Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie
ul. Rogera 1
47-430 Rudy
powiat: raciborski
Tel.: +48 324103029
rudy@katowice.lasy.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Rudy
Wadium: w uwagach
Nr telefonu: Tel.: +48 324103029
Termin składania ofert: 2023-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Rudy Raciborskie w 2023 roku

Numer referencyjny: ZG.270.2.2023
II.1.2)Główny kod CPV
77200000 Usługi leśnictwa
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach

(t.j.Dz. U. z 2022 r. poz. 672 z późniejszymi. zmianami - ,,Ustawa o lasach") obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Rudy Raciborskie w 2023 roku.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna wynikają z załącznika nr 2 do SWZ.

Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pomocą platformy JOSEPHINE oraz poczty elektronicznej: rudy@katowice.lasy.gov.pl

Informacje szczegółowe dot. komunikacji w postępowaniu zawiera pkt. 10 SWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Rudy Raciborskie w 2023 roku prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Kotlarnia, Borowiec, Lubieszów i Solarnia

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000 Usługi leśnictwa
77210000 Usługi pozyskiwania drewna
77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211100 Usługi cięcia drewna
77211200 Transport dłużyc na terenie lasów
77211300 Usługi selekcji drzew
77211400 Usługi wycinania drzew
77211500 Usługi pielęgnacji drzew
77211600 Sadzenie drzew
77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231000 Usługi gospodarki leśnej
77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych
77231500 Usługi monitorowania lub oceny lasu
77231600 Usługi zalesiania
77231800 Usługi zarządzania pielęgnacją lasów
75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
45340000 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL227 Rybnicki
Kod NUTS: PL524 Opolski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwa:

Kotlarnia, Borowiec, Lubieszów i Solarnia

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 2 do SWZ, na który składają się:

Zał nr 2.1. planowany rozmiar prac;

Zał nr 2.2. szczegółowy rozmiar prac wg. grup czynności, czynności i lokalizacji

Zał nr 2.3. charakterystyka leśnictwa w zakresie pozyskania drewna;

Zał nr 2.4. układ sortymentowy pozyskania drewna;

Zał nr 2.5. zestawienie odległości i warunków zrywki

Zał nr 2.6 zestawienie poz. z dodatkowymi utrudnieniami w zakresie zrywki i pozyskania drewna

Zał nr 2.7 nie dotyczy

Zał nr 2.8 informacja o optymalnej technologii pozyskania drewna;

Zał nr 2.9 informacja o charakterze pielęgnacji lasu (strefy wykaszania chwastów)

Zał nr 2.10 nie dotyczy

Zakresy rzeczowe zestawione w zał 2 do SWZ mają charakter szacunkowy.

Opis standardu wykonawstwa prac leśnych zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem na podstawie art. 121 PZP obowiązku samodzielnej realizacji kluczowej części zamówienia jaką stanowi nadzór, organizacja i koordynacja nad wykonywanymi pracami. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców jeśli już są znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie.

W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz wszystkich Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pozyskaniu

i zrywce surowca drzewnego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ten sam wymóg dotyczy osób skierowanych do nadzoru i koordynacji prac, które muszą być zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę.

Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ.

Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 roku.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

W stosunku do każdego z zadań częściowych (pakietów) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty (,,Opcja"). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane

w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych

w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego Wykonawcę.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia

te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

Zakres rzeczowy tak zleconych usług nie przekroczy 70% wartości podstawowej zamówienia.

Opis tych zamówień zawiera pkt 5 SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Rudy Raciborskie w 2023 roku prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Bargłówka i Stanica

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000 Usługi leśnictwa
77210000 Usługi pozyskiwania drewna
77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211100 Usługi cięcia drewna
77211200 Transport dłużyc na terenie lasów
77211300 Usługi selekcji drzew
77211400 Usługi wycinania drzew
77211500 Usługi pielęgnacji drzew
77211600 Sadzenie drzew
77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231000 Usługi gospodarki leśnej
77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych
77231500 Usługi monitorowania lub oceny lasu
77231600 Usługi zalesiania
77231800 Usługi zarządzania pielęgnacją lasów
75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
45340000 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL227 Rybnicki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwa:

Bargłówka i Stanica

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 2 do SWZ, na który składają się:

Zał nr 2.1. planowany rozmiar prac;

Zał nr 2.2. szczegółowy rozmiar prac wg. grup czynności, czynności i lokalizacji

Zał nr 2.3. charakterystyka leśnictwa w zakresie pozyskania drewna;

Zał nr 2.4. układ sortymentowy pozyskania drewna;

Zał nr 2.5. zestawienie odległości i warunków zrywki

Zał nr 2.6 zestawienie poz. z dodatkowymi utrudnieniami w zakresie zrywki i pozyskania drewna

Zał nr 2.7 nie dotyczy

Zał nr 2.8 informacja o optymalnej technologii pozyskania drewna;

Zał nr 2.9 informacja o charakterze pielęgnacji lasu (strefy wykaszania chwastów)

Zał nr 2.10 nie dotyczy

Zakresy rzeczowe zestawione w zał 2 do SWZ mają charakter szacunkowy.

Opis standardu wykonawstwa prac leśnych zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem na podstawie art. 121 PZP obowiązku samodzielnej realizacji kluczowej części zamówienia jaką stanowi nadzór, organizacja i koordynacja nad wykonywanymi pracami. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców jeśli już są znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie.

W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz wszystkich Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pozyskaniu

i zrywce surowca drzewnego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ten sam wymóg dotyczy osób skierowanych do nadzoru i koordynacji prac, które muszą być zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę.

Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ.

Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 roku.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

W stosunku do każdego z zadań częściowych (pakietów) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty (,,Opcja"). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane

w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych

w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego Wykonawcę.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia

te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

Zakres rzeczowy tak zleconych usług nie przekroczy 70% wartości podstawowej zamówienia.

Opis tych zamówień zawiera pkt 5 SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Rudy Raciborskie w 2023 roku prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Ponięcice

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000 Usługi leśnictwa
77210000 Usługi pozyskiwania drewna
77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211100 Usługi cięcia drewna
77211200 Transport dłużyc na terenie lasów
77211300 Usługi selekcji drzew
77211400 Usługi wycinania drzew
77211500 Usługi pielęgnacji drzew
77211600 Sadzenie drzew
77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231000 Usługi gospodarki leśnej
77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych
77231500 Usługi monitorowania lub oceny lasu
77231600 Usługi zalesiania
77231800 Usługi zarządzania pielęgnacją lasów
75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
45340000 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL227 Rybnicki
Kod NUTS: PL524 Opolski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwo Ponięcice

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 2 do SWZ, na który składają się:

Zał nr 2.1. planowany rozmiar prac;

Zał nr 2.2. szczegółowy rozmiar prac wg. grup czynności, czynności i lokalizacji

Zał nr 2.3. charakterystyka leśnictwa w zakresie pozyskania drewna;

Zał nr 2.4. układ sortymentowy pozyskania drewna;

Zał nr 2.5. zestawienie odległości i warunków zrywki

Zał nr 2.6 zestawienie poz. z dodatkowymi utrudnieniami w zakresie zrywki i pozyskania drewna

Zał nr 2.7 nie dotyczy

Zał nr 2.8 informacja o optymalnej technologii pozyskania drewna;

Zał nr 2.9 informacja o charakterze pielęgnacji lasu (strefy wykaszania chwastów)

Zał nr 2.10 nie dotyczy

Zakresy rzeczowe zestawione w zał 2 do SWZ mają charakter szacunkowy.

Opis standardu wykonawstwa prac leśnych zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem na podstawie art. 121 PZP obowiązku samodzielnej realizacji kluczowej części zamówienia jaką stanowi nadzór, organizacja i koordynacja nad wykonywanymi pracami. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców jeśli już są znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie.

W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz wszystkich Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pozyskaniu

i zrywce surowca drzewnego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ten sam wymóg dotyczy osób skierowanych do nadzoru i koordynacji prac, które muszą być zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę.

Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ.

Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 roku.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

W stosunku do każdego z zadań częściowych (pakietów) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty (,,Opcja"). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane

w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych

w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego Wykonawcę.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia

te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

Zakres rzeczowy tak zleconych usług nie przekroczy 70% wartości podstawowej zamówienia.

Opis tych zamówień zawiera pkt 5 SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Rudy Raciborskie w 2023 roku prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach Krasiejów i Nędza

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000 Usługi leśnictwa
77210000 Usługi pozyskiwania drewna
77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211100 Usługi cięcia drewna
77211200 Transport dłużyc na terenie lasów
77211300 Usługi selekcji drzew
77211400 Usługi wycinania drzew
77211500 Usługi pielęgnacji drzew
77211600 Sadzenie drzew
77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231000 Usługi gospodarki leśnej
77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych
77231500 Usługi monitorowania lub oceny lasu
77231600 Usługi zalesiania
77231800 Usługi zarządzania pielęgnacją lasów
75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
45340000 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL227 Rybnicki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwa:

Krasiejów i Nędza

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 2 do SWZ, na który składają się:

Zał nr 2.1. planowany rozmiar prac;

Zał nr 2.2. szczegółowy rozmiar prac wg. grup czynności, czynności i lokalizacji

Zał nr 2.3. charakterystyka leśnictwa w zakresie pozyskania drewna;

Zał nr 2.4. układ sortymentowy pozyskania drewna;

Zał nr 2.5. zestawienie odległości i warunków zrywki

Zał nr 2.6 zestawienie poz. z dodatkowymi utrudnieniami w zakresie zrywki i pozyskania drewna

Zał nr 2.7 nie dotyczy

Zał nr 2.8 informacja o optymalnej technologii pozyskania drewna;

Zał nr 2.9 informacja o charakterze pielęgnacji lasu (strefy wykaszania chwastów)

Zał nr 2.10 nie dotyczy

Zakresy rzeczowe zestawione w zał 2 do SWZ mają charakter szacunkowy.

Opis standardu wykonawstwa prac leśnych zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem na podstawie art. 121 PZP obowiązku samodzielnej realizacji kluczowej części zamówienia jaką stanowi nadzór, organizacja i koordynacja nad wykonywanymi pracami. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców jeśli już są znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie.

W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz wszystkich Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pozyskaniu

i zrywce surowca drzewnego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ten sam wymóg dotyczy osób skierowanych do nadzoru i koordynacji prac, które muszą być zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę.

Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ.

Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 roku.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

W stosunku do każdego z zadań częściowych (pakietów) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty (,,Opcja"). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane

w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych

w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego Wykonawcę.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia

te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

Zakres rzeczowy tak zleconych usług nie przekroczy 70% wartości podstawowej zamówienia.

Opis tych zamówień zawiera pkt 5 SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Rudy Raciborskie w 2023 roku prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Baborów

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000 Usługi leśnictwa
77210000 Usługi pozyskiwania drewna
77211000 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77211100 Usługi cięcia drewna
77211200 Transport dłużyc na terenie lasów
77211300 Usługi selekcji drzew
77211400 Usługi wycinania drzew
77211500 Usługi pielęgnacji drzew
77211600 Sadzenie drzew
77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231000 Usługi gospodarki leśnej
77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych
77231500 Usługi monitorowania lub oceny lasu
77231600 Usługi zalesiania
77231800 Usługi zarządzania pielęgnacją lasów
75251120 Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
45340000 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL227 Rybnicki
Kod NUTS: PL524 Opolski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwo Baborów

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna wynikające z załącznika nr 2 do SWZ, na który składają się:

Zał nr 2.1. planowany rozmiar prac;

Zał nr 2.2. szczegółowy rozmiar prac wg. grup czynności, czynności i lokalizacji

Zał nr 2.3. charakterystyka leśnictwa w zakresie pozyskania drewna;

Zał nr 2.4. układ sortymentowy pozyskania drewna;

Zał nr 2.5. zestawienie odległości i warunków zrywki

Zał nr 2.6 zestawienie poz. z dodatkowymi utrudnieniami w zakresie zrywki i pozyskania drewna

Zał nr 2.7 nie dotyczy

Zał nr 2.8 informacja o optymalnej technologii pozyskania drewna;

Zał nr 2.9 informacja o charakterze pielęgnacji lasu (strefy wykaszania chwastów)

Zał nr 2.10 nie dotyczy

Zakresy rzeczowe zestawione w zał 2 do SWZ mają charakter szacunkowy.

Opis standardu wykonawstwa prac leśnych zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem na podstawie art. 121 PZP obowiązku samodzielnej realizacji kluczowej części zamówienia jaką stanowi nadzór, organizacja i koordynacja nad wykonywanymi pracami. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców jeśli już są znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie.

W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz wszystkich Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pozyskaniu

i zrywce surowca drzewnego, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ten sam wymóg dotyczy osób skierowanych do nadzoru i koordynacji prac, które muszą być zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę.

Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ.

Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 roku.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

W stosunku do każdego z zadań częściowych (pakietów) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty (,,Opcja"). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane

w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych

w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego Wykonawcę.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia

te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

Zakres rzeczowy tak zleconych usług nie przekroczy 70% wartości podstawowej zamówienia.

Opis tych zamówień zawiera pkt 5 SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Prace z zakresu melioracji agrotechnicznych i przygotowania gleby w Nadleśnictwie

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77200000 Usługi leśnictwa
77230000 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231000 Usługi gospodarki leśnej
77231200 Usługi zwalczania szkodników leśnych
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL227 Rybnicki
Kod NUTS: PL524 Opolski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwa:

Kotlarnia, Borowiec, Bargłówka, Krasiejów, Stanica, Rudy, Lubieszów, Solarnia, Nędza, Szymocice

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu melioracji agrotechnicznych i przygotowania gleby wynikające z załącznika nr 2 do SWZ, na który składają się:

Zał nr 2.1. planowany rozmiar prac;

Zał nr 2.2. szczegółowy rozmiar prac wg. grup czynności, czynności i lokalizacji

Zakresy rzeczowe zestawione w zał 2 do SWZ mają charakter szacunkowy.

Opis standardu wykonawstwa prac leśnych zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców jeśli już są znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie.

W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ.

Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 roku.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

W stosunku do każdego z zadań częściowych (pakietów) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty (,,Opcja"). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne prace), jak opisane

w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych

w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, klimatycznych, atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym prowadzeniem gospodarki leśnej (2) zmian na rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, (3) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz (4) powierzania Wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego Wykonawcę.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia

te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

Zakres rzeczowy tak zleconych usług nie przekroczy 70% wartości podstawowej zamówienia.

Opis tych zamówień zawiera pkt 5 SWZ.

CPV: 77200000, 77210000, 77211000, 77211100, 77211200, 77211300, 77211400, 77211500, 77211600, 77230000, 77231000, 77231200

Dokument nr: 072543-2023, ZG.270.2.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 03/03/2023
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi na platformie JOSEPHINE

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 129 ust. 1 pkt 1) w zw. z art. 129 ust. 2 oraz art. 132-139 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami - ,,PZP") oraz aktów wykonawczych do PZP.

Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. ,,procedury odwróconej".

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-rudy-raciborskie/zamowienia-publiczne2

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 03/03/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwa:

Kotlarnia, Borowiec, Lubieszów i Solarnia

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwa:

Bargłówka i Stanica

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwo Ponięcice

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwa:

Krasiejów i Nędza

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwo Baborów

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Leśnictwa:

Kotlarnia, Borowiec, Bargłówka, Krasiejów, Stanica, Rudy, Lubieszów, Solarnia, Nędza, Szymocice

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 31/05/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
31/01/2023

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości dla poszczególnych zadań częściowych (pakietów):

nr 1 30 000,00 zł

nr 2 30 000,00 zł

nr 3 15 000,00 zł

nr 4 30 000,00 zł

nr 5 15 000,00 zł

nr 6 10 000,00 zł

Informacje dot. wadium zawiera pkt 11 SWZ.

Kontakt:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie
Krajowy numer identyfikacyjny: 272536296
ul. Rogera 1
Rudy
Kod NUTS: PL227 Rybnicki
47-430
Polska
Osoba do kontaktów: Marcin Fischer
E-mail: rudy@katowice.lasy.gov.pl
Tel.: +48 324103029

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.