Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE
ul. Dworcowa 38
46-053 Chrząstowice
powiat: opolski
ug@chrzastowice.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice/proceedings
Województwo: opolskie
Miasto: Chrząstowice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy w Suchym Borze oraz budynku Caritas w Dębiu
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZĘŚĆ I - roboty budowlane i instalacyjne w budynku w Suchym Borze przy Ul. Szkolnej 2, m.in.:

o rozbiórka starego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, kominów do poziomu kalenicy,
o wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
o konserwacja istniejących elementów konstrukcji drewnianych środkami grzybo i owadobójczymi,
o montaż wkładu do pieca na pellet,
o wymurowanie nowych kominów min. 60 cm ponad kalenicę,
o wykonanie nowego pokrycia dachu z łaceniem i folią paroprzepuszczalną,
o montaż płotków przeciwśniegowych i drabinek kominiarskich na dachu budynku,
o wykonanie nowych obróbek blacharskich, systemu rynnowego i instalacji odgromowej,
o docieplenie połaci dachu wełną min. gr 30 cm i położenie folii paroszczelnej,
o wykonanie parapetów zewnętrznych w budynku,
o wymiana drzwi wejściowych do budynku (od strony mieszkańców),
o zbicie zawilgoconych i zmurszałych tynków od strony wewnętrznej i zewnętrznej,
o wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej istniejących ścian,
o docieplenie budynku styropianem gr 20 cm,
o wykonanie warstwy zbrojonej z siatki poliestrowej na kleju,
o tynkowanie budynku tynkiem mineralnym,
o malowanie elewacji,
o wykonanie cokołu w dolnej części elewacji z płytek klinkierowych,
o remont schodów wejściowych,
o położenie nowego chodnika do budynku i opasek wokół,
o wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną gazu,
o modernizacja indywidualnego źródła ciepła w świetlicy i montaż powietrznej rewersyjnej absorbcyjnej pompy ciepła opalanej gazem,
o połączenie pompy do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w świetlicy.

2) CZĘŚĆ II - roboty budowlane i instalacyjne w budynku w Dębiu przy Ul. Wiejskiej 4, m.in.:

o rozbiórka starego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, kominów do poziomu kalenicy,
o wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
o konserwacja istniejących elementów konstrukcji drewnianych środkami grzybo i owadobójczymi,
o montaż wkładu do pieca na pellet,
o wymurowanie nowych kominów min. 60 cm ponad kalenicę,
o wykonanie nowego pokrycia dachu z łaceniem i folią paroprzepuszczalną,
o montaż płotków przeciwśniegowych i drabinek kominiarskich na dachu budynku,
o wykonanie nowych obróbek blacharskich, systemu rynnowego i instalacji odgromowej,
o docieplenie połaci dachu wełną min. gr 30 cm i położenie folii paroszczelnej,
o częściowa wymiana okien - w pomieszczeniach Stacji Caritas,
o wykonanie parapetów zewnętrznych w budynku,
o wymiana drzwi wejściowych do budynku (od strony mieszkańców),
o zbicie zawilgoconych i zmurszałych tynków od strony wewnętrznej i zewnętrznej,
o wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej istniejących ścian zewnętrznych,
o zszycie rys prętami spiralnymi systemowymi,
o docieplenie budynku styropianem gr 20 cm,
o wykonanie warstwy zbrojonej z siatki poliestrowej na kleju,
o tynkowanie budynku tynkiem mineralnym,
o malowanie elewacji,
o wykonanie cokołu w dolnej części elewacji z płytek klinkierowych,
o remont podjazdu dla inwalidów od strony południowej,
o remont schodów wejściowych do budynku,
o położenie nowego chodnika do budynku i opasek wokół,
o wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną gazu,
o modernizacja indywidualnego źródła ciepła w Stacji Caritas i montaż powietrznej rewersyjnej absorbcyjnej pompy ciepła opalanej gazem,
o połączenie pompy do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w Stacji Caritas.

CPV: 45331100-7, 45320000-6, 45261900-3, 45400000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00080366, ZP.271.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-22 08:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawca, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie p.z.p. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej
rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. Zgodnie z przyjętą przez Zamawiającego formą porozumiewania się z Wykonawcą przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej w przypadku awarii platformy,
email: zagospodarowanie@chrzastowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych".
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych zapisów do specyfikacji:
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego", nie za pośrednictwem adresu email.
10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert/wniosków.
12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Klauzula informacyjna RODO dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze:
1) Administratorem Państwa danych w Urzędzie Gminy Chrząstowice (REGON: 000535741) z siedzibą przy Ul. Dworcowej 38, 46-
053 Chrząstowice jest Wójt Gminy Chrząstowice, wykonujący czynności i zadania wynikające z przepisów prawa. Z Administratorem
można skontaktować się pisemnie - kierując korespondencję na adres siedziby Administratora.
2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych
osobowych, a także przysługujących uprawnień, może Pani/Pan kierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych pisemnie na
adres siedziby Administratora, jak również pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail: iodo@chrzastowice.pl.
3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy
cywilno-prawnej w zakresie określonym obowiązującymi przepisami, w tymi przepisami prawa cywilnego; w zakresie wypełniania
obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; w zakresie gdzie przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez Administratora celów kontaktowych oraz realizacji praw i
obowiązków podmiotów realizujących umowy cywilnoprawne w ramach, których następuje przekazanie danych osobowych, jak
również w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit.
b, c oraz f RODO.
4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych mogą być udostępniane upoważnionym
pracownikom Administratora, członkom organów Administratora, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT
Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne oraz innym
podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych
powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie
przepisów prawa. Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami
prawa oraz podmiotom realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym dla prawidłowego
funkcjonowania.
5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane przetwarzane będą przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania
wymagalności ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, a po tym czasie przez
okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym
w zakresie archiwizacji.
6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Wykonawca posiada prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia
(jeśli zachodzi jedna z okoliczności wskazanych w art. 17 ust. 1 RODO i jeżeli przetwarzanie danych osobowych nie jest niezbędne
w zakresie wskazanym w art. 17 ust. 3 RODO), ograniczenia przetwarzania (w przypadkach wskazanych w art. 18 ust. 1 RODO),
prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem. Wszystkie wymienione prawa wymagają pisemnej formy.
7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO: Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca
popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, Telefon: 22 531 03 00.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodzą od osób których
dane dotyczą i zostały udostępnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej.
9) INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych osobowych jest warunkiem
niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie będzie możliwe jej zawarcie.
10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Może
wystąpić, jeżeli wystąpi o to państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodności z przepisami RODO.
11) INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O PROFILOWANIU: Pani/Pana dane mogą
być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-22 08:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.