Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6096z ostatnich 7 dni
24553z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych i instalacji paneli fotowoltaicznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych i instalacji paneli fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Konopnica
Kozubszczyzna 127A
21-030 Motycz
powiat: lubelski
Tel.: +48 814787325
pzp2@konopnica.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Motycz
Wadium: w opisie przedmiotu
Nr telefonu: Tel.: +48 814787325
Termin składania ofert: 2023-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

DOSTAWA i montaż instalacji kolektorów słonecznych i instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie Gminy Konopnica

Numer referencyjny: IPP.271.4.2023
II.1.2)Główny kod CPV
09332000 Instalacje słoneczne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych i instalacji paneli fotowoltaicznych w Gminie Konopnica. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: ,,Czysta Energia w Gminie Konopnica - instalacje fotowoltaiczne i solarne" współfinansowanego ze środków UE w ramach: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

część 1 - dostawa i montaż 95 sztuk instalacji kolektorów słonecznych na terenie Gminy Konopnica.

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09331100 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
45261100 Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261215 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL81 Lubelskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Teren Gminy Konopnica

II.2.4)Opis zamówienia:

Zamówienie obejmuje między innymi: 1) dostawę i montaż zestawu kolektorów do przygotowywania c.w.u. wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, 2) dostawę i montaż pojemnościowego podgrzewacza wody w wyposażeniem, z króćcem do montażu grzałki elektrycznej oraz wężownicami i anodą, 3) dostawę i montaż grzałki elektrycznej, 4) podłączenie podgrzewacza c. w. u. do istniejącej instalacji c. w. u., cyrkulacji c. w. u., c. o. i z. w. 5) wykonanie instalacji łączącej kolektory z podgrzewaczem c. w. u., 6) dostawę i montaż kompaktowej grupy pompowej obiegu solarnego ze zintegrowanym sterownikiem wyposażonym w moduł LAN/GSM współpracujący z dedykowanym systemem monitoringu, solarnego naczynia wzbiorczego i naczynia wzbiorczego do wody użytkowej oraz pozostałych elementów instalacji w tym zestawu tulei zanurzeniowych wraz z czujką temperatury cieczy w kolektorze i czujką temperatury wody w podgrzewaczu, termostatycznego zaworu mieszącego, zaworu bezpieczeństwa, zaworu dwudrogowego z siłownikiem on/off, zaworu zwrotnego, regulatora ciśnienia, zaworu antyskażeniowego, i innych. 7) podłączenie do istniejącej instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, 8) podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej, 9) próbę szczelności instalacji kolektorów słonecznych, 10) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji, 11) wykonanie napełnienia, prób na szczelność instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie armatury zabezpieczającej, odpowietrzenia i ustalenia prawidłowego ciśnienia, 12) zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynku, obróbka blacharska rur, uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów, odtworzenie dachu, nawierzchni (w zależności od lokalizacji), przywrócenie gruntu do stanu pierwotnego, 13) uruchomienie instalacji - uruchomienie układu i regulacja, 14) załączenie instalacji pod napięcie, sprawdzenie poprawności działania, 15) przeszkolenie Użytkowników, 16) sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom, 17) opracowanie dokumentacji powykonawczej, 18) wykonanie systemu monitoringu umożliwiającego z poziomu przeglądarki internetowej odczyt i kontrolę parametrów pracy poszczególnych instalacji solarnych, w tym odczyt danych z licznika ciepła, 19) Systemem monitoringu objęte będą wszystkie zamontowane instalacje solarne. Zamawiający wymaga, aby każda zamontowana instalacja była podłączona do internetu w sposób zapewniający jej monitoring z poziomu aplikacji i pozwalający na proste umieszczenie w portalu i serwisie Gminy. System monitoringu musi umożliwiać przekazywanie danych zbiorczych i indywidualnych oraz zawierać urządzenia konieczne do transmisji danych oraz zapewniać tę transmisję w okresie trwałości projektu, 20) Zamawiający zaleca, aby podczas montażu uwzględniać wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonywania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich) 21) Gwarancja. Długość okresu gwarancji (obejmującej dostarczone materiały, zainstalowane urządzenia i sprzęt, wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych - niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji 22) Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, decyzje administracyjne z załącznikami oraz wzór umowy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Umowa o dofinansowanie projektu nr: RPLU.04.01.00-06-0198/19-00

II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 8 000,00 zł; zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz treścią SWZ

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

część 2 - dostawa i montaż 343 sztuk instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Konopnica

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261100 Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261215 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
45311100 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310 Ochrona odgromowa
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL81 Lubelskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Teren Gminy Konopnica

II.2.4)Opis zamówienia:

Zamówienie obejmuje między innymi: 1) dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych w miejscu niezacienionym przez żadne obiekty w skali całego roku, 2) dostawę i montaż konstrukcji wsporczej pod panele, 3) prowadzenie i podłączenie przewodów elektrycznych, 4) dostawę i montaż inwertera, 5) wykonanie ochrony odgromowej- instalacji uziemiającej, 6) montaż zabezpieczeń w rozdzielnicach, 7) prowadzenie i podłączenie przewodów elektrycznych 8) montaż ograniczników w celu zapewnienia skutecznej ochrony przeciwprzepięciowej, 9) wykonanie wpięcia do instalacji elektrycznej w rozdzielnicy budynku, 10) montaż modułu kontrolno-pomiarowego i modułu komunikacyjnego, 11) uruchomienie inwertera, 12) montaż liczników energii elektrycznej, 13) sprawdzenie i pomiar kompletnych obwodów elektrycznych niskiego napięcia. 14) poinformowanie użytkownika o zasadach bezpieczeństwa i prawidłowej obsłudze instalacji - przeszkolenie Użytkowników, oraz przekazanie instrukcji urządzeń w języku polskim, 15) przeprowadzenie inwentaryzacji powykonawczej i opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów elektrycznych oraz rozruchu technologicznego systemu (czynności te należy udokumentować w protokółach odbiorczych), 16) podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu, 17) wykonanie systemu zarządzania energią w oparciu o technologie TIK (w tym pomiar, obsługa i monitoring wykorzystania energii w kontekście ich skalowalności, elastyczności i niezależności od dostawców). 18) Systemem monitoringu objęte będą wszystkie zamontowane instalacje paneli fotowoltaicznych. Zamawiający wymaga, aby każda zamontowana instalacja była podłączona do internetu w sposób zapewniający jej monitoring z poziomu aplikacji i pozwalający na proste umieszczenie w portalu i serwisie Gminy. System monitoringu musi umożliwiać przekazywanie danych zbiorczych i indywidualnych oraz zawierać urządzenia konieczne do transmisji danych oraz zapewniać tę transmisję w okresie trwałości projektu. 19) Zamawiający zaleca, aby podczas montażu uwzględniać wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonywania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich). 20) Gwarancja. Długość okresu gwarancji (obejmującej dostarczone materiały, zainstalowane urządzenia i sprzęt, wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych - niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły i inwertery fotowoltaiczne, dla których gwarancja wynosi odpowiednio: a)moduły fotowoltaiczne - minimum 12 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 80 % po 25 latach, b) inwertery fotowoltaiczne - minimum 5 lat gwarancji producenta. 21) Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, decyzje administracyjne z załącznikami oraz wzór umowy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Moc znamionowa modułu fotowoltaicznego / Waga: 20
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 20
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Umowa o dofinansowanie projektu nr: RPLU.04.01.00-06-0198/19-00

II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł; zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz treścią SWZ

CPV: 09332000, 09331100, 45261100, 45261215, 45300000, 45330000, 45331000, 09331200, 45311100, 45312310

Dokument nr: 069175-2023, IPP.271.4.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 03/03/2023
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:

Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://pzp.konopnica.eu.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://pzp.konopnica.eu

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 03/03/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Teren Gminy Konopnica

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 31/05/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30/01/2023

Kontakt:
Gmina Konopnica
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 431019678
Kozubszczyzna 127A
Motycz
Kod NUTS: PL814 Lubelski
21-030
Polska
Osoba do kontaktów: Piotr Woć
E-mail: pzp2@konopnica.eu
Tel.: +48 814787325

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.