Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac remontowych elewacji i balkonów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac remontowych elewacji i balkonów

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pilska Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa w Pile
ul. Sikorskiego 33
64-920 Piła
powiat: pilski
Tel.: 67 351 72 22
psm@psm.pila.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Wadium: 10 000,00 zł.
Nr telefonu: Tel.: 67 351 72 22
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie prac remontowych elewacji i balkonów na istniejącym budynku wielorodzinnym przy ul.
Dąbrowskiego 5 w Pile (elewacja 3), zgodnie z dokumentacją projektową (roboty wymagające
zgłoszenia robót do Organu Administracji Architektoniczno-Budowlanej).
Budynek zlokalizowany jest przy Ul. Dąbrowskiego 5 na działce nr 377 obr. 0016 w Pile.
Technologia wykonania prac - system ATLAS
Okres udzielonej gwarancji musi wynosić - co najmniej 5 lat.
Termin gwarancji obowiązuje od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego dla
poszczególnych budynków.

Składanie ofert:
Miejsce termin składania ofert.
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni do dnia 10.02.2023 roku do godz. 1000 lub za pomocą
poczty na adres Zamawiającego. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przypadki, kiedy oferty
wpłyną z opóźnieniem z winy poczty. Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez
otwierania

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania - do 30.09.2023 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie
"Regulaminu wyboru wykonawców robót budowlanych, usług i dokonywania zakupów w Pilskiej Spółdzielni
Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Pile".
3. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferta winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem.
Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Oferta powinna być
zamieszczona w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które będą zaadresowane na Zamawiającego i posiadać
oznaczenia:
,,Przetarg: Wykonanie prac remontowych elewacji i balkonów na istniejącym budynku wielorodzinnym
przy ul. Dąbrowskiego 5 w Pile"
Koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres oferenta.
4. Oferta powinna zawierać:
4.1. Dokumenty potwierdzające status firmy:
a) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki jawnej, wypis z
rejestru sądowego ( dla spółek z o.o)
b) REGON, NIP
4.2. Pozostałe niezbędne dokumenty:
a. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składanie ofert min. 3 robót polegających na
kompleksowych remontach elewacji i balkonów o wartości min. 300 000,00 zł łącznie , z
podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (Zał. Nr 3 Specyfikacji)
b. Referencje.
c. Wykaz zatrudnionych na umowę o pracę pracowników oraz kadry.
d. Zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami i podatkami.
e. Aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z podaną kwotą wysokości
ubezpieczenia .
f. Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją warunków zamówienia i przyjmuje
ją bez zastrzeżeń (Zał. Nr 2 Specyfikacji).
g. Oświadczenie o stanie faktycznym i prawnym na dzień składania oferty odnośnie załączonych
druków ZUS, US, (Zał. Nr 2 Specyfikacji).
h. Oświadczenie czy nie jest prowadzone postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne firmy. (Zał.
Nr 2 Specyfikacji).
i. Oświadczenie o warunkach usług gwarancyjnych na wykonane roboty (Zał. Nr 1 Specyfikacji).
j. Warunki i termin płatności -(Zał. Nr 1 Specyfikacji).
k. Właściwa oferta (Zał. Nr 1 Specyfikacji).
Zamawiający wymaga, by zaświadczenia wymienione w pkt. ,,d", ,,e" ,,f" zostały wystawione z datą do 3 m-cy od
terminu składania ofert. Powyższy zapis obowiązuje wtedy gdy na samych zaświadczeniach nie występuje data
jego ważności.
5. O zamówienie nie mogą ubiegać się następujące podmioty gospodarcze:
a) wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie
wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie
naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie
jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
b) wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony
prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez
likwidację majątku upadłego;
c) wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu;
d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub
inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub
inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo
popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom
osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi
gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a
także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku
mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie
skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w
zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego;
h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo
przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie
albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie
przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
3 Kryteria, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Zamawiający, każdą ofertę będzie oceniał od strony finansowej i techniczno- ekonomicznej.
Za stronę finansową oferty można uzyskać max. 90 punktów.
Od strony finansowej oceniane będzie:
- całkowita cena oferty 90 pkt.
Za stronę techniczno - ekonomiczną oferty można uzyskać max. 10 punktów.
Od strony technicznej oceniane będzie:
- udzielona gwarancja (min.5 lat) 5 pkt.
- wykaz zrealizowanych
tożsamych robót i referencje 5 pkt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji celem wyboru
najkorzystniejszej oferty.
4 Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji szczegółowej, zgodnie z powszechnie obowiązującymi
zasadami kosztorysowania robót budowlanych, przy zachowaniu następujących założeń:
a) zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny oferty, musi być zgodny
z zakresami robót określonymi w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót,
wyszczególnionych w załącznikach do niniejszej SIWZ,
b) cena jednostkowe poszczególnych robót wyszczególnionych w przedmiarze robót muszą
zawierać wszystkie koszty związane z ich realizacją, jak również zawierać koszty: wszelkich
robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane
z odbiorami wykonanych robót, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty
wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ,
Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.
Ceny w ofercie należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wartości kosztorysowe należy podać w cenie netto/brutto.
Warunkiem ważności oferty jest dołączenie do oferty szczegółowych kosztorysów ofertowych.
Przed dokonaniem wyceny robót (wykonanie kosztorysów ofertowych) zaleca się dokonanie wizji lokalnej
terenu.
Oferent ma prawo zwrócić się o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający ma obowiązek udzielić wyjaśnień, o
ile wniosek o wyjaśnienie wpłynie nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego
terminu składania ofert.
6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) Jeżeli nie odpowiada treści SIWZ;
b) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
c) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
d) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
8. Wadium.
Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie przez oferenta wadium w wysokości:
10 000,00 zł.
Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej. Wadium w
pieniądzu należy wnieść na konto Spółdzielni PKO Bank Polski S.A O/Piła
Nr: 28 1020 3844 0000 1702 0006 4667
w terminie: na dwa dni przed podanym w ogłoszeniu terminem składania ofert.
Kopię przelewu lub gwarancję należy dołączyć do oferty.
Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą zawarcia umowy ze zwycięzcą przetargu, wycofania oferty
przed upływem terminu składania ofert, zakończenia postępowania przetargowego bez wyboru oferty.
Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego jeżeli odmówi podpisania
umowy na warunkach określonych w specyfikacji i ofercie. Wówczas zamawiający podpisze umowę z
następnym w kolejności oferentem.
Za zgodą Wykonawcy wadium wniesione w pieniądzu może zostać zaliczone na poczet zabezpieczenia
należytego wykonania umowy. Kwotę zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy wnieść w dniu
podpisania umowy przez Wykonawcę robót. Wysokość zabezpieczenia wynosi 5% wartości oferty brutto.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w pieniądzu, gwarancji bankowej lub
gwarancji ubezpieczeniowej.
9. Zmiana lub wycofanie złożonej oferty.
a) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub
wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem
terminu składania ofert.
b) Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad
obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty (paczki) zawierające zmiany
należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę
(paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,zmiana nr....".
c) Wycofanie złożonej oferty następujące poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego
przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i
według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą
powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE".
10. Sposób udostępnienia materiałów przetargowych oraz udzielania wyjaśnień do SIWZ
Miejsce publikacji SIWZ i załączników:
? strona internetowa www.psm.pila.pl (zakładka: oferta/przetargi)
? na wniosek zainteresowanego (droga e-mail: psm@psm.pila.pl)
W trakcie toczącego się postępowania Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie
treści SIWZ, nie później jednak niż 2 dni kalendarzowych przed terminem składania ofert. Pytania
Wykonawców muszą być formułowane na piśmie i przesłane na adres Zamawiającego pocztą tradycyjną
lub emailem: psm@psm.pila.pl,
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez
ujawniania źródła zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej www.psm.pila.pl w miejscu publikacji
SIWZ.
Nie przewiduje się zebrania Wykonawców w celu udzielenia wyjaśnień dotyczących SIWZ
11. Okres związania z ofertą.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferenci pozostają
związani z ofertą na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu ofert bez dokonania
wyboru oferenta i bez wskazania przyczyny.
12. Ogłoszenie wyników przetargu
O wyborze oferty i wyniku postępowania przetargowego Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców,
którzy złożyli ofertę, podając nazwę Wykonawcy oraz cenę.
13. Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami ze składającymi jest Justyna Błesnowska, tel. nr
607 309 992, adres email: justyna.blesnowska@psm.pila.pl , Dział Techniczny Spółdzielni pokój nr 205.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.