Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
176z dziś
6374z ostatnich 7 dni
26742z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą betonowych elementów grobowcowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą betonowych elementów grobowcowych

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu
ul. Krzywa 3
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
tel. (032) 67 234 83 fax (032) 67 217 14
zamowpubliczne@zgm-zawiercie.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (032) 67 234 83
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup wraz z dostawą betonowych elementów grobowcowych w 2023 r." Zakres realizacji dostawy :
1.1. Zakup oraz dostawa elementów grobowcowych małych ( o wymiarach 91 cm x 30 cm ) i dużych ( o wymiarach 219 cm x 30 cm ) oraz dekli ( o wymiarach 85 cm x 42 cm ) do wykonania grobowców pojedynczych, podwójnych i poczwórnych.

Składanie ofert:
4. Termin, miejsce i forma składania ofert:
4.1. Ofertę w postaci Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego Zaproszenia do składania ofert należy złożyć w Punkcie Obsługi Interesanta tutejszego Zakładu (parter) lub przesłać elektronicznie na adres : zamowpubliczne@zgm-zawiercie.pl do dnia 08.02.2023 r. do godz. 10.00.
Oferta w formie pisemnej winna być złożona w zamkniętej kopercie i oznaczona : Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 42-400 Zawiercie, Ul. Krzywa 3 ,, Oferta na zadanie : ,,Zakup wraz z dostawą betonowych elementów grobowcowych
w 2023 r."
4.2. Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej :
zamowpubliczne@zgm-zawiercie.pl zgm@zgm-zawiercie.pl
5. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

Miejsce i termin realizacji:
1.2. Dostawca będzie dostarczał zamówione materiały sukcesywnie wg potrzeb do siedziby Zamawiającego (Cmentarz Komunalny w Zawierciu, Ul. Przyjaźni 184) w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r.
2. Termin realizacji zamówienia: do dn. 31.12.2023 r.

Wymagania:
6. Opis sposobu obliczania ceny:
6.1. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia
6.2.Cena brutto oferty powinna zostać wskazana w Formularzu ofertowym (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert) i podana cyfrowo w złotych (zł) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
6.3. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
6.4. Zaoferowana cena pozostanie niezmienna przez cały okres trwania umowy, zawartej z wybranym Wykonawcą
7. Kryterium oceny ofert:
Każdy z Wykonawców otrzyma odpowiednią ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: Cena ofertowa - C - znaczenie 100 pkt. wyliczona wg następującego wzoru :
Cn X 100
C = Cbo
gdzie :
C - liczba punktów w kryterium CENA
Cn - najniższa zaoferowana w postępowaniu cena
Cbo - cena badanej oferty
Oferta, która uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, czyli przedstawiającą najkorzystniejszy bilans punktów, przyznanych na podstawie ustalonego kryterium oceny ofert.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. Jeżeli spośród ofert dodatkowych nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty - postępowanie unieważnia się.
8. Informacje dodatkowe :
8.1. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty
8.2. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą
8.3. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy
8.4. Zamawiający poprawi w ofercie;
a) oczywiste omyłki pisarskie
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
8.5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
b) jej treść jest niezgodna z treścią Zaproszenia do składania ofert,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) została sporządzona lub przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert wskazanymi w ust. 4 mniejszego Zaproszenia.
e) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
f) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 8 ppkt. 4 niniejszego Zaproszenia do składania ofert
g) została złożona po terminie składania ofert
h) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
8.6. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli :
a) nie złożono żadnej oferty
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wada uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
8.7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach,
0 których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. 2022 poz. 835 ).
8.8. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
8.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez obowiązku podania przyczyny.
8.10. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie z Regulaminem ramowych procedur udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł netto dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu. Regulamin ten jest dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem : www.bip.zgm-zawiercie.pl
9. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
1 w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
9.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu - reprezentowany przez Dyrektor - Pan Augustyn Hejnosz ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie;
9.2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu e-mail: iod@zgm-zawiercie.pl, tel. (32) 6723483;
9.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Zakup wraz z dostawą betonowych elementów grobowcowych w 2023 r."
9.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 z późn. zm.);
9.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
9.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9.8. osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.9 osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
10.1. Pani Agnieszka Baran tel. ( 32) 67 231 81 w zakresie merytorycznym
10.2. Pani Anna Gruszczyńska tel. 32 672 34 83 wew.33 w zakresie procedury postępowania

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.