Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wdrożenie elektronicznych usług publicznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wdrożenie elektronicznych usług publicznych

Data zamieszczenia: 2023-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bralin
Rynek 3
63-640 Bralin
powiat: kępiński
Tel.: +48 627811201
zamowienia@bralin.pl
https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Bralin
Wadium: 20 000 zł
Nr telefonu: Tel.: +48 627811201
Termin składania ofert: 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Wdrożenie elektronicznych usług publicznych na terenie Gminy Bralin

Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
II.1.2)Główny kod CPV
72263000 Usługi wdrażania oprogramowania
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Zakres rzeczowy obejmuje realizację niezbędnych zadań przyczyniających się do rozwoju elektronicznych systemów komunikacji z mieszkańcami oraz systemów wspomagających funkcjonowanie administracji publicznej w Gminie Bralin.

Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie zaawansowanych e-usług publicznych o wysokiej dojrzałości, pozwalających mieszkańcom i podmiotom gospodarczym na kompleksowe załatwienie spraw urzędowych. Projekt przewiduje wdrożenie nowych e-usług publicznych oraz rozwiązań informatycznych z zakresu wspomagania procesów decyzyjnych i zarządzania, kompatybilne z wdrażanymi systemami dziedzinowymi w Urzędzie Gminy Bralin.

Wykonana zostanie integracja aktualnie wykorzystywanego oprogramowania z nowymi systemami, planowanymi do wdrożenia w ramach projektu jak również migracja oraz konfiguracja systemu do nowej wersji bazy danych niezbędnych dla wdrożenia systemu e-Usług. Przeprowadzone zostaną szkolenia dla pracowników, którzy będą użytkować nowe systemy związane z e-usługami.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30200000 Urządzenia komputerowe
30233000 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
45314000 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48800000 Systemy i serwery informacyjne
48820000 Serwery
72265000 Usługi konfiguracji oprogramowania
72268000 Usługi dostawy oprogramowania
72710000 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
42962000 Urządzenia drukujące i graficzne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL416 Kaliski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Bralin

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) wdrożenie nowych e-usług oraz systemów dziedzinowych w celu utworzenia Zintegrowanego Systemu Świadczenia e-Usług (ZSŚeU), umożliwiających współpracę pomiędzy systemami teleinformatycznymi użytkowanymi przez Zamawiającego i podległe jednostki organizacyjne (m.in. system obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy i 4 jednostkach organizacyjnych, Platforma zamówień publicznych, system e-rekrutacji do szkół i przedszkoli, BIP, systemy dziedzinowe), integracja aktualnie wykorzystywanego oprogramowania z nowymi systemami oraz migracja danych,

2) dostawę i instalację nowego sprzętu informatycznego (m.in. serwery wirtualizacji, macierz dyskowa NAS, zasilacz awaryjny UPS, przełączniki sieciowe, UTM dla UG Bralin, routery dla jednostek organizacyjnych, skaner do elektronicznego obiegu dokumentów, czytnik kodów wraz z drukarką) oraz dostawę i instalację oprogramowania dla serwerów oraz oprogramowania do wykonywania kopii bezpieczeństwa,

3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie kompetencji cyfrowych wdrażanych elektronicznych usług publicznych w ramach ZSŚeU.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.

3. Zamawiający nie przewiduje, ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.

4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - uregulowania w tym zakresie zostały opisane w Rozdz. III pkt 5-9 SWZ i SOPZ.

5. Przedmiotowe środki dowodowe: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:

1) specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu - treść oświadczenia w tym zakresie zawarta jest w pkt 2 formularza oferty - Zał. nr 1 do SWZ,

2) próbki oprogramowania podlegającej badaniu czy oferowane oprogramowanie odpowiada kluczowym wymaganiom Zamawiającego, w szczególności w zakresie możliwości świadczenia e-usług będących przedmiotem zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące zawartości próbki oraz sposób jej badania zawarte są w Zał. nr 8 do SWZ,

3) potwierdzających zgodność zaoferowanych dostaw tj. oferowanego serwera wirtualizacji z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Rozdziale VIII pkt 8.1 SOPZ - Załącznika nr 12 do SWZ:

a) wydruku ze strony www.cpubenchmark.net, potwierdzającego spełnienie wymogów SOPZ (dopuszcza się wydruk w języku angielskim),

b) oświadczenia producenta oferowanego serwera, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta (dopuszcza się dokument w języku angielskim)

4) w sytuacji opisanej w pkt 4 powyżej, wskazane w Rozdziale III pkt 5,6, 8 i 9 SWZ w zakresie rozwiązań równoważnych, przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań.

6. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 5 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

8. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy), osób wykonujących następujące rodzaje czynności związane z realizacją zamówienia: wsparcie techniczne w ramach serwisu gwarancyjnego dotyczącego ZSŚeU, prace administracyjne związane z realizacją umowy - szczegółowe wymagania w tym zakresie zawarte są w § 4 projektu umowy - Zał. nr 6 do SWZ.

9. Zamawiający nie przewiduje wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.

10. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja na dostarczone oprogramowanie standardowe / Waga: 25 pkt
Kryterium jakości - Nazwa: Termin usunięcia awarii, błędu i usterki ZSŚeU w okresie zadeklarowanej gwarancji na oprogramowanie standardowe / Waga: 15 pkt
Cena - Waga: 60 pkt
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 27/03/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 ,,Społeczeństwo informacyjne" WRPOUmowa o dofinansowanie nr RPWP.02.01.01-30-0026/20-00 z dnia 30.08.2021r.Tytuł projektu: ,,Wdrożenie elektronicznych usług publicznych w ramach projektu partnerskiego z udziałem Gmin Rychtal, Trzcinica oraz Bralin"

II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł - szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w rozdziale IX SWZ.

2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie - szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale XVI SWZ.

CPV: 72263000, 30200000, 30233000, 45314000, 48000000, 48800000, 48820000, 72265000, 72268000, 72710000, 42962000

Dokument nr: 079596-2023, ZP.271.2.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 20/02/2023
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

1. System teleinformatyczny https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, za wyjątkiem przedmiotowego środka dowodowego - próbki, którą należy przesłać na adres: Gmina Bralin, Rynek 3, 63-640 Bralin.

2. Szczegółowe informacje dot. złożenia próbki zawarte są w Rozdziale VIII pkt 2 SWZ.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

1. Zamawiający nie przewiduje jawnej sesji otwarcia ofert.

2. Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 20/02/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Bralin

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 31/03/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/02/2023

Kontakt:
Gmina Bralin
Krajowy numer identyfikacyjny: 250855558
Rynek 3
Bralin
Kod NUTS: PL416 Kaliski
63-640
Polska
Osoba do kontaktów: Marta Poprawa
E-mail: zamowienia@bralin.pl
Tel.: +48 627811201

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.