Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi gminnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mieroszów
Plac Niepodległości
58-350 Mieroszów
powiat: wałbrzyski
zamowienia@mieroszow.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Mieroszów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi gminnej nr 116297 D Ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - I Etap - IV postępowanie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na odcinku od Ul. Kopernika - Odcinek w km 0+000 - 0+515,30 (dla odcinka oznaczonego w dokumentacji projektowej jako odcinek A)
Przebudowa Ul. Powstańców w km 0+000 - 0+515,30 (odcinek A), w ramach której projektuje się wykonanie nowej nawierzchni drogi o szerokości 5,0m. Projektuje się przebudowę chodnika na tym odcinku z kostki betonowej o szerokości min. 2,0m.
Parametry techniczne i geometryczne przyjęto dla klasy drogi L zgodnie z założeniami projektowymi oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego:
- klasa drogi L
- prędkość projektowa 30km/h
- kategoria ruchu - KR-2
- nawierzchnia jezdni o konstrukcji z betonu asfaltowego
- przekrój uliczny - obustronne krawężniki granitowe wystające o świetle 10cm, spadek nawierzchni do ścieku z odzyskanej kostki granitowej zlokalizowanego przy krawężniku.
- szerokość jezdni - 5,0m
- odwodnienie do nowej, zaprojektowanej kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wodę opadową z nawierzchni dróg i chodników do rzeki Ścinawka.
- budowa kanalizacji sanitarnej z budową przepompowni oraz przejściem kanałem tłocznym pod
rzeką Ścinawką oraz wpięcie do studni w drodze krajowej nr 35. Podłączenie kanalizacji sanitarnej z Ul. Kopernika.
- budowa sieci wodociągowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i montaż tablic informacyjnych w związku z dofinansowaniem zadania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Tablicę należy wykonać zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy zakres robót wynika z przedmiaru robót i dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna, uzgodnienia) stanowiącej załącznik do SWZ.
Zamawiający zamieszcza projekt budowlany uwzględniający szerszy zakres, jednak przedmiotem zamówienia jest odcinek A w km 0+000 - 0+515,30 dla przebudowy drogi oraz podłączenie kanalizacji sanitarnej w Ul. Kopernika.
Płatność za wykonanie zamówienia zostanie dokonana w formie 4 płatności zgodnie z zapisami wzoru umowy.
Zamawiający informuje, iż jeśli w dokumentacji projektowej jeśli użyto znaków towarowych, patentów, lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza produkty równoważne, jeśli spełniają opisane w dokumentacji projektowej parametry techniczne.

CPV: 45233140-2, 45231300-8

Dokument nr: 2023/BZP 00080863, BZ.271.01.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami swz

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-20 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.01.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na odcinku od ul. Kopernika - Odcinek w km 0+000 - 0+515,30 (dla odcinka oznaczonego w dokumentacji projektowej jako odcinek A)
Przebudowa ul. Powstańców w km 0+000 - 0+515,30 (odcinek A), w ramach której projektuje się wykonanie nowej nawierzchni drogi o szerokości 5,0m. Projektuje się przebudowę chodnika na tym odcinku z kostki betonowej o szerokości min. 2,0m.
Parametry techniczne i geometryczne przyjęto dla klasy drogi L zgodnie z założeniami projektowymi oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego:
- klasa drogi L
- prędkość projektowa 30km/h
- kategoria ruchu - KR-2
- nawierzchnia jezdni o konstrukcji z betonu asfaltowego
- przekrój uliczny - obustronne krawężniki granitowe wystające o świetle 10cm, spadek nawierzchni do ścieku z odzyskanej kostki granitowej zlokalizowanego przy krawężniku.
- szerokość jezdni - 5,0m
- odwodnienie do nowej, zaprojektowanej kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wodę opadową z nawierzchni dróg i chodników do rzeki Ścinawka.
- budowa kanalizacji sanitarnej z budową przepompowni oraz przejściem kanałem tłocznym pod
rzeką Ścinawką oraz wpięcie do studni w drodze krajowej nr 35. Podłączenie kanalizacji sanitarnej z ul. Kopernika.
- budowa sieci wodociągowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i montaż tablic informacyjnych w związku z dofinansowaniem zadania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Tablicę należy wykonać zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy zakres robót wynika z przedmiaru robót i dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna, uzgodnienia) stanowiącej załącznik do SWZ.
Zamawiający zamieszcza projekt budowlany uwzględniający szerszy zakres, jednak przedmiotem zamówienia jest odcinek A w km 0+000 - 0+515,30 dla przebudowy drogi oraz podłączenie kanalizacji sanitarnej w ul. Kopernika.
Płatność za wykonanie zamówienia zostanie dokonana w formie 4 płatności zgodnie z zapisami wzoru umowy.
Zamawiający informuje, iż jeśli w dokumentacji projektowej jeśli użyto znaków towarowych, patentów, lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza produkty równoważne, jeśli spełniają opisane w dokumentacji projektowej parametry techniczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryterium - 100% cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości min. 1.500.000,00 zł.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, informację potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w ww. wysokości, wydanej nie wcześniej niż na 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 roboty budowlane, których każda polegała na wykonaniu budowy/przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 400 m wraz z wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający samodzielnie
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
i) co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 r. poz. 831) uprawniające do sprawowania funkcji kierownika budowy przy realizacji zamówienia lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
ii) co najmniej 1 osobą (kierownikiem robót) posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1333) i Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
iii) co najmniej 1 osobą (kierownikiem robót) posiadającą:
kierownikiem robót w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
- posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub im odpowiadające uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dopuszcza się łączne spełnianie warunku przez wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający zasoby samodzielnie lub wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ
3) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 pzp; art. 108 ust. 1 pkt 4 pzp- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6) zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją nt. ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 6 do SWZ;
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami swz
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryterium - 100% cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-21

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.