Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów organizacji ruchu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów organizacji ruchu

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Rybnika
ul. Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik
powiat: Rybnik
t +48 32 43 92 147, f +48 32 42 24 124
drogi@um.rybnik.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik
Wadium: ---
Nr telefonu: t +48 32 43 92 147,
Termin składania ofert: 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miasto Rybnik

zaprasza do złożenia oferty cenowej na
,,Wykonanie przeglądów organizacji ruchu"
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Podstawą opracowania jest wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami raz na 6 miesięcy (2 razy w roku) kontrolę prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach podległych Prezydentowi Miasta Rybnika - §12 rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017r., poz. 784).
Realizacja zadania będzie wykonana w dwóch etapach, przy czym pierwszy obejmować musi wszystkie drogi publiczne zarządzane przez Prezydenta Miasta Rybnika, drugi dodatkowo objąć musi drogi wewnętrzne będące zarządzane przez ww. organ.

CPV: 71336000-2, 71356000-8, 71620000-0, 71630000-3

Dokument nr: D.2151.1.2023

Otwarcie ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną Państwo poinformowani drogą
e-mailową w terminie do 28 lutego 2023 roku.

Składanie ofert:
8. Termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę proszę złożyć na załączonym formularzu wraz z załącznikami i przekazać
w formie elektronicznej na adres: Urząd Miasta Rybnika, Ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik lub drogi@um.rybnik.pl w nieprzekraczalnym terminie do 15 lutego 2023 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: całość zadania do 30 listopada 2023 roku,
w tym:
do 30 czerwca 2023 roku - przegląd I-szy - etap I,
do 30 listopada 2023 roku - przegląd II-gi - etap II.

Wymagania:
4. Rodzaj wynagrodzenia i sposób obliczenia oferty cenowej - wynagrodzenie ryczałtowe z podziałem na etapy:
etap I - 40% całości zadania,
etap II - 60% całości zadania.
5. Warunki podmiotowe wymagane od Wykonawcy:
Dla przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek na drogach podległych Prezydentowi Miasta Rybnika:
wykonać przeglądu w terenie wszystkich zastosowanych znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (video rejestracja kamerą 360°),
wskazać nieprawidłowości zastosowanych znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - dokumentacja fotograficzna
z naniesioną dokładna lokalizacją,
przedstawić co najmniej w formie szkicu prawidłowe rozwiązanie
w przypadku wskazania nieprawidłowości zastosowanych znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
wykonać protokół pokontrolny dla każdej z dróg, w którym wymienione zostaną wszystkie elementy podlegające naprawie, wymianie, zmianie, przesunięciu, usunięciu itp. wraz z ich dokładną lokalizacją.
Wymogi dotyczące dokumentacji technicznej:
videorejestrację wykonać w formacie *.mov i przekazać na dysku zewnętrznym,
zdjęcia należy przekazać w formie papierowej dołączonej jako załączniki do protokołu oraz w formacie *.jpg, *.pdf na dysku zewnętrznym,
szkice z prawidłowym rozwiązaniem zastosowanych znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego przekazać w formie papierowej oraz na dysku zewnętrznym w formacie *.dwg, *.dgn, *.pdf,
protokóły podpisane przez Wykonawcę w formie papierowej wraz
z załącznikami należy przekazać w dwóch egzemplarzach.
6. Wiedza i doświadczenie wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać (w formie załączników), iż posiada Certyfikat audytora bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania zapytania ofertowego zrealizował (zakończył):
co najmniej 2 projekty stałej organizacji ruchu dla dróg lub ulic minimum klasy G na odcinku 3,0km (w tym 1 odcinek minimum 1,0km drogi dwujezdniowej z jednym węzłem) wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia przez stosowny organ zarządzający ruchem,
co najmniej 1 projekt stałej organizacji ruchu dla skrzyżowania dróg sterowanego sygnalizacją świetlną (w tym program przedmiotowej sygnalizacji) wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia przez stosowny organ zarządzający ruchem,
co najmniej 1 audyt bezpieczeństwa ruchu drogowego dla jakiejkolwiek drogi publicznej,
co najmniej 1 przegląd organizacji ruchu na drogach publicznych (minimum 100km dróg).
Wyżej wymieniony warunek Wykonawca musi potwierdzić odpowiednimi dowodami (np. referencje bądź dokument wystawiony przez podmiot dla którego zamówienie zostało wykonane).
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierować kryterium 100% cena.
7. Szczególne postanowienia umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
rozliczenie za przedmiot umowy nastąpi dwuetapowo na podstawie dwóch faktur.
termin płatności faktur ustala się na 30 dzień od daty otrzymania faktur,
płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze. Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego,
wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia jeżeli wykonał prace dodatkowe bez zgody Zamawiającego,
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
za odstąpienie od umowy przez każdą ze Stron z przyczyń niezależnych od Zamawiającego w wysokości 20% wynagrodzenia umownego,
za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego za każdy dzień przekroczenia terminu umowy, ale nie więcej niż 20% wynagrodzenia umownego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.