mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD KARNY W GOLENIOWIE ul. Grenadierów 66 72-100 Goleniów powiat: goleniowski 91 4667850, faks 91 4667855 zk_goleniow@sw.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Goleniów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 91 4667850, faks 91 |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA energii elektrycznej do Zakładu Karnego w Goleniowie i hali produkcyjnej mieszczącej się w Zakładzie Karnym w Goleniowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej od dnia następującego po dniu rozwiązania umowy z rezerwowym dostawcą do 31.12.2023 r., do 2 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie (+/- 10%) ) 900 MWh CPV: 09300000-2 Dokument nr: 2023/BZP 00080829, D/Kw/223/8/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e99c141-a3c2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps.portal 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe informacje zawiera paragraf 10 SWZ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zp.sw.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-14 08:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na platformie e-zamówienia i udostępnionego również na platformie e-zamówienia. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki e-zamówienia na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw/223/8/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia . Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej od dnia następującego po dniu rozwiązania umowy z rezerwowym dostawcą do 31.12.2023 r., do 2 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie (+/- 10%) ) 900 MWh 4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 57 pkt 1 p.z.p. oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego. 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego. 4. zdolności technicznej i/lub zawodowej; Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu 1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (stosowne oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SWZ). Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oprócz dokumentu określonego w zdaniu powyżej, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. Powyższe dotyczy również osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego. 2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p., załącznik nr 5 do SWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, załącznik nr 6 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w treści Umowy: 1) zmiany jednostkowej stawki i lub ceny za 1 MWh wyłącznie w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT i/lub b) ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, c) zmiany (obniżenia) stawki za MWh wprowadzonej ustawą o zmianie ustawy Pe lub innym powszechnie obowiązującym aktem prawnym w odniesieniu do wszystkich lub niektórych PPE objętych Umową. Zmiana, o której mowa w pkt 1 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie stosownych przepisów i dla swej ważności nie wymaga zmiany Umowy (Aneksu). 2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) konieczności zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany tą zmianą nie przekracza 20% wartości pierwotnej umowy. 2. Na podstawie art. 439 ustawy Pzp, strony określają zasady wprowadzenia do umowy odpowiednich zmian wysokości wartości umowy, należnej Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku zmiany kosztów z nią związanych: 1) każda ze stron może żądać zmiany wartości umowy (odpowiednio podwyższenia lub obniżenia), w przypadku zmiany cen, wyrażającej się zmianą wskaźnika cen konsumpcyjnych nośników energii, ogłaszanego przez Główny Urząd Statystyczny, o ponad 30%; 2) waloryzacja następuje na wniosek jednej ze stron, który musi zawierać wyczerpujące uzasadnienie i wskazanie podstaw zmiany oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego stronie po zmianie umowy; 3) wartość zmiany Wskaźnika GUS, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, porównywana będzie do wartości Wskaźnika GUS, ogłoszonego w terminie bezpośrednio poprzedzającym dzień otwarcia ofert w postępowaniu (zwany dalej: Bazowy Wskaźnik GUS); 4) ewentualna zmiana wartości umowy nastąpi nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w miesiącu, w którym zostanie opublikowany komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, podający Wskaźnik GUS większy albo mniejszy o ponad 30%, niż Bazowy Wskaźnik GUS; 5) ewentualna zmiana wartości umowy dotyczyć będzie części wartości umowy przypadającej do zapłaty, po zaistnieniu zdarzenia opisanego w pkt 1 w zw. z pkt 3 powyżej; 6) ewentualna zmiana kwoty wysokości wartości umowy, o którym mowa w pkt 5 powyżej, pod warunkiem zaistnienia zdarzenia opisanego w pkt 1 w zw. z pkt 3 powyżej, nastąpi o procent stanowiący połowę wartości wzrostu albo spadku Wskaźnika GUS; 7) zapłata wartości umowy w kwocie zmienionej zgodnie z pkt 6. powyżej, dotyczyć będzie kwartałów następujących po 3 miesiącach od terminu zawarcia Umowy; 8) zapłata wartości umowy w kwocie zmienionej zgodnie z pkt 6. powyżej, dotyczyć będzie dostaw wykonanych po upływie okresu, o którym mowa w pkt 7. począwszy od początku kwartału, którego dotyczył komunikat w sprawie Wskaźnika GUS, podający ten wskaźnik wyższy albo niższy o ponad 30% od Bazowego Wskaźnika GUS; 9) ewentualna zmiana wartości umowy, nie będzie dotyczyć okresu, w którym dostawy będą realizowane w warunkach opóźnienia niezawinionego przez zamawiającego. 3) Strony zgodnie ustalają maksymalną wartość zmiany wartości umowy na poziomie 2% wartości umowy netto określonej w dniu zawarcia umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2023