Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
384z dziś
6583z ostatnich 7 dni
26951z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ

Data zamieszczenia: 2023-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Żurawica
Ojca Św. Jana Pawła II 1
37-710 Żurawica
powiat: przemyski
zamowienia.publiczne@zurawica.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Żurawica
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W BUSZKOWICACH"
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: ,,Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Buszkowicach - na które składają się:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) Roboty ziemne
2) Fundamenty
3) Ściany parteru
4) Strop i elementy żelbetowe na poziomie parteru
5) Ściany I piętra
6) elementy żelbetowe w poziomie I piętra
7) Tynki i oblicowanie wewnętrzne - parter
8) Tynki i oblicowanie wewnętrzne - I piętro
9) Podłoża i posadzki - parter
10) Podłoża i posadzki - I piętro
11) Stolarka okienna i drzwiowa, ślusarka, platforma przyschodowa dla niepełnosprawnych
12) Malowanie
13) Elewacja
14) Schody zewnętrzne, odbojówka
2. Roboty instalacyjne - branża elektryczna:
1) Zasilanie obiektu i rozdział mocy
2) Zasilanie central wentylacyjnych
3) Instalacja elektryczna w kuchni i kotłowni
4) Szatnie, korytarze, klasy, sala gimnastyczna
5) Pracownia informatyczna
6) Podgrzewanie koryta rynnowego
7) Okablowanie LAN
8) Instalacja odgromowa
9) Pomiary kontrolne
3. Roboty instalacyjne - branża sanitarna
1) Instalacje wewnętrzne
a. Demontaż armatury i instalacji
b. Instalacje wewnętrzne - zimna woda
c. Zestaw wodomierzowy
d. Instalacje wewnętrzne - c.w.u.
e. Instalacje wewnętrzne - cyrkulacja
f. Instalacja hydrantowa (p-poż)
g. Instalacja kanalizacji wewnętrznej
h. Instalacja kanalizacji deszczowej
i. Montaż instalacji C.O.
j. Instalacja gazowa
k. Przejścia przez przegrody
2) Instalacje zewnętrzne
a. Przebudowa sieci wodociągowej
b. Przyłącz wodociągowy
c. Przyłącz kanalizacyjny
3) Instalacja wentylacji mechanicznej
a. Parter
b. Piętro
4) Przebudowa przyłącza gazowego średniego ciśnienia
a. Roboty rozbiórkowe i ziemne
b. Roboty w zakresie budowy przyłączy gazowych.
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych NR EDYCJA3 PGR/2021/2794/PolskiLad

CPV: 45210000-2, 45100000-8, 45400000-1, 45233140-2, 45421132-8, 45443000-4, 45223100-7, 45311100-1, 45311200-2, 45331200-8

Dokument nr: 2023/BZP 00080969, ZPF.I.271.1.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-20 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a47effb-a3bd-11ed-9236-36fed59ea7dd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żurawica;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: daneosobowe@zurawica.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-20 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Portalu e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

Wymagania:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy);
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: ,,Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Buszkowicach - na które składają się:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) Roboty ziemne
2) Fundamenty
3) Ściany parteru
4) Strop i elementy żelbetowe na poziomie parteru
5) Ściany I piętra
6) elementy żelbetowe w poziomie I piętra
7) Tynki i oblicowanie wewnętrzne - parter
8) Tynki i oblicowanie wewnętrzne - I piętro
9) Podłoża i posadzki - parter
10) Podłoża i posadzki - I piętro
11) Stolarka okienna i drzwiowa, ślusarka, platforma przyschodowa dla niepełnosprawnych
12) Malowanie
13) Elewacja
14) Schody zewnętrzne, odbojówka
2. Roboty instalacyjne - branża elektryczna:
1) Zasilanie obiektu i rozdział mocy
2) Zasilanie central wentylacyjnych
3) Instalacja elektryczna w kuchni i kotłowni
4) Szatnie, korytarze, klasy, sala gimnastyczna
5) Pracownia informatyczna
6) Podgrzewanie koryta rynnowego
7) Okablowanie LAN
8) Instalacja odgromowa
9) Pomiary kontrolne
3. Roboty instalacyjne - branża sanitarna
1) Instalacje wewnętrzne
a. Demontaż armatury i instalacji
b. Instalacje wewnętrzne - zimna woda
c. Zestaw wodomierzowy
d. Instalacje wewnętrzne - c.w.u.
e. Instalacje wewnętrzne - cyrkulacja
f. Instalacja hydrantowa (p-poż)
g. Instalacja kanalizacji wewnętrznej
h. Instalacja kanalizacji deszczowej
i. Montaż instalacji C.O.
j. Instalacja gazowa
k. Przejścia przez przegrody
2) Instalacje zewnętrzne
a. Przebudowa sieci wodociągowej
b. Przyłącz wodociągowy
c. Przyłącz kanalizacyjny
3) Instalacja wentylacji mechanicznej
a. Parter
b. Piętro
4) Przebudowa przyłącza gazowego średniego ciśnienia
a. Roboty rozbiórkowe i ziemne
b. Roboty w zakresie budowy przyłączy gazowych.
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych NR EDYCJA3 PGR/2021/2794/PolskiLad
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233140-2 - Roboty drogowe

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
o sumie gwarancyjnej na wszystkie wypadki łącznie i każdy wypadek z osobna
w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.,
w przypadku walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w BZP.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który:

a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub adaptacji budynku o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych)

b) dysponuje osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, pełniący funkcję kierownika budowy, posiadający trzy letnie doświadczenie liczone od dnia wydania uprawnień;

c) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych pełniący funkcję kierownika robót, posiadający trzy letnie doświadczenie liczone od dnia wydania uprawnień;

d) dysponuje osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych pełniący funkcję kierownika robót posiadający trzy letnie doświadczenie liczone od dnia wydania uprawnień;

e) dysponuje osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do prowadzenia obsługi geodezyjnej inwestycji.

Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności zawodowej w przypadku gdy jedna osoba posiadać będzie łączenie wszystkie w/w uprawnienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj;

1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
- jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1), wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne podmiotowe dokumenty;

3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ;

4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy);
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień Umowy określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-21

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.