Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
24388z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

,,Dostawa drutu do pras Presona"

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Dostawa drutu do pras Presona"

Data zamieszczenia: 2023-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW KOMUNALNYCH "STARY LAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stary Las 9
83-200 Stary Las
powiat: starogardzki
zamowienia.publiczne@starylas.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Stary Las
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA drutu do pras Presona"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drutu o parametrach:
a) średnica drutu 3,2 mm
b) materiał: stal ogólnego przeznaczenia wg normy PN-67/M-800 26, drut wyżarzany zmiękczająco, powierzchniowo olejony,
c) wytrzymałość 360-400 N/mm2,
d) średnia miękkość.
Drut jest przeznaczony do belowania odpadów w sortowni odpadów.
Drut ma być dostarczony w kręgach o wymiarach:
a) średnica wewnętrzna ok. 400 mm,
b) średnica zewnętrzna do 850 mm,
c) waga do 100 kg/1 krąg.
Każdy krąg należy zabezpieczyć poprzez jego owinięciem np. folią.
Całkowita wielkość zamówienia wynosi 30 ton (30 000 kg).
2. Wykonawca dostarczy drut własnym transportem, lub transportem wynajętym, do siedziby Zamawiającego, tj. do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych ,,Stary Las" Sp. z o.o. w Starym Lesie 9, gm. Starogard Gdański, woj. pomorskie,
w dniach od poniedziałku do piątku w godz.ch 7.00 - 18.00. Koszt transportu pokrywa Wykonawca.
3. Drut należy dostarczyć na paletach drewnianych, bezzwrotnych, dostosowanych do transportu i możliwości rozładunku przy użyciu wózka widłowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą drutu dokument/-y potwierdzające, że oferowany drut posiada odpowiednie własności mechaniczne i jest zgodny z normą PN-67/M - 800 26.

CPV: 44333000-3

Dokument nr: 2023/BZP 00083666, ZP-TP.01.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-356f2993-a3bc-11ed-9236-36fed59ea7dd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) Platformy e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Ewa Gorecka, tel. 58 775 09 90.
3) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB. (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@starylas.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Pozostałe informacje zawarte w Rozdziale XVI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXXI SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-16 11:15
Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-TP.01.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drutu o parametrach:
a) średnica drutu 3,2 mm
b) materiał: stal ogólnego przeznaczenia wg normy PN-67/M-800 26, drut wyżarzany zmiękczająco, powierzchniowo olejony,
c) wytrzymałość 360-400 N/mm2,
d) średnia miękkość.
Drut jest przeznaczony do belowania odpadów w sortowni odpadów.
Drut ma być dostarczony w kręgach o wymiarach:
a) średnica wewnętrzna ok. 400 mm,
b) średnica zewnętrzna do 850 mm,
c) waga do 100 kg/1 krąg.
Każdy krąg należy zabezpieczyć poprzez jego owinięciem np. folią.
Całkowita wielkość zamówienia wynosi 30 ton (30 000 kg).
2. Wykonawca dostarczy drut własnym transportem, lub transportem wynajętym, do siedziby Zamawiającego, tj. do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych ,,Stary Las" Sp. z o.o. w Starym Lesie 9, gm. Starogard Gdański, woj. pomorskie,
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 18.00. Koszt transportu pokrywa Wykonawca.
3. Drut należy dostarczyć na paletach drewnianych, bezzwrotnych, dostosowanych do transportu i możliwości rozładunku przy użyciu wózka widłowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą drutu dokument/-y potwierdzające, że oferowany drut posiada odpowiednie własności mechaniczne i jest zgodny z normą PN-67/M - 800 26.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Wykonawca, do oferty, dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy o zamówienie
publiczne.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) w razie urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli ta zmiana powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy - w takim wypadku dopuszcza się odpowiednio zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o różnicę w kwocie podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje niezmienne,
b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron - w takim wypadku dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wynikającym z tych przepisów prawa,
c) w razie zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego nie mogły przewidzieć przy zawieraniu umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej - w takim wypadku dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania Umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu w wykonaniu Umowy z powodu siły wyższej,
d) w razie, gdy po zawarciu Umowy zaistnieje przyczyna niezależna od Zamawiającego lub Wykonawcy wpływająca na uzasadnioną konieczność zmiany pierwotnego terminu wykonania Umowy - w takim wypadku dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania Umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonania Umowy z tego powodu;
e) w razie konieczności zmiany terminu dostawy partii drutu - za zgodą obu stron, pod warunkiem dotrzymania terminu realizacji umowy, tj. 5 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-17

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.