Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa odcinka sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa odcinka sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lipinki
Lipinki 53
38-305 Lipinki
powiat: gorlicki
urzad@gminalipinki.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Lipinki
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie zamówienia publicznego pn. Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójtowa, budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami na sieci wsi Pagorzyna, Bednarka (przysiółek Bednarskie) i Lipinki - II część oraz budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Rozdzielę.
Rozdział 2. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wójtowa, Pagorzyna, Bednarka (przysiółek Bednarskie) i Lipinki o łącznej długości 5087 m oraz sieci wodociągowej w miejscowości Rozdzielę o łącznej długości 449,8 m w podziale na 3 części:
1) Część 1 - Budowa 2 odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójtowa;
2) Część 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami na sieci wsi Pagorzyna, Bednarka (przysiółek Bednarskie) i Lipinki - II część;
3) Część 3 - Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Rozdzielę.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie, w ramach Programu Obszarów Wiejskich , na lata 2014-2020, operacja typu ,,Gospodarka wodno- ściekowa".
3. Zakres zamówienia obejmuje :
1) część 1 zamówienia - budowę 2 odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójtowa o łącznej długości 1243 m w tym:
a) pierwszy odcinek o długości 347,5 m obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z kolektorów PVC o średnicach 200 mm 306,5 m, 200 mm 25,5 m,(wymiana istniejącego odcinka PVC 160 mm) oraz kolektorów kanalizacyjnych PE 200 mm 15,5 m, zabezpieczeń kolizji projektowanej kanalizacji z istniejącym uzbrojeniem (zgodnie z warunkami technicznymi podanymi przez gestorów uzbrojenia).
b) drugi odcinek o łącznej długości 895,5 m w tym:
- wydatki kwalifikowane odcinek o długości 833,5 m obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej z rur PE 200 - 37,5m, z rur PVC 200 - 775m, z rur PE 160 - 21 m,
- wydatki niekwasowane odcinek o długość 62 m obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej z rur PVC 200 (odcinki SK11 - SK12, SK13 - SK14).
W zakres wchodzi także wykonanie zabezpieczeń kolizji projektowanej kanalizacji z istniejącym uzbrojeniem (zgodnie z warunkami technicznymi podanymi przez gestorów uzbrojenia).
2) część 2 zamówienia - budowę głównych kolektorów grawitacyjnych wraz z dopływami bocznymi i kolektorów ciśnieniowych o łącznej długości 3844 m.
W tym kanalizacja grawitacyjna o średnicy 160 mm z rur PVC i PE o długości 790,5 m, o średnicy 200mm z rur PVC i PE o długości 2679,5 m, o średnicy 90 mm z rur PE o długości 374 m, studnie kanalizacyjne TWS fi 425 mm - 36 sztuki, studnie kanalizacyjne TWS fi 1000 mm - 89 sztuk, pompownia ścieków sanitarnych P2 z polimerobetonu o średnicy 1500mm (wraz z ogrodzeniem, zielenią, zasilaniem zalicznikowym i instalacjami energetycznymi i drogą dojazdową), pompownia ścieków sanitarnych P3 z polimerobetonu o średnicy 1500mm (wraz z ogrodzeniem, zielenią, zasilaniem zalicznikowym i instalacjami energetycznymi i drogą dojazdową);
Wydzielony zakres do wykonania obejmuje odcinki oznaczone na rysunkach stanowiących załącznik nr 7 w dokumentacji technicznej - stanowiącej załącznik nr 8 do zapytania ofertowego.
3) część 3 zamówienia - wykonanie sieci wodociągowej o łącznej długości 449,8 m w m. Rozdzielę w tym budowę sieci wodociągowej z rur PEHD-100 RC typ 2/3 SDR 11 PN 16 o średnicy dz.160 mm i długości 312,2 m, sieć boczną wodociągową z rur PEHD-1 OO RC typ 2/3 SDR 17 PN 10 o średnicy dz.50mm i długości 137,6 m, uzbrojenie sieci:
-zasuwy dz.150 mm: 6 kpl -zasuwy dz.50 mm: 8 kpl -hydranty dz.80: 3 kpl -zaślepki dz.150 mm: 1 kpl -zaślepki 50 mm: 6 kpi
Roboty sieci głównej realizowane będą metodą przewiertu sterowanego oraz częściowo wykopu rurami PEHD-100 RC typ 2/3 SDR 11 PN 16 o średnicy dz.160mm.
Roboty sieci bocznej- podejścia do przyłączy realizowane będą metodą wykopu oraz częściowo przewiertem sterowanym rurami PEHD100 w tym:
- sieć główna dz.160mm-przewiert sterowany 266,8m
- sieć główna 160mm-wykop: 45,4 m
- sieć boczna 50mm-przewiert: 95,7m
- sieć boczna 50mm-wykop:41,9 m
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) dla części 1 zamówienia - dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 7a i 7b do zapytania;
2) dla części 2 zamówienia - dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 8 do zapytania;
3) dla części 3 zamówienia - dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 9 do zapytania
5. Przedmiary robót i dokumentacja techniczna są wzajemnie uzupełniające się.
6. W dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia występują nazwy własne.
W każdym wypadku, w którym są one użyte, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, to znaczy o parametrach nie gorszych od rozwiązań opisanych nazwami własnymi.

Dokument nr: RBI.271.1.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 15.02.2023 r. o godz. 10:30 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy (pokój nr 2).

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do 15.02.2023 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy Lipinki pod adresem Lipinki 53, 38-305 Lipinki.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 3. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie do 30.10.2023 r.

Wymagania:
Rozdział 1. Tryb udzjelenia zamówienia
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, z związku z przepisem art. 2 ust. 1 pkt. 2 tej ustawy.
2. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych w niniejszym zapytaniu.
3. W zakresie nieuregulowanym zapytaniem, zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
Rozdział 4. Podstawy wykluczenia z postępowania
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą SUB" -wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanym dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanym dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy SUB;
2) zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy SUB - wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy SUB;
3) zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy SUB - wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy SUB;
2. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z powodu jakiejkolwiek z przesłanek wskazanych w pkt 1.
3. Podmiotem udostępniającym zasoby nie może być podmiot, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o którym mowa w pkt 1.
Rozdział 5. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 4 zapytania ofertowego , oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zdolność techniczna:
Część 1 Budowa 2 odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójtowa;
- wykonawca musi wykazać , że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie w rozumieniu art. 3 pkt. 6 lub 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, zwanej dalej ,,PB", kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 600 m ;
Część 2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami na sieci wsi Pagorzyna, Bednarka (przysiółek Bednarskie) i Lipinki - II część
- wykonawca musi wykazać , że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co

najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie w rozumieniu art. 3 pkt 6 lub 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, zwanej dalej ,,PB", kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 2000 m oraz pompowni ścieków;
Część 3 Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Rozdzielę
- wykonawca musi wykazać , że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie w rozumieniu art. 3 pkt 6 lub 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, zwanej dalej ,,PB", sieci wodociągowej o długości co najmniej 200 m;
b) zdolność zawodowa:
- wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu art. 15a PB lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie wynikającym z przedmiotu niniejszego zamówienia, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) lit a i b, spełniać musi co najmniej jeden z tych wykonawców.
Rozdział 6. Poleganie na zasobach innych podmiotów i wspólne ubieganie się
o udzielenie zamówienia
1. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, jeśli podmioty te będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w zakresie, w którym te zdolności są wymagane.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 2, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie
składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
6. Podmiotem udostępniającym zasoby nie może być podmiot, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o którym mowa w rozdziale 4 ust. 1 pkt 1 zapytania.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. W przypadku, gdyby została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy spółki cywilnej i konsorcjum), Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.
Rozdział 7. Podwykonawcy
1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia (części zamówienia) określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, jaką wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy oraz podania nazwy tego podwykonawcy, o ile jest już znana.
Rozdział 8. Sposób przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na wykonanie dowolnej liczby części zamówienia.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim wypadku zobowiązani są oni do ustanowienia jednego spośród wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia jako pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
4. Oferta wraz z dokumentami, o których mowa w ust. 5, musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z treścią wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej lub innym właściwym rejestrze, albo przez pełnomocnika. Ofertę należy przesłać w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, uniemożliwiającym łatwe zapoznanie się z treścią oferty, opisaną następująco:
Oferta na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wójtowa,
budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami na sieci wsi Pagorzyna,
Bednarka (przysiółek Bednarskie) i Lipinki - II część oraz budowa odcinka sieci
wodociągowej w m. Rozdzielę
Znak sprawy: RBI.271.1.2023
Nie otwierać przed 15.02.2023 r. przed godziną 10:30
5. Do oferty należy załączyć:
a) formularz oferty; stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do zapytania;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą z załączeniem dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych i przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do zapytania;
d) oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania;
e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy -wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do zapytania;
f) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.
g) dowód wpłaty wadium (jeżeli zostało wniesione w innej formie, niż pieniężnej).
6. Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5. lit. d, zobowiązani są złożyć wszyscy wykonawcy, w zakresie dotyczącym każdego z nich.
7. Jeżeli wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5. lit. d, złożone przez podmiot udostępniający zasoby, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
Rozdział 9. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w postępowaniu
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a
wykonawcami, oprócz składania ofert, odbywa się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej.
2. Wszelką korespondencję do zamawiającego należy kierować na adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl. podając znak sprawy postępowania.
Rozdział 10. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert po warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 1 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytania związane z prowadzonym postępowaniem ofertowym i treść pytań wraz z wyjaśnieniem zamieści na stronie internetowej, o której mowa w rozdziale 12 ust. 2 niniejszego zapytania, bez wskazania źródła zapytania.
4. Zapytanie ofertowe może być zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w niniejszym zapytaniu ofertowym. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na stronie internetowej, o której mowa w rozdziale 12 ust.
2 niniejszego zapytania.
5. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o którym mowa w ust.1.
Rozdział 11. Sposób obliczenia ceny
1. Wykonawca powinien określić cenę brutto, stawkę VAT oraz cenę netto osobno za wykonanie każdej części zamówienia, którą wykonawca oferuje wykonać.
2. Cena powinna zostać określona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Wynagrodzenie, jakie za wykonanie zamówienia otrzyma wykonawca, będzie mieć
charakter ryczałtowy, określony w art. 632 § 1 KC. W związku z tym,
cena powinna uwzględniać wszelkie okoliczności, jakie mogą wiązać się z wykonaniem zamówienia.
2. Niezwłocznie po upływie terminu składania ofert zamawiający otworzy oferty, a następnie zamieści na stronie internetowej
https://bip.malopolska.pl/uqlipinki.m.418334.2023.html informację z otwarcia ofert, zawierającą dane o nazwach (firmach) i adresach wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, oraz zaoferowanych przez nich cenach brutto za wykonanie zamówienia.
Rozdział 13. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany złożoną ofertą w terminie 30 dni od terminu składania ofert.
2. Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do nowego terminu, nie dłuższego jednak niż 30 dni od terminu, o którym mowa w ust. 1.
Rozdział 14. Badanie ofert
1. W toku badania ofert, jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, dokumenty zawierać będą braki lub budzić wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się do wykonawcy o ich uzupełnienie, poprawienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, w terminie wskazanym przez zamawiającego.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie, za które Zamawiający uzna w szczególności bezsporne, nie budzące wątpliwości omyłki dotyczące wyrazów, np. widoczna mylna pisownia wyrazów, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części, rozbieżność pomiędzy ceną wpisaną liczbą i słownie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Wykonawca może nie wyrazić zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 2.
Rozdział 15. Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została sporządzona niezgodnie z postanowieniami niniejszego zapytania;
2) została złożona po terminie składania ofert;
3) wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert (jeżeli zostało wniesione w formie pieniężnej) lub nie dołączy potwierdzenia wniesienia wadium do oferty( jeżeli zostało wniesione w innej formie, niż pieniężnej)
4) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale 14 ust. 2 pkt. 3) zapytania ofertowego;
5) wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, o której mowa w rozdziale 13 ust. 2 zapytania ofertowego
6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji;
7) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Rozdział 16. Kryteria oceny ofert
1. Cena brutto oferty za wykonanie zamówienia jest jedynym kryterium oceny ofert.
2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana niepodlegająca odrzuceniu oferta z najniższą ceną.
Rozdział 17. Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część I - 3 000,00 zł słownie: (trzy tysiące złotych 00/100)
Część II - 6 000,00 zł słownie: (sześć tysięcy złotych 00/100)
Część III - 2 000,00 zł słownie: ( dwa tysiące złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., póz. 299).
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 52 8628 0000 2001 0009 3868 0001 jako tytuł przelewu wskazując: ,,wadium zabezpieczające ofertę część l/ll/lll, sprawa nr RBI.271.1.2023".
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2) - 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium należy dołączyć do oferty.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (poręczyciela) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem),
3) kwotę gwarancji (poręczenia),
4) termin ważności gwarancji (poręczenia),
5) nieodwoływane i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
7. Poręczenie, o którym mowa powyżej powinno być solidarne. Zamawiający nie dopuszcza poręczenia subsydiarnego.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, w wysokości określonej w ust. 1, w formie lub formach, o których mowa w ust. 2, lub na cały okres związania ofertą - zostanie odrzucona.
9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Wadium złożone w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna Zamawiający zwróci poprzez przekazanie oryginału dokumentu.
12. Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) którego oferta została odrzucona
13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału lub brak podstaw wykluczenia, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której
mowa w rozdziale 14 ust. 2 pkt. 3) zapytania, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Rozdział 18. Wybór najkorzystniejszej oferty i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną brutto.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający poinformuje wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, za pomocą poczty elektronicznej, oraz zamieści informację o jej wyborze na stronie internetowej, o której mowa w rozdziale 12 ust. 2 niniejszego zapytania.
3. Umowa zostanie zawarta oddzielnie dla każdej części zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zawarł z zamawiającym umowę według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
5. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie uchylać się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać jako najkorzystniejszą ofertę, która posiadała najniższą cenę brutto spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu.
6. Do formalności, które należy dopełnić przed zawarciem umowy należy:
1) przedstawić kosztorys ofertowy, sporządzony w formie uproszczonej, odrębnie dla każdej z części zamówienia, którą wykonawca oferuje wykonać;
2) w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę regulującą współpracę między nimi (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę upoważnionego do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
3) przedłożyć celem akceptacji przez Zamawiającego draftu gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w przypadku gdy zabezpieczenie wnoszone jest w formie innej niż pieniężna.
Rozdział 19. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 3% ceny brutto (z VAT) podanej w ofercie wykonawcy.
2. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości pkt 1.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Poręczenia, o których mowa powyżej, powinny być solidarne. Zamawiający nie dopuszcza poręczenia subsydiarnego. Spory pomiędzy Zamawiającym a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji Sądów polskich.
5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 52 8628 0000 2001 0009 3868 0001.
6. Zamawiający zwraca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego z wynikiem pozytywnym.
7. Zamawiający pozostawia na zabezpieczenie roszczeń kwotę wynoszącą 30% wysokości zabezpieczenia na okres gwarancji i rękojmi.
8. Kwota o której mowa w pkt 7 jest zwracana nie później niż w 15 dniu po okresie gwarancji.
Rozdział 20. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie:
1) jeżeli nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie będzie mieć możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) z innych, uzasadnionych powodów.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.