Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa formy odlewniczej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa formy odlewniczej

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Armatura Kraków SA
Zakopiańska 72
30-418 Kraków
powiat: Kraków
783911300, 605 606 887
bartosz.wojtowicz@kfa.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144762
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: 783911300, 605 606 8
Termin składania ofert: 2023-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe_12_POIR_1.1.1_2021 - dostawa formy odlewniczej do wysokociśnieniowego odlewania członów grzejnika aluminiowego
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0010/21 - Opracowanie innowacyjnych rozwiązań materiałowych i konstrukcyjnych przeznaczonych do hydronicznych grzejników centralnego ogrzewania o podwyższonej efektywności energetycznej

Część 1
Wykonanie formy do odlewania członów grzejnika

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na wykonanie formy do odlewania wysokociśnieniowego członów grzejnika aluminiowego (zwanego w dalszej części ,,formą") w ramach realizacji Projektu nr POIR.01.01.01-00-0010/21 pn. ,,Opracowanie innowacyjnych rozwiązań materiałowych i konstrukcyjnych przeznaczonych do hydronicznych grzejników centralnego ogrzewania o podwyższonej efektywności energetycznej" w ramach Działania 1.1. ,,Projekty B+R przedsiębiorstw", Poddziałanie 1.1.1 ,,Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Okres gwarancji
200 000 wtrysków

CPV: 43415000-5

Dokument nr: 2023-25732-144762, 12_POIR_1.1.1_2021

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-06
1. Oferty należy składać:
1) w formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego:
Armatura Kraków SA
ul. Zakopiańska 72
30-418 Kraków
albo
2) elektronicznie (skan podpisanego dokumentu) na adres e-mail: bartosz.wojtowicz@kfa.pl
albo
3) bezpośrednio w Bazie Konkurencyjności poprzez załączenie w sekcji "OFERTY"
2. O wpłynięciu oferty decyduje data i godz. jej dostarczenia do Zamawiającego.
3. Oferent może zmienić lub wycofać złożoną ofertę do upływu terminu składania ofert.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
niżański
Gmina
Nisko
Miejscowość
Nisko
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-03-06
Koniec realizacji
2023-08-07
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
DOSTAWA formy odlewniczej

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
1. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru zamówienia uzupełniającego w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.
2. Zleceniodawca zastrzega możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości realizowanego zamówienia niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, jeżeli:
a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub
b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w następującym zakresie:
1) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w przypadku gdy będzie ona następstwem konieczności wykonania prac dodatkowych lub zmian technologicznych, albo przerw w realizacji przedmiotu umowy, których strony nie mogły przewidzieć na etapie zawierania umowy;
2) zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści Oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
3) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
4) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
2. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferent oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, w szczególności wykonał w okresie trzech (3) lat co najmniej dwie (2) dostawy zespołów formujących, takich jak objęte przedmiotem postepowania lub podobnych, każda na rzecz innego odbiorcy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy podać dane odbiorców i ogólny opis przedmiotu zamówienia.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) dostawa na zasadach DDP Incoterms 2020 do hali Zamawiającego.
2) Oferent powinien wykonać wizję lokalną przed złożeniem oferty.
3) w ramach dostawy:
3.1 wykonanie rozładunku i posadowienia urządzenia;
3.2 podłączenie i uruchomienie urządzenia;
4) wykonanie w ramach przedmiotu zamówienia szkolenie z obsługi urządzenia dla personelu Zamawiającego w miejscu dostawy;
5) udzielenie na dostarczone urządzenie gwarancji na okres: minimum 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru dla całości przedmiotu Zamówienia. Gwarancja obejmować będzie usunięcie wad i usterek urządzenia, poprzez ich naprawę lub wymianę na nowe na koszt i ryzyko Wykonawcy. Oferta z propozycją okresu gwarancji poniżej 12 miesięcy zostanie odrzucona.
6) czas reakcji serwisu gwarancyjnego (w okresie gwarancji) - maximum 14 dni roboczych od zgłoszenia. Czas reakcji serwisu rozumiany jest jako ilość dni liczonych od dnia następnego po dniu w którym zostało wysłane zgłoszenie serwisowe - w formie telefonicznej, e-mail lub innej bezpośredniego kontaktu na odległość celem odebrania zgłoszenia o wadzie/usterce i informacji koniecznych do przystąpienia do usunięcia wady lub usterki w ramach serwisu gwarancyjnego (w okresie gwarancji).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Spełnienie warunku weryfikowane będzie metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do nin. Zapytania.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Spełnienie warunku weryfikowane będzie metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie podpisanego Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do nin. Zapytania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Dostawca ma obowiązek załączyć do oferty następujące dokumenty:
o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
o oświadczenie, że Dostawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (Załącznik nr 3 do zapytania),
o kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na terenie Polski na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-01
Data ostatniej zmiany
2023-02-01 14:45:42

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto za całość przedmiotu zamówienia (PC)
W kryterium Cena punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem: Pc=(Pn/Pb) x 100 punktów, gdzie:
Pc-punkty w kryterium Cena,
Pn-najniższa cena spośród ocenianych ofert,
Pb-cena badanej oferty
W-waga (100%)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Bartosz Wójtowicz
tel.: 783911300
e-mail: bartosz.wojtowicz@kfa.pl
Krzysztof Mroczek
tel.: 605 606 887
e-mail: krzysztof.mroczek@kfa.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.