śląskie (Jaworzno)
lubuskie (Zielona Góra)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Feromony |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych Marii Zientary Malewskiej 51/53 10-307 Olsztyn powiat: Olsztyn zpuh@olsztyn.lasy.gov.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Feromony . Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Feromony agregacyjne w formie ampułek wabiący rytownika pospolitego - 6 500 szt. Kod CPV: 24210000-9 Przedmiotem zamówienia są dostawy Feromonów wabiących rytownika pospolitego do pułapek w celu prognozowania jego występowania i monitoringu liczebności populacji w drzewostanach świerkowych i mieszanych z udziałem świerka. Ampułki muszą zapewnić: o Stałe wydzielanie feromonu niezależnie od warunków pogodowych o Możliwość kontroli napełnienia ampułki o Okres wabienia minimum 12 tygodni o Możliwość stosowania z różnymi pułapkami Okres przydatności do stosowania minimum 15 miesięcy od daty dostawy. Środek powinien znajdować się w wykazie IBL środków zalecanych do stosowania w leśnictwie w okresie obowiązywania umowy. 2. Feromony agregacyjne w formie ampułek wabiący kornika drukarza - 18 000 szt. Kod CPV: 24210000-9 Feromony wabiące kornika drukarza do pułapek w celu prognozowania jego występowania i monitoringu liczebności populacji w drzewostanach świerkowych i mieszanych z udziałem świerka. Ampułki muszą zapewnić: o Stałe wydzielanie feromonu niezależnie od warunków pogodowych o Możliwość kontroli napełnienia ampułki o Okres wabienia minimum 12 tygodni o Możliwość stosowania z różnymi pułapkami Okres przydatności do stosowania minimum 15 miesięcy od daty dostawy. DOSTAWA do nadleśnictw na terenie kraju na koszt wykonawcy. Środek powinien znajdować się w wykazie IBL środków zalecanych do stosowania w leśnictwie w okresie obowiązywania umowy. 1. Feromon agregacyjny w formie ampułki wabiący chrząszcza kornika drukarza do pułapek naturalnych i sztucznych w ilości 1 000 sztuk Kod CPV: 24210000 2. Feromon agregacyjny w formie ampułki wabiący rytownika pospolitego do pułapek naturalnych i sztucznych w ilości 4 000 sztuk Kod CPV: 24210000 Ampułki muszą zapewnić: o Stałe wydzielanie feromonu niezależnie od warunków pogodowych o Możliwość kontroli napełnienia ampułki o Okres wabienia minimum 12 tygodni o Możliwość stosowania z różnymi pułapkami Okres przydatności do stosowania minimum 15 miesięcy od daty dostawy CPV: 24210000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00078991, HP.270.10.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f14a705-9e2b-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu portalu e-zamowienia, który dostępny jest pod adresem: www.ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: www.epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej. 2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: o Ewa Wojdyło - w sprawach formalno-prawnych nr tel. 89 5327 324 faks 89 52 68 817 e-mail: ewa.wojdylo@olsztyn.lasy.gov.pl w dni robocze w godz.: 700 1400 * Tomasz Szkutnik - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia Nr tel.89 53 27 302 lub +48 531 518 053;w dni robocze w godz.: 7:00 - 14:00 3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: ,,Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB. 7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na e-zamówienia. 9. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Zamawiający. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XVIII PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być do-puszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwi-zacji. 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. 7. Dane osobowe, pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publiczne-go, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Niezależnie od postanowień pkt XX.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi dorad-cze, w tym usługi prawne i konsultingowe, 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-14 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl; Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024