Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż mebli na wymiar

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż mebli na wymiar

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie
ul. Helclów 2
31-148 Kraków
powiat: Kraków
tel. +48 12 634 42 55 wew. 275 wew. 223 , fax +48 12 633 08 28
zamowienia@dpshelclow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 12 634 42 5
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dom Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia publicznego:
DOSTAWA i montaż mebli na wymiar
dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
(nazwa przedmiotu zamówienia)
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli na wymiar dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, zgodnie z zakresem rzeczowym przedstawionym w Formularzu Cenowym, będącym Załącznikiem do Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego. Warunki realizacji zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
3. Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt i przy udziale osób skierowanych do tych czynności przez Wykonawcę, wnieść towar do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego i zamontować meble w tych pomieszczeniach. DOSTAWA zostanie zrealizowana od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz.ch od 8:00 do 14:00.

Dokument nr: DO.271.2.2.2023

Otwarcie ofert: 3. Termin otwarcia ofert został wyznaczony na dzień: 08 lutego 2023 r. godz. 09:00.

Składanie ofert:
2. TERMIN SKŁADANIA ofert został wyznaczony na dzień: 08 lutego 2023 r. do godz. 08:30.
4. Oferty na Formularzu Ofertowym, sporządzonym wg wzoru załączonego do ogłoszenia (Formularz Cenowy oraz Formularz Ofertowy oraz dokumenty ujęte w ust. 6 poniżej) należy składać wyłącznie pocztą elektroniczną na adres zamowienia@dpshelclow.pl, z zastrzeżeniem, że:

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 10 marca 2023 r.

Wymagania:
w sprawie zamówienia publicznego do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
Podstawa prawna wyłączenia stosowania przepisów ustawy Pzp: art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)
5. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył, na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie potrzebne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia Umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej planowanych dostaw wraz z montażem. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Koszt dokonania wizji lokalnej planowanych dostaw wraz z montażem poniesie Wykonawca. Wykonawca może skorzystać z wizji lokalnej, która została zaplanowana w terminie:
06 lutego 2023 r. o godzinie 11.00
miejsce wizji lokalnej: Kraków, ul. Helclów 2.
II. Jednocześnie informujemy, że:
1. Oferta musi być złożona na zasadach określonych przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
1) oferta składana pocztą elektroniczną musi stanowić spakowany folder z rozszerzeniem .zip (folder może być chroniony hasłem);
2) w folderze muszą się znajdować następujące dokumenty: Formularz Ofertowy i Formularz Cenowy - wypełnione i podpisane przez osobę upoważnioną (dopuszcza się skan podpisanego dokumentu, lub dokument w postaci elektronicznej opatrzony podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym) oraz odpis, o którym mowa w ust. 6 poniżej;
3) w temacie e-maila z ofertą należy wpisać ,,Oferta dotycząca zamówienia nr DO.271.2.2.2023 Dostawa i montaż mebli na wymiar dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie";
4) w treści e-maila należy podać dane Oferenta (nazwa, adres, telefon kontaktowy);
5) w przypadku zabezpieczenia oferty hasłem, hasło do otwarcia folderu Oferent poda Zamawiającemu po upływie terminu składania ofert a przed terminem otwarcia ofert tj. 08 lutego 2023 r. pomiędzy godziną 08:30 i 09:00 pocztą elektroniczną na adres zamowienia@dpshelclow.pl;
6) w przypadku, gdy oferta będzie chroniona hasłem, a Oferent nie poda hasła lub poda je po upływie terminu, o którym mowa w pkt 5), oferta zostanie uznana za złożoną po terminie i nie będzie rozpatrywana.
6. Oferent zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Oferentem są podmioty występujące wspólnie, wymaga się przedłożenia stosownej umowy regulującej ich współpracę oraz pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie, obejmującego upoważnienie do działania w ich imieniu w postępowaniu;
7. UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
8. KRYTERIUM WYBORU I OCENY OFERT.
Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium: cena = 100%
kryterium ceny =
cena najniższa brutto spośród ważnych ofert
x 100%
cena brutto badanej oferty
Jeżeli złożono Ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, winien poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, a jeśli tak, wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone Kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
9. POWIADOMIENIE WYKONAWCÓW O WYNIKACH:
1) Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy, jak również o wszelkich dodatkowych formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom wg kryterium oceny ofert.
10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert, które wpłynęły po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oraz odrzuci oferty: 1) których treść nie odpowiada treści niniejszego Zapytania Ofertowego; 2) które będą niekompletne, lub które będą dotyczyły urządzeń innych niż wskazane przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym i Formularzu Cenowym, z zastrzeżeniem, że Zamawiający - jeśli uzna to za konieczne - zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia przedłożonych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej Oferty; 3) Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
11. Pozostałe warunki zamówienia określono we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
12. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od terminu składania ofert.
13. Waluta rozliczeniowa w PLN.
14. Zamawiający, działając zgodnie w przepisem art. 4 ust 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym, wyłącza w odniesieniu do przedmiotu niniejszego zamówienia stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
17. Zamawiający informuje, że treść ofert złożonych w niniejszym postępowaniu jest w całości jawna.

Uwagi:
18. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych, dla Wykonawców biorących udział w postępowaniu:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także "RODO") informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie przy ul. Helclów 2, zwany dalej także "ADO" lub "DPS".
2) Inspektor ochrony danych w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie - kontakt; e - mail: iod@dpshelclow.pl. lub tel. 12 634 42 55 wew. 208.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z postępowaniem DPS o udzielenie zamówienia publicznego nr DO.271.2.2.2023.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania stosownie do zasady wynikającej z art. 254 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.) w związku z Regulaminem udzielania w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) Udostępnianie danych osobowych, zebranych przez DPS w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma zastosowanie do danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO lub danych określonych w art. 35 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, DPS przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. DPS przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie ADO niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
9) Skorzystanie przez Panią/Pana z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, DPS nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
11) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez ADO. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Oferentami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są Małgorzata Bogucka, tel. 12/634-42-55 wew. 275 oraz Zyta Malewicz, tel. 12/634-42-55 wew. 223 e-mail: do@dpshelclow.pl, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07.30 - 15.30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.