dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana kanalizacji podposadzkowej i odcinka kanalizacji zewnętrznej wraz z montażem studni rewizyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1 67-200 Głogów powiat: głogowski tel. 76 853 11 31, tel. 76-853-11-30, fax. 76-853-11-01 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Głogów |
Wadium: | 1.500,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 76 853 11 31, t |
Termin składania ofert: | 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg nieograniczony na: Wymiana kanalizacji podposadzkowej i odcinka kanalizacji zewnętrznej wraz z montażem studni rewizyjnych w budynku przy Ul. M. Skłodowskiej-Curie 12-15 w Głogowie (2 klatki) 5. Przedmiot zamówienia 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi w zakresie wymiany kanalizacji podposadzkowej i odcinka kanalizacji zewnętrznej wraz z montażem studni rewizyjnych w częściach wspólnych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 12-15 w Głogowie. 5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (zał. nr 6 do SWZ) 5.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.02.2023 r. o godz. 1000 Sala Konferencyjna Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie - I piętro. Specyfikacja: 3. SWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w następującym miejscu: Nazwa instytucji: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie Adres: Ul. Poczdamska l, 67-200 Głogów, pokój nr 201 lub skrzynka podawcza przy wejściu do budynku ZGM w Głogowie przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 15.02.2023 r. do godz. 900 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy. Wymagania: 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701-4 Kodeksu Cywilnego. 7. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Wadium w formach określonych w Rozdziale XII pkt. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 8.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XI pkt. 3 SWZ. 8.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 8.2.1. Posiadają niezbędne doświadczenie zawodowe Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonał min. 2 roboty odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom polegającym na wykonaniu lub wymianie instalacji kanalizacyjnej, wodnej itp. w budynkach mieszkalnych lub obiektach użyteczności publicznej. 8.2.2. Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 3 osobami do realizacji zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji kanalizacyjnych, wodnych itp. (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/ Dz. U. z 2017 poz. 1332/ oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8.3. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto. 8.4. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 8.5. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego. 8.6. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SWZ. 8.7. Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 7 do SWZ. 9. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów składających się na ofertę Wykonawcy: 9.1. Formularz ofertowy (zł. nr 1 do SWZ). 9.2. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia (zał. nr 2 do SWZ). 9.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SWZ). 9.4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 4 do SWZ). 9.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują) (zał. nr 5 do SWZ). 9.6. Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w Rozdziale XII SWZ. 9.7. Przedmiar robót (zał. nr 6 do SWZ). 9.8. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 7 do SWZ. 9.9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów określonych w Rozdziale XI ust. 8 SWZ potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu 10. Kryterium oceny ofert: 100% cena Protokół z otwarcia ofert w formie skanu będzie udostępniony drogą e-mailową zainteresowanym wykonawcom biorącym udział w postępowaniu. Komisja dokona otwarcia ofert w kolejności ich wpływu, poda do wiadomości nazwę i adres Wykonawcy, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji oraz warunków płatności zawartych w ofercie. 13. Termin związania ofertą - 60 dni. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 17. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Kontakt: 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1 W sprawach technicznych: Kierownik Działu Technicznego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, p. Ryszard Sajko, tel. 76-853-11-30 4.2. W sprawach proceduralnych: Dział Techniczny ZGM w Głogowie (Przetargi) - Aleksandra Markiewicz, Sławomir Sadecki - tel. 76-853-11-31, fax. 76-853-11-01 |
© eurobudowa.pl 2004-2024