Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Rokiciny
ul. Tomaszowska 9
97-221 Rokiciny
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
tel. (44) 719-50-10; fax 719-50-12
ug@rokiciny.net
Województwo: łódzkie
Miasto: Rokiciny
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (44) 719-50-10;
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania dla: ,,Wykonania dokumentacji projektowych oraz kompleksowe wykonanie zadania polegającego na dostawie i montażu instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Rokiciny" w ramach projektu pn. ,,Ochrona środowiska naturalnego Gminy Rokiciny poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii
2. Nadzór inwestorski w branży:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla zadania, będzie sprawowany nad montażem 60 zestawów instalacji fotowoltaicznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu.
2. Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera dokumentacja techniczna tj. Program Funkcjonalno- Użytkowy (PF11), który znajduje się na stronie internetowej: http://bip.rokiciny.net
3. Wszelkie warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
4. Zamawiający informuje, że zadanie inwestycyjne pn. ,,Ochrona środowiska naturalnego Gminy Rokiciny poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii" współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Dokument nr: RIK.271.1.7.2023

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert do dnia 07.02.2023r. do godz. 10:00
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
a) pisemnej - ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Rokicinach, Rokiciny-Kolonia, Ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny - Sekretariat (Wejście C)
b) faksowej - ofertę należy przesłać na nr faksu /44/ 719 50 12
c) elektronicznej - ofertę należy przesłać na adres e-mail ug@rokiciny.net lub przetargi@rokiciny.net.

Miejsce i termin realizacji:
Realizacja zamówienia odbywać się będzie do dnia zakończenia robót budowlanych i dokonania odbioru końcowego inwestycji. Planowany termin zakończenia realizacji inwestycji: 23.06.2023r.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w Rokicinach, których wartość szacunkowa w roku budżetowym nie przekracza kwoty 130.000,00 zł netto.
IV. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - zał. Nr 3
2) Posiadają wiedzę i doświadczenie
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - zał. Nr 3
3) Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - zał. Nr 3
4) Skierują do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:
a) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zał. Nr 4
b) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
5) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
6) W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć funkcje.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022r., poz. 855)
V. Opis kryteriów oceny oferty
1. Wykonawca podaje w ofercie cenę ryczałtową na całe zadanie:
1) zryczałtowaną cenę netto dla jednej instalacji,
2) potem dodaje podatek VAT dla jednej instalacji oraz wylicza jej zryczałtowaną cenę brutto,
3) następnie oblicza wartości brutto wszystkich instalacji mnożąc cenę brutto oraz ilość instalacji
Wartość brutto za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wszystkich rodzajach instalacji stanowi cenę ofertową brutto podaną w Formularzu ofertowym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jedn. z 2019 r. poz. 178) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm.).
2. Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z Projektem umowy załącznik Nr 2.
3. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto dla całego zamówienia, jaką poniesie na realizację przedmiotu zamówienia.
4. Cena ryczałtowa musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia.
5. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny-100%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
VI. Opis sposobu przygotowania ofert oraz termin złożenia ofert
1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Uwaga: Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane!
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną w dokumentach rejestrowych firmy lub posiadającą stosowne pełnomocnictwo. Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty przez ePUAP podpisanej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
VII. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeżeli zostało ustanowione bądź do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Do niniejszego zaproszenia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie niniejszego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
3. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r., poz. 835).

Uwagi:
4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rokiciny - Wójt Gminy Rokiciny, Rokiciny - Kolonia ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny;
? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rokiciny jest iod@ekofit.pl, tel. 608 404 427;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130.000,00 zł netto;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu projektu;
? Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
5. Do kontaktów z oferentami upoważniony jest Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Gospodarki Komunalnej: tel. (44) 719-50-10 w. 75 lub 719-59-52. Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Gminy w Rokicinach.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.