dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Płock)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie, dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o 11 Listopada 56-400 Oleśnica powiat: oleśnicki sekretariat@mgk.olesnica.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/723580 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Oleśnica |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie, dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 kWp na gruncie Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 kWp na gruncie - tereny zielone Zakładu Uzdatniania Wody przy Ul. Dobroszyckiej, należącym do Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy. CPV: 09332000-5, 45000000-7,45100000-8,45223800-4,09331200-0,44112410-5,45311000-0,45315300-1,45315700-5,71327000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00078940, TW-1ZP/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania http://www.platformazakupowa.pl/mgk_olesnica 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: VIII. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zwanej dalej Platformą, pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/mgk_olesnica Dostęp do Platformy dla Wykonawców jest bezpłatny 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający będzie przekazywał informacje, odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert w formie elektronicznej na Platformie w sekcji ,,Komunikaty". Wykonawca będzie przekazywał wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje w formie elektronicznej na Platformie za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723580 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-17 10:00 Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: TW-1ZP/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 kWp na gruncie - tereny zielone Zakładu Uzdatniania Wody przy ul. Dobroszyckiej, należącym do Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 44112410-5 - Konstrukcje dachowe 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie do naprawy w okresie gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy podobne inwestycje, tj. instalacje fotowoltaiczne o mocy powyżej 40 kWp, w tym jedna na gruncie, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Dla każdej wykonanej inwestycji należy załączyć poświadczenie o należytym wykonaniu zamówienia; - dysponuje osobami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie konstrukcji oraz uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznej, niezbędnymi do realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, 2) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które są korzystne dla Zamawiającego. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie do naprawy w okresie gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024