Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
112z dziś
6227z ostatnich 7 dni
24733z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Kwidzyński
ul. Kościuszki 29B
82-500 Kwidzyn
powiat: kwidzyński
zamowienia@powiatkwidzynski.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Kwidzyn
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne wykonanie w 2023 r. pielęgnacji zieleni przydrożnej wzdłuż dróg powiatowych na terenie Powiatu Kwidzyńskiego.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg zgodnie z Załącznikiem A - Rejon nr 1 i obejmuje:
- mechaniczne okoszenie poboczy dróg z traw i chwastów po obu stronach jezdni na szerokości 2 metrów licząc od krawędzi jezdni lub do krawędzi rowu,
- ręczne okoszenie poboczy dróg: wokół rosnących drzew wraz z wycięciem przyziemnych odrostów oraz wokół urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, barier, przystanków komunikacji publicznej oraz wzdłuż chodników,
- usunięcie gałęzi i konarów z poboczy.
Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.
Przygotowanie terenu do koszenia można rozpocząć po podpisaniu umowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
1.Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne wykonanie w 2023 r. pielęgnacji zieleni przydrożnej wzdłuż dróg powiatowych na terenie Powiatu Kwidzyńskiego.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg zgodnie z Załącznikiem A - Rejon nr 2 i obejmuje:
- mechaniczne okoszenie poboczy dróg z traw i chwastów po obu stronach jezdni na szerokości 2 metrów licząc od krawędzi jezdni lub do krawędzi rowu,
- ręczne okoszenie poboczy dróg: wokół rosnących drzew wraz z wycięciem przyziemnych odrostów oraz wokół urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, barier, przystanków komunikacji publicznej oraz wzdłuż chodników,
- usunięcie gałęzi i konarów z poboczy.
W rejonie nr 2 należy dodatkowo wykonać ręczne okoszenie skarp Kanału Granicznego w m. Straszewo na odcinku 50 m .
Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.
Przygotowanie terenu do koszenia można rozpocząć po podpisaniu umowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
1.Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne wykonanie w 2023 r. pielęgnacji zieleni przydrożnej wzdłuż dróg powiatowych na terenie Powiatu Kwidzyńskiego.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg zgodnie z Załącznikiem A - Rejon nr 3 i obejmuje:
- mechaniczne okoszenie poboczy dróg z traw i chwastów po obu stronach jezdni na szerokości 2 metrów licząc od krawędzi jezdni lub do krawędzi rowu,
- ręczne okoszenie poboczy dróg: wokół rosnących drzew wraz z wycięciem przyziemnych odrostów oraz wokół urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, barier, przystanków komunikacji publicznej oraz wzdłuż chodników,
- usunięcie gałęzi i konarów z poboczy.
Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.
Przygotowanie terenu do koszenia można rozpocząć po podpisaniu umowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
1.Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne wykonanie w 2023 r. pielęgnacji zieleni przydrożnej wzdłuż dróg powiatowych na terenie Powiatu Kwidzyńskiego.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części:
Pielęgnacja zieleni przydrożnej w dwóch etapach na drogach o numerach dróg zgodnie z Załącznikiem A - Rejon nr 4 i obejmuje:
- mechaniczne okoszenie poboczy dróg z traw i chwastów po obu stronach jezdni na szerokości 2 metrów licząc od krawędzi jezdni lub do krawędzi rowu,
- ręczne okoszenie poboczy dróg: wokół rosnących drzew wraz z wycięciem przyziemnych odrostów oraz wokół urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, barier, przystanków komunikacji publicznej oraz wzdłuż chodników,
- usunięcie gałęzi i konarów z poboczy.
Maksymalna wysokość traw po koszeniu - 5 cm od powierzchni gruntu.
Przygotowanie terenu do koszenia można rozpocząć po podpisaniu umowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

CPV: 77312000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00080156, ORIV.272.01.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c8cf601-a3a4-11ed-9236-36fed59ea7dd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@powiatkwidzynski.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania)musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz.U. 2020, poz.
2452).2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452),
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017, poz. 2247), z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy
Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w
§ 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452), przekazywane w postępowaniu sporządza się w
postaci elektronicznej:a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017, poz. 2247) (i przekazuje się jako
załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
(np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania
ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
,,Formularze"(,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą
Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie(Dz.U. 2020, poz. 2452)opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny).5.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja
2016r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu
Kwidzyńskiego z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Kwidzynie o następujących danych kontaktowych: 82-500 Kwidzyn,
ul.Kościuszki 29b, email: sekretariat@powiatkwidzynski.pl.2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można
się kontaktować pod adresem e-mail: IOD@powiatkwidzynski.pl.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego, prowadzonym w
trybie podstawowym pn. Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na ternie powiatu kwidzyńskiego., nr sprawy:
ORIV.272.01.2023.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawyP.Z.P.
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (stosownie do brzmienia przepisu art. 75 ustawy pzp- w przypadku
korzystania przez osobę, której dane osobowe są
przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby
występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia); b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(stosownie do brzmienia przepisu art. 76 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych
przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa. 11)Stosownie do brzmienia przepisu art. 19 ust. 5 ustawy pzp- Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w
postępowaniu o udzielenie
zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W nawiązaniu do powyższego obowiązku informacyjnego,
a także rozdziału XXXVIII SWZ:- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (stosownie do
brzmienia przepisu art. 19 ust. 2 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP/ stosownie
do brzmienia przepisu art. 76 ustawy pzp- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO,
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (stosownie do brzmienia przepisu art. 19 ust. 3 ustawy pzp- w
postępowaniu o udzielenie
zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Informacja obejmująca powyższy

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-17 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.