Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1272z dziś
7123z ostatnich 7 dni
24376z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usunięcie przecieków do pomieszczenia elektrycznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usunięcie przecieków do pomieszczenia elektrycznego

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ministerstwo Finansów
Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.: +48 532 742 047
zbigniew.turlo@mf.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 532 742 04
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
usunięcie przecieków do pomieszczenia elektrycznego nr 30 znajdującego się w garażu budynku
Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na
usunięciu przecieków do pomieszczenia elektrycznego nr 30 znajdującego się
w garażu budynku Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12 w
Warszawie.
2. Szczegółowy zakres robót, wymagania oraz sposób wykonania prac, o których
mowa w ust. 1, określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do
Zaproszenia.
3. Wykonawca będzie prowadził prace w czynnym obiekcie biurowym
całodobowo, w dni robocze i dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem, że roboty o
znacznym natężeniu hałasu, zapyleniu lub innej podobnej uciążliwości dla
użytkowników budynku będą prowadzone w dni robocze w godz.ch od
18.00 do 07.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy. O ostatecznej
kwalifikacji robót co do znacznego natężenia hałasu, zapylenia lub innej
uciążliwości decyduje Zamawiający.

Dokument nr: BAD7.2230.2.2023

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest niepubliczne.

Specyfikacja:
1. Termin wizji lokalnej dla Wykonawców ustalony został na dzień 7 lutego
2023r. na godz. 12:00 - prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa na adres email:
marta.kozlowska@mf.gov.pl i zbigniew.turlo@mf.gov.pl. Zebranie
Wykonawców odbędzie się na holu głównym, prosimy o przybycie 15 minut
3/6
przed czasem z dowodem tożsamości - celem wystawienia przepustki
jednorazowej.
2. Z uwagi na utrzymujące się zagrożenie epidemiczne, a także względy
organizacyjne prosimy o przybycie w zespołach liczących nie więcej niż 2 osoby
od jednego Wykonawcy.

Składanie ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 10 lutego 2023 r.

Wymagania:
4. Zamawiający dopuszcza, przed upływem terminu składania ofert, dokonanie
wizji lokalnej pomieszczenia objętego przedmiotem zamówienia, w celu
sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót oraz skalkulowania
oferty.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia, wszelkie postanowienia
dotyczące jego wykonania, w tym uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i
Wykonawcy, a także zasady rozliczeń zawiera załączony wzór umowy.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia spółki prawa handlowego,
osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne niebędącą osobą prawną -
wykonujące we własnym imieniu działalność gospodarczą oraz niepodlegające
wykluczeniu z postępowań na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek,
jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł,
2) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek,
jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 2 zamówienia
odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na usunięciu
przecieków do pomieszczeń, o wartości brutto minimum 100.000,00 zł
każde zamówienie.
IV. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym zakupem,
należy przesyłać drogą elektroniczną na adresy email:
marta.kozlowska@mf.gov.pl i zbigniew.turło@mf.gov.pl
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do
Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej, uważa się za złożone w
terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w punkcie
1, przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej
niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
3. Oferty przekazywane są Zamawiającemu w formie elektronicznej.
4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie pytań o wyjaśnienie treści zamówienia w
wersji elektronicznej na adresy email: marta.kozlowska@mg.gov.pl i
zbiegniew.turlo@mf.gov.pl.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub
oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej,
spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę.
2. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące elementy :
1) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego do zaproszenia wzoru
stanowiącego Załącznik nr 1,
2) Zaświadczenie z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności
Gospodarczej RP/ odpis z rejestru lub wskazanie źródła, z którego
Zamawiający może je pobrać,
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa
pełnomocnik,
4) Wykaz robót polegających na wykonaniu usunięciu przecieków do
pomieszczeń wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 2 robót,
odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum
100 000,00 zł każda,
5) Dokumenty (referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane), potwierdzające, że
zamówienia, o których mowa w pkt 4, zostały wykonane należycie,
6) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 200 000,00 zł,
7) Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej
opatrzonej zwykłym podpisem elektronicznym lub kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub zaawansowanym podpisem elektronicznym
(e-dowód, podpis zaufany) lub podpisem odręcznym (skan do pdf) na adresy
email: marta.kozlowska@mf.gov.pl i zbiegniew.turlo@mf.gov.pl,
8) Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. WARUNKI FINANSOWE / PŁATNOŚCI
1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia jest
ryczałtowe.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty i obciążenia, jakie
powstaną w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczne na
podstawie obowiązujących przepisów prawa i aktualnej wiedzy technicznej oraz
4/6
niezbędne do całkowitej realizacji przedmiotu umowy zawartej z
Zamawiającym.
3. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu innych
poniesionych wydatków lub podwyższenia wynagrodzenia.
4. Jeśli wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest poinformować Zamawiającego,
czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego oraz wskazać wartość bez kwoty podatku.
5. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie
z warunkami wypłaty wynagrodzenia za przedmiot umowy zawartymi we
wzorze umowy.
2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1, nie będą
brane pod uwagę i zostaną odrzucone.
4. Zamówienie realizowane z wyłączeniem stosowania ustawy - Prawo zamówień
publicznych.
IX. KRYTERIUM OCENY OFERT, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
1. O wyborze oferty decydować będą kryteria najniższej ceny i najkrótszego czasu
(przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zapytaniu), według
poniższych kryteriów:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 60 %
2. Termin realizacji 40 %
2. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny
w oparciu o kryteria: cena oferty i termin realizacji, na podstawie punktów
wyliczonych wg poniższego wzoru:
[ ]
termin
* min [ pkt] waga termin realizacji* terminmin pkt
Cena
Ocena oferty ? waga ceny Cena ?
Ocena oferty=waga ceny*ocena ceny + waga terminu*ocena czasu
gdzie:
waga ceny - waga kryterium ceny,
waga terminu realizacji - waga kryterium czasu realizacji,
Cena - cena badanej oferty,
Cena min - najniższa zaoferowana cena spośród ofert
podlegających ocenie
Termin - termin realizacji zamówienia wskazany w
5/6
badanej ofercie,
Terminmin - najkrótszy zaoferowany termin realizacji
zamówienia wskazany w ofertach podlegających
ocenie.
3. Formularz ofertowy do wypełnienia przez Wykonawcę stanowi Załącznik nr 1 do
niniejszego zaproszenia do składania ofert.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na
to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a
jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w wyznaczonym terminie)
ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu oraz została oceniona jako
najkorzystniejsza.
6. Zamawiający zastrzega, że będzie sprawdzał oferty pod względem ,,rażąco
niskiej ceny", tj. gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o co
najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert
niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w
tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych
części składowych.
7. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu
spoczywa na Wykonawcy.
8. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym
terminie lub złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały
podanej w ofercie ceny lub kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako
oferta z rażąco niską ceną.
X. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania
Zamawiającego do dokonania zakupu.
2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnienia treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste
omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem
konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o
tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach
określonych w Zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty
wybranemu Wykonawcy zakupu.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród
ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego.
6/6
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania albo
nieudzielenia zamówienia bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia
procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot
poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.