dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowych elewacji i balkonów |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pilska Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa w Pile ul. Sikorskiego 33 64-920 Piła powiat: pilski Tel.: 67 351 72 22 psm@psm.pila.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Piła |
Wadium: | 10 000,00 zł. |
Nr telefonu: | Tel.: 67 351 72 22 |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie prac remontowych elewacji i balkonów na istniejącym budynku wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 5 w Pile (elewacja 3), zgodnie z dokumentacją projektową (roboty wymagające zgłoszenia robót do Organu Administracji Architektoniczno-Budowlanej). Budynek zlokalizowany jest przy Ul. Dąbrowskiego 5 na działce nr 377 obr. 0016 w Pile. Technologia wykonania prac - system ATLAS Okres udzielonej gwarancji musi wynosić - co najmniej 5 lat. Termin gwarancji obowiązuje od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego dla poszczególnych budynków. Składanie ofert: Miejsce termin składania ofert. Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni do dnia 10.02.2023 roku do godz. 1000 lub za pomocą poczty na adres Zamawiającego. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przypadki, kiedy oferty wpłyną z opóźnieniem z winy poczty. Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia Termin wykonania - do 30.09.2023 r. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie "Regulaminu wyboru wykonawców robót budowlanych, usług i dokonywania zakupów w Pilskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Pile". 3. Opis sposobu przygotowania oferty. Oferta winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Oferta powinna być zamieszczona w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które będą zaadresowane na Zamawiającego i posiadać oznaczenia: ,,Przetarg: Wykonanie prac remontowych elewacji i balkonów na istniejącym budynku wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 5 w Pile" Koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres oferenta. 4. Oferta powinna zawierać: 4.1. Dokumenty potwierdzające status firmy: a) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki jawnej, wypis z rejestru sądowego ( dla spółek z o.o) b) REGON, NIP 4.2. Pozostałe niezbędne dokumenty: a. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składanie ofert min. 3 robót polegających na kompleksowych remontach elewacji i balkonów o wartości min. 300 000,00 zł łącznie , z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (Zał. Nr 3 Specyfikacji) b. Referencje. c. Wykaz zatrudnionych na umowę o pracę pracowników oraz kadry. d. Zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami i podatkami. e. Aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z podaną kwotą wysokości ubezpieczenia . f. Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją warunków zamówienia i przyjmuje ją bez zastrzeżeń (Zał. Nr 2 Specyfikacji). g. Oświadczenie o stanie faktycznym i prawnym na dzień składania oferty odnośnie załączonych druków ZUS, US, (Zał. Nr 2 Specyfikacji). h. Oświadczenie czy nie jest prowadzone postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne firmy. (Zał. Nr 2 Specyfikacji). i. Oświadczenie o warunkach usług gwarancyjnych na wykonane roboty (Zał. Nr 1 Specyfikacji). j. Warunki i termin płatności -(Zał. Nr 1 Specyfikacji). k. Właściwa oferta (Zał. Nr 1 Specyfikacji). Zamawiający wymaga, by zaświadczenia wymienione w pkt. ,,d", ,,e" ,,f" zostały wystawione z datą do 3 m-cy od terminu składania ofert. Powyższy zapis obowiązuje wtedy gdy na samych zaświadczeniach nie występuje data jego ważności. 5. O zamówienie nie mogą ubiegać się następujące podmioty gospodarcze: a) wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 3 Kryteria, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. Zamawiający, każdą ofertę będzie oceniał od strony finansowej i techniczno- ekonomicznej. Za stronę finansową oferty można uzyskać max. 90 punktów. Od strony finansowej oceniane będzie: - całkowita cena oferty 90 pkt. Za stronę techniczno - ekonomiczną oferty można uzyskać max. 10 punktów. Od strony technicznej oceniane będzie: - udzielona gwarancja (min.5 lat) 5 pkt. - wykaz zrealizowanych tożsamych robót i referencje 5 pkt. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji celem wyboru najkorzystniejszej oferty. 4 Opis sposobu obliczenia ceny oferty. Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji szczegółowej, zgodnie z powszechnie obowiązującymi zasadami kosztorysowania robót budowlanych, przy zachowaniu następujących założeń: a) zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny oferty, musi być zgodny z zakresami robót określonymi w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, wyszczególnionych w załącznikach do niniejszej SIWZ, b) cena jednostkowe poszczególnych robót wyszczególnionych w przedmiarze robót muszą zawierać wszystkie koszty związane z ich realizacją, jak również zawierać koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ, Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego. Ceny w ofercie należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartości kosztorysowe należy podać w cenie netto/brutto. Warunkiem ważności oferty jest dołączenie do oferty szczegółowych kosztorysów ofertowych. Przed dokonaniem wyceny robót (wykonanie kosztorysów ofertowych) zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu. Oferent ma prawo zwrócić się o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający ma obowiązek udzielić wyjaśnień, o ile wniosek o wyjaśnienie wpłynie nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) Jeżeli nie odpowiada treści SIWZ; b) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; c) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 8. Wadium. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie przez oferenta wadium w wysokości: 10 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Spółdzielni PKO Bank Polski S.A O/Piła Nr: 28 1020 3844 0000 1702 0006 4667 w terminie: na dwa dni przed podanym w ogłoszeniu terminem składania ofert. Kopię przelewu lub gwarancję należy dołączyć do oferty. Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą zawarcia umowy ze zwycięzcą przetargu, wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert, zakończenia postępowania przetargowego bez wyboru oferty. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w specyfikacji i ofercie. Wówczas zamawiający podpisze umowę z następnym w kolejności oferentem. Za zgodą Wykonawcy wadium wniesione w pieniądzu może zostać zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Kwotę zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy wnieść w dniu podpisania umowy przez Wykonawcę robót. Wysokość zabezpieczenia wynosi 5% wartości oferty brutto. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w pieniądzu, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej. 9. Zmiana lub wycofanie złożonej oferty. a) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert. b) Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty (paczki) zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,zmiana nr....". c) Wycofanie złożonej oferty następujące poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE". 10. Sposób udostępnienia materiałów przetargowych oraz udzielania wyjaśnień do SIWZ Miejsce publikacji SIWZ i załączników: ? strona internetowa www.psm.pila.pl (zakładka: oferta/przetargi) ? na wniosek zainteresowanego (droga e-mail: psm@psm.pila.pl) W trakcie toczącego się postępowania Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, nie później jednak niż 2 dni kalendarzowych przed terminem składania ofert. Pytania Wykonawców muszą być formułowane na piśmie i przesłane na adres Zamawiającego pocztą tradycyjną lub emailem: psm@psm.pila.pl, Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej www.psm.pila.pl w miejscu publikacji SIWZ. Nie przewiduje się zebrania Wykonawców w celu udzielenia wyjaśnień dotyczących SIWZ 11. Okres związania z ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferenci pozostają związani z ofertą na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu ofert bez dokonania wyboru oferenta i bez wskazania przyczyny. 12. Ogłoszenie wyników przetargu O wyborze oferty i wyniku postępowania przetargowego Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę, podając nazwę Wykonawcy oraz cenę. 13. Informacje dodatkowe: Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Kontakt: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami ze składającymi jest Justyna Błesnowska, tel. nr 607 309 992, adres email: justyna.blesnowska@psm.pila.pl , Dział Techniczny Spółdzielni pokój nr 205. |
© eurobudowa.pl 2004-2024