Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych i Administracji Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Plac Wolności 13
47-220 Kędzierzyn Koźle
powiat: kędzierzyńsko-kozielski
tel.: ( 77) 40 52 742, e-mail: zp@powiat.kedzierzyn-kozle.pl
zp@powiat.kedzierzyn-kozle.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Kędzierzyn Koźle
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: ( 77) 40 52 74
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wydział Zamówień Publicznych i Administracji Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu
47-220 Kędzierzyn Koźle
ul. Plac Wolności 13
zwraca się
z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na realizację zadania w zakresie: ,,Interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego".
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego.
2. Na przedmiot zamówienia składa się:
a. wykonanie robót, usług i dostaw związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
a. Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny) - Załącznik nr 1;
b. STWiOR - Załącznik nr 2;
c. Projekt umowy - Załącznik nr 3;
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
a. Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania oraz zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót.
b. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
c. Remonty i naprawę zniszczonej przez Wykonawcę podczas robót nawierzchni w ulicach i chodnikach.
d. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
e. Zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych, podczas realizacji zadania, odpadów oraz zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach do systemu BDO, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Powiat.
f. Wytworzone w wyników realizacji przedmiotu zamówienia odpady, należy przekazać do przetwarzania w ramach odzysku lub unieszkodliwienia. Wszystkie odpady, w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp., należy bez zbędnej zwłoki wywieźć, celem ich zagospodarowania. Magazynowanie odpadów w rejonie placu budowy, prowadzić tylko i wyłącznie w miejscu wskazanym przez Powiat, zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy i realizować w okresie nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia i nie dłuższym niż wynikający z przepisów prawa w tym zakresie, z dopełnieniem wymogów wynikających z rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla magazynowania odpadów (Dz.U z 2020 r. poz. 1742). Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Powiatowi karty przekazania potwierdzające przekazanie wytworzonych odpadów podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie zagospodarowania danego rodzaju odpadu, legitymującemu się stosownym zezwoleniem wraz z oświadczeniem podmiotu odbierającego odpady, że dopełnił wymogów wynikających z art. 10 lub art. 14 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. poz. 1592 ze zm.), tj. do dnia 5 marca 2020 r. złożył wniosek do właściwego organu o zmianę posiadanego zezwolenia.
g. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 699 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1973 ze zm.) jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga.
h. Transport i przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac.
i. Ubezpieczenie robót na czas trwania realizacji zadania.
j. Odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osób trzecich powstałe w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę.
k. Wszelkie koszty wynikające z wyżej podanego zakresu ponosi wykonawca robót.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na zarządzanej przez Zamawiającego sieci dróg, a w szczególności:
a. realizowania w terminach określonych przez Zamawiającego prac związanych z wykonywaniem, naprawą, wymianą oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
b. przechowywania w magazynie Wykonawcy i prowadzenia ewidencji odzyskanych, a nadających się do ponownego zabudowania znaków drogowych i elementów BRD przez okres trwania umowy;
c. przystępowanie do oględzin i rozpoczęcie usuwania wad i usterek w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na wykonane roboty (w tym materiały, dostarczone urządzenia i robociznę), usługi oraz montaż urządzeń:
a. 24 miesiące gwarancji - dla oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
7.
a. Termin realizacji pojedynczego zlecenia interwencyjnego dot. oznakowania pionowego oraz elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - do 32 h od daty przyjęcia zlecenia.
8. Oznakowanie pionowe należy wykonać zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 września 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2311 ze zm.).

Dokument nr: ZP.272.2.5.2023

Składanie ofert:
Oferty należy przesłać w terminie do 10.02.2023 roku w następujących formach:
Forma oferty, oświadczeń i dokumentów
- należy wypełnić formularz oferty i oświadczenia, wydrukować, podpisać dokumenty przez uprawnionego
przedstawiciela, kopie dokumentów oznaczyć ,,za zgodność z oryginałem" podpisać dokumenty przez
uprawnionego przedstawiciela następnie zeskanować i skan w formie pliku PDF przesłać na adres poczty
elektronicznej e-mail: zp@powiat.kedzierzyn-kozle.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przed podpisaniem umowy od Wykonawcy przedstawienia oryginału
złożonych dokumentów.
lub
- formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznych) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty wymagane przez
Zamawiającego lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, jeżeli zostały wystawione
przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Wykonawca przesyła formularz oferty, oświadczenia i dokumenty w ww. formie na adres poczty elektronicznej
e-mail: zp@powiat.kedzierzyn-kozle.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 29.12.2023 r.

Wymagania:
II. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty jakie należy złożyć wraz z ofertą.
1. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
2. Dokumenty i oświadczenia:
a. Formularz ofertowy (Oferta) - Druk nr 1;
b. Pełnomocnictwa złożone w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii do reprezentowania Wykonawcy -
jeżeli dotyczy.
III. Opis sposobu obliczenia ceny.
1.
Cena oferty jest ceną RYCZAŁTOWĄ brutto wynikającą z sumy iloczynu cen jednostkowych (zł brutto) podanych
w formularzu cenowym przez krotności interwencyjnego utrzymania oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa
ruchu (szt/mb) (bez względu na sposób jej obliczenia) przeniesioną do formularza oferty, za całość robót i usług
zawierającą wszystkie koszty wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (robociznę, koszty zużytych
materiałów, sprzętu oraz koszty należnego podatku od towarów i usług VAT itp.).
2.
Cena oferty przez cały okres realizacji zamówienia nie będzie podlegała zmianom ani korektom, chyba że potrzeba
zmiany lub korekty wynikała będzie obowiązkowo ze zmiany przepisów prawa Wykonawca pokryje wszelkie koszty
związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3.
W formularzu oferty Wykonawca poda całkowitą wartość ryczałtową brutto wykonania robót i usług. Formularz
cenowy stanowi integralną część formularza oferty.
4.
Oferowaną cenę w postaci ceny ryczałtowanej za całość robót i usług należy wyliczyć w oparciu o przedmiar
i STWiOR, opis przedmiotu zamówienia, doświadczenie i wiedzę Wykonawcy, koszty związane z obowiązującymi
przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT
5.
6.
Podana w formularzu oferty wartość brutto zamówienia będzie stanowić podstawę do porównania przez
Zamawiającego wyłącznie w celu wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy.
Rozliczenie zadania następować będzie po każdym wykonaniu zlecenia jako iloczyn ceny jednostkowej podanej
w formularzu cenowym i rzeczywiście wykonanych prac (szt/mb).
IV. Opis sposobu przygotowania oferty.
1.
Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada
lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną
odrzucone. Ofertę sporządza się w języku polskim.
2. Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych i wariantowych.
3. Oferta powinna obejmować całość zamówienia i oferować tylko jedną cenę ostateczną. Oferty nie zawierające
pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zaproszenia.
4. Oferta winna zawierać dane teleadresowe Wykonawcy oraz zostać podpisana przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy.
5.
W przypadku kiedy formularz oferty zostanie podpisany przez osobę, dla której umocowanie do podpisania oferty
nie wynika z aktu rejestrowego Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do
złożenia w oryginale pełnomocnictwo Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę. W przypadku przedkładania kopii
pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.
6. Oferta pod rygorem odrzucenia winna być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego,
bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań z uwzględnieniem zadawanych przez Wykonawców pytań i udzielonych
przez Zamawiającego odpowiedzi. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej
kompletność i zgodność z wymaganiami tegoż zapytania. W przypadku stosowania własnych druków muszą one
zawierać wszystkie elementy i opisy zawarte w załączonych wzorach.
7. Wykonawca załączy do oferty:
a. Formularz ofertowy - Druk nr 1
b. Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczą.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców, którzy nie złożyli w określonym terminie
wymaganych dokumentów lub złożone dokumenty zawierają błędy do ich złożenia w określonym terminie.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przed podpisaniem umowy od Wykonawcy przedstawienia
oryginału dokumentów złożonych wraz z ofertą.
10. Wykonawcy związani są złożonymi ofertami w terminie 30 dni od daty złożenia oferty.
a. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
b. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą
określonego w dokumentach zamówienia, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwróci się
jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu
o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
c. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 10 ppkt. b, wymaga złożenia przez Wykonawcę
pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
d. Brak zgody Wykonawcy na przedłużenie okresu związania z ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty
Wykonawcy.
11. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem Oferty.
12. Zmiany lub wycofanie oferty. Skuteczność zmian lub wycofanie złożonej oferty:
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie
złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert.
- Zmiana złożonej oferty. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu
i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
- Wycofanie złożonej oferty. Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego
powiadomienia podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i
według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Do oświadczenia musi być dołączony dokument, z
którego jasno wynika, kto jest uprawniony do reprezentowania firmy Wykonawcy, a tym samym do
wycofania złożonej oferty.
a. Kryteria oraz sposób oceny ofert.
Nr
1
Nazwa kryterium
Cena
Waga
1
1. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1 Kryterium - Cena
P c = (C min / C p ) x 100 x waga
gdzie:
P c - liczba punktów za kryterium ,,Cena"
C min - cena brutto najniższa spośród ofert,
C p - cena brutto oferty rozpatrywanej,
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
- zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
- nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
3. Przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę kwota brutto.
4. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
5. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów wynosi 100.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w odniesieniu
do podanych kryteriów.
7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane kryteria wyboru.
Oferty przesłane w innej formie niż opisane powyżej nie będą rozpatrywane.
c. Zasady odrzucania ofert.
1.
Oferta niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami niniejszego zaproszenia lub niezawierające
pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (wszystkich pozycji zgodnych z opisem) zostanie odrzucona jako
niezgodna
z warunkami zaproszenia do złożenia oferty.
2. Zamawiający odrzuci oferty, które nie będą zawierały formularza oferty.
3. Zamawiający odrzuci oferty, które zostały złożone z naruszeniem postanowień Kodeksu Cywilnego lub Kodeksu
Spółek Handlowych albo innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa regulujących zasady reprezentacji
podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.
4. Zamawiający odrzuci oferty, których złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
5. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy, który prowadzi z Zamawiającym spór przed sądem lub arbitrażem
w sprawie dotyczącej wykonania zobowiązań lub w stosunku do Wykonawcy orzeczono o odszkodowaniu na rzecz
Zamawiającego.
6. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów, oświadczeń o których mowa w niniejszym zaproszeniu lub innych
dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (poza formularzem oferty), a także jeżeli
oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego
wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień
w terminie przez siebie wskazanym.
7. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie odrzuceniem oferty
Wykonawcy.
8. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku odrzucenia oferty.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty z przyczyn formalnych w kolejnych postępowaniach tych
Wykonawców, którzy złożą oświadczenia lub podadzą informacje niezgodne ze stanem faktycznym.
10. Przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania skutkować
będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z prowadzonego postępowania, niezależnie od innych skutków
przewidzianych prawem.
d. Poprawianie omyłek
1. Zamawiający - powiadamiając o tym Wykonawcę - poprawi w ofercie Wykonawcy:
a. oczywiste omyłki pisarskie,
b. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c. inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wyrażenia pisemnej zgody na dokonanie takiego poprawienia oferty.
3. Brak odpowiedzi ze strony Wykonawcy na dokonaną poprawkę w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia przez
Zamawiającego będzie traktowane jako niewyrażenie zgody na poprawienie omyłki i skutkować będzie odrzuceniem
jego oferty.
e. Dodatkowe informacje.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia
w każdym czasie bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego w takim przypadku
żadne roszczenie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji i/lub dogrywki z Wykonawcą/Wykonawcami.
3. O terminie negocjacji i/lub dogrywki Zamawiający powiadomi Wykonawcę/Wykonawców z odpowiednim
wyprzedzeniem.
4. Zamawiający w przypadku, o którym mowa w ust. 2 udzieli zamówienia wykonawcy, który przedstawił
najkorzystniejsze warunki realizacji przedmiotu zamówienia podczas przeprowadzonych negocjacji/ i lub dogrywki.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków postępowania.
6. Z dniem zawarcia (podpisania) umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłoży
do umowy opłacony dokument ubezpieczenia OC prowadzonej działalności gospodarczej, w tym: za ewentualne
szkody oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników Wykonawcy, innych osób, z pomocą
których wykonawca wykonuje przedmiot umowy oraz osób trzecich w tym także wynikające z ruchu pojazdów
mechanicznych powstałe w trakcie realizacji zawartej umowy, ważne co najmniej przez cały okres realizacji
zamówienia na wartość kwoty ubezpieczenia nie mniejszą niż cena złożonej oferty [PLN] lub równoważne
ubezpieczenie kontraktu.

Kontakt:
Osoba do kontaktu w zakresie:
Piotr Kmieć - Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych i Administracji, tel.: ( 77) 40 52 742,
e-mail: zp@powiat.kedzierzyn-kozle.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.