dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa blachy stalowej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Składnic Lasów Państwowych w Białogardzie ul. Koszalińska 3 78-200 Białogard powiat: białogardzki tel. +48 94 311 32 74 fax +48 94 311 32 83, tel. 94 311 32 89 zslp.bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Białogard |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 94 311 32 7 |
Termin składania ofert: | 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. Zamówienie częściowe nr 1 - dostawa blachy stalowej ocynkowanej ogniowo (obustronnie) w arkuszach wymiarowych wg. poniższej specyfikacji wymiarowej: grubość arkusza szerokość arkusza długość arkusza Ilość zamawiana mm mm mm m2 szt 0,50 1250 2000 50 20 0,70 910 364 1,00 220 88 1.2. Zamówienie częściowe nr 2 - jednorazowa dostawa rur stalowych ocynkowanych ogniowo (obustronnie) o podanej specyfikacji wymiarowej: - średnica zewnętrzna 60,3 mm - grubość ścianki 2,0 mm - długość 7000 mm Ilość zamawiana rur: 560 mb (80 sztuk odcinków 7,0m) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. -2- III. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOSTAWY 1. Zamówienie częściowe nr 1: 1.1. Przewiduje się wykonanie 2 dostaw cząstkowych blachy stalowej ocynkowanej ogniowo w trakcie obowiązywania umowy. Pierwsza dostawa w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, druga dostawa w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy po otrzymaniu cząstkowego zamówienie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 1.3 poniżej. 1.2. Zamówienie cząstkowe składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail podany jako kontaktowy przez Wykonawcę. 1.3. Czas realizacji zamówienia cząstkowego II dostawy wynosi do 7 dni od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 1.4. Czas realizacji liczony jest od chwili złożenia zamówienia na adres e-mail Wykonawcy do chwili dostawy do ZSLP w Białogardzie. 1.5. Dostawy realizowane będą w dni robocze w godz.ch 7:00 - 14:00 transportem Wykonawcy na adres: Zakład Przerobu Drewna w Podborsku Podborsko 1, 78-220 Tychowo 1.6. DOSTAWA obejmuje dostarczenie materiału pod wskazany przez Zamawiającego adres oraz rozładunek - zestawienie z pojazdu transportowego na palecie transportowej bezzwrotnej przy drzwiach magazynu. 1.7. Za uszkodzenie zamawianych produktów, aż do chwili zestawienia z pojazdu odpowiada Wykonawca. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć materiał przed uszkodzeniem oraz zapewnić jego właściwą identyfikację. 2. Zamówienie częściowe nr 2: 2.1. Jednorazowa dostawa rur stalowych ocynkowanych (obustronnie) ogniowo w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. 2.2. DOSTAWA realizowana będzie w dzień roboczy w godz.ch 7:00 - 14:00 transportem Wykonawcy pod adres: Zakład Przerobu Drewna w Podborsku Podborsko 1, 78-220 Tychowo 2.3. DOSTAWA obejmuje dostarczenie materiału pod wskazany przez Zamawiającego adres oraz rozładunek przy drzwiach magazynu. 2.4. Za uszkodzenie zamawianych produktów, aż do chwili zestawienia z pojazdu odpowiada Wykonawca. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć materiał przed uszkodzeniem oraz zapewnić jego właściwą identyfikację. -3- UWAGI OGÓLNE DLA OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 3. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę Zamawiającemu jest potwierdzenie przez Zamawiającego realizacji zamówienia bez zastrzeżeń (stwierdzenia wad materiału, uszkodzeń, niezgodności ilościowej i sortymentowej). 4. Niedotrzymanie czasu realizacji zamówienia wywołuje konsekwencje określone Umową. 5. Zamawiającemu przysługuje prawo reklamacji, zwrotu, żądania wymiany lub uzupełnienia wadliwie wykonanej dostawy według warunków określonych Umową. Dokument nr: ZA.2300.2.2023 Otwarcie ofert: VII. OCENA OFERT 1. Otwarcie ofert zostanie dokonane dnia 13.02.2023 r. o godz. 10:30 Składanie ofert: 3. Ofertę w wersji papierowej należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie opatrzonej tytułem: ,,DOSTAWA blachy stalowej ocynkowanej ogniowo oraz rur stalowych ocynkowanych ogniowo do produkcji tablic informacyjnych i słupków stalowych w 2023 roku". 4. Ofertę w wersji elektronicznej należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: zslp.bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl . Oferta winna być opatrzona tytułem: ,,DOSTAWA blachy stalowej ocynkowanej ogniowo oraz rur stalowych ocynkowanych ogniowo do produkcji tablic informacyjnych i słupków stalowych w 2023 roku". VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć do dnia 13.02.2023 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Termin realizacji zamówienia częściowego nr 1: ? I dostawa - w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy ? II dostawa - w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Termin realizacji zamówienia częściowego nr 2: ? Jedna dostawa - w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. Wymagania: III. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOSTAWY 1. Zamówienie częściowe nr 1: 1.1. Przewiduje się wykonanie 2 dostaw cząstkowych blachy stalowej ocynkowanej ogniowo w trakcie obowiązywania umowy. Pierwsza dostawa w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, druga dostawa w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy po otrzymaniu cząstkowego zamówienie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 1.3 poniżej. 1.2. Zamówienie cząstkowe składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail podany jako kontaktowy przez Wykonawcę. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY 1. Dopuszczalne są dwie formy przesłania ofert: wersja elektroniczna i wersja papierowa. 2. Ofertę należy złożyć w postaci wypełnionego formularza ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami. 5. Oferta i załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. 6. Oferta cenowa musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, obejmujące w szczególności koszt materiału oraz transportu i wyładunku. -4- 7. Oferta powinna zawierać jednostkowe ceny netto i brutto oraz wartość VAT zgodnie z załączonym formularzem ofertowym. 8. W przypadku zastosowania stawki VAT innej niż obowiązująca według krajowych przepisów w dniu złożenia oferty, należy wskazać podstawę prawną dowodzącą zasadności przyjęcia takiej stawki. 9. Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy zastrzega sobie możliwość zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany przepisów prawa krajowego w tym zakresie. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty oraz rozliczeń w walutach innych niż PLN. 11. Wyliczenia dokonywane na formularzu ofertowym należy obliczać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi regułami w zaokrąglaniu. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę. 13. Każdy oferent może złożyć ofertę na jedno lub oba zamówienia częściowe 14. Do oferty w postaci wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć następujące dokumenty (wzory w załącznikach do Zapytania ofertowego): 14.1. Aktualny wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Informacji i Ewidencji Działalności Gospodarczej, 14.2. Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu z płatnością podatków, 14.3. Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, 14.4. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Oferta składana jest przez pełnomocnika Oferenta, z zaznaczeniem zakresu czynności, do jakich pełnomocnik jest upoważniony przez Oferenta. 2. Wyniki oceny ofert oraz informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną przekazane Oferentom bezzwłocznie po zakończeniu procedury weryfikacji i oceny ofert za -5- pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy e-mail wskazane w ofertach oraz zostaną umieszczone na stronie internetowej ZSLP w Białogardzie http://www.zslp-bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl . 3. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane. 4. Oferty złożone w sposób inny niż opisany w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane. 5. Oferent ma prawo wycofać lub zmienić swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. W tym celu składa pisemną informację o wycofaniu oferty wcześniej złożonej oraz składa nową ofertę opisaną ,,Oferta zamienna na dostawę blachy stalowej ocynkowanej oraz rury stalowej ocynkowanej do produkcji tablic informacyjnych i słupków stalowych w 2023 roku" 6. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert. VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT Zamawiający dokona oceny ofert na każde zamówienie częściowe na podstawie następujących kryteriów: - waga 100% - cena dostawy Kryterium ceny dostawy: Nc=Cn/Cb x 100 pkt Nc - ilość punktów z kryterium ,,cena" Cn - cena oferty najtańszej Cb - cena oferty badanej Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów. IX. DODATKOWE INFORMACJE 1. Warunki współpracy Szczegółowe warunki współpracy określone są w załączniku nr 2 - wzór umowy 2. Zastrzeżenie unieważnienia postępowania -6- Zamawiający zastrzega unieważnienie niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. 3. Zastrzeżenie weryfikacji kontrahenta Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zweryfikowania oferenta w zakresie m.in. czy Podmiot/Oferent jest czynnym, zwolnionym podatnikiem VAT czy też nie jest zarejestrowany jako podatnik VAT; weryfikacji w bazie REGON i in. 4. Zastrzeżenie odrzucenia oferty Zamawiający zastrzega odrzucenie oferty w przypadku stwierdzenia, że Oferent nie jest rzetelnym podatnikiem lub podania przez Oferenta nieprawdziwych informacji. Kontakt: 5. Dodatkowych informacji udziela: - Katarzyna Bączkowska tel. 94 311 32 89 e-mail: katarzyna.baczkowska@szczecinek.lasy.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024