Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
867z dziś
6957z ostatnich 7 dni
25413z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Hermes Ewa Chrzanowska
ul. 3-go Maja 29
22-650 Łaszczów
powiat: tomaszowski (lubelski)
503 970 884
info.hermes@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144994
Województwo: lubelskie
Miasto: Łaszczów
Wadium: w załączniku
Nr telefonu: 503 970 884
Termin składania ofert: 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPLU.15.01.00-06-0417/22 - Termomodernizacja budynku usługowo-handlowego PPHU Hermes w Łaszczowie

Część 1
Wykonanie robót termoizolacyjnych wraz z wymianą (...)

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku usługowo-handlowego PPHU Hermes w Łaszczowie zlokalizowanego przy Ul. 3-go Maja 29 (22-650 Łaszczów). W ramach realizacji ww. robót budowlanych należy: wymienić stolarkę okienną i drzwiową, docieplić ściany zewnętrzne, dach i posadzki na gruncie, wykonać instalację grzewczą i C.W.U. wraz z pompą ciepła, wymienić oświetlenie, wykonać wentylację mechaniczną oraz instalację fotowoltaiczną wraz z systemem zarządzania energią. Szczegółowy zakres prac związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia został opisany w audycie energetycznym, projekcie koncepcyjnym instalacji fotowoltaicznej oraz przedmiarze robót, które stanowią Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. w szczególności oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1378 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. aktów prawnych.
Zamawiający wymaga udzielenia:
1) minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, tj. na wykonane roboty budowlane oraz prace instalacyjno-montażowe obejmujące wszystkie prace przewidziane Zapytaniem ofertowym gwarantujące ich bezusterkową pracę. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego opatrzonego klauzulą ,,bez zastrzeżeń" (dot. wszystkich części zamówienia);
2) minimum 15 letniej nieograniczonej gwarancji produktowej (producenta) na panele fotowoltaiczne (dot. cz. nr III zamówienia);
3) minimum 10 letniej nieograniczonej gwarancji produktowej (producenta) na inwerter (dot. cz. nr III zamówienia);
Zamawiający wyklucza możliwość skrócenia terminów gwarancji i rękojmi, wynikających z oferty wyłonionego Wykonawcy.
Uwaga:
1. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zapytania ofertowego (w tym w załącznikach do niego) wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jeżeli w Zapytaniu ofertowym lub jakimkolwiek załączniku wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów należy przyjąć, że stało się tak ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. Należy przyjąć, że każdemu odwołaniu do znaku towarowego lub nazwy własnej towarzyszą słowa ,,lub równoważne".
2. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych (przez co należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych (niższych) od wskazanych w Zapytaniu ofertowym) lub lepszych (o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, ustanowione w Zapytaniu ofertowym), zapewniające osiągnięcie efektu wymaganego do osiągnięcia celów projektu. Udokumentowanie ,,równoważności" proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy.
3. W przypadku użycia w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, lub lepsze. Wykonawca analizując Zapytanie ofertowe i załączniki do niego powinien założyć, że każdemu odniesieniu w nim użytemu towarzyszy sformułowanie ,,lub równoważne".
4. W przypadku, gdy w Zapytaniu lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych tożsamych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w ofercie, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w Zapytaniu ofertowym oznakowania oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane lub materiały spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane lub materiały spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane lub materiały, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
5. Ewentualne użycie w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
W przypadku odmowy włączenia instalacji do sieci przez operatora OSD, Wykonawca po usunięciu usterek kolejny raz zgłosi Zamawiającemu wykonanie instalacji fotowoltaicznej, po czym niezwłocznie wystąpi w imieniu i na rzecz Zamawiającego do zakładu energetycznego z wnioskiem o włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej operatora OSD oraz zawiadomi właściwą PSP o ukończeniu robót budowlanych przy instalacji fotowoltaicznej, zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane.
W przypadku włączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej do sieci operatora OSD, termin bezusterkowego wykonania przedmiotu umowy ustalony będzie jako dzień poinformowania Zamawiającego o usunięciu usterek. W przypadku zaś kolejnej odmowy operatora OSD na włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej, za termin bezusterkowego wykonania przedmiotu umowy przyjęty będzie taki dzień poinformowania Zamawiającego o usunięciu usterek w wyniku którego nastąpi włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej przez operatora OSD.
Przez dzień zawarcia umowy rozumieć się będzie dzień wskazany jako dzień zawarcia umowy w komparycji umowy.
Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca, wedle swego wyboru może złożyć ofertę na jedną, dwie wybrane przez siebie części zamówienia, bądź na wszystkie części zamówienia.
Część nr I zamówienia - Wykonanie robót termoizolacyjnych wraz z wymianą
oświetlenia oraz wykonaniem wentylacji
Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budynku usługowo-handlowego PPHU Hermes w Łaszczowie zlokalizowanego przy Ul. 3-go Maja 29 (22-650 Łaszczów). W ramach realizacji ww. robót budowlanych należy wymienić stolarkę okienną i drzwiową, docieplić ściany zewnętrzne, dach i posadzki na gruncie, wymienić oświetlenie oraz wykonać wentylację mechaniczną w zakresie wskazanym w działach 1-6, 8-9 przedmiaru robót oraz w sposób określony w audycie energetycznym, które stanowią Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy, przez co rozumie się wykonanie wszystkich prac budowlanych i instalacyjno-montażowych objętych Zapytaniem ofertowym, w zakresie cz. nr I zamówienia oraz zawiadomienia Zamawiającego o wykonaniu robót i możliwości przystąpienia do ich odbioru. Potwierdzeniem wykonania umowy w całości będzie podpisany przez Strony bezusterkowy protokół odbioru końcowego opatrzony klauzulą ,,bez zastrzeżeń".
W przypadku włączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej operatora OSD, dniem wykonania umowy będzie dzień poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o wykonaniu przedmiotu umowy.
Okres gwarancji
minimum 36 miesięcy

Część 2
Wykonanie instalacji grzewczej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku usługowo-handlowego PPHU Hermes w Łaszczowie zlokalizowanego przy Ul. 3-go Maja 29 (22-650 Łaszczów). W ramach realizacji ww. robót budowlanych należy: wymienić stolarkę okienną i drzwiową, docieplić ściany zewnętrzne, dach i posadzki na gruncie, wykonać instalację grzewczą i C.W.U. wraz z pompą ciepła, wymienić oświetlenie, wykonać wentylację mechaniczną oraz instalację fotowoltaiczną wraz z systemem zarządzania energią. Szczegółowy zakres prac związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia został opisany w audycie energetycznym, projekcie koncepcyjnym instalacji fotowoltaicznej oraz przedmiarze robót, które stanowią Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. w szczególności oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1378 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. aktów prawnych.
Zamawiający wymaga udzielenia:
1) minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, tj. na wykonane roboty budowlane oraz prace instalacyjno-montażowe obejmujące wszystkie prace przewidziane Zapytaniem ofertowym gwarantujące ich bezusterkową pracę. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego opatrzonego klauzulą ,,bez zastrzeżeń" (dot. wszystkich części zamówienia);
2) minimum 15 letniej nieograniczonej gwarancji produktowej (producenta) na panele fotowoltaiczne (dot. cz. nr III zamówienia);
3) minimum 10 letniej nieograniczonej gwarancji produktowej (producenta) na inwerter (dot. cz. nr III zamówienia);
Zamawiający wyklucza możliwość skrócenia terminów gwarancji i rękojmi, wynikających z oferty wyłonionego Wykonawcy.
Uwaga:
1. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zapytania ofertowego (w tym w załącznikach do niego) wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jeżeli w Zapytaniu ofertowym lub jakimkolwiek załączniku wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów należy przyjąć, że stało się tak ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. Należy przyjąć, że każdemu odwołaniu do znaku towarowego lub nazwy własnej towarzyszą słowa ,,lub równoważne".
2. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych (przez co należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych (niższych) od wskazanych w Zapytaniu ofertowym) lub lepszych (o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, ustanowione w Zapytaniu ofertowym), zapewniające osiągnięcie efektu wymaganego do osiągnięcia celów projektu. Udokumentowanie ,,równoważności" proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy.
3. W przypadku użycia w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, lub lepsze. Wykonawca analizując Zapytanie ofertowe i załączniki do niego powinien założyć, że każdemu odniesieniu w nim użytemu towarzyszy sformułowanie ,,lub równoważne".
4. W przypadku, gdy w Zapytaniu lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych tożsamych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w ofercie, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w Zapytaniu ofertowym oznakowania oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane lub materiały spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane lub materiały spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane lub materiały, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
5. Ewentualne użycie w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
W Przypadku odmowy włączenia instalacji do sieci przez operatora OSD, Wykonawca po usunięciu usterek kolejny raz zgłosi Zamawiającemu wykonanie instalacji fotowoltaicznej, po czym niezwłocznie wystąpi w imieniu i na rzecz Zamawiającego do zakładu energetycznego z wnioskiem o włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej operatora OSD oraz zawiadomi właściwą PSP o ukończeniu robót budowlanych przy instalacji fotowoltaicznej, zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane.
W przypadku włączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej do sieci operatora OSD, termin bezusterkowego wykonania przedmiotu umowy ustalony będzie jako dzień poinformowania Zamawiającego o usunięciu usterek. W przypadku zaś kolejnej odmowy operatora OSD na włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej, za termin bezusterkowego wykonania przedmiotu umowy przyjęty będzie taki dzień poinformowania Zamawiającego o usunięciu usterek w wyniku którego nastąpi włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej przez operatora OSD.
Przez dzień zawarcia umowy rozumieć się będzie dzień wskazany jako dzień zawarcia umowy w komparycji umowy.
Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca, wedle swego wyboru może złożyć ofertę na jedną, dwie wybrane przez siebie części zamówienia, bądź na wszystkie części zamówienia.
Część nr II zamówienia - Wykonanie instalacji grzewczej
Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budynku usługowo-handlowego PPHU Hermes w Łaszczowie zlokalizowanego przy Ul. 3-go Maja 29 (22-650 Łaszczów). W ramach realizacji ww. robót budowlanych należy wykonać instalację grzewczą i C.W.U. wraz z pompą ciepła w zakresie wskazanym w dziale 7 przedmiaru robót oraz w sposób określony w audycie energetycznym, które stanowią Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy, przez co rozumie się wykonanie wszystkich prac budowlanych i instalacyjno-montażowych objętych Zapytaniem ofertowym, w zakresie cz. nr II zamówienia oraz zawiadomienia Zamawiającego o wykonaniu robót i możliwości przystąpienia do ich odbioru. Potwierdzeniem wykonania umowy w całości będzie podpisany przez Strony bezusterkowy protokół odbioru końcowego opatrzony klauzulą ,,bez zastrzeżeń".
Okres gwarancji
minimum 36 miesięcy

Część 3
Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,63 kWp

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku usługowo-handlowego PPHU Hermes w Łaszczowie zlokalizowanego przy Ul. 3-go Maja 29 (22-650 Łaszczów). W ramach realizacji ww. robót budowlanych należy: wymienić stolarkę okienną i drzwiową, docieplić ściany zewnętrzne, dach i posadzki na gruncie, wykonać instalację grzewczą i C.W.U. wraz z pompą ciepła, wymienić oświetlenie, wykonać wentylację mechaniczną oraz instalację fotowoltaiczną wraz z systemem zarządzania energią. Szczegółowy zakres prac związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia został opisany w audycie energetycznym, projekcie koncepcyjnym instalacji fotowoltaicznej oraz przedmiarze robót, które stanowią Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. w szczególności oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1378 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. aktów prawnych.
Zamawiający wymaga udzielenia:
1) minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, tj. na wykonane roboty budowlane oraz prace instalacyjno-montażowe obejmujące wszystkie prace przewidziane Zapytaniem ofertowym gwarantujące ich bezusterkową pracę. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego opatrzonego klauzulą ,,bez zastrzeżeń" (dot. wszystkich części zamówienia);
2) minimum 15 letniej nieograniczonej gwarancji produktowej (producenta) na panele fotowoltaiczne (dot. cz. nr III zamówienia);
3) minimum 10 letniej nieograniczonej gwarancji produktowej (producenta) na inwerter (dot. cz. nr III zamówienia);
Zamawiający wyklucza możliwość skrócenia terminów gwarancji i rękojmi, wynikających z oferty wyłonionego Wykonawcy.
Uwaga:
1. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zapytania ofertowego (w tym w załącznikach do niego) wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jeżeli w Zapytaniu ofertowym lub jakimkolwiek załączniku wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów należy przyjąć, że stało się tak ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. Należy przyjąć, że każdemu odwołaniu do znaku towarowego lub nazwy własnej towarzyszą słowa ,,lub równoważne".
2. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych (przez co należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych (niższych) od wskazanych w Zapytaniu ofertowym) lub lepszych (o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, ustanowione w Zapytaniu ofertowym), zapewniające osiągnięcie efektu wymaganego do osiągnięcia celów projektu. Udokumentowanie ,,równoważności" proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy.
3. W przypadku użycia w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, lub lepsze. Wykonawca analizując Zapytanie ofertowe i załączniki do niego powinien założyć, że każdemu odniesieniu w nim użytemu towarzyszy sformułowanie ,,lub równoważne".
4. W przypadku, gdy w Zapytaniu lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych tożsamych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w ofercie, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w Zapytaniu ofertowym oznakowania oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane lub materiały spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane lub materiały spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane lub materiały, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
5. Ewentualne użycie w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
W przypadku odmowy włączenia instalacji do sieci przez operatora OSD, Wykonawca po usunięciu usterek kolejny raz zgłosi Zamawiającemu wykonanie instalacji fotowoltaicznej, po czym niezwłocznie wystąpi w imieniu i na rzecz Zamawiającego do zakładu energetycznego z wnioskiem o włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej operatora OSD oraz zawiadomi właściwą PSP o ukończeniu robót budowlanych przy instalacji fotowoltaicznej, zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane.
W przypadku włączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej do sieci operatora OSD, termin bezusterkowego wykonania przedmiotu umowy ustalony będzie jako dzień poinformowania Zamawiającego o usunięciu usterek. W przypadku zaś kolejnej odmowy operatora OSD na włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej, za termin bezusterkowego wykonania przedmiotu umowy przyjęty będzie taki dzień poinformowania Zamawiającego o usunięciu usterek w wyniku którego nastąpi włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej przez operatora OSD.
Przez dzień zawarcia umowy rozumieć się będzie dzień wskazany jako dzień zawarcia umowy w komparycji umowy.
Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca, wedle swego wyboru może złożyć ofertę na jedną, dwie wybrane przez siebie części zamówienia, bądź na wszystkie części zamówienia.
Część nr III zamówienia - Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,63 kWp
Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budynku usługowo-handlowego PPHU Hermes w Łaszczowie zlokalizowanego przy Ul. 3-go Maja 29 (22-650 Łaszczów). W ramach realizacji ww. robót budowlanych należy wykonać instalację fotowoltaiczną wraz z systemem zarządzania energią w sposób i zakresie określonym w projekcie koncepcyjnym instalacji fotowoltaicznej oraz w dziale 10 i 11 przedmiaru robót, które stanowią Załącznik nr 1 Zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia przez co rozumie się wykonanie wszystkich prac budowlanych i instalacyjno-montażowych objętych Zapytaniem i zawiadomienia Zamawiającego o ich zakończeniu w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca po wykonywania robót budowlanych i zawiadomieniu Zamawiającego o ich zakończeniu, zobowiązany jest w terminie 3 dni do wystąpienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego do zakładu energetycznego z wnioskiem o włączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej operatora OSD oraz do zawiadomienia właściwej PSP o ukończeniu robót budowlanych przy instalacji fotowoltaicznej, zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane.
Potwierdzeniem wykonania umowy w całości będzie podpisany przez Strony bezusterkowy protokół odbioru końcowego opatrzony klauzulą ,,bez zastrzeżeń", który zostanie sporządzony po włączeniu instalacji do sieci elektroenergetycznej przez Operatora OSD.
Okres gwarancji
1) min. 36 miesięcy na roboty budowlane, 2) min. 15 lat na panele fotowoltaiczne, 3) min. 10 lat na inwerter

CPV: 31524120-2, 31527000-6, 44220000-8, 45320000-6, 45324000-4, 45331000-6, 45331210-1, 45421100-5, 45432100-5, 42511110-5

Dokument nr: 2023-47599-144994

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
tomaszowski
Gmina
Łaszczów
Miejscowość
Łaszczów

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
tomaszowski
Gmina
Łaszczów
Miejscowość
Łaszczów

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
tomaszowski
Gmina
Łaszczów
Miejscowość
Łaszczów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających (Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w rozdz. 6.5 pkt 7 g wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków).
Warunki zmiany umowy
Zasady dokonywania zmian w umowie określają: § 16 wzorów umów dla cz. nr I i II zamówienia, stanowiących Załączniki nr 6a i 6b do Zapytania oraz § 17 wzoru umowy dla cz. nr III zamówienia, stanowiącego Załączniki nr 6c do Zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na ocieplaniu przegród budowlanych, wykonaniu zapraw tynkarskich oraz wymianie/montażu stolarki okiennej i/lub drzwiowej (w każdej z wykonywanych robót).
Przez należyte wykonanie zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną oraz zawartą umową, terminowo i bez zastrzeżeń.
W przypadku składania oferty wspólnej, warunek udziału w postępowaniu dotyczący doświadczenia Wykonawcy spełniać musi co najmniej 1 z Wykonawców składających ofertę wspólnie bądź wszyscy Wykonawcy łącznie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Brak powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym wykazać musi każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 7 ust 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wraz z ofertą sporządzoną zgodnie z wzorem formularza cenowego stanowiącym Załącznik nr 2a do Zapytania ofertowego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzających spełnianie warunku udziału w niniejszym postępowaniu sporządzony zgodnie z wzorem wykazu wykonanych robót stanowiącym Załącznik nr 3a do Zapytania ofertowego,
2) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie wykonanych robót budowlanych,
3) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych sporządzone zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania,
4) podpisany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót - w zakresie dot. części na którą Wykonawca składa ofertę. Kosztorys ofertowy obligatoryjnie musi zawierać wszystkie pozycje określone w przedmiarze robót, dotyczące danej części zamówienia.
Kosztorys ofertowy musi zawierać: dane Wykonawcy i Zamawiającego, tabelę elementów scalonych (czyli informacje o tym, jakie prace zostaną wykonane),
5) potwierdzenie wniesienia wadium:
a) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu - dowód dokonania przelewu,
b) w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w rozdz. VI Zapytania ofertowego - dokument gwarancji bądź poręczeń - w zależności od formy wnoszenia wadium,
2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), Wykonawcy ci składają poza dokumentami wymienionymi w ustępie 1, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Jeżeli oferta nie będzie podpisana przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo upoważniające tą osobę do reprezentowania Wykonawcy i składania w jej imieniu oświadczeń woli. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e.
4. W przypadku składania oferty wspólnej, oferta, wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie, kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium, składane są przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o niniejsze zamówienie. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych składane jest natomiast osobno przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o niniejsze zamówienie.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-02
Data ostatniej zmiany
2023-02-02 16:05:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty brutto - 80% (80 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji na roboty budowlane - 20% (20 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty brutto - 80% (80 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji na roboty budowlane - 20% (20 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty brutto - 80% (80 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji na roboty budowlane - 10% (10 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu - 10% (10 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mariusz Lewandowski
tel.: 503 970 884
e-mail: info.hermes@wp.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.