kujawsko-pomorskie (Toruń)
lubuskie (Zielona Góra)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA CHRZĄSTOWICE ul. Dworcowa 38 46-053 Chrząstowice powiat: opolski ug@chrzastowice.pl https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice/proceedings |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Chrząstowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy w Suchym Borze oraz budynku Caritas w Dębiu Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) CZĘŚĆ I - roboty budowlane i instalacyjne w budynku w Suchym Borze przy Ul. Szkolnej 2, m.in.: o rozbiórka starego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, kominów do poziomu kalenicy, o wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, o konserwacja istniejących elementów konstrukcji drewnianych środkami grzybo i owadobójczymi, o montaż wkładu do pieca na pellet, o wymurowanie nowych kominów min. 60 cm ponad kalenicę, o wykonanie nowego pokrycia dachu z łaceniem i folią paroprzepuszczalną, o montaż płotków przeciwśniegowych i drabinek kominiarskich na dachu budynku, o wykonanie nowych obróbek blacharskich, systemu rynnowego i instalacji odgromowej, o docieplenie połaci dachu wełną min. gr 30 cm i położenie folii paroszczelnej, o wykonanie parapetów zewnętrznych w budynku, o wymiana drzwi wejściowych do budynku (od strony mieszkańców), o zbicie zawilgoconych i zmurszałych tynków od strony wewnętrznej i zewnętrznej, o wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej istniejących ścian, o docieplenie budynku styropianem gr 20 cm, o wykonanie warstwy zbrojonej z siatki poliestrowej na kleju, o tynkowanie budynku tynkiem mineralnym, o malowanie elewacji, o wykonanie cokołu w dolnej części elewacji z płytek klinkierowych, o remont schodów wejściowych, o położenie nowego chodnika do budynku i opasek wokół, o wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną gazu, o modernizacja indywidualnego źródła ciepła w świetlicy i montaż powietrznej rewersyjnej absorbcyjnej pompy ciepła opalanej gazem, o połączenie pompy do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w świetlicy. 2) CZĘŚĆ II - roboty budowlane i instalacyjne w budynku w Dębiu przy Ul. Wiejskiej 4, m.in.: o rozbiórka starego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, kominów do poziomu kalenicy, o wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, o konserwacja istniejących elementów konstrukcji drewnianych środkami grzybo i owadobójczymi, o montaż wkładu do pieca na pellet, o wymurowanie nowych kominów min. 60 cm ponad kalenicę, o wykonanie nowego pokrycia dachu z łaceniem i folią paroprzepuszczalną, o montaż płotków przeciwśniegowych i drabinek kominiarskich na dachu budynku, o wykonanie nowych obróbek blacharskich, systemu rynnowego i instalacji odgromowej, o docieplenie połaci dachu wełną min. gr 30 cm i położenie folii paroszczelnej, o częściowa wymiana okien - w pomieszczeniach Stacji Caritas, o wykonanie parapetów zewnętrznych w budynku, o wymiana drzwi wejściowych do budynku (od strony mieszkańców), o zbicie zawilgoconych i zmurszałych tynków od strony wewnętrznej i zewnętrznej, o wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej istniejących ścian zewnętrznych, o zszycie rys prętami spiralnymi systemowymi, o docieplenie budynku styropianem gr 20 cm, o wykonanie warstwy zbrojonej z siatki poliestrowej na kleju, o tynkowanie budynku tynkiem mineralnym, o malowanie elewacji, o wykonanie cokołu w dolnej części elewacji z płytek klinkierowych, o remont podjazdu dla inwalidów od strony południowej, o remont schodów wejściowych do budynku, o położenie nowego chodnika do budynku i opasek wokół, o wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną gazu, o modernizacja indywidualnego źródła ciepła w Stacji Caritas i montaż powietrznej rewersyjnej absorbcyjnej pompy ciepła opalanej gazem, o połączenie pompy do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w Stacji Caritas. CPV: 45331100-7, 45320000-6, 45261900-3, 45400000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00080366, ZP.271.3.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-22 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawca, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344). 2. Zgodnie z przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcą przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice 3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej w przypadku awarii platformy, email: zagospodarowanie@chrzastowice.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych". Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych zapisów do specyfikacji: 1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z 3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9) Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego", nie za pośrednictwem adresu email. 10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert/wniosków. 12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 13) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Klauzula informacyjna RODO dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze: 1) Administratorem Państwa danych w Urzędzie Gminy Chrząstowice (REGON: 000535741) z siedzibą przy Ul. Dworcowej 38, 46- 053 Chrząstowice jest Wójt Gminy Chrząstowice, wykonujący czynności i zadania wynikające z przepisów prawa. Z Administratorem można skontaktować się pisemnie - kierując korespondencję na adres siedziby Administratora. 2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych, a także przysługujących uprawnień, może Pani/Pan kierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych pisemnie na adres siedziby Administratora, jak również pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail: iodo@chrzastowice.pl. 3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, w tymi przepisami prawa cywilnego; w zakresie wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; w zakresie gdzie przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez Administratora celów kontaktowych oraz realizacji praw i obowiązków podmiotów realizujących umowy cywilnoprawne w ramach, których następuje przekazanie danych osobowych, jak również w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO. 4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych mogą być udostępniane upoważnionym pracownikom Administratora, członkom organów Administratora, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa oraz podmiotom realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania. 5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane przetwarzane będą przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w zakresie archiwizacji. 6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Wykonawca posiada prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia (jeśli zachodzi jedna z okoliczności wskazanych w art. 17 ust. 1 RODO i jeżeli przetwarzanie danych osobowych nie jest niezbędne w zakresie wskazanym w art. 17 ust. 3 RODO), ograniczenia przetwarzania (w przypadkach wskazanych w art. 18 ust. 1 RODO), prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie wymienione prawa wymagają pisemnej formy. 7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO: Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 00. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodzą od osób których dane dotyczą i zostały udostępnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej. 9) INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie będzie możliwe jej zawarcie. 10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Może wystąpić, jeżeli wystąpi o to państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodności z przepisami RODO. 11) INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O PROFILOWANIU: Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-22 08:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024