śląskie (Gliwice)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Kutno)
pomorskie (Słupsk)
pomorskie (Słupsk)
łódzkie (Bełchatów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i czyszczenie rowów |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra powiat: Zielona Góra +48683280300 zdw@zdw.zgora.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48683280300 |
Termin składania ofert: | 2023-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach woj. admin. przez ZDW w ZG: Zad. 1 - RDW w ZG Zad. 2 - RDW w Kożuchowie Zad. 3 - OD Kłodawa i OD Drezdenko Zad. 4 - OD Sulęcin i OD Ośno Lubuskie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres obejmuje: W zakresie rowów - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm, 40 cm - czyszczenie przepustów o średnicach 0,4 m, 0,6 m, bez względu na stopień zamulenia - czyszczenie przepustów o średnicach 0,8 m, 1,0 m lub 1,25 m bez względu na stopień zamulenia - roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV Konserwacja i czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu w przedziale od 20 do 40 cm - polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowów. Namuł i nadmiar gruntu pochodzący z rowów i skarp należy wywieźć poza pas drogowy i rozplantować w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ. Zakres obejmuje: - odtworzenie rowu z odwozem mas ziemnych na składowisko wykonawcy (wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku. - odtworzenie rowu (bez odwozu mas ziemnych) wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków, rozplantowaniem wydobytego urobku oraz profilowaniem skarp i dna rowu do wymaganego spadku. - konserwacja rowu wraz z wykoszeniem i wycięciem krzaków przy gł. namułu 20cm i 40 cm (z odwozem na składowisko wykonawcy lub bez odwozu). Wyprofilowanie dna i skarp rowu. - czyszczenie przepustów o średnicach 30-50cm, 60-80cm, 90-100cm, 110-150cm, o grubość namułu do 75% i 100% jego średnicy (z wywozem nieczystości). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ. Zakres obejmuje: - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm, 40 cm, - czyszczenie przepustów o średnicy 0,4 m, 0,6 m, 0,8 m, 1,0 m lub 1,25m, bez względu na stopień zamulenia, - roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV, - rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki, - ręczne wykoszenie porostów w obrębie rowów z wygrabieniem, - ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia w obrębie rowów. Konserwacja i czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu w przedziale od 20 do 40 cm - usługa polega na wybraniu namułu naniesionego przez wodę, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowów. Namuł i nadmiar gruntu pochodzący z remontowanych rowów i skarp należy wywieźć poza pas drogowy i rozplantować w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego. Roboty związane z usunięciem krzewów - usługa polega na wycięciu i wykarczowaniu średniej gęstości krzewów, wywiezieniu pni, karpiny i gałęzi poza pas drogowy na składowisko Wykonawcy, zasypaniu dołów i oczyszczeniu terenu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ. CPV: 45232452-5 Dokument nr: 2023/BZP 00079604, WZA.3320.6.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-21 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da51cd53-a392-11ed-b8d9-2a18c1f2976f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych). 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale I SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ w Rozdziale V. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-21 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zmówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2023