Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA
ul. Powstańców 3
58-140 Jaworzyna Śląska
powiat: świdnicki
urzad@jaworzyna.net
https://platformazakupowa.pl/
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jaworzyna Śląska
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 1, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest przebudowa drogi gminnej w Starym Jaworowie w zakresie jezdni, zjazdów oraz poboczy według załączonej dokumentacji projektowej. W zakresie przebudowy stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni z kruszywa łamanego. Układ drogowy będzie realizowany poprzez:
1) jezdnię jednopasowa dwukierunkową o szerokości 3,5 m
2) zjazdy indywidualne - o szerokości jezdni 3,50 - 6,00 m, przecięcia nawierzchni jezdni i zjazdu skosem
1,5:1,5 na przecięciu krawędzi nawierzchni ulicy i zjazdu.
3) wyposażenie techniczne drogi: budowę kanalizacji deszczowej.
Zamierzenie budowlane w zakresie niniejszego postępowania polega na przebudowie i budowie obiektów
budowlanych w zakresie jak niżej:
Przebudowa drogi gminnej, wewnętrznej o łącznej długości 94,75 m. Droga po przebudowie powinna posiadać jezdnię o szerokości 3,50 m z nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 ograniczoną krawężnikiem betonowym. Robotami ponadto objęte będą: zjazdy z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 oraz pobocze gruntowe z kruszywa łamanego.
Budowa sieci kanalizacji deszczowej.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 2, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" są roboty budowlane w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", które obejmują wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie wcześniej wykonanej dokumentacji przy zachowaniu wszelkich wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych. Wykonawca w ramach niniejszego postepowania będzie zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Mickiewicza w Jaworzynie Śląskiej wraz z niezbędną infrastrukturą oświetlenia drogowego i kanalizacją deszczową oraz przebudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, budową sieci teletechnicznej i budową bezpiecznego przejścia dla pieszych w obrębie Szkoły Podstawowej przy Ul. Mickiewicza. Przebudowa ulicy Mickiewicza realizowana będzie na łącznej długości 190,80 m jako droga klasy D1/2. Początek przebudowy rozpoczyna się od istniejącego skrzyżowania z drogą gminną, Ul. Wolności, a kończy na skrzyżowaniu z drogą gminną, Ul. Ogrodowa. Zakres planowanej przebudowy obejmuje między innymi:
- przebudowę drogi klasy technicznej D1/2
- przebudowę istniejącego skrzyżowania z Ul. Ogrodową
- przebudowę chodników obustronnych z uwzględnieniem nawierzchni z kostki betonowej śrutowanej
- przebudowę zjazdów z uwzględnieniem nawierzchni z kostki betonowej śrutowanej
- montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie balustrad (uwaga balustrady należy wykonać w nawiązaniu do istniejących na Ul. Wolności typu wrocławskiego w kolorze antracyt)
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
- odwodnienie drogi , budowa sieci kanalizacji deszczowej
- budowa kanału technologicznego
- budowa oświetlenia drogowego (uwaga: wykonawca powinien uwzględnić w swoich pracach projektowo wykonawczych uzgodnienia z dystrybutorem sieci TAURON DYSTRYBUCJA oraz TAURON NOWE TECHNOLOGIE, w tym poniesienie wszelkich kosztów przebudowy infrastruktury energetycznej będącej własnością TAURON)
- likwidacja kolizji realizowanej inwestycji z istniejącą infrastrukturą niezwiązaną z drogą w zakresie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, teletechnicznej
- przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z uwzględnieniem przyłączy
- wykonanie niezbędnych przełączeń nieruchomości do nowo przebudowanej sieci wod-kan
- budowa bezpiecznego wyniesionego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej wraz z jego oznakowaniem pionowym i poziomym, montażem elementów BRD i wykonaniem dedykowanego oświetlenia tego przejścia
Przedmiotem zamówienia w ramach części 3, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" są roboty budowlane w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", które obejmują wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie wcześniej wykonanej dokumentacji przy zachowaniu wszelkich wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych. Wykonawca w ramach niniejszego postepowania będzie zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Jana Pawła II w Jaworzynie Śląskiej wraz z niezbędną infrastrukturą oświetlenia drogowego i kanalizacją deszczową oraz przebudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, budową sieci teletechnicznej i utwardzeniem działki nr 510 w zakresie wykonania wjazdu i parkingu przy szkole Podstawowej. Przebudowa ulicy Jana Pawła II realizowana będzie na łącznej długości (82,08 + 84,42) 166,50 m jako droga klasy D1/2. Początek przebudowy z rozbudową rozpoczyna się od istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową, Ul. 1 Maja do skrzyżowania z Ul. Kościuszki (przed rondem) oraz od skrzyżowania z Ul. Kościuszki (za rondem) do terenu szkoły podstawowej im. Marii Konopnickiej dz. nr 510. Zakres planowanej przebudowy obejmuje między innymi:
- przebudowę drogi klasy technicznej D1/2
- przebudowę istniejącego skrzyżowania z Ul. Ekerta i Ul. 1-go Maja
- przebudowę chodników obustronnych z uwzględnieniem nawierzchni z kostki betonowej śrutowanej
- przebudowę zjazdów z uwzględnieniem nawierzchni z kostki betonowej śrutowanej
- miejsca postojowe do parkowania prostopadłego o nawierzchni z kostki betonowej, śrutowanej
- utwardzanie palcu przy szkole podstawowej (dz. nr 510) z betonu asfaltowego ograniczonego krawężnikiem betonowym wraz z jego odwodnieniem
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
- odwodnienie drogi , budowa sieci kanalizacji deszczowej
- budowa kanału technologicznego
- budowa oświetlenia drogowego (uwaga: wykonawca powinien uwzględnić w swoich pracach projektowo wykonawczych uzgodnienia z dystrybutorem sieci TAURON DYSTRYBUCJA oraz TAURON NOWE TECHNOLOGIE, w tym poniesienie wszelkich kosztów przebudowy infrastruktury energetycznej będącej własnością TAURON)
- likwidacja kolizji realizowanej inwestycji z istniejącą infrastrukturą niezwiązaną z drogą w zakresie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, teletechnicznej
- przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z uwzględnieniem przyłączy
- wykonanie niezbędnych przełączeń nieruchomości do nowo przebudowanej sieci wod-kan
- wykonanie przejść dla pieszych z ich doświetleniem i oznakowaniem;
Przedmiotem zamówienia w ramach części 4, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi gminnej nr 111243D ulicy Słowackiego w Jaworzynie Śląskiej w zakresie:
- przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej o łącznej długości 173,16 m; droga po przebudowie powinna posiadać jezdnie o szerokości 7,0-6,0 m i nawierzchnię z betonu asfaltowego AC 11 S ograniczona krawężnikiem betonowym;
- przebudowa chodników obustronnych o nawierzchni po przebudowie z kostki betonowej śrutowanej nawiązując kolorystyka do chodnika wzdłuż ulicy Wolności (biała śrutowana i antracyt śrutowana);
- przebudowa zjazdów o nawierzchni po przebudowie z kostki betonowej śrutowanej antracyt;
- budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi;
- budowa linii kablowej niskiego napięcia oświetlenia drogowego łącznie z doświetleniem przejść dla pieszych; (uwaga: wykonawca powinien uwzględnić w swoich pracach wykonawczych uzgodnienia z dystrybutorem sieci TAURON DYSTRYBUCJA oraz TAURON NOWE TECHNOLOGIE, w tym poniesienie wszelkich kosztów przebudowy infrastruktury energetycznej będącej własnością TAURON)
- budowa kanalizacji teletechnicznej wraz ze studniami;
- budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej;
- budowa i przebudowa sieci wodociągowej;
- wymiana przyłączy i wykonanie przełączeń do nowo budowanej sieci wod- kan;
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- obsługę geodezyjną;
- w przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych (nie ujętych w dokumentacji) drzew, krzewów wymagających decyzji na wycinkę Wykonawca we własnym zakresie uzyska stosowna decyzje na wycinkę oraz poniesie wszelkie koszty z wycinką, utylizacją, karczowaniem pni;
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- wykonanie inspekcji rurociągów kamerą TV z opracowaniem dokumentacji powykonawczej;
- organizację ruchu drogowego zgodnie z opracowanym projektem docelowej organizacji ruchu,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- zapewnienie przejezdności ulic, dojazdów i dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie budowlanym, projektach technicznych, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym i technicznym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 5, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" są roboty budowlane w zakresie przebudowy chodnika wzdłuż ulicy Wolności w Jaworzynie Śląskiej" w obszarze działki numer: 48/3 AM3, 113 AM3, 780/6 AM3, 802 AM7, 627 AM14, 658/1 AM14, obręb 0001 Jaworzyna Śląska.
Zamierzenie budowlane polega na przebudowie, remoncie obiektów budowlanych w zakresie jak niżej:
- przebudowa i remont nawierzchni chodnika, przebudowa zjazdów wzdłuż drogi powiatowej 2880D na długości 258, 83m. Zamierzenie budowlane będzie obejmować przebudowę istniejącej chodników i przebudowę zjazdów. Po przebudowie chodnik oraz zjazdy będzie posiadać nawierzchnię z kostki betonowej śrutowanej;
- remont nawierzchni istniejącego ciągu pieszo-jezdnego. Po remoncie ciąg pieszo-jezdny będzie posiadać nawierzchnię z kostki betonowej śrutowanej;
- umocnienie skarpy z prefabrykowanych elementów betonowych typu ,,L";
- remont istniejących wpustów ulicznych w skład której będą wchodzić wpusty uliczne ściekowe krawężnikowe oraz tradycyjne ustawione na studzienkach ściekowych z kręgów betonowych o średnicy O500 mm i osadnikiem o głębokości 0,7m oraz przyłącze z kanału o średnicy O200 z rur PCV SN8 (lite).
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
1. Powierzchnia nawierzchni chodnika - do przebudowy - 873,90 m2
2. Powierzchnia nawierzchni chodnika - do remontu - 366, 61 m2
3. Powierzchnia nawierzchni zjazdów - do przebudowy - 37,30 m2
4. Powierzchnia nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych - do remontu - 431,50 m2.
W ramach zamówienia należy wykonać umocnienie i wykonanie nowych nasadzeń na skarpach oraz uzupełnienie już istniejącej zielni na skwerze oraz w pasie drogi, zgodnie z opracowaniem projektowym stanowiącym załącznik do SWZ. Oprócz zieleni, obszar objęty zamówieniem należy wyposażyć w elementy małej architektury.
Powyższy zakres objęty jest decyzją pozwolenia na budowę nr 783/2022 z dnia 02 sierpnia 2022 r.
W ramach zamówienia należy wykonać również zakres przebudowy chodnika na dz. nr 48/2 w rejonie sklepu DINO. UWAGA: Zakres projektu z I etapu został już wykonany - w ramach niniejszego postępowania Wykonawca wykonana wyłącznie przebudowę chodnika objętego na odcinku początek opracowania w km 0+00 (po prawej stronie) do końca w kierunku wejścia sklepu DINO. Zakres ten objęty jest ostateczną decyzją Starosty Świdnickiego nr 1563/2021 z dnia 21 września 2021r., zatwierdzającą roboty budowlane polegające na przebudowie chodnika wzdłuż Ul. Wolności w Jaworzynie Śląskiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- obsługę geodezyjną;
- w przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych (nie ujętych w dokumentacji) drzew, krzewów wymagających decyzji na wycinkę Wykonawca we własnym zakresie uzyska stosowna decyzje na wycinkę oraz poniesie wszelkie koszty z wycinką, utylizacją, karczowaniem pni;
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- organizację ruchu drogowego zgodnie z opracowanym projektem docelowej organizacji ruchu,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- zapewnienie przejezdności ulic, dojazdów i dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie budowlanym, projektach technicznych, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym i technicznym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 6, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest zagospodarowanie terenów zielonych na terenie miasta Jaworzyna Śląska poprzez uporządkowanie istniejącej zieleni, wycinki, wykonanie nowych nasadzeń, utwardzenie terenu i montaż małej architektury w 3 lokalizacjach:
1) Zagospodarowanie terenów zielonych wzdłuż Ul. Kościuszki w Jaworzynie Śląskiej poprzez montaż małej architektury, wykonanie powierzchni utwardzonych i zieleni towarzyszącej.
Zagospodarowanie terenu zakłada wykonanie nowych nasadzeń, utwardzonych ścieżek i powierzchni pod projektowanymi ławkami oraz montażu elementów małej architektury tj. ławki - 11 szt., kosze na śmieci - 16 szt., kosz na psie odchody - 6 szt., tablice/gablotę - 3 szt. oraz skrzynkę na gazetę lokalną - 2 szt.
- wykonanie nasadzeń krzewów i traw w pasach zieleni oraz przestrzeniach chodnikowych oraz ronda i terenach przyległych.
Nawierzchnie utwardzone należy wykonać z kostki betonowej śrutowanej w obrzeżu betonowym.
Konstrukcja utwardzeń pod ławkę i ścieżkę:
8 cm - kostka betonowa śrutowana
5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3
15 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0-31,5 mm
10 cm - warstwa odcinająca - pospółka 0/20 mm.
Nawierzchnia osadzona jest w obrzeżu betonowym 8x30cm na ławie betonowej z oporem C16/20.
Dla skweru zlokalizowanego na działkach nr 592/3 i 593, należy wykonać nawierzchnię z płyt betonowych śrutowanych o wym. 20x80 cm, gr. 8 cm. Do zastosowania 3 kolory: biały, szary i antracytowy układane w sposób mozaikowy.
Konstrukcja nawierzchni skweru:
8 cm - płyta betonowa śrutowana o gr. 8 cm
5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3
15 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0-31,5 mm
10 cm - warstwa odcinająca - pospółka 0/20 mm.
Nawierzchnia osadzona jest w obrzeżu betonowym 8x30cm na ławie betonowej z oporem C16/20.
Dla utwardzenia pod istniejące kontenery na odzież używaną zlokalizowanego na działce nr 446/2, należy wykonać nawierzchnię z płyt betonowych ażurowych o wym. 60x40 cm, gr. 8 cm.
Konstrukcja nawierzchni pod kontenery:
8 cm - płyta betonowa ażurowa
5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3
15 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0-31,5 mm
10 cm - warstwa odcinająca - pospółka 0/20 mm.
Nawierzchnia osadzona w istniejącym krawężniku. Otwory wypełnić żwirem.
Zakres zagospodarowania terenu wzdłuż Ul. Kościuszki została objęty zgłoszeniem zamiaru wykonania robót w dniu 22.12.2022r. Organ nie wniósł sprzeciwu.
2) Zagospodarowanie terenów zielonych wzdłuż Ul. Powstańców w Jaworzynie Śląskiej poprzez montaż małej architektury, wykonanie powierzchni utwardzonych i zieleni towarzyszącej.
Zagospodarowanie terenu zakłada wykonanie nowych nasadzeń, utwardzonych powierzchni pod projektowanymi ławkami oraz montaż elementów małej architektury tj. ławki - 2 szt., kosze na śmieci - 3 szt., kosz na psie odchody 2 - szt. W ramach zamówienia uzupełniony zostanie szpaler drzew oraz wykonane zostaną nowe nasadzenia żywopłotowe wzdłuż ogrodzeń posesji. Od strony chodnika zostaną wykonane nasadzenia zadarniające.
Pod projektowanymi ławkami należy wykonać nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej śrutowanej w obrzeżu betonowym.
Konstrukcja utwardzeń pod ławkę:
8 cm - kostka betonowa
5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3
15 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0-31,5 mm
10 cm - warstwa odcinająca - pospółka 0/20 mm.
Nawierzchnia osadzona jest w obrzeżu betonowym 8x30 cm lub palisadzie betonowej (rozwiązanie w zależności od ukształtowania skarp w stosunku do poziomu chodnika na ławie betonowej z oporem C16/20.
Zakres zagospodarowania terenu wzdłuż Ul. Powstańców została objęty zgłoszeniem zamiaru wykonania robót w dniu 13.12.2022r. Organ nie wniósł sprzeciwu.
3) Zagospodarowanie terenów zielonych przy zbiorniku kanalizacji sanitarnej Ul. Wolności w Jaworzynie Śląskiej poprzez montaż małej architektury, wykonanie powierzchni utwardzonych i zieleni towarzyszącej.
Zagospodarowanie terenu zakłada wykonanie nowych nasadzeń, utwardzonej powierzchni pod kontenerami na śmieci, montaż nowego ogrodzenia oraz elementów małej architektury tj. kosze na śmieci i psie ekskrementy.
W ramach projektu wykonane zostaną nasadzenia krzewów i traw ozdobnych.
Konstrukcja placu utwardzonego pod kontenery:
6 cm - kostka betonowa śrutowana (kolor antracyt - analogiczna jak na zjazdach przy Ul. Wolności)
5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3
15 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0-31,5 mm
10 cm - warstwa odcinająca - pospółka 0/20 mm.
Nawierzchnia osadzona j w obrzeżu betonowym 8x30 cm, na ławie betonowej z oporem C16/20.
Zakres zagospodarowania terenu wzdłuż Ul. Powstańców została objęty zgłoszeniem zamiaru wykonania robót w dniu 22.12.2022r. Organ nie wniósł sprzeciwu.
W ramach zamówienia należy dodatkowo uwzględnić:
pielęgnacja drzewostanu istniejącego;
zabezpieczenie drzew istniejących podczas prowadzenia prac budowlanych;
utrzymanie zieleni w zakresie podlewania i pielęgnacji oraz korekcyjnych przycięć w okresie udzielonej gwarancji, celem utrzymania żywotności i kształtów wykonanej zieleni.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 7, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest zagospodarowanie terenów zielonych na terenie miasta Jaworzyna Śląska poprzez uporządkowanie istniejącej zieleni, wykonanie nowych nasadzeń, utwardzenie terenu i montaż małej architektury na działce 780/6 Ul. Kościelna w Jaworzynie Śląskiej w zakresie:
- wyposażenia terenu w drewniane urządzenia oraz trampoliny terenowe umożliwiające aktywne spędzanie czasu w sposób kreatywny,
- wykonanie nowego układu komunikacyjnego w postaci ścieżek o nawierzchni mineralnej z kruszywa kamiennego dowiązanego do istniejącego ciągu pieszego;
- dostawa i montaż elementów malej architektury tj. ławki, kosze na śmieci i psie odchody oraz stojaki rowerowe;
- montaż zatopionych w powierzchni trawnika okrągłych płyt betonowych o śr. 45 cm o gr. 5 cm, tworząc nieformalne ścieżki;
- wykonanie nowych nasadzeń drzew, krzewów, bylin i pnączy.
Konstrukcja (ścieżka piesza):
3 cm - mieszanka granitowa (kamienna) 0-8mm,
5 cm - kliniec kamienny 5,0-31,5 mm,
10 cm - podbudowa zasadnicza tłuczniowa - kruszywo łamane 31,5/63,0 mm,
10 cm - warstwa odcinająca - pospółka 0/20 mm.
Nawierzchnia osadzona jest w obrzeżu betonowym 8x30 cm, na ławie betonowej z oporem C16/20.
Pod projektowanymi ławkami należy wykonać nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej w obrzeżu betonowym.
Konstrukcja utwardzeń pod ławkę:
8 cm - kostka betonowa
5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:3
15 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0-31,5 mm
10 cm - warstwa odcinająca - pospółka 0/20 mm.
Nawierzchnia osadzona jest w obrzeżu betonowym 8x30 cm na ławie betonowej z oporem C16/20.
Pod drewnianymi urządzeniami należy wykonać nawierzchnię z żwiru płukanego pozbawionego ostrych krawędzi o frakcji 2-8 mm, która ułatwi utrzymanie przestrzeni pod projektowanym wyposażeniem. Dobrane urządzenia nie wymagają stosowania nawierzchni bezpiecznej. Projektowana grubość warstwy - 20 cm.
Konstrukcja nawierzchni pod urządzeniami:
20cm - żwir płukany o ziarnach zaokrąglonych O 2-8mm
5cm - podłoże z kruszywa łamanego frakcji 31,5-63mm zaklinowanego warstwą klińca 4-31,5mm,
10cm - warstwa odsączająca - piasek
Nawierzchnia osadzona w obrzeżu betonowym 8x30 cm na ławie betonowej z oporem C16/20.
Zakres zagospodarowania terenu wzdłuż Ul. Powstańców została objęty zgłoszeniem zamiaru wykonania robót w dniu 13.12.2022r. Organ nie wniósł sprzeciwu.
W ramach zamówienia należy dodatkowo uwzględnić:
pielęgnacja drzewostanu istniejącego;
zabezpieczenie drzew istniejących podczas prowadzenia prac budowlanych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projektach zagospodarowania terenu wraz z kartami przykładowych elementów malej architektury, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
W przypadku, gdy dane określone w projektach są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 8, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" są prace remontowe elementów ogrodzeniowych, utwardzenie terenu, uporządkowanie zieleni oraz montaż małej architektury obiektów cmentarnych w 3 lokalizacjach:
1) cmentarz komunalny w Jaworzynie Śląskiej w zakresie:
- montaż małej architektury (montaż tablicy ogłoszeń oraz stanowiska ze sprzętem do sprzątania);
- oczyszczenie muru ceglanego z roślinności itp.,
- wymianę istniejącego ogrodzenia panelowego/ siatkowego i betonowego na nowe panelowe po istniejącej trasie ogrodzenia istniejącego (w tym wymiana istniejącej furtki i bramy wjazdowej do kontenera oraz montaż furtki i bramy wjazdowej na teren nowo wydzielonego miejsca pod kontener); łącznie teren będzie obsługiwany przez dwa niezależne miejsca przeznaczone pod kontenery śmieciowe;
- wykonanie zagospodarowania terenu poprzez wykonanie powierzchni utwardzonej z kostki betonowej pod kontener na śmieci wraz z ogrodzeniem;
- uporządkowanie zieleni poprzez wycinkę i korektę istniejącej zieleni wraz z nowymi nasadzeniami;
Zakres prac na cmentarzu w Jaworzynie Śląskiej został objęty zgłoszeniem wykonania robót w dniu 19.12.2022 r. Organ nie wniósł sprzeciwu.
2) cmentarz komunalny w Pastuchowie w zakresie:
- montaż małej architektury (montaż tablicy ogłoszeń oraz stanowiska ze sprzętem do sprzątania);
- wymiana bramy wjazdowej z furtką wejściowa na teren cmentarza (uwaga: brama powinna posiadać elementy ozdobne charakterystyczne dla obiektów cmentarnych);
- wykonaniu/ wymianie punktu poboru wody;
- rozbiórce istniejącego na terenie cmentarza budynku toalet;
- oczyszczeniu, uzupełnieniu i przemurowaniu istniejącego muru/ ogrodzenia;
- uporządkowanie zieleni poprzez wycinkę i korektę istniejącej zieleni;
Zakres prac na cmentarzu w Pastuchowie został objęty zgłoszeniem wykonania robót w dniu 19.12.2022 r. Organ nie wniósł sprzeciwu.
3) Cmentarz komunalny w Piotrowicach Świdnickich w zakresie:
- montaż małej architektury (montaż tablicy ogłoszeń oraz stanowiska ze sprzętem do sprzątania);
- wymiana bramy wjazdowej z furtką wejściowa na teren cmentarza (uwaga: brama powinna posiadać elementy ozdobne charakterystyczne dla obiektów cmentarnych);
- wykonaniu/wymianie punktu poboru wody;
- wykonaniu powierzchni utwardzonej z kostki betonowej przed kaplicą cmentarną;
- uporządkowanie zieleni poprzez wycinkę i korektę istniejącej zieleni;
- oczyszczenie terenu z zarośli, drzew, krzaków oraz elementów kamiennych terenu wokół kaplicy;
Zakres prac na cmentarzu w Pastuchowie został objęty zgłoszeniem wykonania robót w dniu 22.12.2022 r. Organ nie wniósł sprzeciwu.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 9, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego miasta Jaworzyna Śląska w oparciu o 23 lokalizacje kamer. Podstawowym założeniem jest budowa kompleksowego systemu monitorowania miasta, zapewniającego możliwość nieprzerwanej obserwacji za pomocą kamer newralgicznych punktów w określonych obszarach Miasta wraz z ciągłą, automatyczną rejestracją obrazów z wszystkich kamer z ustawowym czasem zapisu nagrań minimum 21 dni.
Punkty kamerowe, zwane dalej PK, będą umieszczone na słupach oświetleniowych należących do spółki Tauron lub będących własnością gminy Jaworzyna Śląska. W jednej lokalizacji PK umieszczony jest na budynku Zakładu Porcelany ,,Karolina" i w dwóch: bezpośrednio na elewacji budynków Urzędu.
Ogólne wymagania
Wszystkie materiały i urządzenia montowane w punkcie kamerowym powinny posiadać odpowiednią jakość, oraz potwierdzoną atestami i certyfikatami stosownych władz polskich dopuszczające stosowanie ich jako materiałów budowlanych w Polsce, o ile przepisy nie stanowią inaczej. Widoczny osprzęt instalacyjny wymaga akceptacji Inwestora. Wszystkie instalacje teletechniczne objęte tym zadaniem winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami i normami. Niniejszy opis należy rozpatrywać łącznie z załączonymi rysunkami, mapami i rzutami. Zamawiający wymaga, aby materiały i urządzenia w ramach przedmiotu zamówienia były kompatybilne oraz o parametrach nie gorszych niż istniejący na terenie miasta Jaworzyna Śląska system monitorowania w zakresie materiałów, urządzeń i oprogramowania. Zamawiający informuje, że posiada na terenie miasta czynne kamery firmy Hikvision oraz licencję firmy Synology do obsługi kamer IP przez dyski sieciowe NAS firmy Synology.
Opis systemu monitoringu wizyjnego
W celu monitorowania przestrzeni miasta buduje się punkty kamerowe z wykorzystaniem kamer pracujących w ramach platformy IP. Punktem przechowywania nagrań i zarazem lokalizacją rejestratora jest serwerownia Urzędu miasta Jaworzyna Śląska (istniejąca).
Cechy funkcjonalne systemu
Zamawiający wymaga, aby system spełniał poniższe funkcje:
- współpracuje z kamerami IP różnych producentów,
- umożliwia przeszukiwanie bazy zdarzeń we wskazanych przez operatora ramach czasowych,
- umożliwia tworzenie makr i procedur postępowania, realizowanych przez system automatycznie w przypadku zaistnienia zdefiniowanego zdarzenia,
- umożliwia swobodne nadawanie przez administratora systemu uprawnień każdej osobie,
- pozwala na dowolną konfigurację wyświetlanego obrazu z kamer będących częścią punktów kamerowych, pracę z monitorami wielkoformatowymi 4K,
- może dostosowywać strumienie video pomiędzy serwerem, a klientem do istniejącego między nimi dostępnego pasma transmisji.
- dowolne ustawienie pozycji i rozmiaru wyświetlanego obrazu z kamery video,
- nadawanie nazw wybranych przez użytkownika systemu poszczególnym źródłom sygnału video,
- przeszukiwanie zarejestrowanych materiałów video, z podziałem na źródła sygnału i z uwzględnieniem kalendarza w zadanych przez użytkownika przedziałach czasowych,
- współpracę z systemami sygnalizacji włamania i napadu oraz innymi systemami sygnalizacji zagrożeń,
- transmisję danych wizyjnych przy użyciu protokołu TCP/IP.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 10, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę drogi gminnej Ul. Polna na terenie miasta Jaworzyna Śląska o długości ok. 150 m dz. nr 622 oraz 788/2. W ramach zamówienia Wykonawca weźmie pod uwagę możliwość przebudowy skrzyżowania Ul. Polnej z drogą powiatową dz. nr 802, w celu dostawania parametrów drogi gminnej do warunków technicznych i parametrów drogi publicznej.
W ramach powyższego zakresu mogą wchodzić również działki przyległe poza granicami pasa drogowego, a które będą konieczne w celu dostosowania parametrów drogi do warunków technicznych i parametrów drogi publicznej.
W ramach opracowywanych projektów należy uwzględnić przebudowę drogi w pełnej konstrukcji drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z budową/przebudową chodników/poboczy, zjazdów oraz budową/przebudową/rozbudową istniejącej infrastruktury drogowej w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnej, budowy/rozbudowy/przebudowy kanalizacji deszczowej, budowy oświetlenia drogowego, oraz usunięcie wszelkich kolizji z sieciami istniejącymi
z projektowanym zakresem prac projektowych. W ramach prac projektowych w zakresie sieci wod - kan należy uwzględnić również wykonanie przyłączy wod-kan i przepięcia nieruchomości do nowo projektowanych sieci. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa
w zapisach dotyczących materiałów i urządzeń nie może zawierać znaków towarowych, nazw producentów, patentów lub pochodzenia. Materiały i urządzenia powinny zostać opisane
w sposób naturalny, za pomocą cech technicznych i jakościowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie map do celów projektowych odrębnie dla każdej lokalizacji,
opracowanie koncepcji sposobu przebudowy dróg wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego,
opracowanie projektu budowlanego z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny w każdej branży budowlanej (drogowy, sanitarny, elektryczny w zakresie oświetlenie drogowego, teletechniczny, usunięcia kolizji branżowych - o ile takie wystąpią) w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze dla każdej lokalizacji odrębnie w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
uzyskanie opinii/decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzgodnienia projektowanych robót, o ile taka konieczność wystąpi,
uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o ile taka konieczność wystąpi,
zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
wykonanie przedmiaru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu na projektowanych drogach odrębnie dla każdej lokalizacji;
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto.:
zapewnienie projektantów w każdej branży (drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej),
pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych przez wszystkich projektantów branżowych,
wszelkie opinie, uzgodnienia, decyzje wymagane prawem budowanym i ustawą o drogach publicznych oraz ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
w przypadku kolizji z siecią TAURON oraz przebudową oświetlenia drogowego będącego
własnością TAURON NT Wykonawca podejmie wszelkie działania celem uzgodnienia prac projektowych w tym wszelkie Porozumienia w zakresie usunięcia kolizji,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy związane i obowiązujące normy.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 11, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę drogi gminnej Ul. Pocztowa na terenie miasta Jaworzyna Śląska o długości ok. 125 m dz. nr 338. W ramach zamówienia Wykonawca weźmie pod uwagę możliwość przebudowy skrzyżowania Ul. Pocztowej z drogą powiatową dz. nr 802, w celu dostawania parametrów drogi gminnej do warunków technicznych i parametrów drogi publicznej, o ile zajdzie taka konieczność.
W ramach powyższego zakresu mogą wchodzić również działki przyległe poza granicami pasa drogowego, a które będą konieczne w celu dostosowania parametrów drogi do warunków technicznych i parametrów drogi publicznej.
W ramach opracowywanych projektów należy uwzględnić przebudowę drogi w pełnej konstrukcji drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z budową/przebudową chodników/poboczy, zjazdów oraz budową/przebudową/rozbudową istniejącej infrastruktury drogowej w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnej, budowy/rozbudowy/przebudowy kanalizacji deszczowej, przebudowy oświetlenia drogowego w zakresie wymiany opraw na oprawy LED, oraz usunięcie wszelkich kolizji z sieciami istniejącymi z projektowanym zakresem prac projektowych. W ramach prac projektowych w zakresie sieci wod - kan należy uwzględnić również wykonanie przyłączy wod-kan i przepięcia nieruchomości do nowo projektowanych sieci. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa
w zapisach dotyczących materiałów i urządzeń nie może zawierać znaków towarowych, nazw producentów, patentów lub pochodzenia. Materiały i urządzenia powinny zostać opisane
w sposób naturalny, za pomocą cech technicznych i jakościowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie map do celów projektowych odrębnie dla każdej lokalizacji,
opracowanie koncepcji sposobu przebudowy dróg wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego,
opracowanie projektu budowlanego z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny w każdej branży budowlanej (drogowy, sanitarny, elektryczny w zakresie oświetlenie drogowego, teletechniczny, usunięcia kolizji branżowych - o ile takie wystąpią) w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze dla każdej lokalizacji odrębnie w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
uzyskanie opinii/decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzgodnienia projektowanych robót, o ile taka konieczność wystąpi,
uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o ile taka konieczność wystąpi,
zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
wykonanie przedmiaru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu na projektowanych drogach odrębnie dla każdej lokalizacji;
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto.:
zapewnienie projektantów w każdej branży (drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej),
pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych przez wszystkich projektantów branżowych,
wszelkie opinie, uzgodnienia, decyzje wymagane prawem budowanym i ustawą o drogach publicznych oraz ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
w przypadku kolizji z siecią TAURON oraz przebudową oświetlenia drogowego będącego
własnością TAURON NT Wykonawca podejmie wszelkie działania celem uzgodnienia prac projektowych w tym wszelkie Porozumienia w zakresie usunięcia kolizji,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy związane i obowiązujące normy.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 12, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę dróg gminnych w ciągu ulic:
- Dębowa dz. nr 782/74 długość ok. 392 mb.,
- Klonowa dz. nr 782/68 długość ok. 295 mb.,
- Lipowa dz. nr 782/73 długość ok. 110 mb,
- Brzozowa dz. nr 782/72 długość ok. 104 mb.,
- Sosnowa dz. nr 782/71 długość ok. 222 mb.,
- Akacjowa dz. nr 782/70 długość ok. 184 mb.,
- Świerkowa dz. nr 782/69 długość ok. 135 mb.,
- Jodłowa dz. nr 3 oraz 782/75 oraz 2/23 długość ok. 250 mb.,
- Jarzębinowa dz. nr 2/22 długość ok. 275 mb
na terenie miasta Jaworzyna Śląska. W ramach zamówienia Wykonawca uwzględni przebudowę skrzyżowania z Ul. Wolności, będącą drogą gminną.
W ramach opracowywanych projektów należy uwzględnić:
- przebudowę dróg o istniejącej nawierzchni tłuczniowej i gruntowej na drogi w pełnej konstrukcji o nawierzchni z betonu asfaltowego,
- budowę chodników oraz poboczy,
-przebudowę zjazdów
- budowę/przebudowę/rozbudowę istniejącej infrastruktury drogowej w zakresie:
*) sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej na terenie Ul. Jarzębinowej,
*) z uwagi na istniejącą nową sieć wodociągową i kanalizacji sanitarnej w ulicach Dębowa, Klonowa, Lipowa, Brzozowa, Sosnowa, Akacjowa, Świerkowa, Jodłowa zaprojektować budowę kanalizacji deszczowej,
- rozbudowębudowę oświetlenia drogowego w ulicy Jarzębinowej i Jodłowej w części gdzie go brak,
- usunięcie wszelkich kolizji z sieciami istniejącymi z projektowanym zakresem prac projektowych,
- budowę kanałów technologicznych,
- budowę sieci teletechnicznej.
W ramach prac projektowych w zakresie sieci wod - kan należy uwzględnić również wykonanie przyłączy wod-kan i przepięcia nieruchomości do nowo projektowanych sieci. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zapisach dotyczących materiałów i urządzeń nie może zawierać znaków towarowych, nazw producentów, patentów lub pochodzenia. Materiały i urządzenia powinny zostać opisane
w sposób naturalny, za pomocą cech technicznych i jakościowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie map do celów projektowych odrębnie dla każdej lokalizacji,
opracowanie koncepcji sposobu przebudowy dróg wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego,
opracowanie projektu budowlanego z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny w każdej branży budowlanej (drogowy, sanitarny, elektryczny w zakresie oświetlenie drogowego, teletechniczny, usunięcia kolizji branżowych - o ile takie wystąpią) w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze dla każdej lokalizacji odrębnie w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
uzyskanie opinii/decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzgodnienia projektowanych robót, o ile taka konieczność wystąpi,
uzyskanie decyzji środowiskowej o ile taka konieczność zajdzie z uwagi na zakres zadania,
przeprowadzenie procedury odrolnienia,
zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
wykonanie przedmiaru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu na projektowanych drogach odrębnie dla każdej lokalizacji;
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto.:
zapewnienie projektantów w każdej branży (drogowej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej),
pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych przez wszystkich projektantów branżowych,
wszelkie opinie, uzgodnienia, decyzje wymagane prawem budowanym i ustawą o drogach publicznych,
w przypadku kolizji z siecią TAURON oraz przebudową infrastruktury będącego
własnością TAURON NT Wykonawca podejmie wszelkie działania celem uzgodnienia prac projektowych w tym wszelkie Porozumienia w zakresie usunięcia kolizji,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy związane i obowiązujące normy.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 13, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę drogi gminnej w Nowym Jaworowie o długości ok. 450m dz. nr 153/1, 165, 161, 186 do wysokości dz. nr 120. W ramach zamówienia Wykonawca weźmie pod uwagę możliwość przebudowy skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 382 dz. nr 182, o ile zajdzie taka konieczność.
W ramach opracowywanych projektów należy uwzględnić przebudowę drogi w pełnej konstrukcji drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z odwodnieniem oraz budową/przebudową chodników/poboczy, zjazdów, przebudowy oświetlenia drogowego w zakresie wymiany opraw na oprawy LED, oraz usunięcie wszelkich kolizji z sieciami istniejącymi z projektowanym zakresem prac projektowych. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zapisach dotyczących materiałów i urządzeń nie może zawierać znaków towarowych, nazw producentów, patentów lub pochodzenia. Materiały i urządzenia powinny zostać opisane w sposób naturalny, za pomocą cech technicznych i jakościowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie map do celów projektowych odrębnie dla każdej lokalizacji,
opracowanie koncepcji sposobu przebudowy drogi wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego,
opracowanie projektu budowlanego z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny w każdej branży budowlanej (drogowy, sanitarny, elektryczny w zakresie oświetlenie drogowego, teletechniczny, usunięcia kolizji branżowych - o ile takie wystąpią) w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze dla każdej lokalizacji odrębnie w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
uzyskanie opinii/decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzgodnienia projektowanych robót, o ile taka konieczność wystąpi,
uzyskanie decyzji środowiskowej, o ile taka konieczność wystąpi,
przeprowadzenie procedury odrolnienia,
zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
wykonanie przedmiaru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu na projektowanych drogach odrębnie dla każdej lokalizacji;
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto.:
zapewnienie projektantów w każdej branży,
pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych przez wszystkich projektantów branżowych,
wszelkie opinie, uzgodnienia, decyzje wymagane prawem budowanym i ustawą o drogach publicznych oraz ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
w przypadku kolizji z siecią TAURON oraz przebudową oświetlenia drogowego będącego własnością TAURON NT Wykonawca podejmie wszelkie działania celem uzgodnienia prac projektowych w tym wszelkie Porozumienia w zakresie usunięcia kolizji,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy związane i obowiązujące normy
Przedmiotem zamówienia w ramach części 14, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na termomodernizację obiektów szkolnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska:
- Szkoła Podstawowa w Jaworznie Śląskiej Ul. Jana Pawła II 16 dz. nr 510 powierzchnia zabudowy 1 369 m2, kubatura 12 309 m3
- Szkoła Podstawowa w Jaworznie Śląskiej Ul. Mickiewicza 9 i 11 dz. nr 116 powierzchnia zabudowy 559 m2, kubatura 7 877m3
- Szkoła Podstawowa w Starym Jaworowie dz. nr 122 powierzchnia zabudowy 1130 m2, kubatura 10 025,50 m3 wraz z budynkiem świetlicy wiejskiej będącym łącznikiem pomiędzy budynkami szkolnymi;
- Szkoła podstawowa w Pastuchowie dz. nr 179, powierzchnia zabudowy 1439,60 m2, kubatura 7 732,3 m3 wraz z dobudowanym budynkiem świetlicy wiejskiej pełniącym funkcje również sali gimnastycznej.
W ramach opracowywanych projektów należy uwzględnić prace termomodernizacyjne budynków z uwzględnieniem najbardziej optymalnego, ekonomicznego rozwiązania likwidacji strat ciepła i poprawy użytkowania obiektów pod względem oszczędności w zakresie poboru mediów zużytych w trakcie użytkowania budynków. Projekt powinien uwzględniać również prace naprawcze po przeprowadzonych robotach termomodernizacyjnych, nie będących strikte termomodernizacją, jak odtworzenie tynków z malowaniem całych powierzchni ścian, odtworzenie posadzek i wykończeni posadzek na całych powierzchniach itp. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa
w zapisach dotyczących materiałów i urządzeń nie może zawierać znaków towarowych, nazw producentów, patentów lub pochodzenia. Materiały i urządzenia powinny zostać opisane
w sposób naturalny, za pomocą cech technicznych i jakościowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie map do celów projektowych odrębnie dla każdej lokalizacji,
wizja w terenie,
opracowanie audytów energetycznych z wariantami prac termomodernizacyjnych, na podstawie których zostanie opracowana dokumentacja projektowa optymalizująca zużycie strat ciepła i mediów,
uzgodnienia z Zamawiającym,
opracowanie projektu budowlanego z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny w każdej branży budowlanej w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze dla każdej lokalizacji odrębnie w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
uzyskanie opinii/decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzgodnienia projektowanych robót, o ile taka konieczność wystąpi,
zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
wykonanie przedmiaru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu na projektowanych drogach odrębnie dla każdej lokalizacji;
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto.:
zapewnienie projektantów w każdej branży,
pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych przez wszystkich projektantów branżowych,
wszelkie opinie, uzgodnienia, decyzje wymagane prawem budowanym i przepisami powiązanymi
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy związane i obowiązujące normy.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 15, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na termomodernizację budynków mieszkalnych gminnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska:
- budynek komunalny Ul. Świdnicka 32 w Jaworzynie Śląskiej dz. nr 546/1 powierzchnia zabudowy 208 m2,
- budynek komunalny Ul. Wolności 6 dz. nr 195/1 powierzchnia zabudowy 162 m2.
W ramach opracowywanych projektów należy uwzględnić prace termomodernizacyjne budynków z uwzględnieniem najbardziej optymalnego, ekonomicznego rozwiązania likwidacji strat ciepła i poprawy użytkowania obiektów pod względem oszczędności w zakresie poboru mediów zużytych w trakcie użytkowania budynków. Projekt powinien uwzględniać również prace naprawcze po przeprowadzonych robotach termomodernizacyjnych, nie będących strikte termomodernizacją, jak odtworzenie tynków z malowaniem całych powierzchni ścian, odtworzenie posadzek i wykończeni posadzek na całych powierzchniach itp. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa
w zapisach dotyczących materiałów i urządzeń nie może zawierać znaków towarowych, nazw producentów, patentów lub pochodzenia. Materiały i urządzenia powinny zostać opisane
w sposób naturalny, za pomocą cech technicznych i jakościowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie map do celów projektowych odrębnie dla każdej lokalizacji,
wizja w terenie,
opracowanie audytów energetycznych z wariantami prac termomodernizacyjnych, na podstawie których zostanie opracowana dokumentacja projektowa optymalizująca zużycie strat ciepła i mediów,
uzgodnienia z Zamawiającym,
opracowanie projektu budowlanego z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny w każdej branży budowlanej w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze dla każdej lokalizacji odrębnie w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
uzyskanie opinii/decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzgodnienia projektowanych robót, o ile taka konieczność wystąpi,
zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
wykonanie przedmiaru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu na projektowanych drogach odrębnie dla każdej lokalizacji;
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto.:
zapewnienie projektantów w każdej branży,
pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych przez wszystkich projektantów branżowych,
wszelkie opinie, uzgodnienia, decyzje wymagane prawem budowanym i przepisami powiązanymi
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy związane i obowiązujące normy.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 16, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest przygotowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na rewitalizację zabytkowego parku w miejscowości Milikowice w zakresie zagospodarowania terenu parku w nowe nasadzenia, korektę istniejącego drzewostanu, uporządkowanie istniejącej roślinności, oczyszczenie ruin zlokalizowanych na terenie parku i ich zabezpieczenie/renowacja, wykonanie ścieżek komunikacyjnych, montaż małej architektury w zakresie ławek i koszy na śmieci, budowa oświetlenia parkowego na terenie obiektu. Całość prac projektowych powinna być zweryfikowana i zaopiniowana przez Konserwatora Zabytków przed przystąpieniem do prac projektowych, a następnie uzgodniona z Konserwatorem Zabytków przed złożeniem dokumentacji w Starostwie Powiatowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
wykonanie map do celów projektowych,
wizja w terenie,
inwentaryzacja zieleni,
opracowanie koncepcji rewitalizacji parku wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez konserwatora zabytków i Zamawiającego,
uzgodnienia z konserwatorem zabytków,
uzgodnienia z Zamawiającym,
pozyskanie pozwolenia na badania archeologiczne, o ile taka konieczność zajdzie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
pozyskanie pozwolenia na prace konserwatorskie,
opracowanie projektu budowlanego z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny w każdej branży budowlanej w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
wykonanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze dla każdej lokalizacji odrębnie w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
uzyskanie opinii/decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzgodnienia projektowanych robót,
zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych w formie decyzji administracyjnej,
wykonanie kosztorysu w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
wykonanie przedmiaru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto.:
zapewnienie projektantów w każdej branży,
pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych przez wszystkich projektantów branżowych,
wszelkie opinie, uzgodnienia, decyzje wymagane prawem budowanym i przepisami powiązanymi
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy związane i obowiązujące normy.
Przedmiotem zamówienia w ramach części 17, będącej częścią projektu ,,Budowa/modernizacja infrastruktury drogowej oraz rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i zielonych przestrzeni publicznych" jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska w zakresie rzeczowym dla cz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 niniejszego postepowania.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w specjalnościach:
- drogowej
- konstrukcyjno budowlanej
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzoru prac budowlanych określonych w załączonej dokumentacji projektowej dla:
Cz. 1 - Przebudowa drogi gminnej dz. 296 w Starym Jaworowie
Cz. 2 - Przebudowa ulicy Mickiewicza w Jaworzynie Śląskiej wraz z budową wyniesionego przejścia dla pieszych Ul. Adama Mickiewicza w Jaworzynie Śląskiej
Cz. 3 - Przebudowa ulicy Jana Pawła II w Jaworzynie Śląskiej
Cz. 4 - Przebudowa ulicy Słowackiego w Jaworzynie Śląskiej
Cz. 5 - Przebudowa chodnika wzdłuż ulicy Wolności w Jaworzynie Śląskiej wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych
Cz. 6 - Zagospodarowanie terenów zielonych wraz z montażem małej architektury w Jaworzynie Śląskiej
Cz. 7 - Zagospodarowanie terenu poprzez montaż małej architektury, wykonanie powierzchni utwardzonych i zieleni towarzyszącej na działce 780/6 Ul. Kościelna w Jaworzynie Śląskiej
Cz. 8 - Prace remontowe elementów ogrodzeniowych, utwardzenie terenu, uporządkowanie zieleni oraz montaż małej architektury na cmentarzu w Jaworzynie Śląskiej, Piotrowicach Świdnickich i Pastuchowie
Cz. 9 - Budowa i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego miasta Jaworzyna Śląska.

CPV: 45233200-1, 45100000-8,45232130-2, 45233120-6, 45000000-7,45111200-0,45100000-8,45220000-5,45230000-8, 45316000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00078032, IGK.271.1.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 08:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności zadawanie pytań, umieszczanie zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie publikowanego postępowania za pośrednictwem platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności zadawanie pytań, umieszczanie zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie publikowanego postępowania za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS.
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej OPEN NEXUS, określone w regulaminie portalu dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie portalu dostępnym pod w/w adresem.
7. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych folderów.
8. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików opracowanej przez platformę zakupową OPEN NEXUS, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 75 MB każda - link do instrukcji:
https://docs.google.com/document/d/1kdC7je8RNO5FSk_N0NY7nv1Xj1WYJza-CmXvYH8evhk/edit;
9. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
10. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie danego postępowania.
11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez opcję "Wyślij wiadomość" jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Jaworzyna Śląska
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem hebrowski@wp.pl jest Pan Patryk Hebrowski
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-17 08:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.