Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urzżd Gminy i Miasta w Miechowie
Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
powiat: miechowski
502024358
jjakubek-nowak@miechow.eu
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145082
Województwo: małopolskie
Miasto: Miechów
Wadium: ---
Nr telefonu: 502024358
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO
Dla zadania inwestycyjnego pn.:
,,Głęboka termomodernizacja budynków szkół w Gminie Miechów i Proszowice" dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu".
,,Termomodernizacja i remont kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 2 na os. gen. Władysława Sikorskiego 15A i 15B, 32-200 Miechów oraz modernizacja systemu ogrzewania".
Powstaje w kontekście projektu
POPT.14.21.00-12-0001/19 - Mechanizm Finansowy EOG 2014-2021

Część 1
PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO Dla

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO
Dla zadania inwestycyjnego pn.:
,,Głęboka termomodernizacja budynków szkół w Gminie Miechów i Proszowice" dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu".
,,Termomodernizacja i remont kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 2 na os. gen. Władysława Sikorskiego 15A i 15B, 32-200 Miechów oraz modernizacja systemu ogrzewania".
Zakres zadania obejmuje:
PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO
nad robotami budowlanych mającymi na celu termomodernizację i remont kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 2 na os. gen. Władysława Sikorskiego 15A i 15B, 32-200 Miechów w ramach programu ,,Głęboka termomodernizacja budynków szkół w Gminie Miechów i Proszowice" dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu
Przedmiotowy obiekt jest kompleksem połączonych ze sobą segmentów, będących siedzibą Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie oraz Szkoły Muzycznej. Kompleks wykonany w technologii tradycyjnej z zastosowaniem elementów prefabrykowanych. Wysokość kompleksu zmienna, w zależności od segmentu. Stolarka okienna i drzwiowa w większości nowa. Ogrzewanie budynku z lokalnej kotłowni gazowej. Instalacja połączona jest z niesprawną gruntową pompą ciepła. Przewody rozprowadzające stalowe, grzejniki stalowe i żeliwne częściowo w złym stanie technicznym, bez możliwości regulacji. Ciepła woda z zasobnika ogrzewanego gruntową pompą ciepła oraz instalacją solarną.
Projekt zakłada wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w kompleksie budynków w szczególności:
,,Termomodernizacja i remont kompleksu budynków Szkoły Podstawowej nr 2 na os. gen. Władysława Sikorskiego 15A i 15B, 32-200 Miechów oraz modernizacja systemu ogrzewania":
Budynek szkolny os. Gen. Władysława Sikorskiego 15 A ( SP 2:segment A, B, przewiązka, hala sportowa)
1. Przygotowanie terenu pod inwestycję.
2.Modernizacja systemu ogrzewania.
2.1 Wymiana pompy ciepła i pionowej pompy wielostopniowej na nowe modele o tych samych lub lepszych parametrach technicznych.
2.2 Wymiana części grzejników.
2.3 Doposażenie grzejników w zawory termostatyczne.
3. Wymiana stolarki drzwiowej.
4. Wymiana stolarki okiennej.
5. Ściany fundamentowe.
5.1 Roboty rozbiórkowe i ziemne.
5.2 Wykonanie hydroizolacji i ocieplenia ścian fundamentowych segmentów A,B, przewiązki, hali sportowej
6. Ocieplenie styropapą stropodachów segmentów A i B.
6.1 Wymiana instalacji odgromowej na stropodachach i ścianach segmentów A i B (demontaż istniejącej instalacji, montaż nowej po wykonaniu prac dociepleniowych na stropodachach i elewacjach).
6.2 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
6.3 Docieplenie stropodachów.
7. Ocieplenie dachu przewiązki pianką poliuretanową.
7.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
7.2 Docieplenie dachu przewiązki.
8.Wymiana warstwy ocieplenia ścian zewnętrznych hali sportowej ( elewacja wschodnia i zachodnia).
8.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
8.2 Wymiana warstw ocieplenia ścian zewnętrznych hali sportowej (elewacja wschodnia i zachodnia).
9. Ocieplenie ścian zewnętrznych segmentów A,B i przewiązki.
9.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
9.2 Ocieplenie ścian zewnętrznych (nadziemnych) segmentów A,B i przewiązki.
10. Prace remontowe elewacji i dachu.
10.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
10.2 Malowanie elewacji - powierzchni ścian ( ściany bez projektowanego docieplenia - północna i południowa elewacja hali sportowej).
10.3 Malowanie dachu.
10.4 Malowanie istniejącej stolarki drzwiowej i krat okiennych.
10.5 Renowacja wejść do kompleksu budynków.
11. Prace porządkowe.
Budynek szkolny os. Gen. Władysława Sikorskiego 15 A (segment D)
1. Przygotowanie terenu pod inwestycje.
2. Prace remontowe elewacji i dachu.
2.1 Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
2.2 Prace remontowe.
2.3 Malowanie dachu.
2.4 Malowanie istniejącej stolarki, metalowych barierek, pochwytów, słupków.
2.5. Renowacja wejść do budynku.
Budynek szkolny os. Gen. Władysława Sikorskiego 15 B (szkoła muzyczna)
1.Przygotowanie terenu pod inwestycję.
2. Modernizacja systemu ogrzewania.
2.1 Wymiana części grzejników .
2.2 Doposażenie grzejników w zawory termostatyczne.
3. Wykonanie hydroizolacji i ocieplenia ścian fundamentowych.
4. Prace remontowe elewacji i dachu.
4.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
4.2 Malowanie elewacji - powierzchni ścian (ściany bez projektowanego docieplenia - ściany nadziemne).
4.3Malowanie dachu.
4.4 Remont stolarki okiennej i drzwiowej.
4.5. Prace porządkowe.
Szczegółowy zakres zadania przedstawia załączony projekt wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, STWIORB, audyty energetyczne.
Realizacja robót odbywać się będzie w czynnym obiekcie, w związku z czym koniecznym jest jego funkcjonowanie w trakcie prowadzonych prac.
W związku z powyższym zaleca się, aby prace wewnątrz obiektu wykonywać w okresach przerw w pracy szkoły
Ze względu na obecność osób trzecich w trakcie realizacji robót, plac budowy należy zabezpieczyć tak, aby zapobiec ewentualnym szkodom. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, które zapewni odszkodowanie w sytuacji wyrządzenia szkody w następstwie działania lub zaniechania, podczas wykonywania swoich obowiązków zawodowych.
Zamawiający posiada decyzję wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie znak OP-I.6401.310.2020.KW z dnia 06.10.2020r. oraz decyzję OP.6401.367.2022.KW z dnia 17.11.2022r. zezwalająca UGiM w Miechowie na niszczenie siedlisk lub ostoi ptaków występujących na budynkach szkolnych polożonych na os. Sikorskiego 15a i 15b w Miechowie. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca winien zapoznać się z w/w decyzjami, przestrzegać zaleceń w nich zawartych oraz zapewnić ścisły nadzór ornitologiczny nad prowadzonymi robotami.
W ramach rekompensaty, zgodnie z decyzją znak OP-I.6401.310.2020.KW z dnia 06.10.2020r., należy, pod nadzorem ornitologicznym zawiesić na budynkach szkolnych w trakcie trwania remontu budki lęgowe.
Dodatkowo, niezwłocznie po zakończeniu remontu, jednak nie później niż w terminie do dnia 10 stycznia 2025r, należy przedłożyć Zamawiającemu sprawozdanie zawierające opis wykonanych czynności, dokumentację fotograficzna wykonanej kompensacji przyrodniczej oraz nazwisko osoby prowadzącej nadzór ornitologiczny.
Szczegółowy zakres zadania przedstawia projekt wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, STWIORB, audyty energetyczne, dostępne pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/701222
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektami, warunkami pozwolenia na budowę, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
2. Akceptacja proponowanych do wbudowania materiałów, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,
3. Sprawdzanie, odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych.
4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,
5. Kontrola zgodności przebiegu robót oraz terminowości ich wykonania.
Inspektor Nadzoru ma prawo:
1. Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia eksperty z dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych.
2. Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektami lub pozwoleniami na budowę.
Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.
Zakres robót i wymagania jakościowe, określa dostarczona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązujące przepisy prawa, które są znane Inspektorowi Nadzoru.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: 2023-42471-145082

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-10

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
miechowski
Gmina
Miechów
Miejscowość
Miechów

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
1. Oferent, który wygra konkurs ofert zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Zamawiający przewiduje w Umowie wprowadzenie następujących kar umownych:
a) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia umownego w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
b) Za każdą zwłokę w przystąpieniu do odbioru zgłoszonych robót w wysokości 1000 zł za każdy dzień opóźnienia
c) Niezależnie od odpowiedzialności zawodowej Inspektor Nadzoru ponosić będzie względem Zamawiającego odpowiedzialność materialną za szkody wynikłe z nienależytego wykonania umowy na podstawie przepisów kodeksu cywilnego.
d) Zamawiający może dochodzić od wykonawcy odszkodowania przekraczającego wysokość zastosowanej kary umownej, na zasadach ogólnych.
e) W przypadku gdy Wykonawcy działają jako konsorcjum i wspólnie zawarli niniejszą umowę - ich odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy i zapłatę kar umownych oraz odszkodowań jest solidarna.
f) Kary umowne podlegają sumowaniu.
3. Możliwa będzie zmiana warunków umowy:
a) Zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) Zmiany umownego terminu wykonania umowy w przypadku wydłużenia się okresu wykonania prac budowlanych objętych nadzorem.
c) Zmiany umownego terminu wykonania umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i niezależnych od wykonawcy;
d) Zmiany umownego terminu wykonania umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania;
e) Wynagrodzenie Oferenta określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: zmiana stawki urzędowej podatku VAT.
f) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem zostaną dokonane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
4. Jeśli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych, złożonych ofert.
Dopuszcza się możliwość unieważnienia postępowania np.:
1) W przypadku gdy nastąpiła zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, o której nie miał wiedzy w momencie wszczęcia postępowania
2) Oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania.
3) W przypadku unieważnienia zadania, unieważnia się również postępowanie na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad tym zadaniem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do badania tylko najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza zgodnie z przyjętymi kryteriami wyboru.
Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania robót podwykonawcom.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Posiadają odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową, dostosowane do rodzaju, stopnia skomplikowania działalności i innych wymagań związanych z wykonywaną funkcją, stwierdzone ,,uprawnieniami budowlanymi" w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
- instalacyjnej w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych raz posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający wymaga, aby w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Oferent wykonał min. 1 robotę
w zakresie kierowania lub nadzorowania robót budowlanych obejmujące docieplenie budynku o wartości 1 000 000,00 zł brutto każda
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oświadczenie, iż osoby wskazane posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga, aby w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Oferent wykonał min. 1 robotę
w zakresie kierowania lub nadzorowania robót budowlanych obejmujące docieplenie budynku o wartości 1 000 000,00 zł brutto każda .
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Oferent przedstawi wykaz w/w robót.
Z niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się Wykonawców:
a) powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowywaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, w szczególności poprzez :
-uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
-posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji;
-pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
-pozostawanie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunek braku powiązań kapitałowych i osobowych zostanie spełniony jeśli oferent przedstawi podpisane oświadczenie (zgodnie z złącznikiem nr 1 )
b) co do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz 835).
Dodatkowo należy zapoznać się i zaparafować wzór umowy oraz klauzule Rodo ( w załączniu).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-03
Data ostatniej zmiany
2023-02-03 08:45:10

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium Cena 100% (C)
Sposób przyznania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty:
Sposób obliczania ceny:
PI (C)= (Cmin/Ci) x Max (C)
gdzie:
PI (C) - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium ,,Cena";
C min - najniż

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Joanna Jakubek-Nowak
tel.: 502024358
e-mail: jjakubek-nowak@miechow.eu

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.