Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
776z dziś
6975z ostatnich 7 dni
27343z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykaszanie terenów zielonych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykaszanie terenów zielonych

Data zamieszczenia: 2023-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RUDA MALENIECKA
RUDA MALENIECKA 99A
26-242 RUDA MALENIECKA
powiat: konecki
tel. 41 373 13 46, tel. 41 373 13 47
urzad.gminy@rudamaleniecka.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: RUDA MALENIECKA
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 41 373 13 46, t
Termin składania ofert: 2023-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykaszanie terenów zielonych w Gminie Ruda Maleniecka w 2023 roku".
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w następującym zakresie:
- wykaszanie terenów zielonych o ogólnej powierzchni do wykoszenia jednorazowo
wynoszącej ok. 4,00 ha,
- zgrabianie skoszonej trawy,
- załadunek i wywóz pokosu w miejsca wskazane przez Zamawiającego (odległość do 2 km),
- równanie terenu poprzez rozgrabianie nierówności, np. kretowisk,
- wycinanie samosiejek na działkach wskazanych do wykoszenia.
2. Wykaszanie odbędzie się 3-4 razy w ciągu sezonu, w terminach uzgodnionych
z Zamawiającym. Zamawiający będzie zgłaszał potrzeby świadczenia usługi z min.
5-dniowym wyprzedzeniem.

Dokument nr: UE.271.3.2023

Składanie ofert:
Oferty proszę składać pisemnie (osobiście, za pośrednictwem poczty, lub drogą
elektroniczną) z dopiskiem: ,,Wykaszanie terenów zielonych w Gminie Ruda Maleniecka
w 2023 roku" w terminie do dnia 15.02.2023 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu
do Zamawiającego):
1) drogą elektroniczną na adres: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl,
2) osobiście do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej
Ruda Maleniecka 99A
26-242 Ruda Maleniecka
3) drogą listowną na ww. adres.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia ustala się: od dnia 15.05.2023 r. do dnia 20.10.2023 r.

Wymagania:
3. Do wyceny usługi należy uwzględnić wszelkie utrudnienia jakie mogą wystąpić na gruncie:
drzewa, krzewy rosnące na trawnikach, nierówności terenu, itp. Działki, na których
realizowana będzie usługa położone są w różnych miejscowościach na terenie całej gminy.
4. Wraz z podpisaniem umowy, Wykonawca otrzyma mapy z nieruchomościami, na których
należy wykonać usługę. Ponadto, jeśli zaistnieje taka potrzeba, wyznaczony pracownik
Zamawiającego wskaże pracownikom Wykonawcy na gruncie tereny do wykoszenia.
5. Usługa będzie wykonywana z wykorzystaniem sprzętu ręcznego i mechanicznego
Wykonawcy, w sposób należyty, terminowy, z zachowaniem wszelkich warunków
bezpieczeństwa i higieny pracy.
6. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią okoliczności, w związku z którymi
Zamawiający uzna, że nie ma potrzeby świadczyć usługi z zaplanowaną częstotliwością lub
na całej zaplanowanej powierzchni - Zamawiający zastrzega sobie prawo do
proporcjonalnego zmniejszenia zamówienia. (Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego
umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy
ilości usługi).
7. Jeżeli w trakcie wykonywania zamówienia okaże się, że zaplanowana częstotliwość i
obszar wykaszania (wskazane powyżej) są niewystarczające, a środki finansowe
Zamawiającego pozwolą na zwiększenie zakresu ilościowego świadczonej usługi,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia przedmiotowego zamówienia do 20%
zamówienia podstawowego.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z najwyższą starannością,
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, standardami, zasadami
sztuki technicznej, dokumentami opisującymi przedmiotowe zadanie. Zadanie winno być
wykonane zgodnie z ww. dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia. W razie
jakichkolwiek wątpliwości, powinien zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia.
Zamawiający będzie stosował zasadę ,,procedury odwróconej".
Zapłata za wykonaną usługę nastąpi przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków.
4. Kryteria wyboru oferty cenowej:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następującego
kryterium: Cena - 100%
Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego
wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty podatku VAT.
Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia,
nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ofercie.
Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch
miejsc po przecinku, zaokrąglonej do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami
matematycznymi wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
Ponadto, Oferent określając cenę za wykonywanie usługi powinien wkalkulować zmieniającą
się cenę za paliwo, z uwagi na fakt, iż zadeklarowana przez niego cena, będzie ceną stałą,
niepodlegającą zmianie przez cały okres (bez względu na wahania się cen na rynku).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta najniższa cenowo, która nie podlega odrzuceniu.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. Zamawiający odrzuci ofertę, która
nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty.
5. Wymagane dokumenty
Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku
wykluczenia z postępowania (wzór - zał. nr 2 do zaproszenia).
3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
(wzór - zał. nr 3 do zaproszenia).
Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez wykonawcę do podpisania
oferty.
Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą specjalnych dodatkowych oświadczeń /
dokumentów: Brak szczegółowych wymagań.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca złoży ofertę w języku polskim na formularzu, którego wzór określono
w Załączniku nr 1 do niniejszego Zaproszenia. Każdy Wykonawca może złożyć
tylko 1 ofertę.
W ofercie Wykonawca określi cenę w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z zasadami matematycznymi. W ofercie Wykonawca określi cenę brutto za 1 m 2 wykaszania
terenów zielonych, grabienia skoszonej trawy, wywóz pokosu, równanie terenu i wycinanie
samosiejek.
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania
Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku ustanowienia pełnomocnika - należy do
oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki
nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie
właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy).
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y
została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza ,,za
zgodność z oryginałem").
Zamawiający odrzuci ofertę, która nie odpowiada treści Zaproszenia do złożenia oferty.
7. Wykluczenie Wykonawcy oraz sposób oceny przez Zamawiającego spełnienia braku
podstaw do wykluczenia - Zakaz powiązań osobowych i kapitałowych.
1. Wykonawca składający ofertę nie może być powiązany osobowo ani kapitałowo
z Zamawiającym i osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
2. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
o Uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej,
o Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej,
o Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta
lub pełnomocnika,
o Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w
linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
o Pozostawaniu z wykonawcą w takim stopniu prawnym lub faktycznym, że to może
budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
o budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz o braku
wykluczenia z postępowania (wzór - zał. nr 2 do zaproszenia).
4. Zamawiający oceni brak podstaw do powiązań osobowych lub kapitałowych
z Zamawiającym (wzór - zał. nr 3 do zaproszenia).
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę:
- o którym mowa w art. 5k ust. 1 rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z 31 lipca 2014 r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.).
- o którym mowa art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z późn. zm.).
Zamawiający odrzuci ofertę:
Zamawiający odrzuci ofertę:
1) która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt. 6 niniejszego zapytania;
2) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zaproszenia;
3) gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;
4) gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień
dotyczących oferty;
5) jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
6) która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym
postępowaniu.
9. Określenie warunków zmian zawartej umowy.
1. Zamawiający przewiduje zmiany treści umowy w przypadku powstania rozbieżności lub
niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny
sposób, a zmiana taka umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu
jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
2. Zamawiający przewiduje również zmiany terminu końcowego realizacji umowy z powodu
udokumentowanych opóźnień w realizacji zamówienia i braku możliwości przypisania winy
Wykonawcy z tytułu w/w opóźnień.
3. Przewiduje się także zmiany warunków umowy spowodowanych na skutek zdarzeń
losowych, powstałych bez winy Zamawiającego lub Wykonawcy, które nie były do
przewidzenia.
4. Wszelkie ww. zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie
w formie aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
10. Informacje dodatkowe:
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie
zamówienia;
3) nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie
publicznym;
4) postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że:
1) posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
2) znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy
zrealizować zamówienie;
3) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego
wykonania zamówienia;
4) akceptuje postanowienia niniejszego zapytania;
5) akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek
w ofercie;
6) zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi
w pkt. 11 niniejszego zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
2) wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających
informacje zawarte w formularzu ofertowym;
3) poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
4) podjęcia negocjacji z wybranymi lub wybranym wykonawcą celem uzyskania możliwie
korzystnych warunków zamówienia;
5) wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie
wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
6) odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca,
że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
7) stosowania przepisów procedury odwróconej.
Pozostałe postanowienia:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
4. Wybrany Wykonawca winien zgłosić się na podpisanie umowy w wyznaczonym przez
Zamawiającego miejscu i terminie.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania
wyboru żadnej ze złożonych ofert bez podawania przyczyny.
Niniejsze zapytanie nie stanowi czynności w postępowaniu prowadzonym na zasadach
i w trybie określonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ani nie stanowi
zobowiązania do zawarcia umowy.

Kontakt:
8. Osoby do kontaktu:
1) Pani Renata Łopuszyńska, tel. 41 373 13 46 - w sprawach dotyczących przedmiotu
zamówienia,
2) Pani Wioleta Wrzecionowska, tel. 41 373 13 47 - w sprawach dotyczących procedury
udzielania zamówień publicznych.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.