Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1048z dziś
7208z ostatnich 7 dni
25507z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dachu i montaż klimatyzatorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu i montaż klimatyzatorów

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Bydgoszczy
Kujawska 4
85-031 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
zamowienia.wsse.bydgoszcz@sanepid.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/723361
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w WSSE w Bydgoszczy, Ul. Kujawska 4, w budynku wpisanym do rejestru zabytków - remont dachu i montaż klimatyzatorów w 5 pomieszczeniach laboratoryjnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku głównym WSSE w Bydgoszczy (bud. A), wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/992 - remont dachu i montaż klimatyzatorów w 5 pomieszczeniach laboratoryjnych.
Zakres prac objęty niniejszym postępowaniem jest zgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentem ,,Program funkcjonalno - użytkowy dla zadań, które będą realizowane w budynku głównym (bud. A) Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Bydgoszczy, położonej
w Bydgoszczy przy Ul. Kujawskiej 4, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem rejestru A/992 - remont dachu oraz montaż klimatyzatorów w 5 pomieszczeniach", które stanowią załącznik nr 2 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zezwoleń, uzgodnień (w tym uzgodnień z konserwatorem zabytków), opinii itp. koniecznych do realizacji przedsięwzięcia i prowadzenie nadzoru autorskiego przez okres trwania robót remontowych,
2) uzyskanie pozwolenia na budowę,
3) przeprowadzenie prac remontowo - budowlanych połaci dachowej w budynku ,,A" połączonych z odbudową wyłazu dachowego, wymianą okien dachowych, wymianą instalacji odgromowej, wywietrzaków i wentylatorów dachowych,
4) montaż klimatyzacji w pięciu pomieszczeniach laboratoryjnych wraz z montażem jednostki zewnętrznej na dachu,
5) zapewnienie kierownictwa dla przedmiotowych robót remontowych,
6) sporządzenie dokumentacji odbiorowej i powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu wraz z instrukcjami obsługi zainstalowanych urządzeń.

CPV: 45261900-3, 45331000-6, 45453000-7,71220000-6,71248000-8

Dokument nr: 2023/BZP 00078798, EZP.272.45.2022

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pwisbydgoszcz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwisbydgoszcz.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne i organizacyjne umożliwiające pracę na platfomazakupowa.pl, tj.
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu ,,cookies",
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z elektronicznej platformy zakupowej pn. platformazakupowa.pl Wykonawca zapoznał się z Regulaminem platformazakupowa.pl, Instrukcją dla Wykonawców (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył je bezpłatnie. W przeciwnym wypadku Wykonawca będzie miał ograniczone kluczowe funkcjonalności działania platformy.
Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer +48 (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 Mb każda (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).
Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z odpowiednim wyprzedzeniem, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce "Wiadomości - komunikaty publiczne". Korespondencja, której zgodnie
z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki ,,Wiadomości - wiadomości prywatne".
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy jest Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bydgoszczy - Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, mający siedzibę przy Ul. Kujawskiej 4, (85 -031) Bydgoszcz. Można się z nami kontaktować listownie: Ul. Kujawska 4, 85-031 Bydgoszcz, przez adres skrzynki do e-doręczeń, lub e-mail: wsse.bydgoszcz@pis.gov.pl
W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@pwisbydgoszcz.pl lub pisemnie na adres: WSSE w Bydgoszczy, Ul. Kujawska 4, 85-031 Bydgoszcz.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym - w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do Pzp.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej - okres przetwarzania danych osobowych wynikał będzie z zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz WSSE Bydgoszczy, w szczególności firmy informatyczne świadczące usługi utrzymania i rozwoju systemów informatycznych oraz Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Ul. Bolesława Krzywoustego 3.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
1) dostępu do swoich danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO,
2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/723361
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-17 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/pn/pwisbydgoszcz, w zakładce dedykowanej postępowaniu

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Wymagania:
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).
Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzyma je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej oryginał dokumentu winien być wystawiony na: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, 85-031 Bydgoszcz, ul. Kujawska 4
NIP: 953-11-08-025, REGON: P-000293841
Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1010 1078 0078 2313 9120 0000 NBP o/Bydgoszcz.
Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp., Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej do terminu składania ofert.
Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp.
Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp., występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.272.45.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 676414,47 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku głównym WSSE w Bydgoszczy (bud. A), wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/992 - remont dachu i montaż klimatyzatorów w 5 pomieszczeniach laboratoryjnych.
Zakres prac objęty niniejszym postępowaniem jest zgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentem ,,Program funkcjonalno - użytkowy dla zadań, które będą realizowane w budynku głównym (bud. A) Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Bydgoszczy, położonej
w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 4, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem rejestru A/992 - remont dachu oraz montaż klimatyzatorów w 5 pomieszczeniach", które stanowią załącznik nr 2 do SWZ i obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zezwoleń, uzgodnień (w tym uzgodnień z konserwatorem zabytków), opinii itp. koniecznych do realizacji przedsięwzięcia i prowadzenie nadzoru autorskiego przez okres trwania robót remontowych,
2) uzyskanie pozwolenia na budowę,
3) przeprowadzenie prac remontowo - budowlanych połaci dachowej w budynku ,,A" połączonych z odbudową wyłazu dachowego, wymianą okien dachowych, wymianą instalacji odgromowej, wywietrzaków i wentylatorów dachowych,
4) montaż klimatyzacji w pięciu pomieszczeniach laboratoryjnych wraz z montażem jednostki zewnętrznej na dachu,
5) zapewnienie kierownictwa dla przedmiotowych robót remontowych,
6) sporządzenie dokumentacji odbiorowej i powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu wraz z instrukcjami obsługi zainstalowanych urządzeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:
A. Metodyka wyliczenia punków za kryterium dotyczące ceny:
cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 70%
cena brutto oferty badanej
B. Metodyka wyliczenia punków za termin realizacji zamówienia:
Liczba tygodni z oferty z najkrótszym okresem realizacji
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 30%
Liczba tygodni z oferty badanej
Zaproponowanie czasu realizacji zamówienia powyżej wymaganego okresu realizacji, który wynosi 30 tygodni, stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty w całości na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Ocena końcowa = liczba punktów (do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium A + liczba punktów (do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium B. Łącznie badana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane zawierające min. prace polegające na remoncie dachu lub jego konstrukcji, w tym realizację instalacji systemu klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, o wartości tych prac minimum 650 000,00 zł brutto.
2) Zamawiający uzna warunek zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami wyznaczonymi do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe. Wskazane osoby powinny:
a) posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, posiadać uprawnienia odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym,
b) posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ustawy Pzp. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy będą to:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ustawy Pzp. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SWZ .
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).
Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzyma je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej oryginał dokumentu winien być wystawiony na: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, 85-031 Bydgoszcz, ul. Kujawska 4
NIP: 953-11-08-025, REGON: P-000293841
Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1010 1078 0078 2313 9120 0000 NBP o/Bydgoszcz.
Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp., Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej do terminu składania ofert.
Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp.
Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp., występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w SWZ w Rozdz. XVIII ust.1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie, o którym mowa w SWZ w Rozdz. XVIII ust. 2 składa każdy
z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do Oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności:
1) zmiana Harmonogramu realizacji prac spowodowana czynnikami, za które nie odpowiada Wykonawca, m.in. siłą wyższą, koniecznością dokonania zmian w dokumentacji, koniecznością wykonania robót dodatkowych albo wykonania części robót inną technologią niż zakładana, niemożnością wykonania robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
2) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Zamawiający powierzy ich wykonanie dotychczasowemu Wykonawcy na podstawie aneksu do umowy, z uwzględnieniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3) zmiany wynagrodzenia m.in. w przypadkach określonych w § 6 ust. 6 pkt 2
i w § 11 ust. 1 Ogólnych warunków umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ, lub ograniczenia przewidywanego zakresu robót objętego przedmiotem umowy, lub zmiany przepisów prawa dot. stawki podatku od towarów i usług;
4) pozostałych zapisów umowy, gdy obie Strony (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły okoliczności powodujące, że wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium:
A. Metodyka wyliczenia punków za kryterium dotyczące ceny:
cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 70%
cena brutto oferty badanej
B. Metodyka wyliczenia punków za termin realizacji zamówienia:
Liczba tygodni z oferty z najkrótszym okresem realizacji
Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 30%
Liczba tygodni z oferty badanej
Zaproponowanie czasu realizacji zamówienia powyżej wymaganego okresu realizacji, który wynosi 30 tygodni, stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty w całości na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Ocena końcowa = liczba punktów (do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium A + liczba punktów (do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium B. Łącznie badana oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-18

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.