mazowieckie (Radom)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa nawierzchni dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA ŚWIECIE NAD OSĄ Świecie nad Osą 1 86-341 Świecie nad Osą powiat: grudziądzki 56 466-16-13, faks 56 466-16-21 gmina@swiecienadosa.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Świecie nad Osą |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 56 466-16-13, faks 5 |
Termin składania ofert: | 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Świecie nad Osą, Lisnowo, Karolewo, Szarnoś, Rychnowo, Bursztynowo i Białobłoty Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Świecie nad Osą, Lisnowo, Karolewo, Szarnoś, Rychnowo, Bursztynowo i Białobłoty". Zamówienie obejmuje przebudowę jedenastu odcinków dróg na terenie gminy Świecie nad Osą o łącznej długości 5,241 km: 1) droga gminna nr 041544C w miejscowości Świecie nad Osą (dz. nr 386) na odcinku długości 887,00 mb; 2) droga gminna nr 041561C w miejscowości Świecie nad Osą (dz. nr 268/3, 270/2, 270/1, 272)na odcinku długości 346,00 mb; 3) droga gminna w miejscowości Świecie nad Osą (dz. nr 180/21) na odcinku długości 53,00 mb, 4) droga gminna w miejscowości Białobłoty (dz. nr 8) na odcinku długości 595,00 mb, 5) drogi gminne nr 041587C i 041588C w miejscowości Karolewo (dz. nr 83, 84, 87/11, 67) na odcinku długości 531,00 mb, 6) droga gminna nr 041528C w miejscowości Karolewo (dz. nr 71/1) na odcinku długości 330,00 mb, 7) droga gminna nr 041530C w miejscowości Szarnoś (dz. nr 28, 36) na odcinku długości 527,00 mb, 8) droga gminna nr 041522C w miejscowości Rychnowo (dz. nr 77, 158/1) na odcinku długości 354,00 mb, 9) droga gminna nr 041506C w miejscowości Bursztynowo (dz. nr 79, 74, 53/3, 92) na odcinku długości 996,00 mb, 10) droga gminna nr 041542C w miejscowości Bursztynowo (dz. nr 71/2) na odcinku długości 290,00 mb, 11) droga gminna nr 041532C w miejscowości Lisnowo (dz. nr 93/1) na odcinku długości 332,00 mb, Zakres robót dotyczy w szczególności wykonania: a) robót przygotowawczych; b) robót ziemnych; c) podbudowy; d) nawierzchni c) urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Realizacja inwestycji dofinansowana jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące integralną część SWZ: 1) Projekty budowlane i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. 2) Przedmiary robót 3) Wzór umowy (zał. Nr 5 do SWZ) Zamawiający załącza do SWZ przedmiary robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej. Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne", o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W pasie drogowym realizowanych dróg mogą znajdować się niezinwentaryzowane sieci: telekomunikacyjna, wodociągowa i elektryczna, w przypadku wystąpienia robót w tym terenie, należy je wykonać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci. CPV: 45233220-7, 45233120-6,45111200-0,45233140-2,45233222-1 Dokument nr: 2023/BZP 00079780, ROIP.271.Drogi gminne.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-20 09:00 Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30 Wymagania: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 299). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ROIP.271.Drogi gminne.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Świecie nad Osą, Lisnowo, Karolewo, Szarnoś, Rychnowo, Bursztynowo i Białobłoty". Zamówienie obejmuje przebudowę jedenastu odcinków dróg na terenie gminy Świecie nad Osą o łącznej długości 5,241 km: 1) droga gminna nr 041544C w miejscowości Świecie nad Osą (dz. nr 386) na odcinku długości 887,00 mb; 2) droga gminna nr 041561C w miejscowości Świecie nad Osą (dz. nr 268/3, 270/2, 270/1, 272)na odcinku długości 346,00 mb; 3) droga gminna w miejscowości Świecie nad Osą (dz. nr 180/21) na odcinku długości 53,00 mb, 4) droga gminna w miejscowości Białobłoty (dz. nr 8) na odcinku długości 595,00 mb, 5) drogi gminne nr 041587C i 041588C w miejscowości Karolewo (dz. nr 83, 84, 87/11, 67) na odcinku długości 531,00 mb, 6) droga gminna nr 041528C w miejscowości Karolewo (dz. nr 71/1) na odcinku długości 330,00 mb, 7) droga gminna nr 041530C w miejscowości Szarnoś (dz. nr 28, 36) na odcinku długości 527,00 mb, 8) droga gminna nr 041522C w miejscowości Rychnowo (dz. nr 77, 158/1) na odcinku długości 354,00 mb, 9) droga gminna nr 041506C w miejscowości Bursztynowo (dz. nr 79, 74, 53/3, 92) na odcinku długości 996,00 mb, 10) droga gminna nr 041542C w miejscowości Bursztynowo (dz. nr 71/2) na odcinku długości 290,00 mb, 11) droga gminna nr 041532C w miejscowości Lisnowo (dz. nr 93/1) na odcinku długości 332,00 mb, Zakres robót dotyczy w szczególności wykonania: a) robót przygotowawczych; b) robót ziemnych; c) podbudowy; d) nawierzchni c) urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Realizacja inwestycji dofinansowana jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące integralną część SWZ: 1) Projekty budowlane i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. 2) Przedmiary robót 3) Wzór umowy (zał. Nr 5 do SWZ) Zamawiający załącza do SWZ przedmiary robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej. Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne", o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W pasie drogowym realizowanych dróg mogą znajdować się niezinwentaryzowane sieci: telekomunikacyjna, wodociągowa i elektryczna, w przypadku wystąpienia robót w tym terenie, należy je wykonać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 - Roboty drogowe 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 299). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zgodnie z projektem umowy 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z SWZ i projektem umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024