej 130 tyś. zł
1. Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu z siedzibą w Mielcu przy Ul. Korczaka 6a, tel./fax (17) 58-37-521, zwany dalej Zamawiającym, informuje, że zamierza zlecić zadanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pn.: Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1 161R klasy ,,G" z drogą powiatową Nr 1142R klasy ,,L" wraz z przebudową chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową w m. Chorzelów;
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: Pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1 161R klasy ,,G" z drogą powiatową Nr 1142R klasy ,,L" wraz z przebudową chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową w m. Chorzelów;
4. Szczegółowy zakres objęty nadzorem określony został w załączniku Rozdział III - Opis przedmiotu zamówienia pod linkiem https://bip.powiat-rriielecki.pl/pzd-zamowienia-publiczne-powvzei-130000-zlotych/pzd26152023-170.html na który składa się:
- branża teletechniczna
- branża gazowa
- branża elektryczna - likwidacja kolizji
- branża elektryczna - oświetlenie

Dokument nr: PZD.261.9.2023

Składanie ofert:
11. Zamawiający otrzyma oferty nie później niż do dnia 06 lutego 2023 r. do godz. 1052. Ofertę należy
złożyć w kopercie, opisaną nazwą zadania. Miejscem składania ofert jest sekretariat w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5,
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom nieotwarte.

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1) Okres realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia określa się od daty podpisania umowy na realizację zadania pn. ,,Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1161R klasy ,,G" z drogą powiatową Nr 1142R klasy ,,L" wraz z przebudową chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową w m. Chorzelów" do zakończenia robót potwierdzonego końcowym protokołem odbioru robót.
2) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru rozpoczyna się w dniu podpisania umowy na wykonanie zadania. Nadzór inwestorski obowiązany jest uczestniczyć w odbiorze końcowym robót, odbiorach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

Wymagania:
5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest posiadać:
a) aktywny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w/w specjalnościach bez ograniczeń
c) posiadający doświadczenie w realizacji zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem.
Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty pkt. 3
6. Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego pisma
Formularz oferty można złożyć łącznie na kilka branż lub oddzielnie dla wybranej branży.
1
7. Zamawiający może od Wykonawcy z najtańszą ofertą żądać potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego i przedstawienia następujących dokumentów:
1) dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru (sądowego, przedsiębiorstw, handlowego) albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
b) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru,
c) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane dla inspektora nadzoru,
d) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia,
e) opis doświadczeń w realizacji porównywalnych zamówień.
Wszystkie dokumenty wymienione w ppkt. 1) mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
10. Ceny podane w ofertach powinny obejmować:
koszty wykonania zamówienia, podatek VAT.
Ceny powinny być podane w złotych; rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywać w złotych.

12. Po analizie otrzymanych ofert Zamawiający wybierze Wykonawcę dla wykonania przedmiotowego zamówienia.
Do wybranego wykonawcy Zamawiający prześle, w ciągu trzech dni od terminu składania ofert, informacje o wyborze jego oferty oraz umowę, celem podpisania.
13. Do niniejszej procedury wyboru wykonawcy nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
15. Zamawiający powiadomi pisemnie o wyborze oferty wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
O udzielenie zamówienia, wskazując: nazwę firmy, której ofertę wybrano, adres jej siedziby
1 oferowaną cenę.

Kontakt:
14. W przypadku zainteresowania wykonaniem przedmiotowego zamówienia prosimy o złożenie wyżej określonej oferty, w wyznaczonym terminie.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pan Jakub Adamus, tel. 17 583 75 21.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.