Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
Rynek 10
67-200 Głogów
powiat: głogowski
bzp@glogow.um.gov.pl
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głogów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I- DOSTAWA oznakowania pionowego
a. Znaki ostrzegawcze - grupa M
b. Znaki ostrzegawcze - grupa S
c. Znaki zakazu i nakazu - grupa M
d. Znaki zakazu i nakazu - grupa S
e. Znaki informacyjne 600 x 600
f. Znaki informacyjne 600 x 750
g. Znaki informacyjne 900 x 900
h. Znaki uzupełniające od 0,42 m2
i. Tabliczki z nazwami ulic - dwustronne
j. Uchwyt znaku na słupek 2"
k. Słupek ocynkowany 2" L = 3,5 m
l. Słupek ocynkowany 2" L = 3,9 m
m. Słupek niebieski malowany proszkowo 2" L = 3,5 m
n. Tabliczki do znaków drogowych
- Za znak drogowy, tabliczkę z nazwami ulic czy też tabliczkę do znaków drogowych
(tj. tarcza znaku wraz z obejmami i elementami umożliwiającymi montaż do słupka) Zamawiający rozumie kompletny wyrób umożliwiający montaż.
- Tarcze znaków drogowych winny być wykonywane z blachy stalowej obustronnie ocynkowanej z podwójnie giętą krawędzi, pokryte folią odblaskową typu 2, natomiast znaki
D-6, D-6a, D-6b- folią typu 3.
- Tablice nazw ulic (dwustronne) powinny być pokryte folią odblaskową typu 2 i posiadać wymiary 920 x 210 mm koloru ultramaryna winny być montowane na słupkach malowanych proszkowo koloru ciemnoniebieskiego. Tablice z nazwami ulic winny być umieszczone
na wysokości 2,5 m mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni.
CZĘŚĆ II
,,DOSTAWA urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego"
a. Słupek łańcuchowy biało - czerwony.
Wysokość słupka -1,6 m
Średnica 5,6 - 6,00 cm
b. Łańcuch ocynkowany biało i czerwony - 50% ilości mb - czerwona, a 50% mb biała. Grubość 5mm =/-20%
c. Próg zwalniający - element środkowy 50x50x7 cm
d. Próg zwalniający - element zewnętrzny 50x25x7 cm
e. Lustro drogowe okrągłe 600 mm
f. Lustro drogowe prostokątne 800 x 600 mm
g. Ogrodzenie rurowe dwurzędowe (biało - czerwona)- długość=2000mm, wysokość=1500mm
- wykonana z rury stalowej: przęsło: O60,3/1,5mm, poprzeczka: O48,3/1,5mm
- ocynkowana, malowana proszkowo
- wersja do wbetonowania
h. Bariera energochłonna - należy przyjąć barierę ochronną typu SP-05 z słupkiem
co 4m
i. Punktowy element odblaskowy
j. Słupek drogowy U-12b .
Średnica rury rury fi 60 mm
Długość całkowita L-1500 mm.
Do wbetonowania
k. Słupek drogowyU-12b . Średnica rury rury fi 60 mm
Długość całkowita L- 110cm
l. Stylizowany słupek drogowy z kulką.
Wysokość 160 cm. Średnica 76-80 mm.
Słupek do wbetonowania
m. Stylizowany słupek drogowy z kulką.
Wysokość 90 cm.
Średnica 76-80 mm.
Słupek do przykręcania do podłoża
n. Stylizowany słupek drogowy łańcuchowy.
Wysokość 160 cm.
Średnica 76-80 mm.
Słupek do wbetonowania. Dwurzędowy
o. Stylizowany słupek drogowy łańcuchowy.
Wysokość 90 cm. Średnica 76-80 mm.
Słupek do przykręcania do podłoża. Dwurzędowy
p. Pachołek drogowy -50 cm
q. Panel ogrodzeniowy (od. 2,5 m2 do 4 m2 grubość drutu - 5 mm)
r. Lampa ostrzegawcza - fi 230 LED
Zasilanie 12V -z baterią
Diody LED 120 szt.
Średnica klosza 230 mm klosz z poliwęglanu
Włącznik odrębny
Przewód zasilający
Lampa wyposażona w stalowe szyny mocujące.
s. Próg wyspowy 2m x 2m (komplet 2 szt. - 2 pasy ruchu)

CPV: 34992300-0, 34992200-9,34992100-8, 34996000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00080199, BZP 271.8.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania wykonawcy do systemu
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl , www.glogow.bip.info.pl. (przez Biuletyn Informacji Publicznej
zakładka ,,Zamówienia publiczne", Platforma zakupowa MarketPlanet); 2) wykonawca po wybraniu
opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia
hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
,,zarejestruj się";3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie
złożenia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 4)po założeniu konta
wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,korespondencja";5)wykonawca
może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za
pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję ,,zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki
,,korespondencja". W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE;
powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane
Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym
kodem weryfikującym z obrazka, klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie
wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane".6)Zamawiający informuje, iż w
przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Głogów tel.
+48 22 2572224 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail:
oneplace@marketplanet.pl;7)Zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa
dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie ,,pdf" - zaleca się
podpisywać formatem PAdES,- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf",
wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany
załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.3.niezbędne wymagania
sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:1)stały dostęp do sieci Internet
o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;4)włączona obsługa JavaScript;5)zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4.dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o
wielkości do 100 MB w txt, zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-14 10:00
Miejsce składania ofert: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.