Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
523z dziś
6685z ostatnich 7 dni
27068z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont nawierzchni drogi powiatowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont nawierzchni drogi powiatowej

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie
Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno
powiat: lipnowski
542872046, faks 542873249
zdp_lipno@poczta.onet.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Lipno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 542872046, faks 5428
Termin składania ofert: 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont nawierzchni drogi powiatowej
nr 2723C Czermno - Kukowo - Gorzeszyn - Huta
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zadania:
- skropienie oczyszczonej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,6 kg/m^2 - dług. 2300 m / pow.
11500,00 m^2;
- wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m^2 - dług. 2300m / pow. 11500,00 m^2;
- wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm - dług. 2300 m / pow. 11500,00 m^2;
- ścinka poboczy wykonana mechanicznie przez ścięcie miejsc zawyżonych szerokość 1,0 m grubość śred. 10 cm z zasypaniem, zagęszczeniem zagłębień oraz uzupełnieniem i wyrównaniem do spadku 6% oraz oczyszczenie jezdni po wykonanych pracach, załadowanie nadmiaru urobku na samochód samowyładowczy i odwiezienie na odkład na odległość do 10 km - ziemia do zagospodarowania przez Wykonawcę - dług. 2300 m / pow. 4600,00 m^2;
Lokalizacja robót: od km 12+371 do km 14+671

CPV: 45233142-6, 45233220-7

Dokument nr: 2023/BZP 00080702, ZDP-12.252.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4c57c86-a3b6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 5.1. Na podst. art. 61 ust. 1 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5.11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie.
1. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych:
Marcin Chowaniec, adres email: prawnik@marcinchowaniec.pl
nr kontaktowy tel. kom: 661 993 378
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego" oraz art. 104 i 107 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.) oraz na podstawie Art.6 ust. 1 lit. C RODO i Art. 6 ust.1, lit. E RODO - spełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie zgodnym
z przepisami określonymi w pkt.3.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub odwołania uprzednio udzielonej zgody.
6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Organem nadzorczym jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-20 10:00
Miejsce składania ofert: na Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-12.252.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zadania:
- skropienie oczyszczonej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,6 kg/m^2 - dług. 2300 m / pow.
11500,00 m^2;
- wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m^2 - dług. 2300m / pow. 11500,00 m^2;
- wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm - dług. 2300 m / pow. 11500,00 m^2;
- ścinka poboczy wykonana mechanicznie przez ścięcie miejsc zawyżonych szerokość 1,0 m grubość śred. 10 cm z zasypaniem, zagęszczeniem zagłębień oraz uzupełnieniem i wyrównaniem do spadku 6% oraz oczyszczenie jezdni po wykonanych pracach, załadowanie nadmiaru urobku na samochód samowyładowczy i odwiezienie na odkład na odległość do 10 km - ziemia do zagospodarowania przez Wykonawcę - dług. 2300 m / pow. 4600,00 m^2;
Lokalizacja robót: od km 12+371 do km 14+671
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nie odrzuconych ofert, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej SWZ. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę stanowiącą sumę punktów przyznanych ofercie przez komisję przetargową.
15.4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert sporządzoną zgodnie z przepisami ustawy i postanowieniami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość oferowanego okresu gwarancji na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ ;
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tj. kwotę min. 700.000,00 złotych.
- zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał min. 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał min. 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każda oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone ;
b) wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności min. 1 osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku Kierownika Budowy, posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. z art. 273 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
( j.t. Dz. U. z 2022 r. poz.1710) Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
załącznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. z art. 273 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa PZP),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
załacznik nr 3 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nie odrzuconych ofert, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej SWZ. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę stanowiącą sumę punktów przyznanych ofercie przez komisję przetargową.
15.4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert sporządzoną zgodnie z przepisami ustawy i postanowieniami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość oferowanego okresu gwarancji na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.