Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
724z dziś
6923z ostatnich 7 dni
27291z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup oraz montaż drzwi antywłamaniowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup oraz montaż drzwi antywłamaniowych

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości
Pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce
powiat: kielecki
tel. (041) 317-16-93 wew. 125, fax (015) 317-16-93
gmina@daleszyce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Daleszyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (041) 317-16-93
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zakup oraz montaż drzwi antywłamaniowych do serwerowni w budynku UM Daleszyce.
2.3. realizacja zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia:

Zakup oraz montaż drzwi antywłamaniowych do serwerowni w budynku UM Daleszyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Zaproszenia do składania ofert.

CPV: 44221200, 45400000

Dokument nr: WIN.ZP.271.4.2023.MD

Składanie ofert:
3. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do: 07.02.2023 r. do godz. 10:00
a. Osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, sekretariat - pokój 301
b. Za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp.) lub przesyłką kurierską,
o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego lub pocztą elektroniczną na adres: gmina@daleszyce.pl.

Miejsce i termin realizacji:
2. Wymagania dotyczące:
2.1 terminu wykonania
Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 28.02.2023 r.

Wymagania:
Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Daleszyce, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto.
Rodzaj zamówienia: dostawa - Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przez Beneficjenta w przypadku zamówień nie przekraczających wartość 50 tyś złotych netto, tj. bez podatku od towarów i usług. Podmiot będącym zamawiającym w rozumieniu Pzp.
2.2. terminu płatności
Termin zapłaty faktury wynosi do 30 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
A. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub Zamawiającego. Pisma drogą elektroniczną należy przesyłać na adres email podany w zapytaniu ofertowym.
B. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących Zapytania ofertowego.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynie po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
C. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.
3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie opisanej ,,Tajemnica Przedsiębiorstwa". Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty - należy zachować ciągłość numeracji stron oferty.
4. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
7. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem ofertowym - treść oferty - Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
8. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na formularzu sporządzonym przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie formularzowi określonemu przez Zamawiającego.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
11. Wykonawca nie przewiduje zamówień uzupełniających.
D. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
W druku formularza ofertowego -Treść oferty - załącznik nr 1 do Zapytania należy podać cenę netto, wysokość podatku od towarów i usług VAT oraz cenę brutto (podmioty prowadzące działalność gospodarczą), inni oferenci cenę brutto. Cena brutto musi określać całkowitą wycenę przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem należnego podatku VAT.
W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto określoną w formularzu ofertowym.
Cena w walucie innej niż PLN zostanie obliczona na podstawie średniego kursu NBP z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego dzień otwarcia ofert.
E. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. W niniejszym Zaproszeniu do składania ofert wybór ofert dokonany zostanie na podstawie:
1. Kryterium WAGA (%)
Cena (100%)
2. Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium - Cena (100 pkt).
P=Cn/Cob x[100]

gdzie:
P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
CN - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100.
Wygrywa oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
J. Sposób wykonania i odbioru prac:

1. Wybór Wykonawców zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu wyboru.
2. Płatności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia będą poprzez zapisy zawarte
w Umowie.
G. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie wysłana do oferentów którzy złożyli ofertę drogą email lub telefonicznie.
H. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana poprzez: email lub telefonicznie* wykonawcy, którego ofertę wybrano.
UWAGA!
Oferty składane za pośrednictwem poczty listownej, poczty elektronicznej -(temat wiadomości), kuriera lub osobiście, ofertę (tytuł tematu w wiadomości) należy umieścić w kopercie z adnotacją: ,,Zakup oraz montaż drzwi antywłamaniowych do serwerowni
w budynku UM Daleszyce".
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.

Uwagi:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: gmina@daleszyce.pl.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: iod@abi-net.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.)
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami o archiwach.
Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych.
Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa.
W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę).

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.