Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o
ul. Topolowa 6
62-090 Bytkowo
powiat: poznański
618145743, faks 618145838
przetargi@puk.com.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/724016
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Bytkowo
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 618145743, faks 6181
Termin składania ofert: 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: ,,Sieć wodociągowa Ul. Tarnowska Kobylniki"
Projekt obejmuje montaż sieci wodociągowej z rur PE 100 PN 10 dn. 110 o długości około 197 m, montaż hydrantów nadziemnych dn. 80 oraz połączenie istniejących przyłączy wodociągo-wych dn. 32 i dn. 40 z nowymi wcinkami wykonanymi na sieci. Szczegółowy zakres robót okre-ślony jest w załącznikach graficznych numer 9, 10 i 11 do SWZ
Projekt realizowany w ramach projektu ,,Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica" ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwo-ju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zadanie nr 2: ,,Sieć wodociągowa Ul. Wiśniowa Kobylniki"
W ramach niniejszego zadania należy wykonać sieć wodociągową z rur PE 100 PN 10 dn. 110 o długości około 820 m w tym wykonanie przejścia metodą bezwykopową pod drogą o długości około 9 m, montaż hydrantów nadziemnych dn. 80 oraz połączenie istniejących przyłączy wodociągowych dn. 32 z nowymi wcinkami wykonanymi na sieci. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 12, 12a, 13 i 14 do SWZ.
Projekt realizowany w ramach projektu ,,Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica" ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zadanie nr 1: ,,Przyłącza kanalizacyjne Przybroda Ul. Szańcowa"
Projekt obejmuje montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości około 84,0 m z rur PVC-U SN8 wraz z studniami rewizyjnymi dn. 1000. Montaż przyłączy kanalizacji sani-tarnej grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 dn. 160. Montaż przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 PN 10 SDR 17 dn. 75 o długości około 127 m. Montaż łącznie z uruchomieniem 1 kpl. przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 15, 16, 17 do SWZ.
Projekt realizowany w ramach projektu ,,Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica" ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zadanie nr 2: ,,Przyłącza kanalizacyjne Przybroda Ul. Mrowińska"
Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z studniami rewizyjnymi dn 600 i dn 315. Przyłącza dn. 200 o długości około 138 m z rur PVC-U SN8 oraz dn. 160 o długości około 29 m. W ramach projektu wykonać należy również kanalizację sanitarną tłoczną z rur PE 100 PN 10 SDR 17 wraz z uzbrojeniem dn. 63 o długości około 7 m oraz dn. 75 o długości około 5 m. Montaż łącznie z uruchomieniem 2 kpl. przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 18, 19, 20 do SWZ. Projekt realizowany w ramach projektu ,,Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica" ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwo-ju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zadanie nr 3: ,,Przebudowa kanalizacji sanitarnej Żydowo Ul. Przecławska"
Przedmiotem zamówienia jest:
opracowanie dokumentacji projektowej
wykonanie robót budowlanych
wraz z niezbędnym uzbrojeniem w miejscowości Żydowo rejon ulicy Przecławskiej (dz. nr 24/8), gmina Rokietnica. Rurociągi grawitacyjnej PVC 200 mm mają długość około 107 m oraz studnie rewizyjno-włączeniowe fi 1000, wykonać należy również przyłącza kanalizacyjne.
a) Etap projektowania:
Zamawiający informuje, że sieć została zaprojektowana i uzyskano niezbędne dokumenty. Za-mawiający przekaże Wykonawcy uzyskane decyzje, pozwolenia i zgody w tj.:
- Ostateczną decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego wydaną przez Wójta Gminy Ro-kietnica;
- Protokół z narady koordynacyjnej dotyczącej usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu przeprowadzonej przez Starostę Poznańskiego sposobem elektronicznym wydany przez Starostę Szamotulskiego;
- Decyzja na lokalizację w pasie drogowym urządzenia lub budowli niezwiązanej z infrastruktu-rą drogową;
- Opinia konserwatorska zabytków wydana przez Powiatowego Konserwator Zabytków;
- Warunki techniczne podłączenie do sieci kanalizacji sanitarnej wydane przez Przedsiębior-stwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.;
Powyższe dokumenty zostały dołączone do niniejszego postępowania.
Ponadto Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą przekaże:
- Mapę projektową w wersji DWG lub DXF wraz z wstępnymi profilami podłużnymi (profile należy przeanalizować i zmiany uzgodnić z Zamawiającym);
Zadaniem Wykonawcy jest:
- Opracowanie opisu technicznego do projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Mini-stra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, obwieszczenie dnia z dnia 12 lipca 2022 r.;
- Złożenie projektów budowlanych i przekazanie Zamawiającemu w ilości 4 egz. (w egzempla-rzu nr 1 należy umieścić oryginały w/w decyzji i zgód otrzymanych od Zamawiającego w dniu podpisania umowy)
- Uzyskanie uzgodnienia branżowego projektu budowlanego w PUK Bytkowo;
- Uzyskanie pozwolenia na budowę (po zaakceptowaniu dokumentacji projektowej przez Za-mawiającego) w Starostwie Powiatowym w Poznaniu;
- Przygotowanie oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością oraz wniosku o po-zwolenie na budowę (opłatę za pozwolenie na budowę ponosi Wykonawca)
- przygotowanie kosztorysów ofertowych oraz przedmiarów robót w 3 egz.
Zamawiający informuje, że pozwolenie na budowę do odpowiednich urzędów złoży osobiście bez udzielania pełnomocnictwa.
b) Etap wykonawstwa:
- Uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, zajęcie terenu zgodnie z wymaganiami zarząd-ców i właścicieli;
- Zapewnienie zaplecza budowy wraz z dostawą niezbędnych mediów, składowaniem materia-łów i urobku;
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami na budowę;
- Wykonanie prób szczelności kanałów, odbiory,
- Przywrócenie otoczenia do stanu pierwotnego po realizacji - odtworzenie nawierzchni, ziele-ni i innych elementów, które zostały rozebrane bądź uszkodzone w trakcie realizacji.
Parametry sieci podane w PFU, takie jak średnica kanału i średnice przyłączy wynikają z wa-runków technicznych. Długości sieci w ulicach dojazdowych oszacowano na podstawie mapy zasadniczej.
Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 21, 22 do SWZ.
Projekt realizowany w ramach projektu ,,Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica" ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zadanie nr 1: ,,Wyposażenie budynku SUW w Żydowie"
Zadanie przewiduje dostawę agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym z dopuszczeniem do poruszania się w ruchu drogowym, z automatycznym rozruchem o mocy znamionowej 125kVA , montaż rozdzielnicy wyposażonej w układ samoczynnego załączania rezerwy SZR 250A sterowanego sterownikiem agregatu prądotwórczego.
Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 23, 24, 25 do SWZ.
w ramach projektu ,,Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica" ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

CPV: 45231300-8, 65111000-4,45232430-5, 45232410-9,71322200-3, 31122000-7, 71314100-3

Dokument nr: 2023/BZP 00080635, ZP.271.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować zgodnie z pkt 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
Komunikacja poprzez ,,Wyślij wiadomość" umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
W przypadku większych plików zaleca się skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dostępnej na platformazakupowa.pl.
Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. (dalej Administrator);
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@puk.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/724016
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-20 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.