Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa poszycia dachu wraz z wykończeniem oraz wymianą i montażem rynien

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa poszycia dachu wraz z wykończeniem oraz wymianą i montażem rynien

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim
ul. Wolińska 9
72-400 Kamień Pomorski
powiat: kamieński
tel. +48 91 38 24 227
biuro@mosir-kamien.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kamień Pomorski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 91 38 24 22
Termin składania ofert: 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
naprawa poszycia dachu z papy termozgrzewalnej o powierzchni 1 150 m2 - wraz z wykończeniem oraz wymianą i montażem rynien dł. (162 mb), w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, przy Ul. Wolińskiej nr 9.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opisać lub dołączyć do zapytania), w tym ewentualne kryteria oceny oferty:

Naprawa poszycia dachu z papy termozgrzewalnej o powierzchni 1 150 m2

1.1. Wymagania w zakresie materiałów i technologii wykorzystanych do wykonania prac.

Nowe pokrycie na istniejącym dachu krytym papą, należy wykonać z zastosowaniem systemu papy zgrzewalnej polimerowo-asfaltowej
grubość min. 5,2 mm i gramaturze osnowy poliestrowej 250 g/m2 i asfaltu modyfikowanego SBS min.4000 g/m2.
grunt bitumiczny pod papy zgrzewalne, głęboko penetrujący.przeznaczony do gruntowania na zimno
blacha powlekana -blacha o gr. min. 0,7 mm

1.2. Dach należy oczyścić mechanicznie: reparacji starego podkładu papowego należy wykonać przez naprawę uszkodzeń (odspojeń, pęcherzy, fałd, zgrubień, pęknięć itp.). Odspojenia i pęcherze należy naciąć ,,na krzyż", wywinąć i osuszyć, a następnie zgrzać lub podkleić. Fałdy i zgrubienia należy ściąć i wyrównać. W przypadku rozległych uszkodzeń pap, należy je wyciąć aż do podłoża, po czym wkleić łaty z nowych pap.

1.3. Zastosowane materiały budowlane winny być dopuszczone do obrotu i powszechnie stosowane w budownictwie, posiadać atesty higieniczne, certyfikaty, oceny higieniczne i aprobaty techniczne. Wymagania i badania powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-88/B-10085 lub aprobatom technicznym

1.4. Roboty, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie pokryć dachowych wraz z wymiana wpustów dachowych z elementami zabezpieczającymi wyloty wentylacyjne na kominach.

1.5. Arkusze papy należy łączyć ze sobą na zakłady:

podłużny 8 cm,
poprzeczny 12 - 15 cm.

1.6. Zakłady powinny być wykonywane zgodnie z kierunkiem spływu wody i zgodnie z kierunkiem najczęściej występujących w okolicy wiatrów.

1.7. W poszczególnych warstwach arkusze papy powinny być przesunięte względem siebie tak aby zakłady nie pokrywały się.

1.8. Obróbki kominów:

Papa nawierzchniowa zakończona na powierzchni komina listwą dociskową dodatkowo uszczelnioną klejem bitumicznym.

Wymiana rynien na dachu hali sportowej - 162 mb.

Wymiana rynny na dachu Hali sportowej, rynny na hakach doczołowych - 162 mb
Materiał: PCV (kolor antracyt)

2. Wymiana pasa nadrynnowego na dachu hali sportowej - 162 mb

2.1. Materiał - blacha powleka

Zakres robót obejmuje demontaż starych rynien wraz z utylizacją i montaż nowych rynien.

Uwagi do robót.

teren, na którym prowadzone będą roboty rozbiórkowe należy ogrodzić
przed rozpoczęciem robót zapoznać pracowników z zakresem rozbiórki i poinstruować o bezpiecznym sposobie jej wykonania
wyznaczyć miejsca komunikacyjne dla transportu materiałów oraz ich składowania urządzenia elektryczne, zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej
stanowiska pracy winny być uporządkowane po każdej czynności i utrzymywane w czystości, odpady usuwać na bieżąco przy wykonywaniu każdej grupy robót pracownicy powinni być wyszkoleni w zakresie BHP,
prowadzić segregację materiałów z rozbiórki

Przedmiar robót załączony do zapytania ofertowego należy traktować jako materiał pomocniczy do przygotowania przez Wykonawcę ceny oferty. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.
Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej. Wykonawca ma prawo skorygować ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu.

Dokument nr: MOSiR.071. 9 2023.GS

Otwarcie ofert: Data otwarcia/rozpatrzenia ofert: dnia 13.02.2023 r. o godz. 12.30.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy sporządzić w formie pisemnej do dnia 13.02.2023 r. do godz. 12.00. w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kamieniu Pomorskim, lub przesłać pocztą na adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Ul. Wolińska 9, 72-400 Kamień Pomorski, lub przesłać w formie elektronicznej na adres: biuro@mosir-kamien.pl., z dopiskiem na kopercie lub w tytule maila: ,,Oferta ,,Dach" - nie otwierać do dnia 13.02.2023 do godz. 12.30"

Miejsce i termin realizacji:
Data realizacji zamówienia: 30.04.2023 roku

Wymagania:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - przed zawarciem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniądza przelewem na konto Zamawiającego w kwocie 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 .

Wniesienie zabezpieczenia jest warunkiem zawarcia umowy. Wniesione zabezpieczenie przeznaczone będzie na zabezpieczenie i ewentualne zaspokojenie wszelkich roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zwrot zabezpieczenia w wartości nominalnej (wniesione zabezpieczenie nie jest oprocentowane) nastąpi w terminie do 30 (trzydziestu) dni od daty wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane tj. dokonania odbioru końcowego.

Wzajemne określenie praw i obowiązków pomiędzy stronami zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia.
Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 36 miesięcy
Warunki płatności: zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na formularzu oferty (Załącznik Nr 4).
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków.
1) O dzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 2 zbliżonych robót, co do zakresu i wartości z przedmiotem zamówienia.

Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium - Cena 100%

najniższa cena podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu

C = --------------------------------------------------------- x 100 x 100%

cena oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu

Do oferty należy dołączyć:

aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej,
formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 4).
Referencje, umowa bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,

Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający dokona zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia wyboru oferty. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.