Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup mebli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup mebli biurowych

Data zamieszczenia: 2023-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
Katowicka 47
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
32 7439180
ewa.baranowska@scp-slask.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145400
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 7439180
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych w podziale na 2 części wraz z dostawą, wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz montażem w siedzibie Zamawiającego.
Powstaje w kontekście projektu
RPSL.13.01.00-24-00H0/22 - Plan Działań na rok 2023 realizowany w ramach Osi Priorytetowej XIII Pomoc Techniczna RPO WSL na lata 2014 - 2020

Część 1
CZĘŚĆ I - MEBLE BIUROWE

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych w podziale na 2 części wraz z dostawą, wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz montażem w siedzibie Zamawiającego.
CZĘŚĆ I - MEBLE BIUROWE
Kod CPV: 39130000-2 - meble biurowe
Kod CPV: 39150000-8 - różne meble i wyposażenie
CZĘŚĆ II - KRZESŁA i MEBLE BIUROWE
Kod CPV: 39113000-7 - różne siedziska i krzesła
Kod CPV: 39516100-3 - meble tapicerowane
Tryb udzielenia zamówienia: wartość zamówienia nie przekracza kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.
Termin realizacji dla części I oraz II: dostawa mebli biurowych dla obu części wraz
z transportem oraz ich montażem w siedzibie Zamawiającego w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy. DOSTAWA jednorazowa do siedziby Zamawiającego w godz.ch pracy od poniedziałku do piątku 7:30 do 15:30.
Gwarancja dla części I i II: Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone meble na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Gwarancja obejmuje meble wraz ze wszystkimi ich elementami (dla każdej części odrębnie).
Formy płatności:
Forma płatności: płatność przelewem - na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej Zamawiającemu FV, z minimalnym terminem płatności 14 dni.
Zamawiający informuje, że faktura/rachunek zostanie zapłacona metodą split payment zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018 poz. 62).
Wykonawca ma prawo wysyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązuje się, że numer rachunku bankowego podawany na fakturach VAT będzie rachunkiem ujawnionym w wykazie podmiotów prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (na tzw. ,,białej liście"). Zamawiający może odmówić zapłaty na rachunek nieujawniony w ww. wykazie podmiotów, a Wykonawca nie będzie uprawniony do dochodzenia odsetek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą względem Zamawiającego w przypadku: podania na fakturze rachunku bankowego nieujawnionego w ww. wykazie podmiotów i uiszczenia przez Zamawiającego płatności na taki rachunek.
Szczegółowe zapisy w zakresie płatności zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - XIII Oś Priorytetowa Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Okres gwarancji
24 m-ce

Część 2
CZĘŚĆ II - KRZESŁA i MEBLE BIUROWE

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych w podziale na 2 części wraz z dostawą, wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz montażem w siedzibie Zamawiającego.
CZĘŚĆ I - MEBLE BIUROWE
Kod CPV: 39130000-2 - meble biurowe
Kod CPV: 39150000-8 - różne meble i wyposażenie
CZĘŚĆ II - KRZESŁA i MEBLE BIUROWE
Kod CPV: 39113000-7 - różne siedziska i krzesła
Kod CPV: 39516100-3 - meble tapicerowane
Tryb udzielenia zamówienia: wartość zamówienia nie przekracza kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.
Termin realizacji dla części I oraz II: dostawa mebli biurowych dla obu części wraz
z transportem oraz ich montażem w siedzibie Zamawiającego w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy. DOSTAWA jednorazowa do siedziby Zamawiającego w godz.ch pracy od poniedziałku do piątku 7:30 do 15:30.
Gwarancja dla części I i II: Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone meble na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Gwarancja obejmuje meble wraz ze wszystkimi ich elementami (dla każdej części odrębnie).
Formy płatności:
Forma płatności: płatność przelewem - na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej Zamawiającemu FV, z minimalnym terminem płatności 14 dni.
Zamawiający informuje, że faktura/rachunek zostanie zapłacona metodą split payment zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018 poz. 62).
Wykonawca ma prawo wysyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem platformy zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązuje się, że numer rachunku bankowego podawany na fakturach VAT będzie rachunkiem ujawnionym w wykazie podmiotów prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (na tzw. ,,białej liście"). Zamawiający może odmówić zapłaty na rachunek nieujawniony w ww. wykazie podmiotów, a Wykonawca nie będzie uprawniony do dochodzenia odsetek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą względem Zamawiającego w przypadku: podania na fakturze rachunku bankowego nieujawnionego w ww. wykazie podmiotów i uiszczenia przez Zamawiającego płatności na taki rachunek.
Szczegółowe zapisy w zakresie płatności zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - XIII Oś Priorytetowa Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Okres gwarancji
24 m-ce

CPV: 39113000-7, 39516100-3, 39113000-7, 39130000-2, 39150000-8, 39516100-3

Dokument nr: 2023-42421-145400

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-02-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Chorzów
Gmina
Chorzów
Miejscowość
Chorzów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień zawartej umowy - §6.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-06
Data ostatniej zmiany
2023-02-06 14:55:56

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium oceny ofert: CENA - waga 100 pkt.
Najniższa cena brutto oferty / Cena badanej oferty brutto x 100 pkt. = ilość punktów.
W ramach kryterium-cena można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę z najniższą ceną, a tym samym
z największą ilością pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium oceny ofert: CENA - waga 100 pkt.
Najniższa cena brutto oferty / Cena badanej oferty brutto x 100 pkt. = ilość punktów.
W ramach kryterium-cena można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę z najniższą ceną, a tym samym z największą ilością pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Ewa Pośpiech-Baranowska
tel.: 32 7439180
e-mail: ewa.baranowska@scp-slask.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.