dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Płock)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa materiałów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Zbrosławicach Oświęcimska 6 42-674 Zbrosławice powiat: tarnogórski rbarszcz@gzkzbroslawice.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/723005 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zbrosławice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby inwestycji pn. ,,Adaptacja budynku w Ziemięcicach Ul. Mikulczycka 9" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. NAZWA ZAMÓWIENIA: Zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby inwestycji pn. ,,Adaptacja budynku w Ziemięcicach Ul. Mikulczycka 9". 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby inwestycji pn. ,,Adaptacja budynku w Ziemięcicach Ul. Mikulczycka 9" prowadzonego przez Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Zbrosławicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz zał. nr 6 do SWZ. Załącznik nr 6 do SWZ stanowi cała dokumentacja techniczna inwestycji, której Wykonawcą jest GZK Sp. z o. o. z siedzibą w Zbrosławicach. W ramach niniejszego postępowania załącznik ten obowiązuje Wykonawcę w zakresie wymogów, opisu i zastosowania określonych w zał. nr 5 do SWZ materiałów budowlanych. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego tj. Ul. Oświęcimska 6 Zbrosławice lub teren bezpośredniej inwestycji położony w Ziemięcicach. Gwarancja na materiały budowlane wynosi: 12 miesięcy CPV: 44111000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00076633, GZK.ZP.1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gzk_zbroslawice 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem pkt 2 i 4 , komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj: poprzez platformę: https://platformazakupowa.pl/pn/gzk_zbroslawice, lub poprzez adres poczty elektronicznej: rbarszcz@gzkzbroslawice.pl 2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy). 3. Postęp. prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gzk_zbroslawice 4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/gzk_zbroslawice 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: o stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, o komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, o zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., o włączona obsługa JavaScript, o zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, o szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., o oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar 2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i składając ofertę w postaci elektronicznej: o akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, o zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z https:/platformazakupowa.pl/, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. 4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 5. Forma składnych oświadczeń i dokumentów: 5.1. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 5.2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 5.1 przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. 6. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania oferty w trybie podstawowym wynosi 150 MB. Szczegóły w rozdz. VI SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zg. z art.13ust.1 i 2rozp.PE iRady UE 2016/679 z dnia 27.04. 2016r. w sprawie ochrony osób fizycz. w związku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swob. przepływu takich danych oraz uchylenia dyrekt.95/46/WE dalej ,,RODO", Zam.infor.,że: 1)admin. Pani/a danych osobowych jest 1) Prezesa Zarządu Spółki; może Pani/a uzyskać inf. o przetwarzaniu Pani/a danych osobowych w GZK Sp. z o. o.; 2) wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym może się Pani/a skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych pod adresem e-mail: biuro@gzkzbroslawice.pl;3)dane osobowe przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postęp. o udzielenie zam. publ. Odbiorcami Pani/a danych zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozp.Prezesa RM z 18.01.2011 r. w spr. instrukcji kanc., jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakład. teczki aktowe będą przechowywane w arch. zakład. przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zam. publ. oraz10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postęp. w trybie zam. publ.;5)obow. podania przez Panią/a danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w ustawie Pzp, związanym z udziałem w postęp. o udzielenie zam. pub.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7)posiada Pani/a:na podst. art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/a dot.;w przypadku, gdy wykonanie obow., o których mowa w art. 15 ust.1- 3RODOwymagałobyniewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczegól. podania nazwy lub daty postęp. o udzielenie zam. publ.;w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15ust.1-3RODOwymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udzielenie zam. publ.; na podst.art.16RODOprawo do sprostowania Pani/a danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)na podstawie art.18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO(przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa czło.);wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18ust.1RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postęp. o udziel. zam. publ.prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO osob., jeśli uzna Pani/a, że przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) nie przysługuje Pani/u:w związku z art.17ust.3 lit.b,d lubeRODO prawo do usunięcia danych osob.; prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20RODO;na podst. art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarz. danych osobowych, gdyż podst. prawną przetwarz. danych osob. jest art.6ust.1 lit.cRODO. osob. będą osoby lub podmioty, którym dostępniona zostanie dok. postęp. w oparciu o art.18 oraz art.74 ust. 1 stawyPzp;4) Dane osobowe będą przechowywane, zg. z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres4lat od dnia zakończenia postęp. o udziel. zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozp.Prezesa RM z 18.01. 2011r. w spr. instrukcji kanc., jedn. rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (DzU 2011 nr14 poz.67ze zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres5lat w przypadku dokum. zam. publ. oraz10lat w przypadku umów zawartych w wyniku postęp. w trybie zam. publ.;5)obow. podania przez Panią/a danych osobowych bezpośrednio Pani/a dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w ustawie Pzp, związanym z udziałem w postęp. o udzielenie zam. pub.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7)posiada Pani/a:na podst. art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących;w przypadku, gdy wykonanie obow., o których mowa w art. 15 ust. 1-3RODOwymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf. mających na celu precyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postęp. o udzielenie zam. publ.;w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 st.1-3RODOwymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych inf. mających w szczeg. na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udziel. zam. publ.; na podst. art.16RODOprawo do sprostowania Pani/a danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)na podstawie art.18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO(przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego); wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18ust. 1RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postęp. o udzielenie zam. publ.prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO osobowych, jeśli uzna Pani/a, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/u:w związku z art.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;na podst. art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdyż podst. prawną przetwarzania Pani/a danych osobowych jest art.6ust.1 lit.cRODO Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723005 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-09 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/gzk_zbroslawice Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GZK.ZP.1.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. NAZWA ZAMÓWIENIA: Zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby inwestycji pn. ,,Adaptacja budynku w Ziemięcicach ul. Mikulczycka 9". 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby inwestycji pn. ,,Adaptacja budynku w Ziemięcicach ul. Mikulczycka 9" prowadzonego przez Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Zbrosławicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz zał. nr 6 do SWZ. Załącznik nr 6 do SWZ stanowi cała dokumentacja techniczna inwestycji, której Wykonawcą jest GZK Sp. z o. o. z siedzibą w Zbrosławicach. W ramach niniejszego postępowania załącznik ten obowiązuje Wykonawcę w zakresie wymogów, opisu i zastosowania określonych w zał. nr 5 do SWZ materiałów budowlanych. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego tj. ul. Oświęcimska 6 Zbrosławice lub teren bezpośredniej inwestycji położony w Ziemięcicach. Gwarancja na materiały budowlane wynosi: 12 miesięcy 4.2.6.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia): oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 5.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z pkt 8.3. rozdz. X SWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). 6. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy pzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do swz składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: - Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 7. Wykonawcy wspólnie udzielający zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie wszystkich zobowiązań wobec Zamawiającego wynikających niniejszego postępowania, nawet jeśli z treści dokumentów wynika, iż wskazany jako odpowiedzialny za tę czynność jest jeden z członków Konsorcjum. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do SWZ. 2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w załączniku nr 3 do SWZ tzw. zmiany kontraktowe". Szczególne informacje na temat zmian umowy zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ. 4. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w rozdziale XV SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024