dolnośląskie (Ziębice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wdrożenie elektronicznych usług publicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bralin Rynek 3 63-640 Bralin powiat: kępiński Tel.: +48 627811201 zamowienia@bralin.pl https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Bralin |
Wadium: | 20 000 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 627811201 |
Termin składania ofert: | 2023-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Wdrożenie elektronicznych usług publicznych na terenie Gminy Bralin Numer referencyjny: ZP.271.2.2023 II.1.2)Główny kod CPV 72263000 Usługi wdrażania oprogramowania II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Zakres rzeczowy obejmuje realizację niezbędnych zadań przyczyniających się do rozwoju elektronicznych systemów komunikacji z mieszkańcami oraz systemów wspomagających funkcjonowanie administracji publicznej w Gminie Bralin. Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie zaawansowanych e-usług publicznych o wysokiej dojrzałości, pozwalających mieszkańcom i podmiotom gospodarczym na kompleksowe załatwienie spraw urzędowych. Projekt przewiduje wdrożenie nowych e-usług publicznych oraz rozwiązań informatycznych z zakresu wspomagania procesów decyzyjnych i zarządzania, kompatybilne z wdrażanymi systemami dziedzinowymi w Urzędzie Gminy Bralin. Wykonana zostanie integracja aktualnie wykorzystywanego oprogramowania z nowymi systemami, planowanymi do wdrożenia w ramach projektu jak również migracja oraz konfiguracja systemu do nowej wersji bazy danych niezbędnych dla wdrożenia systemu e-Usług. Przeprowadzone zostaną szkolenia dla pracowników, którzy będą użytkować nowe systemy związane z e-usługami. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30200000 Urządzenia komputerowe 30233000 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 45314000 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48800000 Systemy i serwery informacyjne 48820000 Serwery 72265000 Usługi konfiguracji oprogramowania 72268000 Usługi dostawy oprogramowania 72710000 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 42962000 Urządzenia drukujące i graficzne II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL416 Kaliski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Bralin II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wdrożenie nowych e-usług oraz systemów dziedzinowych w celu utworzenia Zintegrowanego Systemu Świadczenia e-Usług (ZSŚeU), umożliwiających współpracę pomiędzy systemami teleinformatycznymi użytkowanymi przez Zamawiającego i podległe jednostki organizacyjne (m.in. system obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy i 4 jednostkach organizacyjnych, Platforma zamówień publicznych, system e-rekrutacji do szkół i przedszkoli, BIP, systemy dziedzinowe), integracja aktualnie wykorzystywanego oprogramowania z nowymi systemami oraz migracja danych, 2) dostawę i instalację nowego sprzętu informatycznego (m.in. serwery wirtualizacji, macierz dyskowa NAS, zasilacz awaryjny UPS, przełączniki sieciowe, UTM dla UG Bralin, routery dla jednostek organizacyjnych, skaner do elektronicznego obiegu dokumentów, czytnik kodów wraz z drukarką) oraz dostawę i instalację oprogramowania dla serwerów oraz oprogramowania do wykonywania kopii bezpieczeństwa, 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie kompetencji cyfrowych wdrażanych elektronicznych usług publicznych w ramach ZSŚeU. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje, ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - uregulowania w tym zakresie zostały opisane w Rozdz. III pkt 5-9 SWZ i SOPZ. 5. Przedmiotowe środki dowodowe: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych: 1) specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu - treść oświadczenia w tym zakresie zawarta jest w pkt 2 formularza oferty - Zał. nr 1 do SWZ, 2) próbki oprogramowania podlegającej badaniu czy oferowane oprogramowanie odpowiada kluczowym wymaganiom Zamawiającego, w szczególności w zakresie możliwości świadczenia e-usług będących przedmiotem zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące zawartości próbki oraz sposób jej badania zawarte są w Zał. nr 8 do SWZ, 3) potwierdzających zgodność zaoferowanych dostaw tj. oferowanego serwera wirtualizacji z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Rozdziale VIII pkt 8.1 SOPZ - Załącznika nr 12 do SWZ: a) wydruku ze strony www.cpubenchmark.net, potwierdzającego spełnienie wymogów SOPZ (dopuszcza się wydruk w języku angielskim), b) oświadczenia producenta oferowanego serwera, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta (dopuszcza się dokument w języku angielskim) 4) w sytuacji opisanej w pkt 4 powyżej, wskazane w Rozdziale III pkt 5,6, 8 i 9 SWZ w zakresie rozwiązań równoważnych, przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań. 6. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 5 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy), osób wykonujących następujące rodzaje czynności związane z realizacją zamówienia: wsparcie techniczne w ramach serwisu gwarancyjnego dotyczącego ZSŚeU, prace administracyjne związane z realizacją umowy - szczegółowe wymagania w tym zakresie zawarte są w § 4 projektu umowy - Zał. nr 6 do SWZ. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja na dostarczone oprogramowanie standardowe / Waga: 25 pkt Kryterium jakości - Nazwa: Termin usunięcia awarii, błędu i usterki ZSŚeU w okresie zadeklarowanej gwarancji na oprogramowanie standardowe / Waga: 15 pkt Cena - Waga: 60 pkt II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 27/03/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 ,,Społeczeństwo informacyjne" WRPOUmowa o dofinansowanie nr RPWP.02.01.01-30-0026/20-00 z dnia 30.08.2021r.Tytuł projektu: ,,Wdrożenie elektronicznych usług publicznych w ramach projektu partnerskiego z udziałem Gmin Rychtal, Trzcinica oraz Bralin" II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł - szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w rozdziale IX SWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie - szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale XVI SWZ. CPV: 72263000, 30200000, 30233000, 45314000, 48000000, 48800000, 48820000, 72265000, 72268000, 72710000, 42962000 Dokument nr: 079596-2023, ZP.271.2.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 20/02/2023 Czas lokalny: 12:00 Miejsce: 1. System teleinformatyczny https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, za wyjątkiem przedmiotowego środka dowodowego - próbki, którą należy przesłać na adres: Gmina Bralin, Rynek 3, 63-640 Bralin. 2. Szczegółowe informacje dot. złożenia próbki zawarte są w Rozdziale VIII pkt 2 SWZ. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: 1. Zamawiający nie przewiduje jawnej sesji otwarcia ofert. 2. Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 3. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 20/02/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Bralin Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 31/03/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02/02/2023 Kontakt: Gmina Bralin Krajowy numer identyfikacyjny: 250855558 Rynek 3 Bralin Kod NUTS: PL416 Kaliski 63-640 Polska Osoba do kontaktów: Marta Poprawa E-mail: zamowienia@bralin.pl Tel.: +48 627811201 |
© eurobudowa.pl 2004-2024