Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa oczyszczaczy powietrza

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa oczyszczaczy powietrza

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o
ul. Jana Pawła II 68
95-200 Pabianice
powiat: pabianicki
tel.: 42 22 53 540
projekt@pcmnzoz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 42 22 53 540
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Projekt pn. Wstań zza biurka - program rehabilitacji leczniczej w Pabianickim Centrum Medycznym współfinansowany ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO
Województwa Łódzkiego na lata 2014- 2020
Dotyczy: Wyboru oferenta na realizację dostawy oczyszczaczy powietrza
Przedmiot zamówienia
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach, zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację
dostawy oczyszczaczy powietrza - 4 szt.
DOSTAWA będzie realizowana w ramach projektu, którego realizacja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Szczegółowy zakres dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oczyszczaczy powietrza w liczbie 4 szt. przeznaczonych
do oczyszczania powietrza w pomieszczeniach związanych z projektem.
Specyfikacja techniczna zamawianych urządzeń:
- atest Państwowego Zakładu Higieny
- certyfikat CE
- urządzenie usuwające bakterie i wirusy w pomieszczeniu o powierzchni 10m2
- lampa UV fabrycznie zainstalowana
- instrukcja instalacji oraz obsługi w języku polskim
- gwarancja min 12 miesięcy
- załączone badania walidacyjne potwierdzające skuteczność w usuwaniu bakterii i wirusów

Dokument nr: nr 1/WZB/2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.02.2023 roku do godz. 14.30 w Biurze Projektu budynek 1 D
w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
Miejsce i sposób złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do 08.02.2023 roku do godz. 14.00 w Kancelarii Pabianickiego Centrum Medycznego
Sp. z o.o. przy Ul. Jana Pawła II 68, 95 - 200 Pabianice, drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście lub drogą
elektroniczną na adres e-mail: projekt@pcmnzoz.pl;

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie powinno być zrealizowane w terminie 3 tygodni od daty podpisania umowy

Wymagania:
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z:
Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 19 lipca 2017 r.
oraz:
Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pabianickim Centrum Medycznym Sp. z o. o. o wartości
nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł
Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków treści, oferty i umowy.
Zamawiający zastrzega, iż oceniane będą tylko te oferty, w których będzie opisane w jaki sposób oferowane w
nich urządzenia spełniają powyższe wymogi techniczne.
Termin uważa się za zachowany w przypadku doręczenia dokumentacji oferty w ww. terminie w jeden ze sposobów
opisanych powyżej. Oferty doręczone Zamawiającemu po upływie ww. terminu Zamawiający pozostawi bez
rozpatrzenia.
Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
- Wypełniony Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
- Wypełniony Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego - Oświadczenie
Kopertę w której doręczona zostanie oferta należy opatrzyć opisem:
Oferta na ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/ WZB/ 2023
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają łącznie poniższe warunki:
1. Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń; złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień, w tym: prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem.
3. Dysponują potencjałem technicznym, finansowym oraz osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie określone w niniejszym zapytaniu ofertowym
Pozostałe wymagania dla wykonawców:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, korzystają z pełni praw publicznych,
b) nie toczy się wobec oferenta postępowanie likwidacyjne lub upadłościowe, a także nie wystąpiono
z wnioskiem o wszczęcie wobec niego postępowania likwidacyjnego lub postępowania upadłościowego,
Ocena oferty
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym postępowaniu kryterium cenowe:
Cena usługi - waga punktowa - 50%
Funkcjonalnosć - urządzenie działa w trybie ciągłym podczas przebywania ludzi w pomieszczeniu - 50%
Specyfikacja urządzenia oraz kryterium funkcjonalność musi wynikać ze specyfikacji oferowanego modelu urządzenia.
Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowej usługi.
Każdy Wykonawca może podać tylko jedną cenę, oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta cenowa z najniższą ceną
Sposób powiadomienia o wyborze, warunki podpisania umowy, zastrzeżenia Zamawiającego
1. O wynikach przeprowadzonego naboru ofert (ewentualnie o jego unieważnieniu) Oferenci zostaną powiadomieni za
pomocą ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków lub odwołania zaproszenia do składania ofert oraz prawo do
zamknięcia naboru bez wyboru oferty na każdym jego etapie, w szczególności w przypadku złożenia przez
potencjalnych Wykonawców zamówienia ofert przekraczających wysokość środków zaplanowanych w budżecie
projektu na realizację niniejszego działania.
3. Z Oferentem, którego oferta zostanie wybrana, będzie podpisana umowa w miejscu i na warunkach określonych przez
Zamawiającego.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę
najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert z zastrzeżeniem nie przekroczenia wysokości środków zaplanowanych w
budżecie projektu na realizację niniejszego działania.
5. Płatność następować będzie na podstawie łącznego protokołu odbioru (będącego podstawą do wystawienia faktury
VAT przez Wykonawcę) podpisanego przez obie strony.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania jeżeli cena najkorzystniejszej oferty
przekroczy środki na realizację przedmiotowego zadania.
Wykluczenie z możliwości realizacji zamówienia
Z możliwości realizacji zamówienia wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z
Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub
z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, w szczególności poprzez:
1. uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
4. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, bocznej
do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy
wykluczenia:
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi
którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), tj. Wykonawcę:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec
Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i
rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań
podważających integralność terytorialną, suwerenność
i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej
,,rozporządzeniem 269/2014"albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę,
o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835), zwana
dalej listą, rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania
Projekt pn. Wstań zza biurka - program rehabilitacji leczniczej w Pabianickim Centrum Medycznym współfinansowany ze środków Unii
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054 i 2269 oraz z 2022 r.
poz. 25),
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054 i 2269 oraz z 2022
r. poz. 25);
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054 i
2269 oraz z 2022 r. poz. 25).

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się ze strony Zamawiającego w kwestiach merytorycznych i
proceduralnych jest Katarzyna Cieślak, e-mail: projekt@pcmnzoz.pl, tel. 42 22 53 540

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.