mazowieckie (Radom)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd konserwacyjny 4 przystankowego, 13 osobowego dźwigu hydraulicznego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Otwocku ul. Armii Krajowej 2 05-400 Otwock powiat: otwocki tel. (22) 778 20 56 administracja@otwock.sr.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Otwock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (22) 778 20 56 |
Termin składania ofert: | 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia Ofert na: ,,Przegląd konserwacyjny 4 przystankowego, 13 osobowego dźwigu hydraulicznego o udźwigu Q=1000kg znajdującego się w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2" zwane dalej ,,zamówieniem" II. Opis zamówienia i warunki udziału 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: o Przedmiotem zamówienia jest przegląd konserwacyjny 4 przystankowego, 13 osobowego dźwigu hydraulicznego o udźwigu Q=1000kg znajdującego się w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy Ul. Armii Krajowej 2 o Załącznik nr 1 do Zaproszenia ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" określa m.in. istotne warunki zamówienia, ilości, rodzaj oraz inne dodatkowe wymagania dotyczące Towaru będącego przedmiotem zamówienia. 2. Opis sposobu przygotowania ofert i wymagane dokumenty 1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim i podpisana (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) albo zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) - lub udzielonym pełnomocnictwem. 2. Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę. 3. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) Oferta wraz z Formularzem Ofertowym - załącznik nr 2 do Zaproszenia; b) Klauzula informacyjna - Załącznik nr 3 do Zaproszenia c) w przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo zaświadczenia o wpisie do CEIDG (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Dokument nr: Dyr. 26- 9/23 Składanie ofert: VII. Miejsce i termin złożenia oferty: powinny wpłynąć do dnia 13 lutego 2023 roku g. 15:00 Oferty proszę składać w sekretariacie Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Otwocku Ul. Armii Krajowej 2, 05-400 Otwock, Zamawiający dopuszcza również złożenie formularza ofertowego wraz z wymaganymi załącznikami drogą e-mail adres: administracja@otwock.sr.gov.pl, Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej: www.otwock.sr.gov.pl Miejsce i termin realizacji: VI. Termin wykonania zamówienia: od 1 marca 2023 roku do 28 lutego 2025 roku Wymagania: I. Tryb udzielenia zamówienia W związku z faktem, iż wartość niniejszego zmówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 złotych, zamówienie będzie realizowane zgodnie z art.2 ust. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm) w oparciu o procedury określone w Regulaminie udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych w Sądzie Rejonowym w Otwocku. IV. Oferta złożona przez Wykonawcę nie dopuszcza składania ofert częściowych. V. Termin związania z ofertą: 1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Termin, do którego Wykonawcy będą związani złożoną ofertą ustala się na 30 dni licząc od dnia upływu ostatecznego terminu do składania ofert. VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania oraz zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnego Wykonawcy, bez podania przyczyny. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu złożenia swojej oferty cenowej. Zamawiający nie dokonuje zwrotu jakichkolwiek należności z tytułu kosztów sporządzenia oferty. IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone oferty przedstawiają taki sam bilans cenowy ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. X. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu realizacji umowy, jak również ceny z Wykonawcami. Ostateczna decyzja o podjęciu negocjacji w danym zakresie należy do Zamawiającego. XI. Warunki płatności: 21 dni po przekazaniu dokumentacji, protokolarnym odbiorze oraz dostarczeniu faktury vat do siedziby Zamawiającego. XII. RODO: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z Oświadczenia o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 3 do niniejszego Zaproszenia. Uwagi: III. Kryteria oceny oferty: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się kryterium ,,CENA". 2. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną. 3. W toku oceny ofert Zamawiający może: a) żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. b) poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu i została oceniona (zgodnie z postanowieniem ppkt 2) jako najkorzystniejsza. 5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały złożone o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 6. Oferta najkorzystniejsza nie spełniająca wymogów określonych w postępowaniu będzie odrzucana po jednokrotnym bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia, z zastrzeżeniem, że uzupełnieniu nie podlega wyłącznie oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt V. 3 lit. a). 7. W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta zostanie odrzucona, za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta na poz. Nr 2 rankingu. Postanowienia pkt 7 stosuje się odpowiednio. Uwaga: Zamawiający we własnym zakresie, na podstawie danych wskazanych w ofercie zweryfikuje uprawnienia osoby składającej ofertę zgodnie z wpisem podmiotu do KRS lub CEiDG. a Wykonawca, którego oferta została wybrana lako najkorzystniejsza, oświadczy zgodnie z wzorem Umowy, że ww. dane nie uległy zmianie - są aktualne. |
© eurobudowa.pl 2004-2024