Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6096z ostatnich 7 dni
24553z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Narew
ul. A. Mickiewicza 101
17-210 Narew
powiat: hajnowski
tel.785084097
wpoplawski@narew.gmina.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Narew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.785084097
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: ,,Rozbudowa drogi w miejscowości Waśki"

2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego jako inspektor nadzoru nad robotami związanymi z rozbudową drogi
w miejscowości Waśki zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do zapytania.
2.1. Funkcja Inspektora nadzoru będzie pełniona w stosunku do robót budowlanych wykonywanych
w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie
z dokumentacją techniczną.
2.2. CPV: 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego.
2.3. Do zadań wykonawcy będzie należało sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) reprezentowania Zleceniodawcy na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z przepisami, normami
i zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych
a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
4) udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym;
5) potwierdzanie usunięcia wad oraz potwierdzanie odbioru robót oraz ich wartości jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót;
6) informowanie Zleceniodawcy o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji;
7) wykonanie obowiązków przewidzianych dla Inspektora nadzoru w umowach inwestora
z wykonawcą;
8) sprawdzanie bieżącego dokumentowania przebiegu robót w Dzienniku budowy.
2.4. Inspektor nadzoru jest zobowiązany zapewnić na swój koszt zastępcę posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe w przypadku niemożliwości wykonywania swoich obowiązków.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: Or. 271.5.2023

Otwarcie ofert: 7.4. Otwarcie ofert i wybór najkorzystniejszej odbędzie się w dniu 10 lutego 2023 r., godz. 12.15.
w siedzibie Zamawiającego: Ul. A. Mickiewicza 101, pokój nr 18, I piętro.
7.5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca imię i nazwisko (nazwę) Wykonawcy, którego ofertę wybrano. zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.

Składanie ofert:
7.1. Ofertę cenową należy złożyć w terminie do 10 lutego 2023 r. do godz. 12.00 w jednej spośród podanych poniżej form:
1) pisemnej na adres Zamawiającego lub
2) osobiście w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Narew, Ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew
na formularzu oferty kosztowej, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania zaproszenia w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
,,Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad robotami
związanymi z rozbudową drogi w miejscowości Waśki"
7.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.3. Oferta złożona do Zamawiającego po terminie składania ofert, nie będzie oceniana.
7.6. Koszty w ofercie podajemy cyframi zgodnie z zakresem zamówienia.
7.7. Ewentualne poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej.

Miejsce i termin realizacji:
4.1. Przedmiot zamówienia należy:
1) rozpocząć nie wcześniej niż 26 marca 2023 r.;
2) wykonać w terminie do dnia 31 grudnia 2023 r.

Wymagania:
3. Kryteria oceny ofert oraz ich waga (w %): koszty - 100.
4.2. Warunki płatności: termin płatności: po zakończeniu robót przelewem na wskazany przez Wykonawcę nr konta.

5. Opis sposobu przygotowania oferty
5.1. Oferent może złożyć jedną ofertę.
5.2. Oferta winna być złożona na załączonym formularzu ofertowym, opatrzona pieczęcią firmową,
z podaniem daty sporządzenia oraz podpisem Oferenta.
5.3. Do oferty należy dołączyć:
1) wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do formularza ofertowego (wraz z referencjami i/lub innymi dokumentami, np. protokołami odbioru, fakturami, potwierdzającymi należyte pełnienie w ostatnich 3 latach funkcji inspektora nadzoru nad realizacją co najmniej 2 zadań dotyczących budowy lub/i przebudowy lub/i remontu drogi o nawierzchni bitumicznej
o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, oraz budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie obiektu mostowego o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych brutto.
2) podpisany załącznik nr 2 do formularza oferty ,,Zgoda na przetwarzanie danych osobowych";
3) kserokopię posiadanych uprawnień do kierowania i nadzorowania robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, wraz z aktualnym wpisem do właściwej izby inżynierów.

specjalności inżynieryjnej drogowej
specjalności inżynieryjnej mostowej

5.4. Koszty z wiązane z przygotowaniem ofert ponosi składający ofertę.
5.5. Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

6. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw. warunków:
1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9. Dodatkowe informacje.
9.1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych zgodnie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710
z późn. zm.);
9.2. W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie
z przedmiotem zamówienia, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.
9.3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający wydłuży termin składania ofert.
9.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
9.5. Prośbę o udzielnie wyjaśnień treści zapytania ofertowego należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych poniżej form;
1) pisemnej na adres Zamawiającego lub
2) osobiście w siedzibie Zamawiającego,
tj. Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew.
9.6. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
9.7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

Uwagi:
10. Klauzula informacyjna dotycząca RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew, z którym można skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej iod@narew.gmina.pl ;
2) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
4) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) Obowiązek podania danych osobowych przez Wykonawcę bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
6) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Wykonawca wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie.

Kontakt:
8. Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami: Pan Wojciech Popławski - tel.
785084097, e-mail: wpoplawski@narew.gmina.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.