małopolskie (Kraków)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
pomorskie (Malbork)
zachodniopomorskie (Nowogard)
dolnośląskie (Wrocław)
opolskie (Opole)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Konopnica Kozubszczyzna 127A 21-030 Motycz powiat: lubelski Tel.: +48 814787325 pzp2@konopnica.eu |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Motycz |
Wadium: | 22 000,00 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 814787325 |
Termin składania ofert: | 2023-03-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie Gminy Konopnica Numer referencyjny: IPP.271.3.2023 II.1.2)Główny kod CPV 09332000 Instalacje słoneczne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych w Gminie Konopnica. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: ,,Czysta Energia w Gminie Konopnica - instalacje fotowoltaiczne i solarne" współfinansowanego ze środków UE w ramach: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne 45261100 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261215 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach 45311100 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45312310 Ochrona odgromowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL81 Lubelskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Gminy Konopnica II.2.4)Opis zamówienia: Zamówienie obejmuje między innymi: 1) dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych w miejscu niezacienionym przez żadne obiekty w skali całego roku, 2) dostawę i montaż konstrukcji wsporczej pod panele, 3) prowadzenie i podłączenie przewodów elektrycznych, 4) dostawę i montaż inwertera, 5) wykonanie ochrony odgromowej- instalacji uziemiającej, 6) montaż zabezpieczeń w rozdzielnicach, 7) prowadzenie i podłączenie przewodów elektrycznych 8) montaż ograniczników w celu zapewnienia skutecznej ochrony przeciwprzepięciowej, 9) wykonanie wpięcia do instalacji elektrycznej w rozdzielnicy budynku, 10) montaż modułu kontrolno-pomiarowego i modułu komunikacyjnego, 11) uruchomienie inwertera, 12) montaż liczników energii elektrycznej, 13) sprawdzenie i pomiar kompletnych obwodów elektrycznych niskiego napięcia. 14) poinformowanie użytkownika o zasadach bezpieczeństwa i prawidłowej obsłudze instalacji - przeszkolenie Użytkowników, oraz przekazanie instrukcji urządzeń w języku polskim, 15) przeprowadzenie inwentaryzacji powykonawczej i opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów elektrycznych oraz rozruchu technologicznego systemu (czynności te należy udokumentować w protokółach odbiorczych), 16) podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu, 17) wykonanie systemu zarządzania energią w oparciu o technologie TIK (w tym pomiar, obsługa i monitoring wykorzystania energii w kontekście ich skalowalności, elastyczności i niezależności od dostawców). 18) Systemem monitoringu objęte będą wszystkie zamontowane instalacje paneli fotowoltaicznych. Zamawiający wymaga, aby każda zamontowana instalacja była podłączona do internetu w sposób zapewniający jej monitoring z poziomu aplikacji i pozwalający na proste umieszczenie w portalu i serwisie Gminy. System monitoringu musi umożliwiać przekazywanie danych zbiorczych i indywidualnych oraz zawierać urządzenia konieczne do transmisji danych oraz zapewniać tę transmisję w okresie trwałości projektu. 19) Zamawiający zaleca, aby podczas montażu uwzględniać wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonywania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich). 20) Gwarancja. Długość okresu gwarancji (obejmującej dostarczone materiały, zainstalowane urządzenia i sprzęt, wykonane roboty budowlane, montażowe i instalacyjne) - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych - niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły i inwertery fotowoltaiczne, dla których gwarancja wynosi odpowiednio: a)moduły fotowoltaiczne - minimum 12 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 80 % po 25 latach, b) inwertery fotowoltaiczne - minimum 5 lat gwarancji producenta. 21) Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, decyzje administracyjne z załącznikami oraz wzór umowy. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Moc znamionowa modułu fotowoltaicznego / Waga: 20 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 20 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 3 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Umowa o dofinansowanie projektu nr: RPLU.04.01.00-06-0197/19-00 II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 22 000,00 zł. CPV: 09332000, 09331200, 45261100, 45261215, 45300000, 45311100, 45312310 Dokument nr: 070152-2023, IPP.271.3.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 02/03/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://pzp.konopnica.eu. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://pzp.konopnica.eu Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 02/03/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Gminy Konopnica Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 30/05/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30/01/2023 Kontakt: Gmina Konopnica Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 431019678 Kozubszczyzna 127A Motycz Kod NUTS: PL814 Lubelski 21-030 Polska Osoba do kontaktów: Piotr Woć E-mail: pzp2@konopnica.eu Tel.: +48 814787325 |
© eurobudowa.pl 2004-2024