dolnośląskie (Szklarska Poręba)
mazowieckie (Józefów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych wraz z odnową oznakowania poziomego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Lubawa Rzepnikowskiego 9A 14-260 Lubawa powiat: iławski urzad-miasta@lubawa.pl https://lubawa.ezamawiajacy.pl/pn/lubawa/demand/notice/public/84322/details |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Lubawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych wraz z odnową oznakowania poziomego w mieście Lubawa Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wraz z odnową oznakowania poziomego dróg gminnych w mieście Lubawa (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - przedmiarem robót oraz załącznikiem nr 8 do SWZ- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne): 1) Technologia remontu nawierzchni bitumicznej: a) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnego kształtu, c) wycięcie uszkodzonej nawierzchni za pomocą frezarki, d) oczyszczenie zagłębień lub uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, e) posmarowanie naprawianego miejsca i krawędzi asfaltem, f) wypełnienie ubytku mieszanką mineralną - bitumiczną w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, g) wypełnienie ubytku mieszanką mineralną - bitumiczną za pomocą układarki mas bitumicznych, h) zagęszczenie poszczególnych warstw, i) skropienie bitumenem powierzchni górnej warstwy i zagęszczenie kruszywem, j) zawałowanie nawierzchni walcem stalowym. 2) Wykonawca realizuje roboty z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty. 3) Zastosowana mieszanka mineralno - asfaltowa musi spełniać normę: ,,PN-S-96025:2000 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania." 4) Technologia wykonania odnowy oznakowania poziomego: a) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) mechaniczne (natryskowe) malowanie farbą akrylową rozpuszczalnikową szybkoschnącą przeznaczoną do wykonywania oznakowania dróg miejskich o nawierzchni asfaltowej, c) oznakowanie powinno charakteryzować się dobrą widocznością w dzień i w nocy dzięki zastosowaniu kulek szklanych, d) ochrona świeżo malowanych miejsc przed uszkodzeniem, e) wykonane poziome oznakowanie ulic powinno być zgodne z obowiązującą ,,Instrukcją o zagospodarowaniu dróg" oraz innymi aktualnymi przepisami, f) wykonywanie prac powinno odbywać się na suchej i oczyszczonej nawierzchni wolnej od kurzu, piasku i oleju, przygotowanie nawierzchni należy do obowiązków Wykonawcy, g) prace można wykonywać przy minimalnej temperaturze powietrza 5oC, maksymalnej wilgotności względnej powietrza 85% lub zgodnie z aprobatą techniczną zastosowanego materiału, h) niedopuszczalne jest malowanie jezdni podczas wyraźnego zawilgocenia powietrza lub podłoża tj. przy opadach atmosferycznych, w czasie występowania mgły lub rosy, i) wszelkie środki użyte przez Wykonawcę, w czasie realizacji umowy muszą posiadać niezbędne, wymagane prawem atesty, a pracownicy wykonujący zakres niniejszej umowy posiadać będą wymagane uprawnienia. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, szkody na mieniu oraz wobec osób trzecich powstałe w wyniku wykonywania obowiązków wynikających z umowy, a także z nienależytego ich wykonania. 3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zagospodarowania - we własnym zakresie i na własny koszt- wszelkiego urobku z robót ziemnych oraz robót rozbiórkowych nienadających się do ponownego wbudowania (Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu urobku). 4. Wykonawca realizuje roboty z materiałów własnych oraz z urządzeń własnych lub powierzonych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania jakości i ilości zastosowanych materiałów. 5. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w innych dokumentach Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy). Wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. CPV: 45233220-7, 45233252-0,45233221-4 Dokument nr: 2023/BZP 00080325, IGK.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://lubawa.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lubawa.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z § IX SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z § XIX SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z § XIX SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lubawa.ezamawiajacy.pl/pn/lubawa/demand/notice/public/84322/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-20 10:00 Miejsce składania ofert: https://lubawa.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.2.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wraz z odnową oznakowania poziomego dróg gminnych w mieście Lubawa (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - przedmiarem robót oraz załącznikiem nr 8 do SWZ- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne): 1) Technologia remontu nawierzchni bitumicznej: a) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnego kształtu, c) wycięcie uszkodzonej nawierzchni za pomocą frezarki, d) oczyszczenie zagłębień lub uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, e) posmarowanie naprawianego miejsca i krawędzi asfaltem, f) wypełnienie ubytku mieszanką mineralną - bitumiczną w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, g) wypełnienie ubytku mieszanką mineralną - bitumiczną za pomocą układarki mas bitumicznych, h) zagęszczenie poszczególnych warstw, i) skropienie bitumenem powierzchni górnej warstwy i zagęszczenie kruszywem, j) zawałowanie nawierzchni walcem stalowym. 2) Wykonawca realizuje roboty z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty. 3) Zastosowana mieszanka mineralno - asfaltowa musi spełniać normę: ,,PN-S-96025:2000 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania." 4) Technologia wykonania odnowy oznakowania poziomego: a) zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) mechaniczne (natryskowe) malowanie farbą akrylową rozpuszczalnikową szybkoschnącą przeznaczoną do wykonywania oznakowania dróg miejskich o nawierzchni asfaltowej, c) oznakowanie powinno charakteryzować się dobrą widocznością w dzień i w nocy dzięki zastosowaniu kulek szklanych, d) ochrona świeżo malowanych miejsc przed uszkodzeniem, e) wykonane poziome oznakowanie ulic powinno być zgodne z obowiązującą ,,Instrukcją o zagospodarowaniu dróg" oraz innymi aktualnymi przepisami, f) wykonywanie prac powinno odbywać się na suchej i oczyszczonej nawierzchni wolnej od kurzu, piasku i oleju, przygotowanie nawierzchni należy do obowiązków Wykonawcy, g) prace można wykonywać przy minimalnej temperaturze powietrza 5oC, maksymalnej wilgotności względnej powietrza 85% lub zgodnie z aprobatą techniczną zastosowanego materiału, h) niedopuszczalne jest malowanie jezdni podczas wyraźnego zawilgocenia powietrza lub podłoża tj. przy opadach atmosferycznych, w czasie występowania mgły lub rosy, i) wszelkie środki użyte przez Wykonawcę, w czasie realizacji umowy muszą posiadać niezbędne, wymagane prawem atesty, a pracownicy wykonujący zakres niniejszej umowy posiadać będą wymagane uprawnienia. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, szkody na mieniu oraz wobec osób trzecich powstałe w wyniku wykonywania obowiązków wynikających z umowy, a także z nienależytego ich wykonania. 3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zagospodarowania - we własnym zakresie i na własny koszt- wszelkiego urobku z robót ziemnych oraz robót rozbiórkowych nienadających się do ponownego wbudowania (Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu urobku). 4. Wykonawca realizuje roboty z materiałów własnych oraz z urządzeń własnych lub powierzonych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania jakości i ilości zastosowanych materiałów. 5. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w innych dokumentach Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy). Wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45233221-4 - Malowanie nawierzchi 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ, 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, 3) kosztorys ofertowy, 4) pełnomocnictwo: a) wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, b) zapis pkt 2 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, c) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: (1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, (2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, (3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 6) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiot udostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z zapisami SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ - projektowe postanowienia umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2024