Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
673z dziś
6788z ostatnich 7 dni
25295z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Nozdrzcu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Nozdrzcu

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nozdrzec
Nozdrzec 224
36-245 Nozdrzec
powiat: brzozowski
134398020
przetargi@nozdrzec.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/722113
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nozdrzec
Wadium: 252 922,76 zł
Nr telefonu: 134398020
Termin składania ofert: 2023-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Krótki opis przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest bez zastosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2).

2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie wewnętrznego ,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Urzędzie Gminy Nozdrzec, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych" wprowadzonego Zarządzeniem Nr 140/2022 Wójta Gminy Nozdrzec z dnia 02.12.2022 roku.

3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie edycja Nr 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych wraz ze zmianami dostępne są na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/.

4. Przedmiotem zamówienia jest Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Nozdrzcu, która docelowo ma osiągnąć przepustowość 1400 m3/d do obsługi 11360 RLM (w szerszej perspektywie inwestycyjnej).

Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Nozdrzec jako zblokowanego obiektu inżynieryjnego obejmuje wykonanie elementów podstawowych oczyszczalni t. j.:
- stacji przyjmowania ścieków dowożonych,
- zbiornika uśredniającego ścieki dowożone,
- budynku mechanicznego podczyszczania ścieków;
- zbiornika pompowni ścieków surowych;
- budynku technicznego usuwania piasku i przygotowania sprężonego powietrza;
- dwóch reaktorów biologicznego oczyszczania ścieków 3A i 3B (zakres zamówienia obejmuje wykonanie konstrukcji żelbetowej obydwu reaktorów i studni pomiarowych; w chwili obecnej zakłada się wykonanie tylko jednego ciągu technologicznego, dlatego przedmiot zamówienia przewiduje uzbrojenie wyłącznie reaktora 3A; uzbrojenie reaktora 3B oraz studni pomiarowej Spo2 ścieków oczyszczonych dla tego reaktora planuje się wykonać dopiero w kolejnym etapie inwestycji)
- zbiornika magazynu osadu;
- budynku wielofunkcyjnego, w skład którego wchodzi część socjalno-sanitarna, techniczna, magazynowa, agregatornia, laboratorium, garaż dwustanowiskowy z pomieszczeniem warsztatowym, stacja odnawiania osadu i składowania osadu;
- budynku filtracji końcowej ścieków oczyszczonych,
- silosu wapna i zbiornika PIX,
- studni ujęcia wody dla oczyszczalni ścieków,
- studni wody technologicznej, studni pomiarowych, studni rozprężnej, studni kanalizacyjnych
a także:
- budowę podziemnego uzbrojenia terenu w postaci rurociągów, instalacji i okablowania technologicznego między obiektami;
- budowę rurociągu tłocznego ścieków surowych wraz z kablem sterowniczym oraz adaptację zaprojektowanej przepompowni ścieków;
- budowę kanalizacji odpływowej ścieków oczyszczonych i wód opadowych z wylotem do potoku Łubienka;
- ubezpieczenie dna i skarp na potoku Łubienka po wykonaniu wylotu;
- budowę ogrodzenia oczyszczalni ścieków wraz z bramą wjazdową;

Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie mikroniwelacji terenu oczyszczalni ścieków (nadsypanie terenu do rzędnej 244,40 m n.p.m.) wraz z wykonaniem dróg wewnętrznych i placów manewrowych oraz przebudowę drogi dojazdowej do projektowanej oczyszczalni ścieków.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej zgodnie z art. 6 pkt. 1) Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696), a w szczególności do:
- zapewnienia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynków;
- instalacji urządzeń lub zastosowania środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwią dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych;
- zapewnienia informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy;
- zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób;

5. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem zawiera się w Dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiarach robót.

6. Przekazana w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokumentacja projektowa nawiązuje do całości zamierzenia inwestycyjnego, którego częścią jest zakres prac objętych niniejszym postępowaniem. W dokumentach znajdują się wskazania co do zakresu prac, którego dotyczy przedmiot zamówienia.

7. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie odpowiedzialny za jego całokształt, a w tym za prawidłowy przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

8. Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca powinien złożyć ofertę obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym jego zakresie (tj. wykonanie wszystkich jego etapów).

Dokument nr: ID 722113, 2023/BZP 00079695

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.02.2023 r. o godz. 09:15, za pośrednictwem Platformy - poprzez ich odszyfrowanie, umożliwiające otwarcie plików z ofertami.

Specyfikacja:
W prowadzonym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami (w tym również składanie ofert) odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/722113

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA wniosków lub ofert: 2023-02-23 09:00
https://platformazakupowa.pl/transakcja/722113
Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy w terminie do dnia 23.02.2023 r., do godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 30 miesięcy od dnia zawarcia umowy na realizację zadania, z uwzględnieniem następujących terminów:
I. Etap - wykonanie w terminie do 15 miesięcy od daty zawarcia umowy;
II. Etap - wykonanie w terminie do 30 miesięcy od daty zawarcia umowy;
Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji.
Po zakończeniu każdego z etapów, a przed wypłatą wynagrodzenia, odbędzie się odbiór prac poparty protokołem odbioru robót, którego bezusterkowe zatwierdzenie przez Komisję odbioru oraz Inspektora nadzoru będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia:
- dla I etapu - w terminie nie późniejszym niż 15 miesięcy od daty zawarcia umowy;
- dla II etapu - w terminie nie późniejszym niż 30 miesięcy od zawarcia umowy;

Wymagania:
Informacje dla wykonawców dotyczące warunków zamówienia

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów rozdz. XII ust. 1 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:

A. W odniesieniu do Wykonawcy:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania, które obejmowało swym zakresem roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 12 000 000,00 zł brutto.

B. W odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w czasie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował zespołem osobowym w postaci:

a) Kierownika budowy posiadającego:
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
- minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. określonej branży;
b) Kierownika robót posiadającego:
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
- minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. określonej branży;
c) Kierownika robót posiadającego:
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
- minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. określonej branży;
d) Kierownika robót posiadającego:
- uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń;
- minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. określonej branży;

2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym w wezwaniu terminie podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:

A. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o braku porozumień mających na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami - zgodne z wzorem określonym w Zał. Nr 4.

B. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu:
a) Wykaz robót budowlanych - zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 5;
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 6;

3. W prowadzonym postępowaniu, Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych.

4. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą - zgodnie z przepisami rozdziału XVIII SWZ - kryteria:
1) Cena oferty - waga kryterium: 60 %
2) Okres gwarancji - waga kryterium: 40 %
Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
Wraz z ofertą należy złożyć:
A. Kosztorys ofertowy dla każdego z dwóch etapów;
B. Harmonogram czasowo - finansowy - Zał. Nr 10;
C. Potwierdzenie wniesienia wadium;
D. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 2;
E. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - Zał. Nr 3;
F. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy).
G. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Zał. Nr 8 (jeśli dotyczy);
H. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
4. Zamawiający wymaga wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie: 252 922,76 zł brutto.
Wypłata wynagrodzenia nastąpi zgodnie z warunkami wypłaty dofinansowania wskazanymi w Promesie tj. w dwóch transzach, po zakończeniu prac wydzielonych do realizacji dla I etapu oraz po zakończeniu realizacji całości inwestycji tj.:
- pierwsza transza w wysokości 50 % wartości zamówienia (z zastrzeżeniem, iż kwota dofinansowania dla I etapu nie może stanowić więcej niż 50 % kwoty całego dofinansowania);
- druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty wartości zamówienia (z zastrzeżeniem, iż kwota dofinansowania dla II etapu stanowić będzie pozostałą do zapłaty kwotę dofinansowania);
Zgodnie z warunkami Wstępnej Promesy - Zamawiający wypłaci środki stanowiące jego udział własny przed wypłatą dofinansowania.
7. Do Projektu umowy zostały wprowadzone zapisy wymagane regulaminem programu dofinansowania:
1) Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi we Wstępnej Promesie.
2) Umowa z Wykonawcą Inwestycji przewiduje zapewnienie finansowania przez Wykonawcę Inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Wnioskodawcy, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach wskazanych w dokumentacji, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji.
3) Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z wykonawcami - w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne - mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu.
Szczegółowe postanowienia w sprawie zamówienia publicznego zawiera Projekt umowy - Zał. Nr 7.

Uwagi:
Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia: 20.03.2023 r.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeśli środki przeznaczone na realizację inwestycji nie zostaną mu przyznane.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.