Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec
Oświęcimska
42-622 Świerklaniec
powiat: tarnogórski
322844868, faks brak
swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/37672/summary
Województwo: śląskie
Miasto: Świerklaniec
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 322844868, faks brak
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonywanie usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Świerklaniec w 2023r
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: obsługa Punktu Alarmowo- Dyspozycyjnego (zwanego w dalszej części PAD)
PAD zlokalizowany jest w biurze Nadleśnictwa Świerklaniec przy ul . Oświęcimskiej 19 w Świerklańcu.
Dyżurowanie prowadzone jest codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 15:00 oraz w soboty i niedziele od godz. 9:00 w czasie trwania akcji bezpośredniej do zmierzchu, z wyjątkiem dni kiedy dyżur jest odwołany ze względu na brak zagrożenia pożarowego. Podstawowe zadania to m.in. monitorowanie zagrożenia pożarowego, współpraca z obserwatorami na wieżach obserwacyjnych nadleśnictwa oraz sąsiednich nadleśnictw, przyjmowanie wszystkich informacji o zdarzeniach, przetwarzanie otrzymanych informacji na szczegółowy adres zdarzenia, kierowanie sił i środków nadleśnictwa oraz wzywanie straży pożarnych.
Ilość roboczogodzin: 2100rh
Zadanie 2: obserwacje terenów leśnych z wież obserwacyjno - przeciwpożarowych zlokalizowanych w leśnictwie Świerklaniec oraz Truszczyca
Dyżurowanie prowadzone jest codziennie od poniedziałku do niedzieli od godz. 9:00 w czasie trwania akcji bezpośredniej do zmierzchu, z wyjątkiem dni kiedy dyżur jest odwołany ze względu na brak zagrożenia pożarowego. Podstawowe zadania to uważne obserwowanie obszarów leśnych będących w zasięgu widoczności oraz niezwłoczne informowanie o każdym zauważonym dymie lub płomieniach wydobywających się z lasu lub w jego pobliżu. Wszelkie informacje należy przekazywać drogą radiową lub telefoniczną do PAD nadleśnictwa.
Ilość roboczogodzin 4800rh

CPV: 75251120-7

Dokument nr: 2023/BZP 00080615, ZG.270.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/37679/summary
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/37679/summary
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINE stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie JOSEPHINA tj.
a) przeglądarka internetowa:
- Microsoft Internet Explorer w wersji 11,0 i nowsze (http://microsoft.com/),
- Google Chrome (http://google.com/chrome).
- Mozilla Firefox w wersji 13,0 i nowsze (http://firefox.com)
b) aktualna wersja oprogramowania Java. To oprogramowanie jest wymagane w celu poprawnego działania JOSEPHINE, jak również w momencie kiedy dane są podpisywane elektronicznym podpisem. Oprogramowanie Java można pobrać ze strony http://www.java.com/. To oprogramowanie jest dostępne bezpłatnie.
3. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem platformy JOSEPHINE wynosi:
-w przypadku wiadomości niezaszyfrowanej - całkowita maksymalna objętość wynosi 500MB
-w przypadku wiadomości zaszyfrowanej - całkowita maksymalna objętość wynosi 300MB
Maksymalna wielkość oznacza całkowita objętość danych Wykonawcy w ramach prowadzonej operacji
4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie JOSEPHINE. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia na platformie JOSEPHINE
Zamawiający dopuszcza formaty danych określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) w szczególności formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt.
6) Zamawiający, określa informacje na temat kodowania i oznaczania czasu odbioru danych. Odbiór danych przez Platformę stanowi data i godz. wysłania oferty przez Wykonawcę po kliknięciu w polecenie wyślij. Data i czas wysłania oferty przed upływem terminu składania ofert bądź po jego upłynięciu jest tym samym czasem, który pokaże się po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. Data oraz dokładny czas (hh/mm/ss), znajduje się w wyświetlanym wierszu w profilu Wykonawcy i zapisuje się automatycznie do archiwum zamówienia po stronie Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zam. inf., iż adm. danych os. jest PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec.
Zam. przetwarza dane os. zebrane w post. w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zam. udostęp.dane os., o kt. mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze śr. ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Do przetw. w/w danych osobowych, mogą być dopuszczone wyłącznie os. posiadające upoważnienie. Os. dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
Dane os. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zw.z prowadzeniem post. oraz jego rozstrzygnięciem, oraz w celu zawarcia umowy i jej realizacji, udokum. postępowania i arch.
Odb. danych os. będą osoby lub podmioty, którym dok. post. udost. na pods. ustawy PZP. Dane os. pozyskane w zw. z prowadzeniem post. będą przech. przez okres 4 lat od dnia zakończenia post.
W przypadku zawarcia umowy, dane os. będą przetw. do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.
Dane os. pozyskane w zw. z prowadzeniem postępowania mogą zostać przekazane pod. świadczącym usł.i doradcze, w tym prawne i konsultingowe. Decyzje dotyczące danych os. nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4)Wniesienia skargi do Prezesa UODO w przypadku uznania, iż przetw..jej danych os.h narusza przepisy o ochronie danych os., w tym przepisy RODO.
Obowiązek podania danych os. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w post.; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane osobowe mogą być przekazywane do org.publ. i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważ. na podst. przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szcz. do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zam.. Dane os. są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu adm.d.os.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-14 10:00
Miejsce składania ofert: platforma JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/tender/37679/summary

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.