Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót związanych z instalacją wodociągową socjalno-bytową

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót związanych z instalacją wodociągową socjalno-bytową

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZIP Sp. z o.o
Zamkowa 34
34-200 Sucha Beskidzka
powiat: suski
+48 660 809 171
j.guzik@venifloor.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144399
Województwo: małopolskie
Miasto: Sucha Beskidzka
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 660 809 171
Termin składania ofert: 2023-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na wykonanie robót związanych z instalacją wodociągową socjalno-bytową; instalacją hydrantową, instalacją kanalizacji sanitarnej; instalacją ogrzewczą; instalacją wentylacji mechanicznej z wyłączeniem technologii źródła ciepła oraz z wyłączeniem instalacji gazowej dla budynku biurowo-magazynowego włącznie z kompleksowym wyposażeniem zapewniającym prawidłowe uruchomienie, działanie i gotowość instalacji do użytku tj. wszystkimi materiałami instalacyjnymi oraz wyposażeniem jak nagrzewnice, umywalki, toalety, syfony, kolanka, izolacje, baterie, spłuczki, wraz z corocznym kompleksowym przeglądem całości instalacji przed sezonem grzewczym w czasie trwania gwarancji, reakcja serwisu w ciągu 24 h, w ramach inwestycji w miejscowości Mucharz w ramach Poddziałania 3.2.1 Badania na rynek Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X".
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.01-12-0071/21 - Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X

Część 1
Wykonanie instalacji

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót związanych z instalacją wodociągową socjalno-bytową; instalacją hydrantową, instalacją kanalizacji sanitarnej; instalacją ogrzewczą z wyłączeniem technologii źródła ciepła oraz z wyłączeniem instalacji gazowej dla budynku biurowo-magazynowego włącznie z kompleksowym wyposażeniem zapewniającym prawidłowe uruchomienie, działanie i gotowość instalacji do użytku tj. wszystkimi materiałami instalacyjnymi oraz wyposażeniem jak nagrzewnice, umywalki, toalety, syfony, kolanka, izolacje, baterie, spłuczki, wraz z corocznym kompleksowym przeglądem całości instalacji przed sezonem grzewczym w czasie trwania gwarancji, reakcja serwisu w ciągu 24 h, w ramach inwestycji w miejscowości Mucharz, w zakresie objętym zapytaniem ofertowym, którego nieodłączną część stanowi projekt techniczny (załącznik 4) oraz projekt graficzny (załącznik 5), w ramach Poddziałania 3.2.1 Badania na rynek Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X".
Wykonanie robót w miejscowości Mucharz należy wykonać zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym ustalonym i uzgodnionym po podpisaniu umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
- instalacji wodociągowej sanitarno-bytowej (opis - załącznik 4, pkt. 2);
- instalacji hydrantowej (opis - załącznik 4, pkt. 3);
- instalacji kanalizacji sanitarnej (opis - załącznik nr 4, załącznik 5, rys.4,5,6);
- instalacji ogrzewczej, (opis - załącznik 4, pkt. 4);
z wyłączeniem technologii źródła ciepła oraz z wyłączeniem instalacji gazowej dla budynku biurowo-magazynowego, włącznie z kompleksowym wyposażeniem zapewniającym prawidłowe uruchomienie, działanie i gotowość instalacji do użytku tj. wszystkimi materiałami instalacyjnymi oraz wyposażeniem jak: nagrzewnice, umywalki, toalety, syfony, kolanka, izolacje, baterie, spłuczki wraz z corocznym kompleksowym przeglądem całości instalacji przed sezonem grzewczym, w okresie trwania gwarancji, reakcja serwisu w ciągu 24 h., w ramach inwestycji w miejscowości Mucharz, w zakresie objętym zapytaniem ofertowym, którego nieodłączną część stanowi projekt techniczny (załącznik 4) oraz projekt graficzny (załącznik 5).
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie prac zgodnie z proj. technicznym opracowanym przez mgr inż. Marcina Jacyszyna - stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
- Wykonanie prac zgodnie z proj. graficznym opracowanym przez mgr inż. Marcina Jacyszyna i mgr inż. Roberta Kasprzaka - stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i lokalizacji punktów montażu armatury i tzw. białego montażu.
Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty przekazania obiektu do użytkowania, po dokonaniu
odbioru końcowego przedmiotu Zamówienia bez uwag.
Reakcja serwisu w ciągu 24 h.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania. Pytania w ramach postępowania ofertowego należy kierować za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności lub do reprezentanta Zamawiającego - P. Justyny Guzik, na adres e-mailowy: j.guzik@venifloor.com.
Zamawiający udzieli wyjaśnień w terminie do 3 dni od dnia ich wpływu. Jeżeli w ocenie Zamawiającego udzielone odpowiedzi będą miały wpływ na możliwość i sposób przygotowania oferty, Zamawiający podejmie decyzję o przedłużeniu terminu składania ofert. Zamawiający będzie odpowiadał na pytania i wątpliwości tylko w przypadku gdy wpłyną one do zamawiającego najpóźniej 6 dni przed terminem składania ofert. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi lub zmian zapytania, jako obowiązującą należy przyjąć treść późniejszego oświadczenia Zamawiającego.
KRYTERIA OCENY
Kryterium cena - 100 %
Wykonawca zobowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z formularzem ofertowym.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących wybrane spośród 2 (dwóch) części przedmiotu zamówienia, wymienionych w tabeli, lub ofert obejmujących całość przedmiotu zamówienia - wszystkie 2 (dwie) części przedmiotu zamówienia.
Wskazana w Formularzu ofertowym wartość całkowita będzie uznawana za cenę ofertową.
Cena ofertowa brutto będzie brana pod uwagę przez Komisję w trakcie wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie pozycje opisane w formularzu ofertowym. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać żadnych zmian w formularzu ofertowym.
Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi w postepowaniu.
Wartość w poszczególnych pozycjach formularza oraz cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Składając ofertę wykonawca w takim przypadku ma obowiązek:
- poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
- wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,
- wskazania wartości towaru lub usługi objętych obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
- wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 marzec 2023, do godz. 12:00.
Dozwolone jest dostarczenie ofert poprzez:
- portal Baza Konkurencyjności;
- osobiście lub listownie na adres: ZIP Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 34, kod pocztowy 34-200, Sucha Beskidzka;
- w formie elektronicznej na adres: j.guzik@venifloor.com, z tytułem wiadomości zawierającym nr ogłoszenia z Bazy Konkurencyjności.
Ocenie w toku postepowania będą podlegały wyłącznie oferty, które wpłynęły do zamawiającego w terminie do dnia 6 marzec 2023 r. do godz. 12:00.
Okres gwarancji
60 miesięcy

Część 2
Wykonanie instalacji wentylacji

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót związanych z instalacją wentylacji mechanicznej z wyłączeniem technologii źródła ciepła oraz z wyłączeniem instalacji gazowej dla budynku biurowo-magazynowego włącznie z kompleksowym wyposażeniem zapewniającym prawidłowe uruchomienie, działanie i gotowość instalacji do użytku tj. wszystkimi materiałami instalacyjnymi oraz wyposażeniem jak nagrzewnice, umywalki, toalety, syfony, kolanka, izolacje, baterie, spłuczki, wraz z corocznym kompleksowym przeglądem całości instalacji przed sezonem grzewczym w czasie trwania gwarancji, reakcja serwisu w ciągu 24 h, w ramach inwestycji w miejscowości Mucharz, w ramach inwestycji w miejscowości Mucharz, w zakresie objętym zapytaniem ofertowym, którego nieodłączną część stanowi projekt techniczny (załącznik 4) oraz projekt graficzny (załącznik 5), w ramach Poddziałania 3.2.1 Badania na rynek Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X".
Wykonanie robót w miejscowości Mucharz należy wykonać zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym ustalonym i uzgodnionym po podpisaniu umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Część 2 Przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
- instalacji wentylacji mechanicznej (opis - załącznik 4, pkt. 6);
z wyłączeniem technologii źródła ciepła oraz z wyłączeniem instalacji gazowej dla budynku biurowo-magazynowego, włącznie z kompleksowym wyposażeniem zapewniającym prawidłowe uruchomienie, działanie i gotowość instalacji do użytku tj. wszystkimi materiałami instalacyjnymi oraz wyposażeniem jak: nagrzewnice, umywalki, toalety, syfony, kolanka, izolacje, baterie, spłuczki wraz z corocznym kompleksowym przeglądem całości instalacji przed sezonem grzewczym, w okresie trwania gwarancji, reakcja serwisu w ciągu 24 h., w ramach inwestycji w miejscowości Mucharz, w zakresie objętym zapytaniem ofertowym, którego nieodłączną część stanowi projekt techniczny (załącznik 4) oraz projekt graficzny (załącznik 5).
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie prac zgodnie z proj. technicznym opracowanym przez mgr inż. Marcina Jacyszyna - stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
- Wykonanie prac zgodnie z proj. graficznym opracowanym przez mgr inż. Marcina Jacyszyna i mgr inż. Roberta Kasprzaka - stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty przekazania obiektu do użytkowania, po dokonaniu
odbioru końcowego przedmiotu Zamówienia bez uwag.
Reakcja serwisu w ciągu 24 h.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania. Pytania w ramach postępowania ofertowego należy kierować za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności lub do reprezentanta Zamawiającego - P. Justyny Guzik, na adres e-mailowy: j.guzik@venifloor.com. Zamawiający udzieli wyjaśnień w terminie do 3 dni od dnia ich wpływu. Jeżeli w ocenie Zamawiającego udzielone odpowiedzi będą miały wpływ na możliwość i sposób przygotowania oferty, Zamawiający podejmie decyzję o przedłużeniu terminu składania ofert. Zamawiający będzie odpowiadał na pytania i wątpliwości tylko w przypadku gdy wpłyną one do zamawiającego najpóźniej 6 dni przed terminem składania ofert. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi lub zmian zapytania, jako obowiązującą należy przyjąć treść późniejszego oświadczenia Zamawiającego.
KRYTERIA OCENY
Kryterium cena - 100 %
Wykonawca zobowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z formularzem ofertowym.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących wybrane spośród 2 (dwóch) części przedmiotu zamówienia, wymienionych w tabeli, lub ofert obejmujących całość przedmiotu zamówienia - wszystkie 2 (dwie) części przedmiotu zamówienia. Wskazana w Formularzu ofertowym wartość całkowita będzie uznawana za cenę ofertową.
Cena ofertowa brutto będzie brana pod uwagę przez Komisję w trakcie wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie pozycje opisane w formularzu ofertowym. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać żadnych zmian w formularzu ofertowym.
Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi w postepowaniu.
Wartość w poszczególnych pozycjach formularza oraz cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Składając ofertę wykonawca w takim przypadku ma obowiązek:
- poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
- wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,
- wskazania wartości towaru lub usługi objętych obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
- wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 marzec 2023, do godz. 12:00.
Dozwolone jest dostarczenie ofert poprzez:
- portal Baza Konkurencyjności;
- osobiście lub listownie na adres: ZIP Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 34, kod pocztowy 34-200, Sucha Beskidzka;
- w formie elektronicznej na adres: j.guzik@venifloor.com, z tytułem wiadomości zawierającym nr ogłoszenia z Bazy Konkurencyjności.
Ocenie w toku postepowania będą podlegały wyłącznie oferty, które wpłynęły do zamawiającego w terminie do dnia 6 marzec 2023 r. do godz. 12:00.
Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45231300-8, 45330000-9, 45331100-7, 45331210-1, 45000000-7, 45231300-8, 45330000-9, 45331100-7, 45331210-1

Dokument nr: 2023-34184-144399

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-06

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
wadowicki
Gmina
Mucharz
Miejscowość
Mucharz

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na warunkach określonych w umowie, w tym przede wszystkim w następujących przypadkach:
1. Jeżeli po zawarciu Umowy nastąpi zmiana przepisów prawa lub wprowadzone zostaną nowe przepisy prawa, chyba że powyższe przepisy były należycie ogłoszone przed dniem podpisania Umowy, a także nastąpi zmiana decyzji administracyjnych wydanych w związku z realizacją Przedmiotu Umowy, powodująca konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do jakości, ilości lub zakresu Przedmiotu Umowy, o ile zmiana decyzji nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, wówczas Zamawiający ma prawo do zmiany postanowień Umowy, w zakresie wynikającym z powyższych zmian.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany Umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności, z uwzględnieniem wskazanych warunków jej wprowadzenia, a w szczególności:
- przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu nawalnego, śniegu) powodujących wstrzymanie lub przerwanie całości wykonywanych robót budowlanych, stanowiących Przedmiot Umowy, przy czym przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie;
- przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przy czym przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności Siły Wyższej;
- przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących
Przedmiot Umowy lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących Przedmiot Umowy przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych;
- przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
- przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy, może nastąpić w przypadku kolizji realizowanego Przedmiotu Umowy z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego pracami/remontami/działaniami, przy czym przedłużenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy nastąpi o liczbę dni niezbędną na usunięcie kolizji z tymi prowadzonymi pracami/remontami/działaniami - o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy;
- rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy, przy czym zmiana taka powiązana musi być z obniżeniem wynagrodzenia umownego należnego Wykonawcy;
-wprowadzenie w trakcie wykonywania Przedmiotu umowy nowości technicznych lub technologicznych korzystnych dla Zamawiającego, a wprowadzenie ich będzie korzystne ekonomicznie lub eksploatacyjnie dla realizacji i użytkowania Przedmiotu umowy,
-wystąpienie zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, uniemożliwiających bądź utrudniających realizację Przedmiotu Umowy, w szczególności: opóźnienia i trudności w uzyskaniu przez Wykonawcę niezbędnych wyłączeń,
- inne przyczyny zewnętrzne, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiające, bądź istotnie utrudniające realizację Przedmiotu Umowy
3. termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania Przedmiotu Umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie Przedmiotu Umowy w pierwotnie ustalonym terminie;
4. każda ze zmian Umowy może być powiązana ze zmianą wynagrodzenia umownego z zastrzeżeniem poniższych zapisów;
5. dopuszczalne jest zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w szczególności w razie rezygnacji przez Zamawiającego z części zamówienia, przy czym Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za wszystkie spełnione i właściwie udokumentowane świadczenia zrealizowane w zakresie części zamówienia, której dotyczy rezygnacja;
6. zwiększenie wynagrodzenia jest możliwe w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych;
7. zmiana wyłącznie w zakresie terminów wykonania Przedmiotu Umowy nie może pociągać za sobą zwiększenia wynagrodzenia;
8. zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie na umotywowany, pisemny wniosek jednej ze Stron Umowy, przedstawiony drugiej Stronie Umowy.
9. Strony w dowolnym czasie mogą zmienić Umowę poprzez wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawca nie posiada powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postepowaniu o udzielenie
zamówienia Wykonawca składa:
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym stanowiące załącznik do niniejszego zapytania.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Potencjalni Wykonawcy mogą ubiegać się o wykonywanie określonych działań i czynności, jeśli:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zapytaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawy i /lub prawo nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia.
3. Przedstawią, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania instalacji, tj.:
a) wykażą, że należycie wykonali w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (słownie: dwa) zadania/inwestycje/projekty/zamówienia w zakresie realizacji robót budowlanych obejmujących wykonanie instalacji dotyczących przedmiotu zamówienia.
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu zrealizowanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przedstawionych, np. kserokopie referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru lub innych dokumentów mających tożsamą wartość dowodową, wg wyboru wykonawcy.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), w której rodzaj działalności objętej ochroną ubezpieczeniową będzie zgodny z Przedmiotem Umowy.
Umowa ubezpieczenia powinna obejmować odpowiedzialność cywilną Wykonawcy za szkody z tytułu czynów niedozwolonych (odpowiedzialność deliktową) oraz odpowiedzialność cywilną za szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność kontraktowa). Ochroną ubezpieczeniową zostaną objęte szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim.
Suma ubezpieczenia min. 100.000 zł

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-02
Data ostatniej zmiany
2023-02-02 22:50:48

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena to 100% oceny ofert. Max. wart. pkt. wynosi 100 pkt.
Pc=(Cmin/Cc) x Pmax, gdzie:
Pc - ilość pkt., jakie otrzyma badana oferta za kryt. cena
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert
Cc - cena brutto oferty badanej
Pmax - max. ilość pkt., jakie można otrzymać za kryt. cena

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena to 100% oceny ofert. Max. wart. pkt. wynosi 100 pkt.
Pc=(Cmin/Cc) x Pmax, gdzie:
Pc - ilość pkt., jakie otrzyma badana oferta za kryt. cena
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert
Cc - cena brutto oferty badanej
Pmax - max. ilość pkt., jakie można otrzymać za kryt. cena

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Justyna Guzik
tel.: +48 660 809 171
e-mail: j.guzik@venifloor.com

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.