Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja oczyszczalni ścieków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja oczyszczalni ścieków

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: KING CROSS DEVELOPMENTS sp. z o.o
Plac Konesera 6
03-736 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 512 194 044
norw@sztynort.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145185
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 24 000 ,00 PLN
Nr telefonu: +48 512 194 044
Termin składania ofert: 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR NORW.19.1.1-4/2023 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sztynorcie
Powstaje w kontekście projektu
POPT.14.21.00-00-0001/19 - Wdrożenie technologii przyjaznych środowisku w porcie jachtowym Sztynort

Część 1
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sztynorcie

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków w Sztynorcie (o wielkości RLM-1250) polegająca na wymianie urządzeń w oczyszczalni oraz poprawie działania elementów ciągu technologicznego, systemu monitoringu oraz sterowania pracą oczyszczalni, przy jednoczesnym zachowaniu parametrów wskazanych w Operacie Wodno-Prawnym, stanowiącym element Dokumentacji projektowo - technicznej (Załącznik nr 5).
Celem rewitalizacji oczyszczalni ścieków w Sztynorcie jest osiągnięcie lepszej wydajności oczyszczalni, możliwość przyjęcia zwiększonej ilości ścieków oraz uzyskanie skuteczniejszych procesów oczyszczalnia przy jednoczesnym zmniejszeniu zapotrzebowania na energię elektryczną
W ramach przedmiotu zamówienia, modernizowane będą następujące elementy oczyszczalni:
- część mechaniczna oczyszczalni polegająca na zamianie piaskownika oraz kraty bębnowej na nowoczesne urządzenie separujące za pomocą płukania części mineralnych ścieków oraz posiadającym prasopłuczkę skratek,
- w komorze wstępnej zostaną wymienione mieszadła oraz pompownia ścieków do komory reaktora, poprawiony zostanie system podawania ścieków mający na celu utrzymanie jednego poziomu w obu reaktorach oraz optymalizację zużycia prądu przez tę pompownie poprzez utrzymanie małej różnicy poziomów pomiędzy komorą wstępną, a reaktorami,
- zmiana w układzie napowietrzania polegająca na uzupełnieniu układu o dmuchawę rezerwową, poprawę systemu napowietrzania poprzez podział stref w reaktorach oraz uzupełnienie systemu napowietrzania o możliwość monitoringu i sterowania pracą dmuchaw w zależności od poziomu stężenia tlenu w poszczególnych strefach reaktorów,
- zmiana systemu recyrkulacji zewnętrznej i wewnętrznej z grawitacyjnej na wymuszoną w celu eliminacji zakłóceń jej pracy oraz możliwości precyzyjnego określania jej wielkości,
- dostosowanie systemu odwadniania do odpowiedniej wielkości odprowadzania osadu nadmiernego odpowiedniego dla zakładanego poziomu dostarczania ścieków.
W ramach realizacji robót budowlanych, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać:
I. Kratopiaskownik (1 szt.)
II. Prasospłuczkę (1 szt.)
III. Separator piasku (1 szt.)
IV. Mieszadło (2 szt.)
V. Układ pomp (1 szt.)
VI. System napowietrzania (1 szt.)
VII. System automatyki i sterowania (1 szt.)
VIII. System recyrkulacji osadów wtórnych (1 szt.)
IX. System odwadniania osadu nadmiernego (1 szt.)
X. Roboty wspólne, w tym demontaż obecnych urządzeń (10 szt.): piaskownik, sito bębnowe, pompy zbiornika buforowego (2 szt.), dmuchawy do napowietrzania (2 szt.), szafa sterownicza, workownice (3 szt.).
Wszystkie wykonywane instalacje, urządzenia i systemy wraz ze wszystkimi elementami muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), w pełni sprawne, bez wad ukrytych i przygotowane do działania zgodnie z przeznaczeniem.
Szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia znajduje się w części III zapytania ofertowego.
GWARANCJA
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego, okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi 24 miesiące na cały przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych w § 8 załączonego wzoru umowy (Załącznik nr 3).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

CPV: 45232420-2, 45232421-9, 45252100-9, 45252127-4, 45252200-0

Dokument nr: 2023-11610-145185, NORW.19.1.1-4/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-20

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
węgorzewski
Gmina
Węgorzewo
Miejscowość
Sztynort

TERMIN REALIZACJI
Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą. Zamówienie uważa się za wykonane w całości w dniu podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1.1 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian postanowień zawartej umowy
w sytuacjach określonych w Rozdziale 3 ,,Zmiany umowy" Wytycznych Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 2 września 2021 r. w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021.
1.2 Za wyjątkiem przypadków określonych w pkt 1.1 powyżej, termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego i zewnętrznego, na którego wystąpienie i trwanie Zamawiający lub Wykonawca nie mają wpływu oraz któremu nie byli
w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia przypadku siły wyższej oraz usuwania jego skutków;
b) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć na etapie publikacji Zapytania ofertowego lub składania oferty pomimo zachowania należytej staranności i nie jest przez nich zawiniona;
c) decyzji Zamawiającego o zawieszeniu wykonywania którejkolwiek części przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych, niezależnych od Zamawiającego, okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania Przedmiotu Umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu Zamawiający powiadomi Wykonawcę mailowo wskazując przyczynę zawieszenia;
d) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji Przedmiotu Zamówienia mających wpływ na zakres lub termin jego wykonania w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów.
1.3 Wynagrodzenie Wykonawcy określone w Umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT. W takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób odpowiedni, tak aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objętego Umową, który na dzień zmiany stawki podatku nie został jeszcze rozliczony.
1.4 Inne zmiany:
a) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu złożenia oferty przez Wykonawcę, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu Przedmiotu Umowy;
b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą, będącą stroną umowy o dofinansowanie, w ramach której finansowane jest niniejsze zamówienia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. Oferty w postępowaniu mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, realizacją jednego zamówienia którego przedmiotem była modernizacja oczyszczalni ścieków o RLM (równoważna liczba mieszkańców) co najmniej 1250 oraz o wartości robót co najmniej 1 mln zł netto.
2. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Wykaz wykonanych zamówień wraz z listami referencyjnymi lub innymi dokumentami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, potwierdzającymi, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane należycie.
3. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia".
4. Przedłożone dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
5. Oferta Wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 powyżej zostanie odrzucona w danej części zamówienia.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczeni są Wykonawcy:
1.1. w stosunku, do których zachodzą powiązania kapitałowe lub osobowe. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Operatora Programu,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1.2. którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej rozporządzenie 2022/576, tj. Zamawiający wyklucza z udział w postępowaniu:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji,
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu,
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu,
w tym podwykonawców lub dostawców, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
1.3 którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 853)
z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. Zamawiający wyklucza:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy,
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. W celu wykazania braku istnienia podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 powyżej, Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć oświadczenie własne zawarte w części ,,Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania" Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego Formularz oferty.
3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
WADIUM
1. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 24 000 ,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt. 9 lit. b) i c) oraz pkt. 10 poniżej.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w mBanku o numerze: 94 1140 1010 0000 5491 6900 1001, najpóźniej do terminu wyznaczonego na składanie ofert. W tytule przelewu należy wpisać numer postępowania, tj. ,,Zapytanie ofertowe nr NORW.19.1.1-4/2023", za które wnoszone jest wadium. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego (ich zaksięgowania). Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium.
Więcej informacji nt. wadium znajduje się w części VI. Zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego Formularz oferty.
2. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie ofert na formularzach opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje i oświadczenia.
3. Oferty należy sporządzić w języku polskim lub angielskim. Dokumenty sporządzone w innym języku niż język polski lub angielski powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Do wypełnionego Formularza oferty należy dołączyć:
4.1 Wypełnioną kartę ze specyfikacją techniczną zgodnie z wzorem zawartym w pkt. 2 Formularza oferty;
4.2 Dokumentację techniczno - ruchową wszystkich oferowanych elementów ciągu technologicznego oczyszczalni ścieków;
4.3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z wzorem zawartym w Formularzu oferty - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
4.4 Wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego Wykaz wykonanych zamówień wraz z listami referencyjnymi lub innymi dokumentami wystawionymi przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, potwierdzającymi, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane należycie;
4.5 Dokument potwierdzający wniesienie wadium (obligatoryjnie w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz);
4.6 W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik (osoba nie umocowana do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych Wykonawcy) należy do oferty dołączyć skan stosownego pełnomocnictwa. Dokument ten wymagany jest również w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub przez pełnomocnika. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
6. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami.
7. Zamawiający informuje, iż oferty składane w postępowaniu o zamówienie są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. Oferty są udostępniane na pisemny wniosek Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działanie w celu zachowania ich poufności.
8. W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Zamawiający wymaga, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę przesłane w osobnym pliku lub mailu z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa" oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty w sposób niebudzący wątpliwości, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią taką tajemnicę. Strony zawierające informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny być oddzielnie ze sobą połączone, ale ponumerowane z zachowaniem kontynuacji numeracji stron oferty.
9. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy firmy, adresu, warunków gwarancji oraz ceny zawartych w ofercie.
10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
11. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszy związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-03
Data ostatniej zmiany
2023-02-03 15:56:13

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
CENA BRUTTO (Kc)
WAGA PUNKTOWA: 100
SPOSÓB OCENY:
Wartość punktowa w niniejszym kryterium obliczana będzie w sposób następujący: Kc= cena brutto
najtańszej spośród złożonych ofert / cena brutto badanej oferty x 100
Dodatkowe informacje znajdują się w sekcji XI pkt 1 załączonego Zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Nathalie Drobik
tel.: +48 512 194 044
e-mail: norw@sztynort.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.