Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa listwy zasilającej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa listwy zasilającej

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Gdańska
ul. G. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel. +48 58 347 25 87, fax: +48 58 347 28 21
roza.neumann-glombin@pg.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 58 347 25 8
Termin składania ofert: 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
listwa zasilająca (PDU) - 6 sztuk oraz pozostałe koszty (m.in. dostawa)
3. Specyfikacja listwy zasilającej (PDU):
3.1. Listwa zasilająca musi być przeznaczona do montażu pionowego (0 U) w przestrzeni pomiędzy
profilami montażowymi 19", a ścianami bocznymi.
3.2. Wymiary urządzenia:
3.2.1. wysokość: nie więcej niż 1800 mm,
3.2.1. szerokość: nie więcej niż 55 mm,
3.2.2. głębokość: nie więcej niż 80 mm.
3.3. Do listwy zasilającej muszą być dołączone wszystkie elementy pozwalające na montaż w szafie
serwerowej (z wyłączeniem standardowych narzędzi).
3.4. Parametry wejściowe:
3.4.1. moc znamionowa: 7kW lub więcej,
3.4.2. napięcie znamionowe: 230 VAC,
3.4.3. kabel zasilający o długości nie krótszej niż 3 m zakończony wtyczką typu IEC 60309 32 A 2P+E,
6h.
3.5. Warunki z pracy:
3.5.1. Zakres temperatury: 5 °C - 45 °C lub szerszy ,
3.5.2. Zakres wilgotności: 10 % - 90 % lub szerszy.
3.6. Parametry wyjściowe:
3.6.1. napięcie znamionowe: 230 VAC,
3.6.2. ilość gniazd wyjściowych:
3.6.2.1.1. minimum 20 gniazd typu IEC 60309 C13 10 A
3.6.2.1.2. minimum 3 gniazda typu IEC 60309 C19 16 A
3.7. Sygnalizacja obecności napięcia w listwie zasilającej.

CPV: 31680000-6

Dokument nr: ZZ/3/022/D/23

Składanie ofert:
9.2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: roza.neumann-glombin@pg.edu.pl do dnia
09.02.2023 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
5. Maksymalny termin realizacji dostawy: 28 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
(t.j. Dz. U. 2022 poz.1710 z późn.zm.) zaprasza do złożenia oferty na dostawę listew PDU dla CI
TASK o wymienionej w pkt. 3 niniejszego ogłoszenia specyfikacji.
Termin dostawy stanowi kryterium oceny oferty i może zostać skrócony - szczegóły zawiera pkt.8
niniejszego ogłoszenia.
6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
7.1. Ceną oferty jest cena określona w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego
ogłoszenia. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie elementy cenotwórcze związane z pełną,
prawidłową i terminową realizacją zamówienia, w tym należny podatek VAT.
7.2. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym
ogłoszeniu oraz ująć wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania
zamówienia
7.3. Cenę oferty należy określić w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7.4. Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w PLN.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
7.5. Koszty poniesione przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, a nieuwzględnione w cenie
oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
7.6. Cena oferty nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
7.7. Zapłata za fakturę nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w wykazie
podmiotów prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, o którym mowa w art.
96b ustawy o podatku od towarów i usług, w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
7.8. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające
na niezgodności z ogłoszeniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta zostałam poprawiona. Przez
oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający będzie rozumieć każdy wadliwy wynik działania
matematycznego (rachunkowego) przy założeniu, że składniki działania są prawidłowe.
8. Kryteria oceny ofert
8.1. Przy ocenie i wyborze oferty po spełnieniu przez wykonawców wszystkich warunków
przedstawionych w niniejszym ogłoszeniu wraz z załącznikami, Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena oferty brutto (C) - 80%
Wartość punktowa dla kryterium cena oferty brutto (C) wyliczona będzie wg wzoru:
Pc=( Cn/Cb)*80 pkt
gdzie:
Pc - liczba punktów przyznanych badanej ofercie według kryterium ,,Cena"
Cn - najniższa cena oferty spośród złożonych ofert podlegających ocenie
Cb - cena ocenianej oferty
Oferta może uzyskać maksymalnie 80 pkt.
b) termin dostawy (Kd) - 20%
Wartość punktowa kryterium dostawy będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
Kd = (Tmax-Tb)/(Tmax-Tn)*20
gdzie:
Kd - liczba punktów w kryterium termin dostawy
Tb - termin dostawy oferty badanej
Tn - najniższy termin dostawy spośród nieodrzuconych ofert
Tmax - maksymalny dopuszczalny termin dostawy: 28 dni
20 - waga kryterium
Dla potrzeb wzoru:
Minimalny przyjęty termin dostawy - 3 dni.
W przypadku zaproponowania terminu dostawy krótszego niż 3 dni, Zamawiający przyzna
punkty jak za minimalny termin dostawy.
W przypadku niewpisania terminu dostawy Zamawiający przyzna punkty jak za maksymalny
dopuszczalny termin dostawy.
W przypadku zaproponowania terminu dostawy dłuższego niż 28 dni, Zamawiający odrzuci
ofertę.
W przypadku gdy Tn=Tmax, oferta otrzyma 0 pkt w tymże kryterium.
8.2. Obliczenia zostaną dokonane przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8.3. Zamawiający wybierze ofertę, spełniającą wymagania niniejszego ogłoszenia, niepodlegającą
odrzuceniu, która otrzyma sumarycznie najwyższą łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.
9. Sposobu przygotowania oferty:
9.1. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty (Załącznik nr 1).
9.3. Oferty złożone w drodze elektronicznej należy przesłać w formie skanu oryginału oferty
zawierającego podpisy osoby składającej ofertę (w formacie pliku pdf, jpg, bmp lub
równoważnym) lub w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym).
9.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
9.5. Oferta winna być podpisana według zasad reprezentacji lub przez upoważnionych
przedstawicieli. W przypadku, kiedy ofertę będą podpisywały osoby upoważnione, należy
dołączyć do oferty oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa,
określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione. W przypadku
składania oferty w formie elektronicznej oryginał pełnomocnictwa lub poświadczoną notarialnie
kopię należy dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
10. Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i
jednocześnie nie stanowi oferty. Otrzymanie w wyniku niniejszego ogłoszenia oferty Wykonawcy nie
jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańską bądź zawarciem
jakiejkolwiek umowy, a nadto nie łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy.
12. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
12.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
12.2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U.
z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy;
12.3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1
pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i
2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z
postępowania, o których mowa w art. 7 w/w ustawy wg wzoru załącznika nr 2 do niniejszego
ogłoszenia.

Uwagi:
11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L.
z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzib\\\\ą w 80-233
Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel,
tel. +48 58 3486629, e-mail: iod@pg.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZZ/3/022/D/23
pn. dostawa listew PDU dla CI TASK prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lata od dnia
zakończenia postępowania;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dodatkowo, stosownie do art. 8a ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których
mowa w art. 18 ust. 6 oraz art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp:
a) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich
wniesienie.
b) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
c) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.

Kontakt:
4. W celu uzyskania wyjaśnień lub szczegółowych informacji proszę kontaktować się z Centrum
Zamówień Publicznych, e-mail: roza.neumann-glombin@pg.edu.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.