Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
694z dziś
6892z ostatnich 7 dni
27260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup kruszywa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup kruszywa

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Chmielnik
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik
powiat: kielecki
tel. 41 354 22 78, faks 41 354 32 73
anna.lebek@chmielnik.com
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Chmielnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 354 22 78, f
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup kruszywa z przeznaczeniem na remonty dróg na terenie Gminy Chmielnik w 2023 roku."
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa w następujących ilościach ze względu na poszczególne frakcje:
- Niesort 0,31 mm - w ilości 1500 ton
- Sort 0,31 mm - w ilości 500 ton
- Niesort 0,63 mm w ilości 500 ton
2. Zakup kruszywa realizowany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. po cenach jednostkowych brutto określonych w formularzu ofertowym w zależności od potrzeb w ilościach niezbędnych w danym dniu z przeznaczeniem na remonty dróg.
3. Sprzedaż kruszywa będzie obejmować również ważenie oraz załadunek na samochody podstawione przez Zamawiającego.
4. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popiół itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe itp.)
5. Odbiór kruszywa odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
6. Przyjęte do wyceny ilości są wielkościami szacunkowymi i Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich zmiany w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne odszkodowanie.

Dokument nr: IPS.271.4.2023

Składanie ofert:
IX. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 08 lutego 2023roku do godz. 10:00
- w siedzibie Zamawiającego: Gmina Chmielnik
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik
Sekretariat - pokój 102
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Zakup kruszywa z przeznaczeniem na remonty dróg na terenie Gminy Chmielnik w 2023 r.
- za pośrednictwem faksu : 41 354 22 78
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: anna.lebek@chmielnik.com

Wymagania:
III. Opis sposobu obliczania ceny i rozliczenia realizowanych usług

1. Cena ofertowa winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca przy realizacji zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania wartości brutto zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich z uwzględnieniem planowanych do zakupu ilości danego kruszywa oraz jednostkowych cen brutto za 1 tonę poszczególnych frakcji kruszywa (bez kosztów transportu).
3. Rozliczenie usług odbywać się będzie fakturami częściowymi wystawianymi w systemie miesięcznym.
4. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy przez Wykonawcę nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ust.1 niniejszego paragrafu.
5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
6. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IV. Kryterium oceny ofert- najniższa cena w powiązaniu z odległością od miejsca odbioru kruszywa do siedziby UMiG w Chmielniku, Plac Kościuszki 7.
W formularzu ofertowym należy podać odległość od miejsca odbioru kruszywa do siedziby UMiG w Chmielniku (w dwie strony - tj. tam i z powrotem). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania podanej odległości.

UWAGA !
Zamawiający dla porównania ofert rozpatrywać będzie łączną cenę ofertową brutto W(ł) wpisaną w formularzu ofertowym powiększoną o koszty transportu Kt.
Ocena ofert (sposób punktowania) dokonywana będzie według następującego wzoru:

Cmin
ocena oferty = ------------- x 100 pkt
Cb
C = W(ł) + Kt
Kt = L x Y x 4,7

gdzie:
W(ł) - łączna cena ofertowa brutto (z formularza ofertowego)
Kt - koszty transportu
L - odległość od miejsca odbioru kruszywa do siedziby UMiG w Chmielniku (w dwie strony - tj. tam i z powrotem
C - wartość zamówienia
Cmin - wartość zamówienia minimalna wśród złożonych ofert
Cb - wartość zamówienia badanej oferty
Y -ilość ton kruszywa w zamówieniu
Należy przyjąć koszt usług transportowych samochodem ciężarowym według stawki
8,37zł brutto za 1 km.

V. Wykaz dokumentów
1. Formularz ofertowo - cenowy wg wzoru.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (załącznik Wykonawcy).
3. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę-jeżeli z dokumentów, o których mowa wyżej mowa nie będzie wynikać umocowanie do składania oświadczeń woli osoby podpisującej ofertę
4. Ofertę należy złoży na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - Załącznik nr 5.
6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
VI. Warunki płatności
1. Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. split payment.
2. Podzieloną płatność tzw. split payment stosuje się wyłącznie przy płatnościach bezgotówkowych, realizowanych za pośrednictwem polecenia przelewu lub polecenia zapłaty dla czynnych podatników VAT. Mechanizm podzielonej płatności nie będzie wykorzystywany do zapłaty za czynności lub zdarzenia pozostające poza zakresem VAT (np. zapłata odszkodowania), a także za świadczenia zwolnione z VAT, opodatkowane stawką 0% lub objęte odwrotnym obciążeniem.
3. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności tzw. split payment.
4. Płatność za wykonany przedmiot zamówienia odbywać się będzie w terminie do 30 dni od daty prawidłowo wystawionych faktur dostarczonych do siedziby Zamawiającego z dokumentami rozliczeniowymi.

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

XII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści informację z otwarcia ofert na stronie internetowej
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Zamawiającego zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także pozostawienia postępowania bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
XIII. Zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania jeżeli wystąpią okoliczności:
a) najniższa cena oferowana przez Wykonawców przewyższy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie realizacji zadania.
b) wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad.
c) w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

XIV. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę, gdy:

- została złożona po terminie składania ofert,
- została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny, które nie są możliwe do poprawy w sposób

Uwagi:
XI. Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku (26-020) Chmielnik Plac Kościuszki 7
Z administratorem można się kontaktować w następujący sposób:
a) listownie na adres Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik
b) e-mailem: umig@chmielnik.com
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: rodo@chmielnik.com
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Znak: IPS.271.4.2023 pn. ,,Zakup kruszywa z przeznaczeniem na remonty dróg na terenie Gminy Chmielnik w 2023 r." prowadzonym w trybie zapytania ofertowego
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na organie administracji publicznej; art. 9 ust.1 lit. g RODO, art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podjęcia działań na Pani/Pana żądanie.
Szczególnych przepisów prawa i będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz nie będą wykorzystywane w celu profilowania.
Gmina Chmielnik nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji danej sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania. Przysługuje także Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkowe.
W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie Pani/Pana sprawy.
Klauzule informacyjne dotyczące przetwarzania danych osobowych Urzędzie Miasta i Gminy w Chmielniku dostępne są na stronie www.chmielnik.com

Kontakt:
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
* w zakresie opisu przedmiotu zamówienia Zbigniew Kuza - Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji i Projektów Strukturalnych tel: 41 354 32 73 w.207 e-mail: zbigniew.kuza@chmielnik.com
* w zakresie procedury postępowania - Anna Łebek referent ds. projektów strukturalnych - tel. 41 354 22 78 w.209 e-mail: anna.lebek@chmielnik.com
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.:
Poniedziałek - Piątek - 7:30 - 15:30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.