dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Głogów Rynek 10 67-200 Głogów powiat: głogowski bzp@glogow.um.gov.pl https://glogow-um.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Głogów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I- DOSTAWA oznakowania pionowego a. Znaki ostrzegawcze - grupa M b. Znaki ostrzegawcze - grupa S c. Znaki zakazu i nakazu - grupa M d. Znaki zakazu i nakazu - grupa S e. Znaki informacyjne 600 x 600 f. Znaki informacyjne 600 x 750 g. Znaki informacyjne 900 x 900 h. Znaki uzupełniające od 0,42 m2 i. Tabliczki z nazwami ulic - dwustronne j. Uchwyt znaku na słupek 2" k. Słupek ocynkowany 2" L = 3,5 m l. Słupek ocynkowany 2" L = 3,9 m m. Słupek niebieski malowany proszkowo 2" L = 3,5 m n. Tabliczki do znaków drogowych - Za znak drogowy, tabliczkę z nazwami ulic czy też tabliczkę do znaków drogowych (tj. tarcza znaku wraz z obejmami i elementami umożliwiającymi montaż do słupka) Zamawiający rozumie kompletny wyrób umożliwiający montaż. - Tarcze znaków drogowych winny być wykonywane z blachy stalowej obustronnie ocynkowanej z podwójnie giętą krawędzi, pokryte folią odblaskową typu 2, natomiast znaki D-6, D-6a, D-6b- folią typu 3. - Tablice nazw ulic (dwustronne) powinny być pokryte folią odblaskową typu 2 i posiadać wymiary 920 x 210 mm koloru ultramaryna winny być montowane na słupkach malowanych proszkowo koloru ciemnoniebieskiego. Tablice z nazwami ulic winny być umieszczone na wysokości 2,5 m mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni. CZĘŚĆ II ,,DOSTAWA urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego" a. Słupek łańcuchowy biało - czerwony. Wysokość słupka -1,6 m Średnica 5,6 - 6,00 cm b. Łańcuch ocynkowany biało i czerwony - 50% ilości mb - czerwona, a 50% mb biała. Grubość 5mm =/-20% c. Próg zwalniający - element środkowy 50x50x7 cm d. Próg zwalniający - element zewnętrzny 50x25x7 cm e. Lustro drogowe okrągłe 600 mm f. Lustro drogowe prostokątne 800 x 600 mm g. Ogrodzenie rurowe dwurzędowe (biało - czerwona)- długość=2000mm, wysokość=1500mm - wykonana z rury stalowej: przęsło: O60,3/1,5mm, poprzeczka: O48,3/1,5mm - ocynkowana, malowana proszkowo - wersja do wbetonowania h. Bariera energochłonna - należy przyjąć barierę ochronną typu SP-05 z słupkiem co 4m i. Punktowy element odblaskowy j. Słupek drogowy U-12b . Średnica rury rury fi 60 mm Długość całkowita L-1500 mm. Do wbetonowania k. Słupek drogowyU-12b . Średnica rury rury fi 60 mm Długość całkowita L- 110cm l. Stylizowany słupek drogowy z kulką. Wysokość 160 cm. Średnica 76-80 mm. Słupek do wbetonowania m. Stylizowany słupek drogowy z kulką. Wysokość 90 cm. Średnica 76-80 mm. Słupek do przykręcania do podłoża n. Stylizowany słupek drogowy łańcuchowy. Wysokość 160 cm. Średnica 76-80 mm. Słupek do wbetonowania. Dwurzędowy o. Stylizowany słupek drogowy łańcuchowy. Wysokość 90 cm. Średnica 76-80 mm. Słupek do przykręcania do podłoża. Dwurzędowy p. Pachołek drogowy -50 cm q. Panel ogrodzeniowy (od. 2,5 m2 do 4 m2 grubość drutu - 5 mm) r. Lampa ostrzegawcza - fi 230 LED Zasilanie 12V -z baterią Diody LED 120 szt. Średnica klosza 230 mm klosz z poliwęglanu Włącznik odrębny Przewód zasilający Lampa wyposażona w stalowe szyny mocujące. s. Próg wyspowy 2m x 2m (komplet 2 szt. - 2 pasy ruchu) CPV: 34992300-0, 34992200-9,34992100-8, 34996000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00080199, BZP 271.8.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://glogow-um.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu https://glogow-um.ezamawiajacy.pl , www.glogow.bip.info.pl. (przez Biuletyn Informacji Publicznej zakładka ,,Zamówienia publiczne", Platforma zakupowa MarketPlanet); 2) wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się";3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 4)po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,korespondencja";5)wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję ,,zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki ,,korespondencja". W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka, klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".6)Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Głogów tel. +48 22 2572224 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl;7)Zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie ,,pdf" - zaleca się podpisywać formatem PAdES,- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.3.niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4)włączona obsługa JavaScript;5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4.dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w txt, zgodnie z SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-14 10:00 Miejsce składania ofert: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024