Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa drewna konstrukcyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa drewna konstrukcyjnego

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: ROMAN PILCH ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY PILCH
Fabryczna 36
43-450 Ustroń
powiat: cieszyński
+48 604 147 108, +48 608 671 388
roman.pilch@pilchr.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144395
Województwo: śląskie
Miasto: Ustroń
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 604 147 108, +48
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe Nr 6/PILCH/POIR.01.01.01-00-0274.21/23 z dnia 01.02.2023r. na dostawę drewna konstrukcyjnego w łącznej ilości 120 m3.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0274/21 - Opracowanie innowacyjnej technologii budowy domów z zespolonych warstwowych ścian drewnianych.

Część 1
DOSTAWA drewna konstrukcyjnego w łącznej ilości 120 m3

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drewna konstrukcyjnego w łącznej ilości 120 m3 stanowiącego materiały niezbędne do realizacji prac rozwojowych w ramach projektu nr POIR.01.01.01-00-0274/21, pn.: ,,Opracowanie innowacyjnej technologii budowy domów z zespolonych warstwowych ścian drewnianych".
DOSTAWA drewna konstrukcyjnego litego w łącznej ilości 120 m3 obejmuje kantówki o wymiarach: długości 6 mb i przekroju 180 x 100 mm, w podziale na partie:
- ilość 40 m3 stanowiąca dostawę I,
- ilość 40 m3 stanowiąca dostawę II,
- ilość 40 m3 stanowiąca dostawę III.
DOSTAWA drewna konstrukcyjnego litego w łącznej ilości 120 m3 musi spełniać wymagania zgodnie ze specyfikacją:
1) klasa wytrzymałości C24 według normy PN-EN 338 datowana nie wcześniej niż na 2011 rok,
2) drewno stanowiące kantówkę bezrdzeniową (co oznacza, że rdzeń został wycięty), ostro-krawędziową (bez oflisu), bez sinizny,
3) suszone komorowo do wilgotności 12 +/- 2%, wskazany poziom wilgotności dotyczy całego przekroju drewna,
4) kantówka o wymiarach: długość 6mb, przekrój 180 x 100 mm.
Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia musi być:
1) nowy,
2) zgodny co najmniej z polskimi normami,
3) dostarczony na własny koszt i ryzyko Wykonawcy w ramach umówionego wynagrodzenia do siedziby Zamawiającego - 43-450 Ustroń, Ul. Fabryczna 36.
4) preferowane jest by był zapakowany w pakiety o wadze maksymalnej do dwóch ton.
5) wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wymagane są stosowne dokumenty potwierdzające potwierdzające zgodność parametrów dostarczonego towaru z zamówieniem w postaci atestów i/lub certyfikatów.

CPV: 03410000-7

Dokument nr: 2023-32258-144395

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-08

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
cieszyński
Gmina
Ustroń
Miejscowość
Ustroń
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-02-15
Koniec realizacji
2023-03-15
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
DOSTAWA I:
DOSTAWA drewna konstrukcyjnego w ilość 40 m3, o wymiarach kantówek: długość 6 mb, przekrój 180 x 100 mm, w terminie do dnia 15.03.2023 r.
Podana data początku realizacji etapu oraz planowany termin podpisania umowy są terminami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie.
Etap 2
Początek realizacji
2023-02-15
Koniec realizacji
2023-04-14
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
DOSTAWA II:
DOSTAWA drewna konstrukcyjnego w ilość 40 m3, o wymiarach kantówek: długość 6 mb, przekrój 180 x 100 mm, w terminie do dnia 14.04.2023r.
Podana data początku realizacji etapu oraz planowany termin podpisania umowy są terminami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie.
Etap 3
Początek realizacji
2023-02-15
Koniec realizacji
2023-05-15
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
DOSTAWA III:
DOSTAWA drewna konstrukcyjnego w ilość 40 m3, o wymiarach kantówek: długość 6 mb, przekrój 180 x 100 mm, w terminie do dnia 15.05.2023r.
Podana data początku realizacji etapu oraz planowany termin podpisania umowy są terminami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi zasadami.
a) Zamawiający i Wykonawca mogą dokonać następujących zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w opisanych poniżej przypadkach:
i. Zmiany ogólne ze względu na:
- zmianę adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
- zmianę osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, wskazanych w umowie,
- zmianę będącą skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
- zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
- zmianę przepisów prawa - taka zmiana będzie miała na celu dostosowanie umowy do powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
ii. Zmiana terminu wykonania umowy jest możliwa, gdy nie można ukończyć przedmiotu umowy w terminie ze względu na:
- opóźnienia zawinione przez Zamawiającego, jeżeli okoliczności te będą miały wpływ na pierwotny termin wykonania umowy przez Wykonawcę,
- wystąpienie istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do wykonania przedmiotu zamówienia o ile będzie to mogło mieć wpływ na pierwotny termin wykonania umowy,
- wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt ii), termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, jednak nie dłuższy niż o okres trwania opóźnienia Zamawiającego lub siły wyższej jeśli, któreś z tych zdarzeń było przyczyną zmiany terminu.
Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Wykonawcy i Zamawiającego, którego żadna ze stron nie mogła przewidzieć, którego nie było można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a która spowoduje, że nie będzie można wykonać przedmiotu umowy w terminie, w tym w szczególności: wojna, powódź, pożar i inne klęski żywiołowe.
b) Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
c) Jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
d) W przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
i) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a (jeżeli takie wprowadzono),
ii) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
iii) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
e) Jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp (Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.) (średni kurs PLN w stosunku do EUR stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień ustala się w oparciu o przepisy art. 3 Pzp) i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Nie przewidziano warunków w ramach przedmiotowego kryterium.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na dzień złożenia oferty spełniają warunek - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez danego Wykonawcę jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali minimum 3 dostawy asortymentu o podobnej specyfikacji do specyfikacji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy powinni przedstawić dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie. Takim dokumentem powinny być listy referencyjne lub oświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz zrealizowanych dostaw wraz z danymi telefonicznymi i adresowymi odbiorców (jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać listów referencyjnych).
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na dzień złożenia oferty dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie w formule spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na dzień złożenia oferty dysponują potencjałem organizacyjnym i kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie w formule spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na dzień złożenia oferty znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie w formule spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik nr 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Formularz oferty.
2. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
3. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik nr 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.
4. Aktualny odpis z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy) - w przypadku, jeśli ofertę podpisuje osoba inna niż wskazana we właściwym rejestrze.
6. Dokumenty (listy referencyjne lub oświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz zrealizowanych dostaw wraz z danymi telefonicznymi i adresowymi odbiorców) potwierdzające, że Wykonawca należycie zrealizował wymaganą liczbę dostaw asortymentu o podobnej specyfikacji do przedmiotu zamówienia.
7. Specyfikacja drewna konstrukcyjnego będącego przedmiotem dostawy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Dodatkowe warunki
1. Na podstawie zapytania ofertowego i treści oferty wyłonionej w toku postępowania ofertowego oraz w porozumieniu z wyłonionym Wykonawcą, zostanie podpisana Umowa dostawy, która będzie dokumentem wiążącym obie strony w zakresie warunków realizacji zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
2.1. odwołania postępowania, zamknięcia go w całości lub w części w każdym czasie bez podania przyczyny,
2.2. zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
2.3. wydłużenia okresu, w którym nastąpi wybór najkorzystniejszej oferty. W takim przypadku Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców o wydłużeniu okresu, w którym odbywa się ocena złożonych ofert,
2.4. wystąpienia do Wykonawców z prośbą o wyrażenie zgody na wydłużenie terminu ważności złożonych przez nich ofert,
2.5. zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców o zmianie zapytania ofertowego. Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego niezbędne będzie uzyskanie dodatkowego czasu na wprowadzenie odpowiednich zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do dokonania tych zmian, informując o tym Wykonawców oraz zamieszczając informację na stronie internetowej, na której zostało zamieszczone zapytanie ofertowe. W przypadku zamknięcia Postępowania Wykonawcom nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu. Zamawiający nie przewiduje postępowania odwoławczego od decyzji Zamawiającego podjętych w trakcie Postępowania.
3. Zamawiający przewiduje termin płatności dla wynagrodzenia wynoszący 14 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego odbiór przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego bez zastrzeżeń, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę i dostarczonej Zamawiającemu faktury VAT.
4. W przypadku dostawy towaru niezgodnego z zamówieniem bądź posiadającego wady jakościowe i/lub braki ilościowe, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru zgodnego z zamówieniem lub wymiany towaru wadliwego w trybie i terminie opisanym w Umowie dostawy.
5. W przypadku niedostarczenia towaru w uzgodnionym przez strony terminie, Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę karą w wysokości 0,05 % wartości netto zamówienia za każdy dzień opóźnienia.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane przez Zamawiającego podmiotom powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ponadto z postępowania ofertowego wyklucza się Wykonawcę,
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
c) który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
d) który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e) który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
f) który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu;
g) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
h) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa pod lit. d), chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa wypełnione Załączniki - Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-01
Data ostatniej zmiany
2023-02-01 17:42:22

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (C) - waga 100%
W kryterium cena (C) porównywana będzie cena netto w zł. Do przeliczenia na zł zastosowany zostanie średni kurs danej waluty ogłaszany przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia.
Sposób dokonania oceny: liczba punktów danej oferty C=Cena najtańszej oferty/Oferowana cena x 100 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Roman Pilch - Sprawy techniczne
tel.: +48 604 147 108
e-mail: roman.pilch@pilchr.pl
Monika Marek - Sprawy formalne
tel.: +48 608 671 388
e-mail: monika@pilchr.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.