Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w formule zaprojektuj i wybuduj

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w formule zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Reguły
powiat: pruszkowski
22 350 91 91
sekretariat@michalowice.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Reguły
Wadium: 60.000,00 zł
Nr telefonu: 22 350 91 91
Termin składania ofert: 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach w formule zaprojektuj i wybuduj - III"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach, gmina Michałowice w formule ,,Zaprojektuj i wybuduj".
2. Zamierzenie inwestycyjne zlokalizowane zostanie na terenie dz. ew. nr 628/4 obr. Reguły.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie ,,Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) Budowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach" autorstwa mgr inż. arch. Leszka Pierzchlińskiego z uwzględnieniem punktu nr 5 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia podzielony zostanie na następujące dwa Etapy:
1) Etap I a - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Regułach (COM),
2) Etap I b - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) Etap II a - wykonanie robót budowlanych - budowa COM w Regułach oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej
4) Etap II b - uzyskaniem ostatecznego zezwolenia na użytkowanie obiektu.
5. W ramach Etapu I a Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Regułach (COM) tj.:
1) projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno - budowlanego oraz projektu technicznego),
2) operatu wodno-prawnego na przebudowę sieci drenarskiej,
3) projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia (uwzględniający sprzęt do rehabilitacji, łóżka dla osób niepełnosprawnych),
4) przedmiaru robót,
5) kosztorysów inwestorskich,
6) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
7) wszystkich niezbędnych decyzji oraz uzgodnieniami właściwych dla tego etapu tj. min. uzyskaniem zgody na zjazd, uzyskaniem zgody Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie na przebudowę sieci drenarskiej, brakujących warunków na przyłączenie mediów w tym na odprowadzanie wód deszczowych, wykonanie badań geotechnicznych, przygotowaniem wniosku wraz z załącznikami w sprawie wyłączenia gruntów z produkcji rolnej.
6. W ramach Etapu I b - wystąpienie i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz Zamawiającego.
7. W ramach Etapu II a Wykonawca zobowiązany będzie do wybudowania COM według opracowanej przez siebie i przejętej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
8. W ramach Etapu II b wystąpienie i uzyskanie ostatecznego zezwolenia na użytkowanie obiektu na rzecz Zamawiającego.
9. Budynek Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego należy zaprojektować i wybudować w technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym Budowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach
(stanowiący załącznik do SWZ) sporządzonym przez Pana Leszka Pierzchlińskiego. Dopuszcza się zmianę technologii budynku o czym mowa w pkt. 10
10. Dopuszcza się zmianę technologii w jakiej należy zaprojektować i wybudować Budynek Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego na technologię tradycyjną murowaną.
11. Budynek przewidziano dla 20 uczestników: 14 osób na pobyt dzienny i 6 osób na pobyt całodobowy.
12. Budynek będzie składał się z części:
1) wspólnej dla uczestników w ramach pobytu całodobowego lub dziennego, którą tworzą w szczególności zespół pomieszczeń kuchennych z częścią jadalnianą, salą rekreacyjną, salą zajęć ruchowych, pomieszczeniami pomocniczymi tj. pralnie, szatnie, łazienki, toalety, pomieszczenia dla personelu, pokój medyczny (zabiegowy), gabinet psychologa i logopedy,
2) mieszkalnej dla uczestników w ramach pobytu całodobowego - 4 pokoje jednoosobowe z łazienkami, jeden pokój dwuosobowy z łazienką.
13. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również projekt i zrealizuje zagospodarowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia na którym będzie posadowiony budynek, w którym uwzględni m.in.: drogę pożarową, utwardzone dojścia i dojazdy, miejsca postojowe, oświetlenie zewnętrzne, nasadzenia zieleni, ławki, stojaki na rowery i kosze na śmieci.
14. Wszystkie pomieszczenia w budynku COM, jak też jego otoczenie muszą być przystosowane do poruszania się osób o rożnym stopniu niepełnosprawności, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
15. Wszystkie pomieszczenia COM muszą zostać wyposażone w system monitorująco-alarmujący i przyzywowy, zapewniający poczucie bezpieczeństwa mieszkańcom oraz systemy wspierające komunikowanie się poprzez wykorzystanie usługi zdalnego dostępu online do usługi tłumacz przez strony internetowe i aplikacji oraz zapewnienie komunikacji za pomocą technologii AAC.
16. Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
17. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu Przedmiot zamówienia zarówno w postaci tradycyjnych opracowań papierowych:
1) projekt budowlany - 3 egzemplarze,
2) kosztorysy, przedmiary i STWiORB - 2 egz.,
3) jak również w postaci elektronicznej w 1 egz.,
(w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej - możliwość odczytu plików ath, dwg) na płycie CD lub innym uzgodnionym z Zamawiającym nośniku (opis płyty powinien być trwały i zawierać tytuł projektu i dane jego autora). Wersja papierowa musi dokładnie odpowiadać wersji elektronicznej na co projektant złoży stosowne oświadczenie.

CPV: 45000000-7, 71220000-6,45112700-2,65000000-3,45200000-9,45400000-1,45450000-6, 45112710-5

Dokument nr: 2023/BZP 00080410, ZP.271.1.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 15:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cbe0096-a3b6-11ed-9236-36fed59ea7dd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
4) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415):
a) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodów,
pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w ogólnodostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca sporządzanie dokumentów elektronicznych w
formacie .pdf.
b) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
2) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
3) W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie
PAdES,
b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego
wewnętrznego w formacie XAdES,
c) w przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnętrznym, należy pamiętać, aby
przekazać zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnętrznego.
4) Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem zaufanym możliwe jest w serwisie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyć oświadczenia lub dokumenty
podpisem zaufanym należy posiadać profil zaufany ePUAP.
Szczegóły dotyczące zakładania profilu zaufanego znajdują się na stronie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany.
W przypadku dokumentów elektronicznych sporządzonych w formacie .pdf możliwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w
formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf.
5) Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu
osobistego: ,,e-dowodu" oraz specjalistycznego czytnika. Szczegóły dotyczące podpisu osobistego oraz e-dowodu znajdują się w
serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO dotyczący zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający informuje, że:
Urząd Gminy Michałowice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,Ogólne Rozporządzenie" lub ,,RODO"), mają charakter danych osobowych
W świetle powyższego Wójt Gminy informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest GMINA MICHAŁOWICE 05-816 Michałowice, Reguły Ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email: daneosobowe@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Urzędu Gminy jako zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Urząd Gminy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia swoich danych, co wynika z rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień
publicznych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18
ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Zasada
jawności, o której mowa w art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z
wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (danych szczególnej kategorii), zebranych w toku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego. Więcej informacji dostępnych jest w Rozdz. XXVI SWZ ,,Klauzula informacyjna RODO"

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-20 14:30
Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 490 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach, gmina Michałowice w formule ,,Zaprojektuj i wybuduj".
2. Zamierzenie inwestycyjne zlokalizowane zostanie na terenie dz. ew. nr 628/4 obr. Reguły.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie ,,Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) Budowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach" autorstwa mgr inż. arch. Leszka Pierzchlińskiego z uwzględnieniem punktu nr 5 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia podzielony zostanie na następujące dwa Etapy:
1) Etap I a - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Regułach (COM),
2) Etap I b - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) Etap II a - wykonanie robót budowlanych - budowa COM w Regułach oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej
4) Etap II b - uzyskaniem ostatecznego zezwolenia na użytkowanie obiektu.
5. W ramach Etapu I a Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Regułach (COM) tj.:
1) projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno - budowlanego oraz projektu technicznego),
2) operatu wodno-prawnego na przebudowę sieci drenarskiej,
3) projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia (uwzględniający sprzęt do rehabilitacji, łóżka dla osób niepełnosprawnych),
4) przedmiaru robót,
5) kosztorysów inwestorskich,
6) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
7) wszystkich niezbędnych decyzji oraz uzgodnieniami właściwych dla tego etapu tj. min. uzyskaniem zgody na zjazd, uzyskaniem zgody Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie na przebudowę sieci drenarskiej, brakujących warunków na przyłączenie mediów w tym na odprowadzanie wód deszczowych, wykonanie badań geotechnicznych, przygotowaniem wniosku wraz z załącznikami w sprawie wyłączenia gruntów z produkcji rolnej.
6. W ramach Etapu I b - wystąpienie i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz Zamawiającego.
7. W ramach Etapu II a Wykonawca zobowiązany będzie do wybudowania COM według opracowanej przez siebie i przejętej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
8. W ramach Etapu II b wystąpienie i uzyskanie ostatecznego zezwolenia na użytkowanie obiektu na rzecz Zamawiającego.
9. Budynek Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego należy zaprojektować i wybudować w technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym Budowy Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach
(stanowiący załącznik do SWZ) sporządzonym przez Pana Leszka Pierzchlińskiego. Dopuszcza się zmianę technologii budynku o czym mowa w pkt. 10
10. Dopuszcza się zmianę technologii w jakiej należy zaprojektować i wybudować Budynek Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego na technologię tradycyjną murowaną.
11. Budynek przewidziano dla 20 uczestników: 14 osób na pobyt dzienny i 6 osób na pobyt całodobowy.
12. Budynek będzie składał się z części:
1) wspólnej dla uczestników w ramach pobytu całodobowego lub dziennego, którą tworzą w szczególności zespół pomieszczeń kuchennych z częścią jadalnianą, salą rekreacyjną, salą zajęć ruchowych, pomieszczeniami pomocniczymi tj. pralnie, szatnie, łazienki, toalety, pomieszczenia dla personelu, pokój medyczny (zabiegowy), gabinet psychologa i logopedy,
2) mieszkalnej dla uczestników w ramach pobytu całodobowego - 4 pokoje jednoosobowe z łazienkami, jeden pokój dwuosobowy z łazienką.
13. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również projekt i zrealizuje zagospodarowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia na którym będzie posadowiony budynek, w którym uwzględni m.in.: drogę pożarową, utwardzone dojścia i dojazdy, miejsca postojowe, oświetlenie zewnętrzne, nasadzenia zieleni, ławki, stojaki na rowery i kosze na śmieci.
14. Wszystkie pomieszczenia w budynku COM, jak też jego otoczenie muszą być przystosowane do poruszania się osób o rożnym stopniu niepełnosprawności, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
15. Wszystkie pomieszczenia COM muszą zostać wyposażone w system monitorująco-alarmujący i przyzywowy, zapewniający poczucie bezpieczeństwa mieszkańcom oraz systemy wspierające komunikowanie się poprzez wykorzystanie usługi zdalnego dostępu online do usługi tłumacz przez strony internetowe i aplikacji oraz zapewnienie komunikacji za pomocą technologii AAC.
16. Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
17. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu Przedmiot zamówienia zarówno w postaci tradycyjnych opracowań papierowych:
1) projekt budowlany - 3 egzemplarze,
2) kosztorysy, przedmiary i STWiORB - 2 egz.,
3) jak również w postaci elektronicznej w 1 egz.,
(w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej - możliwość odczytu plików ath, dwg) na płycie CD lub innym uzgodnionym z Zamawiającym nośniku (opis płyty powinien być trwały i zawierać tytuł projektu i dane jego autora). Wersja papierowa musi dokładnie odpowiadać wersji elektronicznej na co projektant złoży stosowne oświadczenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 490 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia podstawowego, na poniższych warunkach:
1) stanowić będą nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego;
2) udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych;
3) ostateczne warunki zamówienia zostaną sprecyzowane w treści umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji między Zamawiającym i Wykonawcą;
4) zakres i wysokość kar zostanie uwzględniony odpowiednio do wartości i zakresu i wartości zamówienia podobnego;
5) udzielenie zamówienia jest wyłącznym prawem Zamawiającego a nieudzielenie takiego zamówienia nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawca powinien wykazać, że posiada:
a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 2 000 000,00 zł,
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 4.000.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 4.000.000,00 zł.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Część projektowa:
a) doświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
- min. dwie pełno branżowe dokumentacje projektowe, dotyczące budowy obiektu użyteczności publicznej
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców
b) dysponowania osobami:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego w odpowiedniej specjalności:
1) min. 1 osobę Projektanta posiadającą:
- uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej,
- doświadczenie przy projektowaniu budynków użyteczności publicznej,
2) min. 1 osobę Projektanta posiadającą:
- uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- doświadczenie przy projektowaniu budynków użyteczności publicznej.
3) min. 1 osobę Projektanta posiadającą:
- uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- doświadczenie przy projektowaniu budynków użyteczności publicznej,
4) min. 1 osobę Projektanta posiadającą
- uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektronicznych
- doświadczenie przy projektowaniu budynków użyteczności publicznej,
5) min. 1 osobę Projektanta posiadającą
- uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej
- doświadczenie przy projektowaniu budynków użyteczności publicznej,
6) min. 1 osobę Projektanta posiadającą:
- uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
- posiadający doświadczenie w projektowaniu budynków użyteczności publicznej;
Za doświadczenie przy projektowaniu budynków użyteczności publicznej należy uznać, że dana osoba w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, opracowała należycie min. dwie pełno branżowe dokumentacje projektowe, dotyczące budowy obiektu użyteczności publicznej.
Część budowlana:
c) doświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
co najmniej 2 roboty polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 2000 m3 każda,
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
Informacje dodatkowe:
Przez pojęcie ,,Budowa" Zamawiający rozumie definicję wynikającą z Art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj.:
,,Ilekroć w ustawie jest mowa o budowie - należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego".
Przez pojęcie ,,budynek użyteczności publicznej" należy rozumieć budynek zgodny z definicją wynikającą z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj.:
,,budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny".
Zamawiający nie uzna za wystarczające wykazanie się doświadczeniem przy projektowaniu i budowie obiektów przemysłowych wielkogabarytowych typu hale stalowe, hale systemowe, hale przemysłowe, magazyny, garaże i myjnie samochodowe.
d) dysponowania osobami:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego w odpowiedniej specjalności:
1) min. 1 osobę (kierownik budowy) posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
- doświadczenie w budowie obiektów użyteczności publicznej (prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej);
2) min. 1 osobę (kierownik robót) posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń
- doświadczenie w budowie obiektów użyteczności publicznej (prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej);
3) min. 1 osobę (kierownik robót) posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń,
- doświadczenie w budowie obiektów użyteczności publicznej (prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej),
4) min. 1 osobę posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,
- doświadczenie (prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na budowie dróg),
5) min. 1 osobę (kierownika robót telekomunikacyjnych) posiadającą:
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, w odniesieniu do obiektu budowlanego, takiego jak lokalne linie i instalacje
- doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w obiektach użyteczności publicznej.
Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Informacje dodatkowe:
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnień mając na względzie zakres uprawnień niezbędny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) zgodnie z którymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
Przez pojęcie ,,budynek użyteczności publicznej" rozumie zgodnie z wyjaśnieniem podanym powyżej.
e) dysponowania sprzętem:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową
1. krajowych:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
2. zagranicznych:
dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2 Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy
Wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3 Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
4 Wykaz wykonanych usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług - z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SWZ.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane usługi zostały wykonane w sposób należyty.
5 Wykaz osób wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane oraz dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie - część projektowa.
Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane
6 Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót - z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SWZ.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane roboty budowalne te zostały wykonane w sposób należyty.
7 Wykaz osób wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane oraz dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie - część budowlana.
Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Kosztorys ofertowy z podanymi cenami jednostkowymi z tabelą elementów scalonych opracowany przez Wykonawcę;
2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
3) Oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 i Rozdziale VII ust. 1 - jeżeli wykonawca składający ofertę polega na zasobach innych podmiotów;
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy;
5) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
6) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem" przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł,
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udziału jest spełniony jeżeli Wykonawca, ubiegający się o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy oraz ich warunki określił w ,,Projekcie umowy"
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-21

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.